Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bicicleta si-a gasit inlocuitor!
Last Updated: Jul 16 2013 12:59, Started by
Gonthar
, Jul 14 2013 12:45
·
0
#1
Posted 14 July 2013 - 12:45
Niste baieti canadezi de la Universitatea din Toronto au inventat primul elicopter din lume cu pedale. Din 1980 o fundatie a pus la bataie un premiu de 250.000 de dolari celor care or sa inventeze primul elicopter actionat de forta musculara umana. Au existat multe incercari de-a lungul timpului, dar abia acum in 2013 a fost realizat primul model care a reusit sa intruneasca conditiile premiului: sa zboare la o inaltime de minim 3 metri timp de un minut.
Elicopterul cu pedale este construit dintr-o bicicleta modificata, careia i s-au atasat patru elici. El este realizat din fibra de carbon, fiind de aceea foarte usor(numai 54 de kilograme). Aceasta inventie se poate dovedi foarte utila in marile orase, putand sa inlocuiasca obisnuitele biciclete. De acum incolo biciclistii vor putea sa zboare lejer prin vazduh la bordul elicopterului-bicicicleta, ajungand rapid la destinatie fara sa mai fie stingheriti de trafic sau de conditiile de drum. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/syJq10EQkog?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 14 July 2013 - 12:55
Unii chiar au prea multi bani si timp liber...ce prostii aberante
|
#4
Posted 14 July 2013 - 12:56
la 3 metri şi un minut, explică-mi cum ajungi la orice destinaţie, aflată la km/zeci de km, şi la o înălţime variabilă şi cît mai mare, ca să nu se ciocnească toţi "bici-elicopteriştii între ei"
realitatea e că omul nu e proiectat de la mama lui (a se citi de la natură) cu forţa musculară necesară zborului... de aia e atît de greu să faci aparate de zbor acţionate de muşchi (şi au performanţe atît de slabe), în timp ce aparatele de zbor cu motor sînt, ca să spunem aşa, pe toate drumurile şi de toate categoriile. În plus, elicopterul din film e o glumă, nu vezi că e mare cît un teren de fotbal ? eu i-aş fi dar doar premiul de "cel mai nepractic aparat de zbor". Edited by XON-XOFF, 14 July 2013 - 12:59. |
#5
Posted 14 July 2013 - 12:57
Gonthar, on 14 iulie 2013 - 12:45, said:
Aceasta inventie se poate dovedi foarte utila in marile orase, putand sa inlocuiasca obisnuitele biciclete. De acum incolo biciclistii vor putea sa zboare lejer prin vazduh la bordul elicopterului-bicicicleta, Plus: mai trebuie sa si inainteze, iar daca bate o pala de vant... Ramane Ploiestiu fara geamuri |
#6
Posted 14 July 2013 - 13:00
Quote la 3 metri şi un minut, explică-mi cum ajungi la orice destinaţie, aflată la km/zeci de km, şi la o înălţime variabilă şi cît mai mare, ca să nu se ciocnească toţi "bici-elicopteriştii între ei" Quote realitatea e că omul nu e proiectat de la mama lui (a se citi de la natură) cu forţa musculară necesară zborului. Oricum inventia e foarte utila pentru un oras aglomerat si cu trafic oribil ca Bucurestiul. Niste biciclete-elicopter ca astea ar permite multor oameni sa ajunga rapid si elegant la destinatie. |
#7
Posted 14 July 2013 - 13:05
De fapt e vorba de schița lui Da Vinci, denumită șurubul zburător, pe care au încercat mai mulți să o pună în practică, dar n-au reușit decât băieții ăștia.
|
#8
Posted 14 July 2013 - 13:10
E doar la inceput. Traian Vuia si Aorel Vlaicu au participat si ei cunva?
Deci in vazduh ala e un pericol, practic l-a o adiere de vant mai mare s-ar rasturna, sau l-ar arunca in boscheti sau in sfecla deaia au si incercat acolo in sala aia inchisa Cat despre efortul depus e cam mare cred. Pe drum la energia aia consumata parcurgea vreo 200-400 metrii Edited by popascu, 14 July 2013 - 13:12. |
#9
Posted 14 July 2013 - 13:14
andreic, on 14 iulie 2013 - 12:52, said:
Asta daca o sa aibe atata spatiu de parcare si decolare [ http://1.1.1.5/bmi/forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/tongue.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by e_bulu, 14 July 2013 - 13:16. |
#10
Posted 14 July 2013 - 13:16
hai sa zicem ca s-a ridicat, sa zicem ca si merge vreo 2 km la 20 de m inaltime, intrebarea care se pune este: Ce face cand trebuie sa isi odihneasca picioarele? aterizeaza sau ce
|
|
#12
Posted 14 July 2013 - 13:22
Pai poate au niste chestii care mentin inertia, vreun volant ceva ca la masini, dar aia inseamna greutate in plus
Tot acolo vedeti si filmul cu atempting crash epic failure cu acelasi aparat care s-a dezechilibrat sau lovit de ceva si s-a rupt Edited by popascu, 14 July 2013 - 13:23. |
#13
Posted 14 July 2013 - 13:46
E complicat de facut
Edited by beku111, 14 July 2013 - 13:48. |
#14
Posted 14 July 2013 - 13:47
Prostii. Aberatii.
Omul este un animal greu. Abia se taraste pe sine insusi de colo-colo. Ca sa zboare trebuie in primul rand sa-si sustina propria greutate in aer si abia apoi sa se deplaseze, lucru pentru care organismul uman nu este proiectat. Pasarile sunt diferite. Organismul lor este proiectat sa fie usor. Ratele plutesc deasupra apei in timp ce oamenii se duc la fund imediat. Si, nicio pasare nu foloseste metoda elicopterului ca sa zboare. |
#17
Posted 14 July 2013 - 14:22
#18
Posted 14 July 2013 - 14:29
Eu sunt curios cand o sa treaca vreun biciclist din asta zburator prin ferentari ce o sa se intample....Ca acolo traficul aerian e foarte aglomerat!
Nu mai zic ca in zone ca Sintesti,Strehaia.....etc. zborul e restrictionat pentru ca pot fi prea multe accidente! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users