Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 

BRD - banca de kkt

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 16.10.2007

View Post"BandiT", on 01 iulie 2013 - 15:14, said:

Plus ca apoi am de inchis/lichidat 2 conturi: atucont+cont curent.
Mai, eu parca nu am cont curent, am avut odata si stiu ca l-am inchis.
Atucont astea parca nu aveau si cont curent.
Pt card, asta a alta treaba, trebuie cont curent, poate de acolo sunt comisioanele.
trec eu azi sa iau un extras si intreb daca am cont curent.
Si nici la SmartCont nu am cont curent la euro.
Nici card, nu am nimic.

Referitor la carduri bagate pe gat am intalnit si eu la Alpha treaba asta.
Cand mi-au zis ca contul curent e la pachet cu card de debit, m-am sculat sa plec..... si m-a intors din drum fatuca, stati ca nu e chiar asa.......

#20
goremaharu

goremaharu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 31.03.2011

View Post"BandiT", on 01 iulie 2013 - 12:26, said:

Va scriu ca sa va impartasesc experienta mea neplacut cu BRD.
Sunt titularul unui atucont, deschis la BRD-sucursala Rasnov si vreau sa va prezint epopeea mea efectuata in incercarea de a-mi
lichida contul si a-mi recupera cei 500 lei din acest cont.
In urma cu ceva ani (cand eram tanar si nu cunosteam nesimtirea bancilor) mi-am deschis un cont de economii Atucont la BRD Rasnov, localitatea mea de domiciliu.
De ceva timp (3 luni) am un servici in orasul Brasov, cu program de la 8 la 17, ceea ce inseamna ca nu pot ajunge usor la sucursala Rasnov(care are program pana la ora 17).
Atucont, ca sa "functioneze", trebuie sa aiba minim 500 lei in el, si genereaza niste foarte frumoase comisioane.
Sambata, 29.06.2013 urma sa iau parte la un eveniment (taiere de mot la fina mea) unde eu eram personajul cheie = nasul, deci aveam nevoie de bani.
si acum odiseea mea:
1. Vineri, 28.06.2013 mi-am luat o zi de concediu si am mers la sucursala Rasnov sa-mi inchid acest atucont si sa-mi recuperez cei 500 lei aflati in cont.
Surpriza: cei 500 lei erau blocati "din cauza unui comision de 16.96 lei" si nu pot sa-i scot. Ok zic, platesc comisionul respectiv...
Da zice Cristi (seful sucursalei Rasnov), platiti comisionul, dar contul ramane blocat pana maine, si doar maine puteti scoate banii. Maine fiind sambata..
Dar Cristi ma asigura ca orice agentie deschisa sambata imi poate da banii din cont. Agentii deschise sambata = Bran, Kaufland Brasov si Carrefour Brasov...adica toate fiind la circa 15-20 de km de Rasnov.Am plecat injurand de acolo.
2. Sambata, 29.06.2013 mi-am luat inima-n dinti si m-am dus la agentia BRD Kaufland Brasov (pe timpul meu si pe motorina mea). Individul care era de servici la BRD-Kaufland Brasov mi-a retezat-o scurt ca el nu poate sa-mi dea banii, nu poate sa inchida contul...
Mi-a mai explicat ca acest cont nu poate fi inchis decat de agentia care l-a deschis, si daca nu-l cred, sa incerc la orice alta sucursala BRD si sa vad ca are dreptate. Am plecat injurand si de acolo. Si tot fara bani...
Deci pentru eveniment m-am imprumutat de bani, pe considerentul ca luni o sa-i dau inapoi.
3. Luni, 1.07.2013, m-am prezentat "increzator" la agentia BRD Onix (care se afla la 5 minute de serviciul meu) si domnisoara de la ghiseu l-a contrazis pe domnul de la BRD Kaufland Brasov, si mi-a spus ca se poate sa-mi dea banii si sa inchida acel Atucont. Dupa ce am completat o cerere de inchidere cont, alta surpriza....
de vineri pana luni (peste weekend) a mai aparut un comision de 4 lei, si deci contul e blocat din nou...
Ar trebui sa depun cei 4 lei, si apoi, a2a zi , sa ma duc pentru a4a oara la BRD ca sa-mi recuperez banii mei!
Si de aici am plecat injurand.
Concluzii:
a. BRD are un sistem informatic de kkt.

b.BRD are angajati de kkt - daca idiotul care era de servici sambata 29.06.2013 la BRD Kaufland Brasov era bine pregatit, sau macar dornic sa ma ajute (putea suna sa se intereseze daca poate inchide contul) , eu reuseam sa-mi scot banii mei dupa doar 2 vizite la banca.
asa am facut deja 3 vizite, si va mai trebui sa fac inca 2 vizite:una sa platesc comisionul aparut de vineri pana luni, si apoi, dupa o zi, sa ma duc sa-mi recuperez cei 500 lei ai mei!
Care probabil vor fi si aia comisionati .

c.BRD este in general o banca de kkt.

Am obosit...

Ai mare dreptate in tot ce spui aici .

Astia au ca unic scop : jupuirea clientilor .

Mai ales a celor care stau cu mana intinsa sa ia un credit . Omu' se bucura cand ia creditul insa nu stie ca semneaza si pentru  un card , pachet sau alte tampenii de produse .

Brd banca de kkt . Sistemul bancar este compus din angajati cu foarte mari credite . Acestia nu au unde sa plece pentru ca piata bancara este in deriva .

Deci : sunt dependenti 100% de angajator . Fiind dependenti,  accepta orice din parte sefilor .

Stresul este maxim in aceasta organizatie frantuzeasca .

#21
"BandiT"

"BandiT"

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,226
  • Înscris: 24.07.2007
mda...din pacate sau din fericire eu nu am credit la ei, toata problema mea plecand de la un cont de economii!
deci eu am vrut sa economisesc bani la ei.....
ce tupeu am avut!

#22
TheWarrior

TheWarrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 16.10.2007
am cerut extras de cont si nu imi ia nici un fel de comision, am calculat si mi-a iesit la banut dobanda.

comisioanele alea sunt de la card.
cine te-a pus sa iei si card? esti boier, platesti acum.

Eu cam fug de carduri, dar si cand deschizi colo portmoneul si etalezi cardurile.....ai alta trecere ......Visa Gold, Visa Platinum  :)

#23
takecare

takecare

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 06.08.2007
inainte nu erau asa! de cand au fost preluati de francezi, pur si simplu ii obliga la japca! tipul respectiv de aia ti-a zis ca nu poate inchide contul, ei trebuie sa deschida si sa mentina/creadsca portofoliul continuu! si angajatii asta incearca sa faca, cum pot ei...daca nu li se taie, nu li se da etc! daca ati stii ca in multe sucursale nici nu au contractul incheiat, la fiecare inceput de an se fac contracte de munca noi, multi nici nu le au, e trecut de jumate anu...

#24
"BandiT"

"BandiT"

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,226
  • Înscris: 24.07.2007
Reiau cazul:
- aveam un atucont(cont de economii) deschis la BRD Rasnov.
-atucontul, ca sa functioneze , trebuie sa aiba un sold de 500 lei.
-vineri, 28 iunie, m-am hotarat sa inchid acel cont, sa-l lichidez.
-la ghiseu am aflat ca banii sunt blocati ptr. comisioane de 17 lei.
-am platit acele comisioane din buzunar, dar banii au ramas blocati pana a2a zi. De la BRD Rasnov mi-au spus
ca maine pot inchide contul si scoate banii de la orice sucursala BRD care e deschisa sambata.
-sambata erau deschise putine sucursale BRD, si m-am dus la BRD Kaufland Brasov.Acolo, un "geniu" mi-a taiat-o scurt ca nu se poate.
Acel cont se poate inchide doar de sucursala care l-a deschis, si deci nu se poate sa inchida contul si sa-mi dea banii.
-luni am mers la o sucursala BRD care se afla langa serviciul meu, unde am aflat ca peste weekend a aparut alt comision, si deci
banii erau din nou blocati....asta a umplut paharul, si am facut o reclamatie la vocalis brd.
Si acum urmarea:
-marti am fost sunat de directorul sucursalei Rasnov, care si-a cerut scuze, si mi-a comunicat ca trebuie sa mai depun inca 23 bani, si apoi, urmatoarea zi, pot scoate banii de la orice sucursala. Mi-a mai comunicat ca va exista un comision de 30 lei, care e "comision fix de inchidere atucont".
-eu am mai mormait ceva si am specificat ca sunt obligat sa mai fac inca 2 drumuri la BRD ca sa-mi recuperez banii.
-am fost ptr. a4a oara la un BRD si am depus 1,2 lei in acel cont buclucas.
-ulterior , acelasi director de sucursala din Rasnov m-a sunat sa-mi comunice si o veste buna: a reusit sa anuleze acel comision de 30 lei,
si deci imi voi putea recupera cei 500 lei intregi. A fost o veste buna.
-joi, am fost ptr. a5a oara la BRD, si am reusit sa inchid ambele conturi, dar bineinteles ca a mai fost un
mic comision de 3,5 lei.
Deci asa s-a rezolvat cazul meu.
Am tras o concluzie: BRD tot e banca de kkt, dar sucursala din Rasnov si-a mai spalat din pacate.
Veniti si voi cu experientele voastre!

PS. pentru colegul care a zis ca am card, specific ca nu am avut card, si comisioanele respective nu erau generate de card.
Nu m-au deranjat neaparat comisioanele, cat modul in care functioneaza ele: adica un rahat de comision blocheaza banii din contul principal inca 24 ore dupe ce le platesti....
Si faptul ca mai exista angajati care nu stiu si nu vor sa ajute clientul
Daca angajatul de la BRD Kaufland stia ca poate inchide contul (sau macar se interesa, incercand sa ma ajute), nu mai pierdeam inca timp, nervi si bani.

Edited by "BandiT", 04 July 2013 - 17:56.


#25
uira

uira

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 700
  • Înscris: 29.01.2005
Nu ești singurul care a patit-o, dar cu siguranță nu vei mai vrea sa ai de-a face cu BRD. Eu am încercat sa iau un credit de la ei si m-au întrebat dacă firma la care lucrez ar putea sa gireze acel credit...

Daca nu știi încă, fereste-te de BCR, asemenarile fiind uluitoare !!!

#26
tzaq93

tzaq93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,281
  • Înscris: 13.08.2010
O deschidere de cont la ING acum cateva luni a durat 15 minute, am primit cardul pe loc.

O deschidere de cont azi, la BRD, a durat o ora si cardul il primesc peste o saptamana. BRD inca foloseste software scris in MS DOS/cmd pentru deschiderea conturilor. Suntem in 2019..

Ca sa nu mai zic ca aplicatia mobila e de tot râsul la Brd...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate