Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Situația financiară și numărul de clienți Orange România

- - - - -
  • Please log in to reply
380 replies to this topic

#325
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,054
  • Înscris: 20.06.2009
Păi, din cîte știu, asta vine tot de la ieuropeni, în sensul că li se dă voie operatorilor să aibă în oferta lor și abonamente cu resurse doar naționale, pentru cei care „nu doresc” să plătească roaming-ul (o prostie din punctul meu de vedere, că doar netul e tot acolo, tot național, la bani/costuri nu e nici un drac de diferență).
Adu-ți aminte ce discuții erau aici anu' trecut, cu cei care nu voiau roaming, că pe ei nu-i interesează, că ei nu plătesc...
Singura obligație pe care o au operatorii e să informeze foarte clar clienții asupra resurselor incluse în abonamentele/opțiunile achiziționate. Oricum, din punctul meu de vedere, majoritatea covîrșitoare a problemelor apar din cauza neinformării, mai bine zis a dezinteresului clienților de a se informa asupra tuturor detaliilor. Evident, nu neg că au fost, sînt și probabil vor mai fi probleme din cauza excesului de zel al operatorilor, mai ales atunci cînd e vorba să aplice regulamentul „post-factum”...

Edited by crislacor, 03 July 2018 - 14:57.


#326
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
Din câte am înțeles, netul este oferit de Orange. Dar prin rețeaua Telekom.

Edited by vio73, 12 July 2018 - 07:04.


#327
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
Scuze, am postat din greșeală cele de mai sus pe acest tipic!

#328
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
Veniturile Orange România au crescut în primul semestru la peste 520 mil. euro


Consumul de date mobile a explodat în al doilea trimestru, fiind cu 80% mai mare faţă de T2 2017.
Orange România, subsidiara locală a grupului francez de telecomunicaţii cu acelaşi nume, care deţine primul loc pe piaţa autohtonă de telefonie mobilă, a obţinut în prima jumătate a acestui an o cifră de afaceri de 521,2 milioane euro, din care peste 50% a fost realizată în intervalul aprilie-iunie 2018. Mai exact, operatorul telecom a înregistrat în al doilea trimestru al acestui an venituri de 275 milioane de euro, mai mari cu 3,4% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017, creşterea fiind susţinută în principal de majorarea numărului de abonaţi ai serviciilor mobile şi de evoluţia pozitivă a serviciilor fix-mobil şi a vânzărilor de echipamente.

http://www.zf.ro/bus...l-euro-17371366

Orange Romania, afaceri in crestere cu 3,4%


In intervalul aprilie-iunie, Orange Romania a realizat o cifra de afaceri in valoare de 275 milioane de euro, in crestere cu 3.4% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea a fost sustinuta, in principal, de evolutia pozitiva a segmentului de abonati ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil si a vanzarilor de echipamente. La 30 iunie 2018, Orange Romania oferea servicii mobile, fixe si TV pentru 10.537.000 de clienti.
https://www.wall-str...ere-cu-3-4.html

#329
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
La orange care e raportul abonamete/cartele prepaid?

#330
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
Orange România anunță rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru din 2018



25.10.2018
Grupul Orange anunță astăzi rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2018, disponibile la 30 septembrie.
În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 287 milioane de euro, în creștere cu 3.5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Creșterea a fost susținută, în principal, de evoluția pozitivă a serviciilor fix-mobil și a consumului de date mobile. La 30 septembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.900.000 de clienți, în creștere cu 1.8% comparativ cu finalul T3 2017.
Mobilitate şi conectivitate neîntrerupte
La finalul lunii septembrie 3,84 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, în creștere cu 34% comparativ cu aceeași perioadă din 2017. Această evoluție pozitivă s-a regăsit și în consumul de date mobile, care a înregistrat o creștere de aproximativ 80% comparativ cu T3 2017.
Pentru a oferi în continuare cea mai bună experiență de conectivitate, Orange și-a menținut investițiile în rețea. La finalul lunii septembrie, rețeaua Orange 4G acoperea 95.9% din populaţia ţării. În plus, procesul de dezvoltare a rețelei 4G+ a continuat, astfel încât clienții din 161 de orașe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps.
În luna septembrie, reţeaua Orange a fost reconfirmată drept cea mai bună reţea de voce şi date din România conform studiului comparativ realizat la nivel naţional în perioada iunie-iulie 2018, de către Systemics PAB. Totodată, Orange a primit recunoașterea de „Cea mai rapidă reţea mobilă din România” prin rezultatele Speedtest by Ookla, ca urmare a testelor realizate chiar de către utilizatorii de reţele mobile din România.
Experienţă completă de conectivitate
Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 476.000 clienți, în creștere cu 29% faţă de T3 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 260.000 de clienți, în creștere cu 67% față de aceeași perioadă din 2017.Creșterea numărului de abonați ai serviciilor de TV și în bandă largă vine și ca urmare a preocupării Orange de a-și îmbogăți oferta prin conținut premium, în acord cu preferințele clienților. Acest lucru s-a realizat prin integrarea canalelor HBO în oferta Orange Home TV prin satelit, în luna iunie, și prin îmbogățirea competițiilor de fotbal disponibile pe canalele Look Sport și Look Plus unde, alături de meciurile din Liga 1, sunt disponibile și meciurile din Liga Campionilor, Europa League, Liga 2 și Cupa României.
Apetenţă crescută pentru mediul digital
Aplicația My Orange a fost din ce în ce mai accesată de către clienți, astfel încât plata facturilor prin aplicație a înregistrat o creștere de peste 30% în T3 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
La finalul lunii septembrie, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money a depășit 100.000, o creștere cu peste 70% comparativ cu finalul lunii septembrie 2017.
„Apetența pentru digital este incontestabilă deja de mulți ani, iar digital înseamnă, în primul rând, simplitate. Simplitate își doresc și clienții, alături de conectivitate, de servicii de calitate pe care se pot baza, motiv pentru care certificările primite pentru calitatea rețelei ne onorează. Încrederea clienților noștri se reflectă și în performanțele din acest trimestru, în creșterea constantă a vânzărilor ofertei fix-mobil Love, cât și în adoptarea celorlalte soluții din ecosistemul Orange care susțin un stil de viață dinamic, adaptat nevoilor fiecărui client.” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.
Pentru mai multe detalii despre performanța financiară a Grupului Orange în cel de-al treilea trimestru al anului 2018, consultați comunicatul de presă: PR_Orange_Q3_2018_EN

https://www.orange.r...u-din-2018-1075

Edited by vio73, 25 October 2018 - 14:32.


#331
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
Orange România anunță rezultatele financiare pentru cel de-al patrulea trimestru din 2018



Grupul Orange anunță astăzi rezultatele financiare pentru cel de-al patrulea trimestru al anului 2018, disponibile la 31 decembrie.
În intervalul octombrie-decembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 292 milioane de euro, în creștere cu 1.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cifra de afaceri totală pentru 2018 este de 1,125 miliarde de euro, iar creșterea a fost susținută, în principal, de evoluția pozitivă a serviciilor fix-mobil și a consumului de date mobile. La 31 decembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.762.100 de clienți, în creștere cu 1.3% comparativ cu finalul T4 2017.
Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii decembrie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 503.000 clienți, în creștere cu 27% faţă de T4 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 287.000 de clienți, în creștere cu 53% față de aceeași perioadă din 2017.
Rețea
În 2018, Orange a continuat investițiile în infrastructură, oferind acces la conectivitate 4G pentru încă 800.000 de locuitori din peste 1700 de localități nou acoperite. Totodată, în 2018 Orange și-a extins prezența 4G+ în peste 3000 de noi localități și în 80 de orașe. La finalul anului 2018, rețeaua 4G Orange acoperea 96.9% din populația țării și 100% din cea urbană. Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere a consumului de 70% în T4 2018 comparativ cu T4 2017, o tendință ce este susținută prin investiții constante în extinderea rețelei și în menținerea calității serviciilor. Accesul la internet de mare viteză ajută la reducerea decalajului digital, în special în zonele rurale, contribuind inclusiv la dezvoltarea economică a acestor zone.
În 2018, reţeaua Orange a fost reconfirmată drept cea mai bună reţea de voce şi date din România conform studiului comparativ realizat la nivel naţional în 2018, de către auditorul extern Systemics PAB. Totodată, Orange a primit recunoașterea de „Cea mai rapidă reţea mobilă din România”  în urma testelor realizate de către utlizatorii rețelelor mobile din România prin intermediul aplicației Speedtest by Ookla. Aceaste performanțe au fost confirmate și prin testele realizate prin platforma Netograf.ro a ANCOM.
În luna noiembrie 2018, Orange a lansat prima rețea națională LTE-M (Long Term Evolution for Machines), cu acoperire în peste 3.000 de localități. Această tehnologie este dedicată proiectelor IoT (Internet of Things), prin intermediul ei urmând să fie conectate milioane de dispozitive. Orange România ajută astfel companiile să se pregătească pentru viitor, putând să implementeze soluții de digitalizare și de transformare a modului în care își desfășoară activitatea, fie ca vorbim despre startup-uri și IMM-uri sau despre companii mari ce activează atât în domenii industriale, cât și în sfera serviciilor.
Servicii financiare mobile
În noiembrie 2018, Orange Money a semnat un parteneriat strategic cu Visa care deschide calea către furnizarea de soluții financiare digitale inovatoare în România. Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 59% în T4 2018 comparativ cu T4 2017, ajungând la peste 129.000 de clienți la 31 decembrie 2018.
„2018 a fost un an plin de provocări, în care, însă, am continuat să oferim clienților noștri servicii care răspund nevoilor acestora, la o calitate de top. Serviciile convergente au fost prioritatea noastră, motiv pentru care am creat pachete dedicate familiei, care acoperă nevoile de conectivitate și divertisment ale tuturor membrilor acesteia. În 2019, ne menținem angajamentul de a continua să inovăm și să investim în infrastructură, în dezvoltarea economiei - prin sprijinirea eforturilor de creștere ale startup-urilor și companiilor mari deopotrivă - și în generațiile viitoare, prin programe de educație digitală. ” a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.


https://www.orange.r...u-din-2018-1095

#332
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,352
  • Înscris: 03.04.2004
Nu dau si cifra exacta a cresterii pe partea mobila, le-au adaugat pe toate in acelasi borcan si se lauda doar cu cifra pe serviciile fixe, asta spune ceva.

#333
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,837
  • Înscris: 26.02.2010
Probabil au pierdut ceva pe la clienți prepay, au mai dezactivat cartele. Per total au ieșit pe plus.

#334
yblu

yblu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 30.08.2006
Sincer impresionat de numarul de clienti broadband fix! Nu au cum sa fie toti pe partea de corporate!
Cat priveste reteaua mobila, Orange continua adaugarea de LTE 800 pe rural in ritmul lor, dar mai apar si statii noi pe urban( cu toate acestea nu se simt amenitati de Telekom si Digi), insa se vede ca se lucreaza.Cu toate acestea 100% acoperire urbana este tras de par...bine daca consideram un RSRP de -115dBm sau -110dBm pe drumul national ce trece prin Racari Dambovita...atunci iese! Insa cam atat....indoor nici vorba, iar viteza....! Mai este de lucru!
La nivel urban scartie in multe locuri unde este doar LTE 2600.
Am vazut ca Vodafone a intrat peste statiile din Timisoare unde emitea doar 3G(o mare parte dintre colocarile peste Orange a primit doar 3G 2100 si eventual LTE 1800 in 2015-2016). Acum cred intr-o densificare cu 800/1800. Poate va mai misca si Orange ceva(dar nu prea cred).
La nivel de penetrabilitate 4G probabil sunt undeva pe la 40%-42% dintre clienti. Putin fata de tarile din Vest, daca mai compar si cu zona de nord din Europa...este si mai rau(un factor ar putea fi si terminalele DUAL SIM ceva mai vechi care sunt cu GSM pe a doua cartela...iar daca se foloseste un numar de Digi pe langa Orange atunci clar orange va fi pe GSM).Probabil acest lucru nu grabeste nici o mutare clara pe zone de LTE cu Vodafone in partea de retea RAN SHARING.
In final, BRAVO lor....se vede ca si-au creat o imagine premium pe piata si lumea crede in ea.

Edited by yblu, 24 February 2019 - 18:54.


#335
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018

View Postyblu, on 24 februarie 2019 - 18:47, said:

Cat priveste reteaua mobila, Orange continua adaugarea de LTE 800 pe rural in ritmul lor,
Chiar si in ruralul apropiat de orasele mari si foarte mari se pune LTE pe 800 MHz la Orange. Am observat treaba asta la Peris, langa Bucuresti, unde e totusi densitate mare de utilizatori si te-ai astepta sa fie LTE pe frecvente care sa permita o latime de banda mai mare. La un test de viteza mi-a iesit 18 down cu 9 virgula ceva up. Foarte putin pentru zona respectiva. Initial m-am mirat, pentru ca exista semnal LTE foarte bun mai peste tot, inclusiv in localitatile invecinate, Cand am vazut in ce banda este mi-a trecut entuziasmul. Evident ca doi-trei downloaderi inraiti fac praf banda aia de pana in 20 Mbps in doi timpi si trei miscari. Testul in 3G a dat cam 11-12 Mbps download si pana in 4 up, adica si mai slab.

#336
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
Orange România anunță rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2019

30.04.2019
În intervalul ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 265 milioane de euro, în scădere cu 2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă (Mobile Termination Rates) și al scăderii ușoare a vânzărilor de echipamente comparativ cu primul trimestru din 2018.
La 31 martie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.693.300 de clienți, în creștere cu 2.3% comparativ cu finalul T1 2018.
Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 519.000 clienți, în creștere cu 24% faţă de T1 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 303.600 de clienți, în creștere cu 44.6% față de aceeași perioadă din 2018.
Rețea
Orange a continuat investițiile în infrastructură, oferind de la începutul anului 2019 acces la conectivitate 4G+ în 432 de noi localități și orașe, înglobând 439.000 de locuitori, astfel încât la finalul lunii martie, 44.69% din populația tării avea acces la viteze de până la 500 Mbps.
Prezenta 4G a fost extinsă, astfel încât, la finalul primului trimestru al anului, aceasta acoperea 96.9% din populația țării și 100% din cea urbană. Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 50% a consumului în T1 2019 comparativ cu T1 2018.
În luna ianuarie, Orange a introdus în premieră  la nivel de grup tehnologia HD Voice Plus care oferă o experienţă superioară în timpul apelurilor 4G prin utilizarea unei game de frecvențe audio dublă faţă de apelul 4G clasic.
Servicii financiare mobile
La începutul lunii martie 2019, Orange Money a introdus cardurile de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin compatibil NFC prin înrolarea cardului în aplicațiile Orange Pay, Fitbit Pay sau Garmin Pay.
Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 44% în T1 2019 comparativ cu T1 2018, ajungând la peste 135.000 de clienți la 31 martie 2019.
Inovație
La începutul anului, Orange a lansat Live Objects, o platformă dedicată proiectelor IoT care gestionează dispozitivele conectate și analizează datele colectate și care este compatibilă cu diferite tehnologii de comunicații, de la 2G/3G/4G, la LTE-M. Companiile, indiferent de domeniul în care activează sau de dimensiunea afacerii, pot integra rapid în platformă dispozitive conectate și să vizualizeze datele colectate atât în dashboard-ul Live Objects, cât și în aplicațiile partenerilor, prin intermediul API-urilor.
De asemenea, din luna martie, Orange a devenit primul operator telecom din România ce oferă clienţilor săi acces la tehnologia eSIM, prin care utilizatorii de telefoane Apple compatibile se pot conecta la rețeaua mobilă Orange simplu și rapid, având posibilitatea de a gestiona mai multe numere de telefon în același dispozitiv, fără a mai avea nevoie de cartelă SIM.
„2019 se prefigurează a fi un an cu multe provocări dar și cu oportunități. În primul trimestru al anului am continuat să facem pași importanți în zona serviciilor convergente fix-mobil și în completarea serviciilor financiare pe care le punem la dispoziția clienților. Performanța rețelei și calitatea serviciilor rămân o prioritate într-o lume tot mai conectată.” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

https://www.orange.r...u-din-2019-1106

#337
c_marius80

c_marius80

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 369
  • Înscris: 19.03.2019
Foarte interesanta informatia...lucrezi cumva la Orange la contabilitate?

#338
Inginerul_

Inginerul_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,946
  • Înscris: 18.02.2018
Nu vad sensul citarii aici a unui intreg comunicat de presa orange. Se poate pune doar link-ul impreuna cu o scurta informare. Dar na, cand iti da Orange un sim cu care atingi viteze superluminice de download in fundul rurarului....

Edited by Inginerul_, 01 May 2019 - 16:28.


#339
vio73

vio73

    Guru member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,841
  • Înscris: 13.07.2010
Fiecare cu părerea și ironiile lui! Orange nu mi-a dat niciun sim, ci am mai multe abonamente, unele chiar foarte vechi.

#340
mirabcd

mirabcd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 375
  • Înscris: 27.01.2019
Simplu, Orange a intrat si el pe scadere la venituri.

Piata arata trist rau, in timp ce toate industriile cresc,telecomul merge doar in jos. Doar Digi mai creste pe venituri dar si acolo e aproape de maxim.....

#341
xperia_ray

xperia_ray

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,104
  • Înscris: 13.01.2013
ups

Afacerile Orange România au scăzut în primul trimestru din 2019 cu 2%, la 265 mil. euro

https://www.zf.ro/bu...l-euro-18105422

#342
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
De-aia s-au apucat de shopping (ASN - Alcatel Submarine Networks)?
Sau este o soluție de diminuare a tarifelor de roaming în America de Nord?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate