Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Facultate pentru ... webdesign ?

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
TheNecro

TheNecro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 01.03.2010
Anul asta am terminat liceul (mate-info), am luat BAC-ul, si ma tot gandesc daca are rost sa fac o facultate, tinand cont de faptul ca mi-as dori sa lucrez ca webdesigner (preferabil, pentru inceput, la o firma undeva, nu ca freelancer). Voi avea nevoie de studii superioare la angajare pe postul de webdesigner, sau diplomele de 12 clase + cea de BAC sunt suficiente? In caz contrar, care facultate ar fi cea mai indicata? Facultatea de Informatica? ... Da' acolo cred ca se face programare, nu webdesign... Stie cineva? Multumesc.

#2
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,664
  • Înscris: 05.02.2012
daca ai un portofolio ca lumea nu ai nevoie sa pierzi vremea prin facultati. Eu zic ca poti invata si acasa daca chiar esti motivat, si daca chiar e poti invata mult mai repede decat ca in facultate. Eu am fost la economie in constructii dar sunt designer 3D. modelarea/randarea/texturarea etc am invatat acasa... dar vei da peste idioti pentru care diploma e mai importanta decat practica Posted Image

Edited by Andreysc7, 12 July 2013 - 23:11.


#3
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,067
  • Înscris: 02.12.2007