Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

[CUM] MUNCA PE VASE DE CROAZIERA

- - - - -
  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#19
gabitza61

gabitza61

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 18.03.2010

 licadetu, on 26th March 2010, 12:36, said:

Salut, si eu plec in jurul datei de 10.04 prin JOB SELECTION BV tot ca si cleaner. La fel ca tine nici eu nu stiu nimic despre cu ce se mananca treaba asta, daca afli tu ceva da-mi si mie de veste pe adresa de mail [email protected]. PS. am inteles ca ma voi imbarca din SAN JUAN PORTO RICO, poate suntem pe acelasi vas. :D

Buna
Noi asteptam datele d imbarcare momentan inca nu stim cand vom pleca.......trimite-mi id tau d messs ca sa vb mai multe merci

#20
licadetu

licadetu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.03.2010

 gabitza61, on 26th March 2010, 15:39, said:

Buna
Noi asteptam datele d imbarcare momentan inca nu stim cand vom pleca.......trimite-mi id tau d messs ca sa vb mai multe merci

ID-ul me e detulica

#21
cmarius79

cmarius79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.04.2010

 gtk, on 12th January 2006, 02:11, said:

firme de recrutare

http://www.jobselection.ro (brasov)

http://www.protos.ro (brasov)

http://www.jobservices.ro (brasov)

mai e ceva prin bucuresti pt. princess... prin vitan parca... am uitat cum ii zice...

joburi sunt de toate felurile... de la cele care nu necesita calificare (cleaner,pool attendant, etc.) pana la hotel manager, it manager, etc... in orice caz trebuie sa stii engleza... pt. posturile cele mai populare (waiter, steward, barman, etc.) de regula se cere experienta 1-2 ani...

contractele sunt de 4-6-10 luni in general cu pauza de
~ 2 luni intre... depinde...

acum s-a cam umplut de romani pe de o parte iar pe de alta nu se castiga prea bine (pt. posturile care nu necesita experienta cam 500$ se da...chiar mai putin)... deci nu prea merita... iar cu munca te rup in doua(>10 ore... chiar si 16 in functie de post)... conditiile sunt cam aiurea: se sta cate 4/cabina(2 pt. ofiteri), mancarea e aiurea, etc..
    



SALUTARE NU PREA STIU CUM SA FOLOSESC ACEST SITE DAR CRED CA IN CELE DIN URMA AM REUSIT SA INTRU SI SA IMI FAC UN CONT AICI. MAI INTAI DE TOATE AS DORI SA VA SPUN CA AM O EXPERIENTA  IN VAPOARE IN GENERAL PANA IN PREZENT AM LUCRAT 5 ANI LA PRINCESS CRUISES AM AVUT MAI MULTE JOBURI ACOLO UNA DUPA ALTA, ADICA AM FOST PROMOVAT DUPA CARE AM AVUT UN ACCIDENT STUPID,AM STAT IN COMA O LUNA DUPA CARE NU AM MAI NAVIGAT DAR M-AM ANGAJAT INGINER IN SANTIERUL NAVAL  DIN MANGALIA. DECI  VA SPUN CA AM TERMINAT FACULTATEA DE NAVIGATIE DIN CONSTANTA SI   DE ACEEA VA ZIC CA AM CEVA EXPERIENTA DESPRE VAPOARE CA AM FOST CAM  DE TOATE PE NAVA ADICA EU AM SI CONSTRUIT VAPOARE SI AM SI MERS CU ELE
ACUM MAI NOU SUNT LA MASTER LA FACULTATE SI VREAU SA PLEC PE NAVA OFITER DUPA TOATA EXPERIENTA ACUMULATA PANA ACUM SPER SA GASESC CEVA MAI REPEJOR CA ALTFEL VA TRECE VREMEA SI..... VA FI MAI GREU
   SA  REVIN LA NAVELE DE CROAZIERA AM FOST PLECAT CU GASTROROM CONSULT DIN BUCURESTI SI INTR-ADEVAR FIRMA SE AFLA LANGA MALL-UL DIN VITAN IN BUCURESTI IN BRASOV AM AVUT CHIAR SI PE NAVA PRIETENI CARE AU PLECAT CU JOB SELECTION
   CE SA VA ZIC EU AM PLECAT CUM ZICEAM CU GASTROROM CONSULT LA PRINCESS CRUISES DESPRE SALARIU SI ALTELE MI-AU SPUS TOT CE ERA NEVOIE DE LA INCEPUT SI NU M-AU MINTIT VIATA PE NAVA E ......... :)) CE SA ZIC SI BUNA SI REA SI MUNCA SI STRAINI IN  PRIMELE LUNI IMI ADUC AMINTE CA NU STIAM NICI LA CABINA CUM SA AJUNG :)):)):))))))))) DAR PESTE VREO DOUA LUNI NU IMI VENEA  SA MA MAI DAU JOS DE PE NAVA IMI FACUSEM PRIETENI .... ERA BINE NICI ACASA NU PREA MAI SUNAM
    DESPRE SALARIU NU A  FOST MINCIUNA AM AVUT 350 USD  SI AM FOST UTILITY CLEANER ADICA SORTAM GUNOAIELE DE LA CABINELE MEMBRILOR DE ECHIPAJ NICI NU AVEAM VOIE SA MERG LA PASAGERI ( PASSENGER AREA ) PESTE 6 LUNI LA BORDUL NAVEI  AM FOST PROMOVAT CA ACCOMMODATION ATTENDANT PE 800 USD ACUM ERAM UN GRAD MAI SUS DAR TOT GUNOIER ERAM DAR MAI CURATAM SI LA OFITERI ERAM SI OFFICER STEWART ADICA ERAM CAMERISTUL OFITERILOR BINEINTELES CA AVEAM LA SPAGA CACALAU CUM SE ZICE :))))))))))))) DE LA 800 DE DOLARI AJUNGEAM SI LA  1500 - 1800 SAU CHIAR 2000 DE DOLARI DAR ERA MUNCA TITANICA NU AVEAM  TIMP SA MAI IES AFARA CAND TERMINAM TREBURILE NAAAANI FACEAM DAR ERAM SI  LAUNDRY BOY ERAM DE TOATE, BINE CA SA FII TOATE ASTEA TREBUIA SA ITI FACI  PRIETENI FILIPINEZI SI SA TE BAGI IN SEAMA CU EI,IN SFARSIT AM FOST ASA TOT VOIAJU ALA SI URMATORUL
    CAND AM PLECAT IN AL TREILEA VOIAJ MA TREZESC CU UN TEL PE MOBIL SI INCEPE UNU SA TURUIE IN ENGLEZA SI IMI SPUNE CA TOCMAI CE AM FOST PROMOVAT CAMERIST ADICA CABIN STEWARD DAR TREBUIE SA PLEC IN CALIFORNIA ( SANTA CLARITA ) LA SEDIUL LOR SA FAC UN CURS DE MAJORDOMI CU EI
    AM ZIS OKAY I WILL GO.....:))))))))) SI DUS AM FOST, AM FOST ATUNCI PLECAT UN AN SI SAPTE LUNI CA DUPA CE AM FACUT CURSURILE AM PLECAT DIRECT PE NAVA DAR AM FACUT  ATUNCI UN CALCUL,FACUSEM APROAPE 40 000 DE DOLARI MI-AM LUAT CASA IN RO EE......... DI LAILA CINE MAI ERA CA MINE ( AA ERA SA UIT CA SI CAMERIST AM AVUT 3000 SALARIU DAR AJUNGEAM SI LA 4500 - 5000 DE DOLARI PE LUNA )DAR PENTRU BANII ASTIA TREBUIA SA TE RUPI CU MUNCA, AJUNSESEM DE FACEAM 20 DE CABINE INSIDE DE DOUA ORI PE ZI PLUS CA TREBUIA SA TIN MINTE NUMELE LA TOTI PASAGERII SA GLUMESC CU EI LE SPUNEAM BANCURI RADEAM CU EI
    AAAAAAAAA  ERA SA UIT SALARIUL DIN CONTRACTUL NOSTRU ERA 50 DE DOLARI ( CINCIZECI ) AM SCRIS BINE CA TREBUIA SA PLATEASCA SUME MARI PT NOI LA ASIGURARI IN TARA CA CU ASIGURAREA AM AFLAT MAI TARZIU CARE ERA TREABA CAND AM STAT IN COMA CA DACA MUREAM  FAMILIA CASTIGA 80 000 DE DOLARI DA ASTA E ALT CAPITOL
    DECI 50 DE DOLARI ERA PE HARTIE DAR ACOLO CAND AJUNGEAM NE LUAM SALARIU MULT MAI MARE ( DE EX:PRIMA DATA CAND AM PLECAT PE NAVA IN PRIMELE 6 LUNI AM AVUT SALARIU 350 DE DOLARI DAR PE HARTIE AVEAM  DOAR 50 DA EU LUAM LUNAR DE LA EI 350 CE ERA PESTE SUMA ASTA DE 350 ERA EXTRA ADICA SPAGI CE FACEAM EU PESTE PROGRAM CA DUPA CE TERMINAM CU MUNCA DE 8 ORE MA  DUCEAM SI MAI AJUTAM UN CAMERIST SAU UN  BUCATAR SAU  LA SPALATORIE SI MAI LUAM SI DE ACOLO 10 - 15 - 20 DE DOLARI SI DACA MA DUCEAM IN MAI MULTE LOCURI AVEAM MAI MULTI BANI NORMAL LA SF DE LUNA
   MAI SUNT FFFFFFFF MULTE DE SPUS DAR CINE CITESTE TOT CE AM SCRIS EU INSEAMNA CA VREA SA PLECE PE NAVA DAR SPER CA NU V-AM PLICTISIT PREA TARE :)))))))))))))))))))))))) SI SPER SA VA FIE DE FOLOS TOT CE AM ZIS EU ACI MULTA BAFTA SI CELOR CE PLEACA PE NAVA LE UREZ VANT DIN PUPA SI SA AVETI BAFTA PE UNDE VA DUCETI

#22
ruxandracroitoru

ruxandracroitoru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 08.12.2008

 gabitza61, on 26th March 2010, 15:39, said:

Buna
Noi asteptam datele d imbarcare momentan inca nu stim cand vom pleca.......trimite-mi id tau d messs ca sa vb mai multe merci

Buna, cand ai fost la interviu, la sfrasitul lui ianuarie, ca si eu si sotul am fost si inca mai asteptam ,la fel data de imbarcare. A trecut ceva timp, si am inteles ca dintre cei care am fost atunci la interviu f putine pers au plecat deocamdata.

#23
LDanutza

LDanutza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.05.2010

 cmarius79, on 10th April 2010, 08:39, said:

SALUTARE NU PREA STIU CUM SA FOLOSESC ACEST SITE DAR CRED CA IN CELE DIN URMA AM REUSIT SA INTRU SI SA IMI FAC UN CONT AICI. MAI INTAI DE TOATE AS DORI SA VA SPUN CA AM O EXPERIENTA  IN VAPOARE IN GENERAL PANA IN PREZENT AM LUCRAT 5 ANI LA PRINCESS CRUISES AM AVUT MAI MULTE JOBURI ACOLO UNA DUPA ALTA, ADICA AM FOST PROMOVAT DUPA CARE AM AVUT UN ACCIDENT STUPID,AM STAT IN COMA O LUNA DUPA CARE NU AM MAI NAVIGAT DAR M-AM ANGAJAT INGINER IN SANTIERUL NAVAL  DIN MANGALIA. DECI  VA SPUN CA AM TERMINAT FACULTATEA DE NAVIGATIE DIN CONSTANTA SI   DE ACEEA VA ZIC CA AM CEVA EXPERIENTA DESPRE VAPOARE CA AM FOST CAM  DE TOATE PE NAVA ADICA EU AM SI CONSTRUIT VAPOARE SI AM SI MERS CU ELE
ACUM MAI NOU SUNT LA MASTER LA FACULTATE SI VREAU SA PLEC PE NAVA OFITER DUPA TOATA EXPERIENTA ACUMULATA PANA ACUM SPER SA GASESC CEVA MAI REPEJOR CA ALTFEL VA TRECE VREMEA SI..... VA FI MAI GREU
   SA  REVIN LA NAVELE DE CROAZIERA AM FOST PLECAT CU GASTROROM CONSULT DIN BUCURESTI SI INTR-ADEVAR FIRMA SE AFLA LANGA MALL-UL DIN VITAN IN BUCURESTI IN BRASOV AM AVUT CHIAR SI PE NAVA PRIETENI CARE AU PLECAT CU JOB SELECTION
   CE SA VA ZIC EU AM PLECAT CUM ZICEAM CU GASTROROM CONSULT LA PRINCESS CRUISES DESPRE SALARIU SI ALTELE MI-AU SPUS TOT CE ERA NEVOIE DE LA INCEPUT SI NU M-AU MINTIT VIATA PE NAVA E ......... :)) CE SA ZIC SI BUNA SI REA SI MUNCA SI STRAINI IN  PRIMELE LUNI IMI ADUC AMINTE CA NU STIAM NICI LA CABINA CUM SA AJUNG :)):)):))))))))) DAR PESTE VREO DOUA LUNI NU IMI VENEA  SA MA MAI DAU JOS DE PE NAVA IMI FACUSEM PRIETENI .... ERA BINE NICI ACASA NU PREA MAI SUNAM
    DESPRE SALARIU NU A  FOST MINCIUNA AM AVUT 350 USD  SI AM FOST UTILITY CLEANER ADICA SORTAM GUNOAIELE DE LA CABINELE MEMBRILOR DE ECHIPAJ NICI NU AVEAM VOIE SA MERG LA PASAGERI ( PASSENGER AREA ) PESTE 6 LUNI LA BORDUL NAVEI  AM FOST PROMOVAT CA ACCOMMODATION ATTENDANT PE 800 USD ACUM ERAM UN GRAD MAI SUS DAR TOT GUNOIER ERAM DAR MAI CURATAM SI LA OFITERI ERAM SI OFFICER STEWART ADICA ERAM CAMERISTUL OFITERILOR BINEINTELES CA AVEAM LA SPAGA CACALAU CUM SE ZICE :))))))))))))) DE LA 800 DE DOLARI AJUNGEAM SI LA  1500 - 1800 SAU CHIAR 2000 DE DOLARI DAR ERA MUNCA TITANICA NU AVEAM  TIMP SA MAI IES AFARA CAND TERMINAM TREBURILE NAAAANI FACEAM DAR ERAM SI  LAUNDRY BOY ERAM DE TOATE, BINE CA SA FII TOATE ASTEA TREBUIA SA ITI FACI  PRIETENI FILIPINEZI SI SA TE BAGI IN SEAMA CU EI,IN SFARSIT AM FOST ASA TOT VOIAJU ALA SI URMATORUL
    CAND AM PLECAT IN AL TREILEA VOIAJ MA TREZESC CU UN TEL PE MOBIL SI INCEPE UNU SA TURUIE IN ENGLEZA SI IMI SPUNE CA TOCMAI CE AM FOST PROMOVAT CAMERIST ADICA CABIN STEWARD DAR TREBUIE SA PLEC IN CALIFORNIA ( SANTA CLARITA ) LA SEDIUL LOR SA FAC UN CURS DE MAJORDOMI CU EI
    AM ZIS OKAY I WILL GO.....:))))))))) SI DUS AM FOST, AM FOST ATUNCI PLECAT UN AN SI SAPTE LUNI CA DUPA CE AM FACUT CURSURILE AM PLECAT DIRECT PE NAVA DAR AM FACUT  ATUNCI UN CALCUL,FACUSEM APROAPE 40 000 DE DOLARI MI-AM LUAT CASA IN RO EE......... DI LAILA CINE MAI ERA CA MINE ( AA ERA SA UIT CA SI CAMERIST AM AVUT 3000 SALARIU DAR AJUNGEAM SI LA 4500 - 5000 DE DOLARI PE LUNA )DAR PENTRU BANII ASTIA TREBUIA SA TE RUPI CU MUNCA, AJUNSESEM DE FACEAM 20 DE CABINE INSIDE DE DOUA ORI PE ZI PLUS CA TREBUIA SA TIN MINTE NUMELE LA TOTI PASAGERII SA GLUMESC CU EI LE SPUNEAM BANCURI RADEAM CU EI
    AAAAAAAAA  ERA SA UIT SALARIUL DIN CONTRACTUL NOSTRU ERA 50 DE DOLARI ( CINCIZECI ) AM SCRIS BINE CA TREBUIA SA PLATEASCA SUME MARI PT NOI LA ASIGURARI IN TARA CA CU ASIGURAREA AM AFLAT MAI TARZIU CARE ERA TREABA CAND AM STAT IN COMA CA DACA MUREAM  FAMILIA CASTIGA 80 000 DE DOLARI DA ASTA E ALT CAPITOL
    DECI 50 DE DOLARI ERA PE HARTIE DAR ACOLO CAND AJUNGEAM NE LUAM SALARIU MULT MAI MARE ( DE EX:PRIMA DATA CAND AM PLECAT PE NAVA IN PRIMELE 6 LUNI AM AVUT SALARIU 350 DE DOLARI DAR PE HARTIE AVEAM  DOAR 50 DA EU LUAM LUNAR DE LA EI 350 CE ERA PESTE SUMA ASTA DE 350 ERA EXTRA ADICA SPAGI CE FACEAM EU PESTE PROGRAM CA DUPA CE TERMINAM CU MUNCA DE 8 ORE MA  DUCEAM SI MAI AJUTAM UN CAMERIST SAU UN  BUCATAR SAU  LA SPALATORIE SI MAI LUAM SI DE ACOLO 10 - 15 - 20 DE DOLARI SI DACA MA DUCEAM IN MAI MULTE LOCURI AVEAM MAI MULTI BANI NORMAL LA SF DE LUNA
   MAI SUNT FFFFFFFF MULTE DE SPUS DAR CINE CITESTE TOT CE AM SCRIS EU INSEAMNA CA VREA SA PLECE PE NAVA DAR SPER CA NU V-AM PLICTISIT PREA TARE :)))))))))))))))))))))))) SI SPER SA VA FIE DE FOLOS TOT CE AM ZIS EU ACI MULTA BAFTA SI CELOR CE PLEACA PE NAVA LE UREZ VANT DIN PUPA SI SA AVETI BAFTA PE UNDE VA DUCETI
Buna...acum am si eu o intrebare daca ne-ai spus ca ai o asa experienta!am prieteni care au lucrat, lucreaza pe vas,e totul OK insa ca fata nu mi-au sugerat sa ma angajez acolo! tu ce parere ai??

#24
morrissey

morrissey

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 18.10.2007
Dupa ce am citit mesajele de aici, as dori sa adaug citeva lucruri, in legatura cu experienta mea pe vasele de croaziera. In primul rind, parerile sint impartite, dar un lucru e clar: sa lucrezi pe vas nu mai e asa usor si rentabil cum era inainte. Globalizarea a afectat si sectorul asta, asa ca angajatorii se orienteaza spre exploatarea la maxim a angajatilor, in schimbul unui salariu cit mai mic. Inainte se mai spera la tips, dar acum asta e din ce in ce mai rar, mai ales ca peste tot se lucreaza cu card si tot mai putin cu cash. Desigur depinde foarte mult de pozitia pe care pleci, compania, managerul, destinatiile...sint multi factori care pot influenta viata pe un vas. Daca va duceti ca si cleaneri, nu sperati la nimic, munca e grea, conditiile sint grele, salariu mic, timp liber putin...doar daca ai nervi tari si speri sa avansezi in timp. Ca fotograf, munca e infinit mai usoara...nu manipulezi greutati, ai un program mai lejer, e un mediu mai elevat din care te poti alege cu o experienta frumoasa. Salariul depinde foarte mult de companie si de vas, daca e un vas mare si luxos, vei face ceva bani, dar vei munci mult...daca e o companie mica, cu pasageri saracaciosi, te vei chinui sa faci bani. In plus, ca fotograf ai privilegii de staff, adica ai acces la facilitatile pasagerilor: bar, restaurant, internet, gym, etc...aproape tot in afara de cazino. Aceste privilegii sint foarte importante, sint niste avantaje care fac o diferenta foarte mare...numai daca ma gindesc ca poti minca la bufetul pasagerilor. Eu am lucrat pe vas aproape 3 ani si pot sa spun ca a fost o experienta care mi-a schimbat viata...in bine. E adevarat, e greu, esti departe de casa, stai intr-o cabina mica, fara pic de intimitate, mincarea de multe ori e oribila, uneori se munceste mult, e stres mare, nu poti avea o relatie cu cineva pe termen mai lung...in schimb exista si parti foarte bune: vezi locuri pe care altfel nu le-ai vedea niciodata, cunosti oameni din diferite medii, e o atmosfera de respect reciproc, e un mediu in care se socializeaza foarte usor...si daca ai noroc, poate faci si ceva bani. Eu am fost plecat ca shop staff, si pot spune ca e una din cele mai bune pozitii pe vas...nu ma refer aici la pozitiile superioare. Se munceste destul de mult, dar e si mult timp liber, de fapt esti liber in mai toate porturile, ai privilegii sporite, etc. In concluzie, nu se poate generaliza decit pentru pozitiile inferioare, acolo e foarte greu si nu as recomanda niciunui roman sa se duca acolo. Nu stiu sa spun nimic despre firmele de recrutari din Romania, pentru ca eu am aplicat direct la compania angajatoare, as aprecia daca ati spune mai multe despre cit de seriosi sint.

#25
Claudiufcb

Claudiufcb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 09.05.2009

 fotostore, on 5th January 2010, 01:43, said:

ei,de asta nu am cunostiinta.

care vreti sa plecati fotografi,companie buna,aveti aparat minim d90 nikon si stiti sa lucrati foto,inlesnesc plecari,companie f buna !

Stiu pe cineva care ar dori sa fie fotograf ... mai este valabila propunerea ta?

#26
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005
muncesc de 3 ani pe vase de croaziera de maxim 220 depersoane pe \dunare \Rin si alte rauri europa..
multi de pe mare si oceane au inceput sa migreze spre acest segment..se pare ca au picat salariile si tipsurile de pe oceane
problema pe rauri este ca...multe companii se bazeazape limba germana asa ca..sanse de angajare cu engleza sunt cam scazute
salarii de la 750 la 1200 depinde de companii si functii ..ma referin euro tips undeva la 100-200 la cutie pe saptamana deci un chelner castiga cam 1500 pe luna euro..
cei depe oceane o sa spuna cai cam putin insa ..munca..::)) maxim 10 ore pe zi..iesiri in oras ..vezi toata europa..pasagerii sunt plecati mai tot timpul afara...
despre angajari si companii? dai un google si gasesti vapoarele si companiile de pe europa adica e mai simplu cu firma direct..sa te angajezi
bafta all

#27
indecent_alexa

indecent_alexa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 04.06.2010
stie cineva adresa de la priness cruises din vitan sau un nr de tel? am nevoie urgent:D:D:D

#28
body2

body2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 14.06.2005

 morrissey, on 19th May 2010, 13:49, said:

Dupa ce am citit mesajele de aici, as dori sa adaug citeva lucruri, in legatura cu experienta mea pe vasele de croaziera. In primul rind, parerile sint impartite, dar un lucru e clar: sa lucrezi pe vas nu mai e asa usor si rentabil cum era inainte. Globalizarea a afectat si sectorul asta, asa ca angajatorii se orienteaza spre exploatarea la maxim a angajatilor, in schimbul unui salariu cit mai mic. Inainte se mai spera la tips, dar acum asta e din ce in ce mai rar, mai ales ca peste tot se lucreaza cu card si tot mai putin cu cash. Desigur depinde foarte mult de pozitia pe care pleci, compania, managerul, destinatiile...sint multi factori care pot influenta viata pe un vas. Daca va duceti ca si cleaneri, nu sperati la nimic, munca e grea, conditiile sint grele, salariu mic, timp liber putin...doar daca ai nervi tari si speri sa avansezi in timp. Ca fotograf, munca e infinit mai usoara...nu manipulezi greutati, ai un program mai lejer, e un mediu mai elevat din care te poti alege cu o experienta frumoasa. Salariul depinde foarte mult de companie si de vas, daca e un vas mare si luxos, vei face ceva bani, dar vei munci mult...daca e o companie mica, cu pasageri saracaciosi, te vei chinui sa faci bani. In plus, ca fotograf ai privilegii de staff, adica ai acces la facilitatile pasagerilor: bar, restaurant, internet, gym, etc...aproape tot in afara de cazino. Aceste privilegii sint foarte importante, sint niste avantaje care fac o diferenta foarte mare...numai daca ma gindesc ca poti minca la bufetul pasagerilor. Eu am lucrat pe vas aproape 3 ani si pot sa spun ca a fost o experienta care mi-a schimbat viata...in bine. E adevarat, e greu, esti departe de casa, stai intr-o cabina mica, fara pic de intimitate, mincarea de multe ori e oribila, uneori se munceste mult, e stres mare, nu poti avea o relatie cu cineva pe termen mai lung...in schimb exista si parti foarte bune: vezi locuri pe care altfel nu le-ai vedea niciodata, cunosti oameni din diferite medii, e o atmosfera de respect reciproc, e un mediu in care se socializeaza foarte usor...si daca ai noroc, poate faci si ceva bani. Eu am fost plecat ca shop staff, si pot spune ca e una din cele mai bune pozitii pe vas...nu ma refer aici la pozitiile superioare. Se munceste destul de mult, dar e si mult timp liber, de fapt esti liber in mai toate porturile, ai privilegii sporite, etc. In concluzie, nu se poate generaliza decit pentru pozitiile inferioare, acolo e foarte greu si nu as recomanda niciunui roman sa se duca acolo. Nu stiu sa spun nimic despre firmele de recrutari din Romania, pentru ca eu am aplicat direct la compania angajatoare, as aprecia daca ati spune mai multe despre cit de seriosi sint.
ce iti trebuie ca fotograf?calificare?un aparat performant?te rog detalii daca se poate.stima...am 41 de ani.mai am sanse pt nave croaziera?sau ce mi-ati recomanda

 razvan_77, on 1st June 2010, 18:50, said:

muncesc de 3 ani pe vase de croaziera de maxim 220 depersoane pe \dunare \Rin si alte rauri europa..
multi de pe mare si oceane au inceput sa migreze spre acest segment..se pare ca au picat salariile si tipsurile de pe oceane
problema pe rauri este ca...multe companii se bazeazape limba germana asa ca..sanse de angajare cu engleza sunt cam scazute
salarii de la 750 la 1200 depinde de companii si functii ..ma referin euro tips undeva la 100-200 la cutie pe saptamana deci un chelner castiga cam 1500 pe luna euro..
cei depe oceane o sa spuna cai cam putin insa ..munca..::)) maxim 10 ore pe zi..iesiri in oras ..vezi toata europa..pasagerii sunt plecati mai tot timpul afara...
despre angajari si companii? dai un google si gasesti vapoarele si companiile de pe europa adica e mai simplu cu firma direct..sa te angajezi
bafta all
am 41 de ani.am sanse sa ma angajez nave croaziera sau pe dunare/rin etc...de ce am nevoie?prin ce firma sa plec?mai ai nevoie de calificarea de marinar?va rog detalii.cu stima

 fotostore, on 5th January 2010, 01:43, said:

ei,de asta nu am cunostiinta.

care vreti sa plecati fotografi,companie buna,aveti aparat minim d90 nikon si stiti sa lucrati foto,inlesnesc plecari,companie f buna !
sunt interesat.cat se castiga de ce am nevoie.cati bani.detalii

 mdany2009, on 27th January 2010, 15:49, said:

buna sunt daniel tocmai mi-am terminat primul contract ca fotograf pe un vas de croaziera ( COSTA FORTUNA ) am plecat prin JOB SELECTION din brasov ,nu e greu deloc.recomandarea mea daca pleci sa lucrezi pe un vas de croaziera e sa ai grija de romani ,atata tot restul e bine :thumbup:
rog detalii.de ce ai nevoie interviu.am 41 ani.ce aparat am nevoie.stima

 fotostore, on 5th January 2010, 01:43, said:

ei,de asta nu am cunostiinta.

care vreti sa plecati fotografi,companie buna,aveti aparat minim d90 nikon si stiti sa lucrati foto,inlesnesc plecari,companie f buna !
trebuie neaparat un astfel de aparat?care ar fi cel mai slab-ieftin acceptat?stima

#29
body2

body2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 14.06.2005

 fotostore, on 5th January 2010, 01:43, said:

ei,de asta nu am cunostiinta.

care vreti sa plecati fotografi,companie buna,aveti aparat minim d90 nikon si stiti sa lucrati foto,inlesnesc plecari,companie f buna !
vreau eu am un sony DSC-F 707 am 41 ani din Bucuresti spune cum pot lua legatura cu tine un nr tel ceva.stima

#30
Wolfie

Wolfie

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 27.04.2003
Am fost la sfarsitului lui iunie la un interviu la Job Selection in Brasov pentru un post de sales assistant in magazin duty free. Urmeaza sa merg in septembrie la al doilea interviu, direct cu angajatorul. Mi-au spus ca salariul este de 500$ pe luna plus comision din vanzari. Stie cineva cam la ce suma se ajunge in realitate? De asemenea daca aveti sfaturi pentru a trece mai usor de interviu v-as fi recunoscator.

Daca a mai lucrat cineva in Gift Shop pe vas, as vrea sa stiu cum e munca acolo, ce faci mai exact (banuiesc ca nu te ocupi doar de vanzare), cat timp se munceste pe zi si cat timp liber pentru vizitat destinatii mai ramane?

Orice altfel de detalii sunt binevenite.

#31
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Vedeti ca sunt site-uri specializate ptr marinari cu sectiune ptr. cei RO-RO Pasagere. Veti gasi acolo detalii destuleplus oferte de job-uri. Daca totusi Google, desi in mod normal nu se pune problema, nu va ajuta, dati un PM.

#32
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,989
  • Înscris: 31.07.2007

 Wolfie, on 15th July 2010, 02:27, said:

Am fost la sfarsitului lui iunie la un interviu la Job Selection in Brasov pentru un post de sales assistant in magazin duty free. Urmeaza sa merg in septembrie la al doilea interviu, direct cu angajatorul. Mi-au spus ca salariul este de 500$ pe luna plus comision din vanzari. Stie cineva cam la ce suma se ajunge in realitate? De asemenea daca aveti sfaturi pentru a trece mai usor de interviu v-as fi recunoscator.

Daca a mai lucrat cineva in Gift Shop pe vas, as vrea sa stiu cum e munca acolo, ce faci mai exact (banuiesc ca nu te ocupi doar de vanzare), cat timp se munceste pe zi si cat timp liber pentru vizitat destinatii mai ramane?

Orice altfel de detalii sunt binevenite.

Fratele meu lucreaza in duty free pe vase de croaziera. Este multumit, atat financiar cat si d.p.d.v. al vizitarii destinatiilor (mi-a aratat poze cu plaje de mi-a stat mintea in loc). Plus chefuri...

#33
morrissey

morrissey

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 18.10.2007

 Wolfie, on 15th July 2010, 02:27, said:

Am fost la sfarsitului lui iunie la un interviu la Job Selection in Brasov pentru un post de sales assistant in magazin duty free. Urmeaza sa merg in septembrie la al doilea interviu, direct cu angajatorul. Mi-au spus ca salariul este de 500$ pe luna plus comision din vanzari. Stie cineva cam la ce suma se ajunge in realitate? De asemenea daca aveti sfaturi pentru a trece mai usor de interviu v-as fi recunoscator.

Daca a mai lucrat cineva in Gift Shop pe vas, as vrea sa stiu cum e munca acolo, ce faci mai exact (banuiesc ca nu te ocupi doar de vanzare), cat timp se munceste pe zi si cat timp liber pentru vizitat destinatii mai ramane?

Orice altfel de detalii sunt binevenite.

Se pare ca vei avea interviu cu cei de la Starboards Costa, ei au schema asta de salariu...munca in shop e ok, nu e asa de greu ca in alte departamente, si ai destul de mult timp liber pentru ca shopul trebuie sa fie inchis atita timp cit vasul se afla in port. Poti avea viata super si sa faci bani, dar depinde foarte mult de vasul pe care nimeresti, de managerul pe care il ai si echipa cu care muncesti...daca vei nimeri pe un vas mare, vei munci mai mult dar vei cistiga ceva mai mult, pe un vas mai mic e invers...e destul de relativ. In plus de asta ai destul de multe privilegii la bord, poti folosi multe din facilitatile pasagerilor.
In privinta banilor, nu-ti face iluzii ca te vei imbogati, nu se cistiga multi bani...ia-o ca pe o experienta extraordinara si nu te crampona de bani, mai ales daca pleci pentru prima data. In ce priveste munca, cit esti in port, normal esti liber, doar sa nu ai vreun manager idiot care sa te puna sa muncesti extra sau sa fii de servici la bordul navei...cind este zi pe mare, muncesti de la 9am pina la 10pm si crede-ma ca daca prinzi vreun crossing cu 6-7 zile consecutive, te cam rupe. Munca depinde mult de shopul in care esti desemnat, la primul contract normal vei lucra la mesele cu promotii...munca nu se rezuma doar la a vinde, ci se face multa munca de merchandising, multa curatenie in shop si depozit, inventar, si foarte multa munca atunci cind ajungi in portul de baza si se primeste marfa. Sint parti bune dar si mai putin bune, depinde foarte mult si de tine, de felul cum te adaptezi si cum socializezi cu cei din jur...in principiu iti recomand jobul asta, iti va aduce multe bucurii si momente frumoase, dar, dupa cum am mai spus, nu te gindi doar sa faci bani. Multa bafta!

#34
DjPlayer

DjPlayer

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 15.03.2008

 fotostore, on 5th January 2010, 00:43, said:

ei,de asta nu am cunostiinta.

care vreti sa plecati fotografi,companie buna,aveti aparat minim d90 nikon si stiti sa lucrati foto,inlesnesc plecari,companie f buna !


stai ca nu inteleg, cum adica cu aparatul tau ? pai ce-i cu japca asta frate ce companie te angajeaza si iti cere aparatul tau :)), ma gandeam ca-ti dau ei aparat performant doar sunt un cruise ce cacat. pff

Eu unde am lucrat ca si fotograf mi-au dat ei aparat cu tot ce-i trebuie, geanta completa, mi-am luat si eu unul, dar nu e asa performant, insa l-am vandut intre timp. Dar chestia asta cu venitul aparatului tau? Ei au incredere in aparatul tau ? ca va merge ca nu se buleste, ca nu are probleme la shutter, ca are 150.000 cadre ? A?

Edited by DjPlayer, 29 July 2010 - 09:22.


#35
lld

lld

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 06.07.2010
Imi expun si eu experienta aici; poate ii va folosi cuiva, cine stie:

Am lucrat pe 2 companii de vase de croaziere, timp de 4 ani, in restaurante, ca Assitent Waiter (assistent de ospatar) si ca Waitress (Ospatar).
Pot sa va spun ca cea mai buna companie de recrutare de la noi si cea mai serioasa este cea de la Brasov, "Job Selection". Pe ambele companii am plecat prin aceasta firma de recrutare.

Prima oara, fiind incepatoare, am fost trimisa pe "Norwegian Cruise Line" (NCL prescurtat). Nestiind despre ce este vorba la inceput, am acceptat. Nu va recomand aceasta companie sub nici o forma (in domeniul meu):  lucrezi 10 luni de zile, ba chiar 10 luni si jumatate, in fiecare zi (nu exista zile libere pe companiile de croaziera).
Dupa 7-8 luni devii "cucu" (innebunesti de oboseala psihica) dar si fizica::apar probleme de spate, dureri fizice, dat fiind corpul care nu mai rezista. Psihic, esti terminat; stresul este foarte mare : sefii - cate 'n'- spe mii la numar- care iti vin pe cap si iti spun ce sa faci, fiecare diferit, in acelasi timp si nu mai stii ce anume sa 'executi" in acelasi timp; colegii care te fura in bucatarie (la hot line), dar si la side-standuri de materiale; stresul ca nu ai materiale pt a-ti servi pasagerii de la mese asa cum trebuie, " a la carte" ( asta se intampla pe orice companie, nu numai pe NCL); curateniile generale (multe la numar) dupa ce se inchide restaurantul care nu se mai termina (verificat cu lanterna, mai trebuie frecat putin chiar daca e curat acel ceva ...si inca frecat putin..si tot asa). Psihic si fizic la sfarsitul celor 10 luni si jumatate, esti o ruina!
Dupa acest aproape 1 an de zile, ajungi in aeroport, acasa si nu iti mai recunosti parintii care te asteapta! ti se par imbatraniti! Asta a fost socul cand am venit in prima vacanta!
  Pe NCL - croaziere ieftine, in general "chipatone" HUNGRY american people, cred ca li se cuvine orice, te trateaza ca pe un scalv!
Aici se lucreaza pe salariu infim, iar puturosii nu vor lucra pt ca "salariu oricum vine o data pe luna" (tu le vei face treaba - asa te pune seful, daca esti harnic)!!  


   A doua oara, am lucrat tot in restaurant, dar pe "Royal Carribean" - alta viata: contractul dureaza 6 luni - 7 luni!! Mai merge!!
Ai ore mai putine de lucru, sefii te trateaza cu respect, colegii la fel.  Salariul este bazat pe tips , fiecare isi face treaba pt a obtine bacsisul respectiv (cat mai mult) la sfarsit de croaziera!
Pasagerii sunt altfel, "mai " cu bani; te respecta pe tine si munca ta de acolo! Vad cat muncesti si te admira! Altfel te simti in momentul in care ti se apreciaza munca (chiar si numai din spuse)! Asta nu presupune ca bacsisul ti-l vor lasa neaparat la sfarsit de croaziera; ci numai daca vor!
Stresul lipsei materialelor exista si aici, colegii furandu-ti din materiale , dar o fac cu zambetul pe buze sau se "imprumuta" (asa cum o faci si tu pt ca esti nevoit), neexistand acele certuri ca pe "NCL"; aici, la sfarsit de zi, esti prieten cu respectivii care te fura in restaurant si petreci cu ei!
  
  Eu sfatuiesc pe oricine sa incerce un contract sa lucreze pe un vas croaziera! Inveti sa "supravietuiesti" in acea jungla, inveti sa iti controlezi rabdarea si nervii, inveti sa fii punctual si foarte organizat (datorita lipsei de spatiu, inclusiv in cabina), inveti modul de gandire a celorlalte natii, inveti sa muncesti pe bune!!!

   Este munca multa, dar este si frumos! Traiesti fiecare clipa la maxim, petrecerile nu mai spun!! Daca iti place sa petreci, pe vapor sunt cele mai tari! Se intampla sa pleci direct de la petrecere la munca, la mic dejun, sa nu mai dormi chiar vreo 48 ore asa. pt ca mai vrei sa iesi si in porturi sa vezi locuri!! Si tot asa!!
  
   Aveti grija sa nu va imbolnaviti grav, companiilor de croaziera nepasandu-le de angajatii bolnavi , doar in caz de accidente se asigura intr-un fel, sa nu fie dati in judecata!

Multa bafta tuturor!

#36
VP91

VP91

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 23.06.2010
Am 19 ani si sunt elev la liceu ultimul an.
As vrea din vara,sa ma angajez pe un vas de croaziera,prin job selection in Bv.
Din cate vad,se merita si nu.
Imi poate da aici sfaturi,ce as putea alege ca "incepator" ,fara experienta?
Vorbesc engleza fluent.
Din cate stiu,cineva mi-a zis ca in Bv. la selectie nu e nevoie decat sa stii engleza.
E adevarat?
Daca nu se poate da un ID de Ymess,mail ceva,raspundeti aici va rog.
Eventual,adaugati id de Ymessenger valentin_p91
O zi buna si multumesc anticipat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate