Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid
 Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite
 Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj
 

Ceas Sebago de la magazin Rankine

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
C0pilu

C0pilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 09.01.2006
Am cumparat in luna martie un ceas de dama marca Sebago, de la un magazin Rankine ( www.rankine.ro ). La cateva zile, fara ca ceasul sa fie purtat, observ ca lipsesc trei pietricele decorative de pe carcasa. Ma duc la magazin, vanzatoarea ma ia la inceput cu "garantia nu acopera carcasa" dar cedeaza repede si il preia in vederea trimiterii la service. Se intoarce in cateva zile "reparat" (cu pietre lipite, cu urme de adeziv pe carcasa, fara luciul si aspectul initial) dar zic bina ca l-au facut si il ridic asa.

Formularea de pe certificat este urmatoarea: garantia nu include: -repararea partilor exterioare ale ceasului, datorate unor utilizari improprii, neglijentelor, accidentelor precum si uzurii normale a materialelor.

Dupa alte cateva zile sotia observa ca a mai cazut o piatra. Ma intorc la magazin, si povestea se repeta. Pana acum am 5 intrari in service cu acceasi problema.
Am solicitat returnarea banilor sau inlocuirea produsului dar am fost refuzat pe motiv ca garantia nu acopera carcasa, ca nu s-a mai intamplat asa ceva si nu are de la ce sa fie problema doar daca ceasul e lovit etc.  

Am vrut sa formulez o reclamatie la OPC dar de acolo am aflat ca firma nu e obligata sa returneze banii decat in cazul in care produsul sta in service mai mult de 15 zile consecutiv, ceea ce nu e cazul la mine.

PS. de cand am facut poza cu certificatul de garantie, mai am o intrare in service :(

Asa ca nu recomand nici marca (produse de o calitate indoielnica) si nici reteaua de magazine rankine datorita atitudinii si modului de tratare a clientilor.

Attached Files



#2
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,960
  • Înscris: 06.09.2008
Omule, tu sau sotia sunteti cei care au lovit/atins ceasul ala...de unde pana unde e magazinul de vina ?
Ei ti l-au reparat, desi nu erau obligati.

Probabil ceasul ala e o porcarie, caz in care nu trebuia sa-l duci sa ti-l repare, ci sa-l returnezi !

Ai luat un produs prost si acum te plangi...

#3
C0pilu

C0pilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 09.01.2006

 sirgoofy, on 05 iunie 2013 - 16:39, said:

Omule, tu sau sotia sunteti cei care au lovit/atins ceasul ala...de unde pana unde e magazinul de vina ?
Ei ti l-au reparat, desi nu erau obligati.

Probabil ceasul ala e o porcarie, caz in care nu trebuia sa-l duci sa ti-l repare, ci sa-l returnezi !

Ai luat un produs prost si acum te plangi...

Tu nu ai citit ce am scris? Primul defect a aparut fara a fi purtat. Nu a fost lovit. Nu are nici macar o zgarietura.
Si sunt obligati sa il repare pentru ca nu a fost "utilizat impropriu".

Edited by C0pilu, 05 June 2013 - 16:48.


#4
sirgoofy

sirgoofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,960
  • Înscris: 06.09.2008
Deci acele pietricele au "decis" singure sa plece...am inteles

Chiar tu ai scris:

Quote

Formularea de pe certificat este urmatoarea:
garantia nu include:
-repararea partilor exterioare ale ceasului, datorate unor utilizari improprii, neglijentelor, accidentelor precum si uzurii normale a materialelor.

Edited by sirgoofy, 05 June 2013 - 16:56.


#5
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
De curiozitate, cat ai dat pe minunatia aia de ceas elveto-nipono-chinoise? Posted Image

Edited by lawrence38, 05 June 2013 - 18:01.


#6
C0pilu

C0pilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 09.01.2006

 sirgoofy, on 05 iunie 2013 - 16:49, said:

Deci acele pietricele au "decis" singure sa plece...am inteles

Probabil ceasul ala e o porcarie,


Trebuia sa il tin doar in cutie. Cred ca nu aveam voie sa il ating. Si contactul cu hainele sigur nu a fost luat in calcul de fabricant deci e utilizare improprie.

Porcarie sau nu, stiu ca nu e Rolex sa il las mostenire la nepoti, dar nici din piata nu e luat la 20 RON ca sa nu am nici o pretentie. Tocmai de asta l-am luat dintr-un magazin.

 lawrence38, on 05 iunie 2013 - 18:00, said:

De curiozitate, cat ai dat pe minunatia aia de ceas elveto-nipono-chinoise? Posted Image

230 ron. Da, stiu ca nu e un o marca de vis. L-am ales strict pentru design. Si la banii astia ma asteptam sa tina, macar cat are garantie.

#7
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

 C0pilu, on 05 iunie 2013 - 18:06, said:



Trebuia sa il tin doar in cutie. Cred ca nu aveam voie sa il ating. Si contactul cu hainele sigur nu a fost luat in calcul de fabricant deci e utilizare improprie.

Porcarie sau nu, stiu ca nu e Rolex sa il las mostenire la nepoti, dar nici din piata nu e luat la 20 RON ca sa nu am nici o pretentie. Tocmai de asta l-am luat dintr-un magazin.



230 ron. Da, stiu ca nu e un o marca de vis. L-am ales strict pentru design. Si la banii astia ma asteptam sa tina, macar cat are garantie.

Naspa ....

Desi nu imi plac de nicio culoare, in cazul asta daca vroiai sa iei ceva "fashion-ish" , te incadrai la un swatch probabil ... Incearca sa-i fortezi sa-ti returneze banii, OPC , alea-alea

Edited by lawrence38, 05 June 2013 - 18:29.


#8
C0pilu

C0pilu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 09.01.2006
Revin cu un update la situatie: la ultima tirmitere in service, am facut si o reclamatie la opc. In final s-a acceptat inlocuirea cu alt model, cu care nu mai este nici o problema.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate