Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Filtru de particule BMW 530XD
Last Updated: May 21 2019 14:37, Started by
RaySefo
, Jul 08 2013 16:16
·
0
#1
Posted 08 July 2013 - 16:16
Tot imi apare in bord mesajul asta doar cand umblu prin oras si stau mai mult pe la semafoare..cand ies pe autostrada nu apre deloc mesajul.
Masina e un BMW 530XD din 2007 si 150.000 km. Motorul trage , nu are nicio problema, cum fac sa nu mai apara mesajul? Attached Files |
#2
Posted 08 July 2013 - 16:40
Probabil ca te avertizeaza ca este prea incarcat filtrul de particule. In principiu trebuie scos pe autostrada macar vreo 15 minute la o viteza constanta ca sa isi faca regenerarea, pentru ca in oras nu isi face regenerare.
Adica conditiile ca sa inceapa regenerarea in general sunt cam asa: viteza peste 60 km/h timp de 10 minute. Regenerarea dureaza minim 3 minute, maxim nu sare de 10 minute. Daca mesajul persista dupa o tura pe autostrada de 30 de minute mers constant cu 100 la ora, du-o la un diagnostic. La unele masini exista un rezervor cu un lichid special care este injectat in motorina pentru a ridica temperatura de ardere. Daca s-a terminat lichidul ala nu mai face regenerare. |
#3
Posted 08 July 2013 - 16:52
Am mers cu 130 km/h constant mai mult de 10 min, si i-am dat si 220pe o portiune dar deagaba, azi iar a aparut mesajul dupa o tura prin oras.
|
#4
Posted 08 July 2013 - 16:57
Viteza nu are treaba cu curatarea filtrului de particule.
Mergi 30 de minute pe autostrada, nu 10 minute. Si mergi lejer. 100 e suficient. |
#7
Posted 08 July 2013 - 17:41
#9
Posted 14 July 2013 - 09:50
Incearca o regenerare fortata.
Daca reuseste iar dupa cateva zile iti apare iar, e clara treaba, filtrul este mort. Aici ai doua variante: inlocuit sau dpf off. |
#10
Posted 14 July 2013 - 10:16
Regenerarea fortata poate distruge evacuarea sau alte piese scumpe pe la motor. Exista un motiv pentru care constructorul a decis ca regenerarea sa se faca la o anumita viteza. Si tot din acelasi motiv regenerarea se opreste imediat daca viteza a scazut sub pragul decis de fabricant.
Au existat cazuri cand regenerarea fortata facuta in garaj a dus la arderea vopselei de pe podeaua garajului de la gazele de esapament. |
|
#12
Posted 22 July 2013 - 11:28
Am rezolvat problema pe autostrada in Germania ), momentan nu a mai aparut eroarea in bord.
|
#13
Posted 23 July 2013 - 08:04
Nu stiu la BMW cum e insa de obicei eroarea odata aparuta ramane memorata si oricata talpa i-ai da nu-si va mai face regenetarea veac.Trebuie dusa la diagnoza,stearsa eroarea si apoi ceva talpa la drum intins sa-si faca regenerarea.
Insa odata incepute problemele de genul te vor necaji in continuare pana vei ajunge sa-l inlocuiesti sau cel mai ieftin si mai sanatos pentru masina sa-l anulezi. |
#14
Posted 23 July 2013 - 09:57
Am sters eroarea cu diagnoza, pana acum la mersul de melc in romanica nu a mai aparut, inseamna ca filtrul s-a regenerat.
Inainte imi aparea dupa ce stateam la cateva semafoare. |
#15
Posted 23 July 2013 - 11:02
Arkouda, on 08 iulie 2013 - 16:40, said: La unele masini exista un rezervor cu un lichid special care este injectat in motorina pentru a ridica temperatura de ardere. Daca s-a terminat lichidul ala nu mai face regenerare. _overboost, on 14 iulie 2013 - 12:41, said:
La BMW regenerarea fortata se face in mers... Dar hai sa vorbim chiar daca nu stim! BMW-ul ala cred ca are EDC 17, in cazul asta regenerarea fortata ar putea fi facuta si pe loc, la ralanti. Esti sigur ca nu merge pe loc? |
|
#16
Posted 28 July 2013 - 10:36
valitudor, on 23 iulie 2013 - 11:02, said:
Pentru a scadea temperatura de ardere, ca asa n-ar avea nici un sens... Arkouda are dreptate. Regenerarea fortata facuta in locuri nepotrivite poate duce la incendii. BMW-ul ala cred ca are EDC 17, in cazul asta regenerarea fortata ar putea fi facuta si pe loc, la ralanti. Esti sigur ca nu merge pe loc? |
#17
Posted 28 July 2013 - 12:45
valitudor, on 23 iulie 2013 - 11:02, said:
Pentru a scadea temperatura de ardere, ca asa n-ar avea nici un sens... Pai de ce nu ar avea niciun sens? Ca sa arzi depunerile din filtru iti trebuie un minim 600 de grade. Temperatura gazelor de evacuare la un motor diesel nu depaseste 220 de grade. Dieselul arde la temperaturi mai mici decat benzina. D-aia are eficienta energetica mai mare. Edited by Arkouda, 28 July 2013 - 12:47. |
#18
Posted 28 July 2013 - 20:00
Nu prea este adevarat ceea ce spui pentru ca le cam amesteci.
La un motor diesel temperatura gazelor de evacuare depaseste si 700°C, depinde unde o masori si depinde si de sarcina. La motoarele mai vechi, din cauza dispunerii mai departate de motor a filtrelor de particule, acestea aveau nevoie de un aditiv pentru a cobori temperatura de oxidare (in oxigen) a particulelor stranse in filtru, de pe la 600°C la vreo 500°C, la cat ajungeau gazele in filtru. La aceasta temperatura se ajungea in urma postinjectiei sau a sarcinii maxime (full thorttle). Motoarele care au filtrul si catalizatorul dintr-o singura bucata, dispus mult mai aproape de motor, nu mai au nevoie de aditiv. In plus, oxidarea in oxizi de azot a particulelor depozitate in filtru se face la o temperatura mult mai redusa decat oxidarea in oxigen. E vevoie doar de vreo 300°C-350°C. Are totusi dezavantajul ca este un proces mult mai lent, dar este si mai sigur, ca nu distruge filtrul... Asa se realizeaza regenerarea pasiva, regenerare care se face fara interventia ECU prin postinjectie si este un proces permanent, e nevoie doar de un mers ceva mai rapid, gen autostrada. In cazul asta gazele din evacuare, la nivelul filtrului, depasesc 300°, pragul necesar regenerarii pasive Edited by valitudor, 28 July 2013 - 20:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users