Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cutie automata pe duca
Last Updated: May 25 2019 20:06, Started by
softpedian
, Jun 19 2013 17:09
·
0
#19
Posted 20 June 2013 - 19:10
La mine de exemplu nu exista nici un fel de recomandare de servisare a distributiei/componentelor acesteia, nu are mentenanta => "for life" (atat cat va fi viata aia, ca practic nimic nu tine vesnic). Da, am auzit de cazuri unde la rulaje de ~200.000km au inceput sa se auda sunete dinspre partea de distributie (orice sunet care se aude inseamna ca ceva nu este ok), trebuindu-se a se interveni insa in general nu au fost probleme.
N-am auzit insa cazuri de lanturi rupte in mijlocul drumului. Edited by closchkutza, 20 June 2013 - 19:12. |
#21
Posted 21 June 2013 - 10:22
Da am schimbat.. Eu m-am lamurit cu for lifeul lor de cand cu lantu.. Desi am mers de patru ori in service sa le explic ca se aude ceva ei o zis ca nu are nimic.. Dupa cinci zile dupa a4a oara de service a crapat
Am vazut si un lichid scurs picaturi jos in jurul cutiei da banuiesc ca o fi AC Prioritatea e asa.. Vreau sa ma interesez cat face o transmisie daca ma duc in germania la ei.. Am auzit ca sunt mult mai ieftine.. Daca nu imi permite bugetu atunci as incerca sa o repar sau second.. Nu stiu insa unde as putea face rost second.. M-am mai interesat pe la prieteni care aduceau piese constant dar pana acum nimic Ar fi si reparatia insa nu stiu nicio firma in cluj care sa fie serioasa si sa se ocupe cu asa ceva |
#23
Posted 14 July 2013 - 01:05
Ca sa spun si aici cum s-a concluzionat chestia.
Tremuratul respectiv era de la convertizorul de cuplu. Cei de la BMW mi-au cerut 2500 pentru el. Eu am schimbat convertizorul cu un rmfk si am ajuns cu schimb de ulei undeva la 700 de euro la un baiat care lucreaza excelent si e serios ( garantie, etc. ). Dupa schimbarea convertizorului tremuratul a disparut de tot insa din pacate un convertizor nu se strica singur, si de regula se strica si prin cutie alte chestii (ambreaje, bloc hidraulic, etc. ). Acuma masina merge ok insa la supraturatie ( cand dai in depasari la 5-6 mii de ture si uleiul e incins, adica mergi ceva cu masina ) apar erori de cuplaj, se aprinde martoru fail safe si transmisia nu mai functioneaza deloc. Opresti masina, repornesti si totul revine la normal. Pe langa asta parca uneori la schimbatul vitezei s-a dus schimbatul ala smooth, in sensul ca se simte destul de tare, eventual s-au ars ceva ambreaje, stiu eu.. Acum mai stau ceva cu ea si cand se duce naibii o schimb daca am bani. Din ce am vorbit cu mecanicul din Cluj ( un baiat tanar, la 30 de ani maxim, simpatic si care-si da interesul intr-un mod in care nu vezi in Romania. Cei din Cluj daca aveti probleme de genu ma puteti contacta si o sa ofer informatii. ) poate fi vorba de reparatii simple gen ceva pompa presiuni sau ceva mai light insa sa ma pot astepta si la ceva mai rau gen bloc hidraulic ( nu e exclus nicicum ) asta o sa fie cand dau cutia jos. Intuitia mea imi zice blocul hidraulic fara discutii si as ajunge undeva la 1500 de euro de inceput cu rmfk + ce e mai stricat. Fara 2500 de euro nu pot reparara dracia asta. In reprezentanta o astfel de reparatie ar sari peste 8000-9000 de euro fara discutii. Convertizor, bloc hidraulic, mai mult. In astfel de situatii cam multi aleg sa arunce masina la fier vechi. Am invatat cateva chestii din dracia asta: 1. Bmw e o masina care te poate lasa oricand si oriunde. 2. Bmw are probleme imensa cu lantu de distributie. Oricand poti zice pa motor. ( Si e naspa daca nu iti e pe garantie. ). 3. Daca motorul e tare ( gen 177 cai la 2.0 d ) crede-ma, dar crede-ma ca se duc pe rand: turbo, filtru de particule, transmisie. Pentru ca sunt prea slabe la puterea motorului si de accelerat e inevitabil. 4. Cand ti se duce transmisia la automata incep sa razi de cati bani e vorba. 5. N-am auzit de atatea probleme la nicio alta marca. 6. Service-urile din Romania sunt de cacat, oamenii nu-si dau interesu, si te rog daca o data ai schimbat orice piesa doar in reprezentanta nu mai strica bani aiurea. TOT, dar absolut tot la masina asta o fost schimbat in reprezentanta si degeaba. 7. Oamenii care se pricep nu stau pe salariu ala de cacat de reprezentanta. 8. Oil for life de la BMW e BULLSHIT. Toate fiind zise, sper sa va ajute experienta mea cu ceva. Si repet inca o data, daca aveti probleme de genu ma puteti contacta in privat. Baiatul unde mi-am reparat masina e iscusit, se pricepe. Iti zice cum sta treaba, poate repara orice marca si orice model. Face DOAR automate. Si e singurul din Cluj care se ocupa cu asa ceva. Si doar cu asta se ocupa. Intr-adevar Bmw arata frumos. |
#24
Posted 14 July 2013 - 09:38
Quote cand dai in depasari la 5-6 mii de ture si uleiul e incins Quote 177 cai la 2.0 d o fi el BMW, dar nu e masina de curse băi ! in momentele astea ma intreb ce nebuni circula pe sosele noastre daca ii da peste 5000 rpm la un 2.0d 177cp Edited by opop, 14 July 2013 - 09:40. |
#25
Posted 14 July 2013 - 11:15
opop, on 14 iulie 2013 - 09:38, said:
o fi el BMW, dar nu e masina de curse băi ! in momentele astea ma intreb ce nebuni circula pe sosele noastre daca ii da peste 5000 rpm la un 2.0d 177cp Nici nu iti vine sa crezi cat de usor ajunge la 5000 si cat de repede se accelereaza. Eu nu am un stil de condus agresiv insa e inevitabil sa dai kick down la masina asta, pur si simplu te duce acolo. Is fortate electronic in ultimu hal. |
#27
Posted 16 July 2013 - 20:38
Friskey, on 16 iulie 2013 - 09:42, said:
VINDE-O ACUM cand merge si ai ce vinde! De, va mananca undeva sa va luati diesel ca sa faceti economii. Ia-ti benzina alta data, BMW pe benzina nu are nici pe departe belelele alea. Nea.. Cand se duce transmisia o dau jos si inlocuiesc piesele stricate cu piese reconditionate in Germania cu garantie. O sa ma coste in jur de 2000 de euro in cel mai rau caz. Ar trebui sa ma duc acum cat patinatul e inca ok insa nu am inca banii. Oricum mai trec pe la o reprezentanta la un test sa vedem o a2a opinie. Dar in pricinipiu vorbim credca de blocul hidraulic si inca una alta. Partea buna e ca se reconditioneaza. Pot da la schimb piesa mea pe una aproape noua. Mai sunt injectoarele si inca cateva chestii in rest masina are tot nou pe ea si ma asteptam sa mai duca inca 200 000 fara probleme. Am motor nou, turbina, filtre si multe altele schimbate + daca fac si transmisia intuita imi zice ca inca pe atat o sa tina fara probleme. Edited by softpedian, 16 July 2013 - 20:39. |
#28
Posted 17 July 2013 - 08:54
Masina a avut probleme de la inceput, stilul de condus doar le-a scos la vedere mai devreme.
Sunt masini cu puteri duble care merg fara probleme la motor si cutie, la fel cum sunt altele care pica mai devreme de 50.000km. Nu te intrista ca BMW a inceput sa faca probleme la 200.000, unui Mercedes B i-a picat cutia automata pe la 60.000. |
|
#29
Posted 18 July 2013 - 03:22
terratec, on 17 iulie 2013 - 08:54, said:
Masina a avut probleme de la inceput, stilul de condus doar le-a scos la vedere mai devreme. Sunt masini cu puteri duble care merg fara probleme la motor si cutie, la fel cum sunt altele care pica mai devreme de 50.000km. Nu te intrista ca BMW a inceput sa faca probleme la 200.000, unui Mercedes B i-a picat cutia automata pe la 60.000. Pai la 60 000 ai garantie inca ( banuiesc ) ca nu e problema. |
#30
Posted 18 July 2013 - 10:27
#31
Posted 18 July 2013 - 11:00
softpedian, on 14 iulie 2013 - 01:05, said:
Ca sa spun si aici cum s-a concluzionat chestia. Tremuratul respectiv era de la convertizorul de cuplu. Cei de la BMW mi-au cerut 2500 pentru el. Eu am schimbat convertizorul cu un rmfk si am ajuns cu schimb de ulei undeva la 700 de euro la un baiat care lucreaza excelent si e serios ( garantie, etc. ). Dupa schimbarea convertizorului tremuratul a disparut de tot insa din pacate un convertizor nu se strica singur, si de regula se strica si prin cutie alte chestii (ambreaje, bloc hidraulic, etc. ). Acuma masina merge ok insa la supraturatie ( cand dai in depasari la 5-6 mii de ture si uleiul e incins, adica mergi ceva cu masina ) apar erori de cuplaj, se aprinde martoru fail safe si transmisia nu mai functioneaza deloc. Opresti masina, repornesti si totul revine la normal. Pe langa asta parca uneori la schimbatul vitezei s-a dus schimbatul ala smooth, in sensul ca se simte destul de tare, eventual s-au ars ceva ambreaje, stiu eu.. Acum mai stau ceva cu ea si cand se duce naibii o schimb daca am bani. Din ce am vorbit cu mecanicul din Cluj ( un baiat tanar, la 30 de ani maxim, simpatic si care-si da interesul intr-un mod in care nu vezi in Romania. Cei din Cluj daca aveti probleme de genu ma puteti contacta si o sa ofer informatii. ) poate fi vorba de reparatii simple gen ceva pompa presiuni sau ceva mai light insa sa ma pot astepta si la ceva mai rau gen bloc hidraulic ( nu e exclus nicicum ) asta o sa fie cand dau cutia jos. Intuitia mea imi zice blocul hidraulic fara discutii si as ajunge undeva la 1500 de euro de inceput cu rmfk + ce e mai stricat. Fara 2500 de euro nu pot reparara dracia asta. In reprezentanta o astfel de reparatie ar sari peste 8000-9000 de euro fara discutii. Convertizor, bloc hidraulic, mai mult. In astfel de situatii cam multi aleg sa arunce masina la fier vechi. Am invatat cateva chestii din dracia asta: 1. Bmw e o masina care te poate lasa oricand si oriunde. 2. Bmw are probleme imensa cu lantu de distributie. Oricand poti zice pa motor. ( Si e naspa daca nu iti e pe garantie. ). 3. Daca motorul e tare ( gen 177 cai la 2.0 d ) crede-ma, dar crede-ma ca se duc pe rand: turbo, filtru de particule, transmisie. Pentru ca sunt prea slabe la puterea motorului si de accelerat e inevitabil. 4. Cand ti se duce transmisia la automata incep sa razi de cati bani e vorba. 5. N-am auzit de atatea probleme la nicio alta marca. 6. Service-urile din Romania sunt de cacat, oamenii nu-si dau interesu, si te rog daca o data ai schimbat orice piesa doar in reprezentanta nu mai strica bani aiurea. TOT, dar absolut tot la masina asta o fost schimbat in reprezentanta si degeaba. 7. Oamenii care se pricep nu stau pe salariu ala de cacat de reprezentanta. 8. Oil for life de la BMW e BULLSHIT. Pe-acilea prin Olanda e 400-500 euro un convertor nou si cateva sute montatul (inclusiv schimbul ). O revizie completa la cutie (totul nou inclusiv garantie ) e vreo 2500 la reprezentanta ZF (fabricantul cutiei) in Germania/Olanda. Nici macar nu trebuie sa astepti ca au cutii pe stoc si ti-o pune in cateva ore. E 6000 o cutie completa la reprezentanta BMW (nu stiu de unde ai scos 8000 euro doar pe bloc hidraulic ) BMW nu repara cutii automate, nu stiu ce ai cautat tu la reprezentanta . Ei o dau jos , pun noua sau remanufacturata (cu adaos baban ) si asta e. Daca vrei BMW diesel ia 3 litri ca n-au probleme. Trebuia sa citesti pe forumul marcii si faceai un drum pana in Austria la prima reprezentata ZF si rezolvai problema usor. Mi se pare pueril sa dai vina pe marca la o masina cu peste 200k, mai ales ca n-ai schimbat uleiul niciodata si recunosti ca masina a fost fugarita. |
#32
Posted 26 July 2013 - 01:50
Asadar am trecut si eu pe la dr. Samer. Merge ok masina nu mai patineaza deloc. Am accelerat-o in draci, cu ulei rece cald semi-cald etc. Numai patineaza deloc. ( 2000 de euro a costat ).
Din ce mi-a zis el o bucsa care aliniaza motor convertizor cutie nu a fost pusa ( trebuiau sa fie doua a fost doar una ) atunci cand a fost schimbat motorul cu unul nou dat de Bavaria. Asta s-a intamplat la Cluj. Asta a cauzat o gramada de probleme. Se mai simte "ceva" la schimbatu de viteze da minor minor ( ori mi se pare mie ) care poate fi poate din convertizor ( nu e unul original, l-am schimbat inainte ). In principiu din ce mi-a zis mi-a garantat un 500 000 fara incidente ( ceea ce e ok la o masina cu 240 000 deja facuti ). Sper ca totul sa fie perfect de acum incolo. Multumesc de sugestii si pareri m-au ajutat extrem de mult e greu cand te confrunti cu asa ceva si nu sti nici la cine sa apelezi. |
#34
Posted 21 April 2017 - 14:30
softpedian, on 14 iulie 2013 - 01:05, said:
Ca sa spun si aici cum s-a concluzionat chestia. Tremuratul respectiv era de la convertizorul de cuplu. Cei de la BMW mi-au cerut 2500 pentru el. Eu am schimbat convertizorul cu un rmfk si am ajuns cu schimb de ulei undeva la 700 de euro la un baiat care lucreaza excelent si e serios ( garantie, etc. ). Dupa schimbarea convertizorului tremuratul a disparut de tot insa din pacate un convertizor nu se strica singur, si de regula se strica si prin cutie alte chestii (ambreaje, bloc hidraulic, etc. ). Acuma masina merge ok insa la supraturatie ( cand dai in depasari la 5-6 mii de ture si uleiul e incins, adica mergi ceva cu masina ) apar erori de cuplaj, se aprinde martoru fail safe si transmisia nu mai functioneaza deloc. Opresti masina, repornesti si totul revine la normal. Pe langa asta parca uneori la schimbatul vitezei s-a dus schimbatul ala smooth, in sensul ca se simte destul de tare, eventual s-au ars ceva ambreaje, stiu eu.. Acum mai stau ceva cu ea si cand se duce naibii o schimb daca am bani. Din ce am vorbit cu mecanicul din Cluj ( un baiat tanar, la 30 de ani maxim, simpatic si care-si da interesul intr-un mod in care nu vezi in Romania. Cei din Cluj daca aveti probleme de genu ma puteti contacta si o sa ofer informatii. ) poate fi vorba de reparatii simple gen ceva pompa presiuni sau ceva mai light insa sa ma pot astepta si la ceva mai rau gen bloc hidraulic ( nu e exclus nicicum ) asta o sa fie cand dau cutia jos. Intuitia mea imi zice blocul hidraulic fara discutii si as ajunge undeva la 1500 de euro de inceput cu rmfk + ce e mai stricat. Fara 2500 de euro nu pot reparara dracia asta. In reprezentanta o astfel de reparatie ar sari peste 8000-9000 de euro fara discutii. Convertizor, bloc hidraulic, mai mult. In astfel de situatii cam multi aleg sa arunce masina la fier vechi. Am invatat cateva chestii din dracia asta: 1. Bmw e o masina care te poate lasa oricand si oriunde. 2. Bmw are probleme imensa cu lantu de distributie. Oricand poti zice pa motor. ( Si e naspa daca nu iti e pe garantie. ). 3. Daca motorul e tare ( gen 177 cai la 2.0 d ) crede-ma, dar crede-ma ca se duc pe rand: turbo, filtru de particule, transmisie. Pentru ca sunt prea slabe la puterea motorului si de accelerat e inevitabil. 4. Cand ti se duce transmisia la automata incep sa razi de cati bani e vorba. 5. N-am auzit de atatea probleme la nicio alta marca. 6. Service-urile din Romania sunt de cacat, oamenii nu-si dau interesu, si te rog daca o data ai schimbat orice piesa doar in reprezentanta nu mai strica bani aiurea. TOT, dar absolut tot la masina asta o fost schimbat in reprezentanta si degeaba. 7. Oamenii care se pricep nu stau pe salariu ala de cacat de reprezentanta. 8. Oil for life de la BMW e BULLSHIT. Toate fiind zise, sper sa va ajute experienta mea cu ceva. Si repet inca o data, daca aveti probleme de genu ma puteti contacta in privat. Baiatul unde mi-am reparat masina e iscusit, se pricepe. Iti zice cum sta treaba, poate repara orice marca si orice model. Face DOAR automate. Si e singurul din Cluj care se ocupa cu asa ceva. Si doar cu asta se ocupa. Intr-adevar Bmw arata frumos. SALUTARE ! AI UN CONTACT DE LA MESERIASUL CU CUTIILE AUTOMATE DIN CLUJ ? MULTUMESC . |
#35
Posted 24 April 2017 - 10:18
sunt aproape sigur ca nu e vorba de cutie ci de EGR / EGR cooler . Oscileaza turometrul cand mergi pe tempomat la 80kmh ?
|
#36
Posted 15 October 2018 - 17:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users