Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

IMPOSIBILITATE DE RECUPERARE NR COSMOTE (CARTELA)

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,511
  • Înscris: 07.04.2005
Am ajuns si eu intr-o situatie asemanatoare. Am fost plecat de 1 mai in concediu si mi-a fost furat telefonul cu SIM-ul prepay Cosmote.

Ajung in tara duminica noaptea, am blocat din webcare SIM-ul, a 2-a zi urmand sa merg la o reprezentanta din Timisoara sa cer inlocuirea cartelei. Era un numar vechi de 7-8 ani pe care aveam activata EO Freestyle (care momentan nu mai este in oferta curenta). Mi se face copie dupa buletin si sunt intrebat ce EO am si ultima data a reincarcarii si valoarea. I-am raspuns angajatei ca nu-mi amintesc exact cand a fost sau valoarea, primisem un mesaj promo de la ei prin decembrie - ianuarie, daca incarcam cu o valoare 7 - 10 euro, aveam 1 an valabilitate, dar mai multe nu-mi amintesc. Dar valoarea creditului pe SIM o aveam de 1.53 Euro.

Imi trimite cererea la un departament din Bucuresti si intr-o ora ma suna sa revin in magazin.

Dupa o ora, sunt sunat: "Salut, avem o problema. Colegii au verificat si toate datele ce ni le-ai furnizat sunt incorecte. Hai sa mai verificam o data". Trimite din nou cererea... dupa jumatate de ora ma suna din nou cu  aceeasi problema. Ma autentific pe webcare si-i zic: valoarea creditului, perioada activa, perioada de gratie, codul PUK. Nenorocul meu a fost, ca n-am stiut de migrarea catre noul webcare, si momentan am un cont de utilizator, nu mai pot vedea detalii despre EO, lista apeluri etc. Ii furnizez 2 numere de telefon cu care vorbesc mai frecvent.... trimite din nou cererea... acelasi raspuns.

La sfatul angajatei, sun la RC, ca sa cer blocarea cartelei SIM de la ei (mi se pare redundant, tinand cont ca blocasem deja din webcare) ... dar citand-o pe angajata "Daca reusesti si o blochezi la RC, nu mai ar mai avea motive colegii sa-ti respinga cererea".

Sun la RC... astept doar 15 minute... imi povestesc patania, mi se cer date de contact, CNP, EO si ultima reincarcare Posted Image "De... 3 minute ti-am spus ca nu stiu cu ce valoare a fost... dar am gasit o reincarcare ce-am facut in data de 9 septembrie 2013... daca e de ajutor". Bineinteles ca n-a fost. Sunt intrebat cand am activat cartela... si s-a rezolvat problema cu blocatul SIM-ului de la RC: "Poti mergi la reprezentanta si sa ceri inlocuirea cartelei SIM". Sun inapoi la reprezentanta .... "Ai reusit? Super... trimit din nou cererea la Bucuresti si te sun inapoi cand e aprobata sa vii pentru inlocuire".

In jurul orei 18:00 ma suna... "Ok... avem o alta problema... mi s-a cerut ca iti pot inlocui cartela, daca aduci ambalajul cu PUK-ul si IMSI-ul cartelei". Mda... va dati seaman ca nu mai am plasticul acela.

O faza ... ciudata... as spune. Am sesizat-o doar dupa ce au blocat numarul cei de la RC: pe webcare nu-mi aparea nimic... credit... EO ...  iar la profil peste tot imi apare Logica_Prepaid. Ii comunic angajatei ... se uita in baza de date:
- Pai eu vad aici ca nu mai aveai nici o EO activata din noiembrie 2013. Esti sigur ca aveai ceva activat?
- Da!!! Am vorbit de pe numar inainte sa plec in concediu... am trimis mesaje de Pasti. Intr-adevar era o EO veche, care vad ca nu mai apare in oferta curenta, dar aveam de fiecare data credit disponibil... si mi se reactiva automat.
- Ok... iti mai fac o noua cerere... cu... nici o extraoptiune pe SIM... si vedem ce se intampla.... dar nu-ti pot promite nimic... .vedem pe maine rezultatul.

A doua zi aveam treaba prin oras... trec pe la reprezentanta "Da... ai cerere de activare in curs... cand e gata te sunam". Dupa-masa sunt sunat... ca mi-a fost din nou respinsa cererea de inlocuire.

Majoritatea reincarcarilor le faceam de pe topupcosmote ... cea din decembrie... din pacate nu am facut-o acolo. Cireasa de pe tort... mi-am amintit ca e posibil sa am pe mail confirmarea de la ultima reincarcare.... am gasit-o ... a fost in data de 28 decembrie cu 6E .... dar degeaba...

Mi se pare intr-un fel aberant, cat timp ai un cont de webcare asociat... care la creare...  din cate imi amintesc eu, s-a trimis un cod pe telefon, pentru confirmare, cont pe care ai trecute toate datele de facturare trecute... sa nu poti demonstra ca SIM-ul iti apartine.

In orice caz... am ramas cu un gust amar dupa toate treaba asta... nu mai vreau sa aud de Cosmote...

O reclamatie la ANPC tot o sa fac, desi sunt sceptic ca ar avea un efect. Intrebare, la cine ar trebui sa o adresez, la oficiul din TM sau din Bucuresti?

Attached Files



#20
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Cand s-a ars cartela mamei  făcut un printscreen la WebCare apoi l-am imprimat.
A fost acceptată.

#21
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,940
  • Înscris: 14.08.2006
Poti incerca in felul urmator: te duci la Cosmote si le spui ca vrei sa te abonezi cu numar preferential si poate iti poti alege numarul ce l-ai avut, e avantajos si ptr. ei sa castige un abonat; daca nu vor, incearca sa faci sesizare la ANPC si explica situatia, poate exista vreo posibilitate. Eu am avut cont webcare si cand mi-am pierdut telefonul am intrat acolo si am avut acces la informatiile intrebate in Germanos, am platit 12 lei si in 30 minute mi-au dat alt SIM cu acelasi numar.

#22
since2004

since2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,553
  • Înscris: 13.01.2016
Eu am facut prostia sa sterg contul webcare; mai am doar o hartie de la banca cu care as putea dovedi ca a fost numarul meu si contractul de telefonie de la alt operator unde am trecut ca numar de contact numarul de cosmote/telekom. Mai aveam si cartonul ala cu PUK-ul dar cred ca l-am aruncat in ziua cand am fost refuzat intr-un magazin Germanos.

#23
atol

atol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 17.01.2007
Si eu am o cartela cu numar interesant la cosmote.Mi-am zis, daca pierd cartela, ce fac? Asa ca m-am dus la Cosmote cu actul de identitate, acum este pe numele meu, o pierd, ma duc, platesc si iau alta cu acelasi numar. Dar nu m-am cacat pe mine ca altii ca deh, de ce sa dau actele pentru o cartela, ca ma urmaresc astia, afla astia ca ma duc eu la tara des, ca ma duc la femei, ca palaria mea... Este simplu, pentru a evita pierderea unui numar pe cartela , o personalizati.

Edited by atol, 17 November 2016 - 18:35.


#24
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008

View Postsince2004, on 17 noiembrie 2016 - 15:59, said:

Eu am facut prostia sa sterg contul webcare; mai am doar o hartie de la banca cu care as putea dovedi ca a fost numarul meu si contractul de telefonie de la alt operator unde am trecut ca numar de contact numarul de cosmote/telekom. Mai aveam si cartonul ala cu PUK-ul dar cred ca l-am aruncat in ziua cand am fost refuzat intr-un magazin Germanos.
Eu am schimbat cartela tatălui meu într-un magazin Germanos (Cora Alexandriei) fără a avea cartela fizic. Mi-a zis să-i dau numărul de telefon, un CI sau pașaport, să-i spun cât credit mai avea, ce opțiune avea și 3 numere cu care vorbește mult.

View Postatol, on 17 noiembrie 2016 - 18:34, said:

Si eu am o cartela cu numar interesant la cosmote.Mi-am zis, daca pierd cartela, ce fac? Asa ca m-am dus la Cosmote cu actul de identitate, acum este pe numele meu, o pierd, ma duc, platesc si iau alta cu acelasi numar. Dar nu m-am cacat pe mine ca altii ca deh, de ce sa dau actele pentru o cartela, ca ma urmaresc astia, afla astia ca ma duc eu la tara des, ca ma duc la femei, ca palaria mea... Este simplu, pentru a evita pierderea unui numar pe cartela , o personalizati.

Să o personalizez cu ce?
Îi pun o fundă și desenez un unicorn cu pixul pe ea.

#25
atol

atol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 17.01.2007

View PostKyKyKyKy, on 17 noiembrie 2016 - 20:28, said:

Eu am schimbat cartela tatălui meu într-un magazin Germanos (Cora Alexandriei) fără a avea cartela fizic. Mi-a zis să-i dau numărul de telefon, un CI sau pașaport, să-i spun cât credit mai avea, ce opțiune avea și 3 numere cu care vorbește mult.



Să o personalizez cu ce?
Îi pun o fundă și desenez un unicorn cu pixul pe ea.


Daca atat te duce mintea asa faci. Te vad des pe forum, peste 11 mii de comentarii...etc... te credeam mai destept. Este vorba despre o cartela Telekom, ma gandesc ca este destul de simplu sa afli ce este personalizarea cartelei la Telekom. Cu atat mai mult cu cat indirect am dat explicatia "Asa ca m-am dus la Cosmote cu actul de identitate, acum este pe numele meu". Auzi la el, funda, unicorn...pfff.

#26
since2004

since2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,553
  • Înscris: 13.01.2016
Subiect
Recuperare numar Cartela Telekom
Răspuns Telekom Romania Suport (12/02/2016 ..........)
Stimate domnule >>>>>>>>>>>>>>>>>>,

Va mentionam ca atat perioada de valabilitate, cat si perioada de gratie acordate pentru numarul de telefon mentionat de Dumneavoastra au expirat, drept urmare numarul in cauza nu va mai putea fi recuperat.

In conformitate cu conditiile generale de utilizare a serviciilor preplatite Telekom, conditii acceptate de catre orice utilizator odata cu activarea si utilizarea cartelei preplatite, la articolele 4.1, respectiv 6.4 este specificat ca "O data cu achizitionarea Cartelei preplatite, Utilizatorului ii va fi alocat un Numar de telefon (MSISDN), pentru care Utilizatorul dobandeste dreptul exclusiv de a-l folosi pe perioada valabilitatii Cartelei preplatite. Numarul de telefon nu este proprietatea Utilizatorului si la incetarea, din orice motiv, a relatiilor dintre Telekom Romania Mobile si Utilizator, companiei Telekom Romania Mobile ii revin, in mod liber si automat, toate drepturile relationate Numarului de telefon sau, in cazul in care Utilizatorul fusese portat din reteaua unui alt furnizor de comunicatii electronice, drepturile asupra Numarului de telefon ii revin respectivului furnizor." si ca "La expirarea Perioadei de gratie, accesul de catre Utilizator la Serviciile preplatite va fi complet restrictionat iar Utilizatorul va pierde dreptul de a mai folosi Numarul de telefon sau Creditul ramas, Cartela preplatita devenind neutilizabila."

#27
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Lor le pleaca abonatii si utilizatorii de de prepay iar compania ofera raspunsuri arogante, in loc sa rezolve problema omului. Succes la pierdut utilizatori in mod liber si automat, ce sa zic.  

Quote

Numarul de telefon nu este proprietatea Utilizatorului si la incetarea, din orice motiv, a relatiilor dintre Telekom Romania Mobile si Utilizator, companiei Telekom Romania Mobile ii revin, in mod liber si automat, toate drepturile relationate Numarului de telefon


#28
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
Lasă că e bine așa
Se mai eliberează rețeaua, devine aerul mai respirabil

#29
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,571
  • Înscris: 26.06.2010

View Postmaiorukaki, on 03 decembrie 2016 - 13:03, said:

Lasă că e bine așa
Se mai eliberează rețeaua, devine aerul mai respirabil

Eu cred ca reteaua Telekom va fi cumparata de orange pentru ca au parteneriat, pun pariu ca asa va fi.

#30
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Parteneriat e si intre Vodafone si Digi. Aici de ce nu pui pariu?

#31
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,157
  • Înscris: 18.04.2008
Dar e parteneriat și între Vodafone și Orange de RAN,

#32
since2004

since2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,553
  • Înscris: 13.01.2016
Nu uitati ca exista si un Consiliu al Concurentei! Nu cred ca poate aproba fuziuni Digi-Vodafone sau Orange-T; Primii care fac asta dezechilibrează piata. Poate daca se fac simultan... dar nici asa n-ar fi normal ca doar doi operatori nu sunt suficienti pt o piata libera. Consiliul Concurentei si Protectia Consumatorului sunt doua institutii care ar merita popularizate la nivelul DNA-ului! Sunt indispensabile intr-o societate ce se vrea libera, sunt institutii democratice in măsura in care nu sunt incompetente, corupte sau handicapate legislativ

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate