Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Plecam noi sau ii trimitem pe ei ?

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#37
Andreysc7

Andreysc7

    3D Modeler / Automotive Artist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,659
  • Înscris: 05.02.2012
Nu e chiar asa scump sa inmatriculezi in Franta avand in vedere si salariile . In plus :

"In Republica Ceha,Estonia,Franta, Lituania, Polonia, Slovacia si Slovenia, proprietarii de automobile nu trebuie sa plateasca nici un fel de taxa la stat pentru ca detin un autoturism."

#38
bodi

bodi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,509
  • Înscris: 09.05.2003
Pai nici in Romania nu platesti la stat, ci la autoritatile locale. :P

#39
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
E o idee de mijloc:
-autoturismul mare e pt lux intr-un fel desi pt unii e o necesitate un papuc sau combi sau 4x4 sau o duba un camionet un microbuz pt ca desfasoara diverse activitati. Altii intradevar freaca menta in cate un jeep 4x4 cu roti de camion ca n-au ce face cu banii.
-odata ce ai dat pretul de cumparare si pretul la benzina mult mai multa ar trebui sa fie si impozitul mai bland.

Doar ca statul sau statul local din stat mai bine zis ia grosul din acest impozit ca banii de benzina merg la benzinari in mare parte iar ei sunt straini.

Daca iau un lamborghini, (de ce sa nu iau ca poate ala imi place), dupa ce ca dau si bani multi pe combustibil ca consuma ca naiba si am dat si pretul lui exorbitant de ce sa mai platesc si un impozit mare sa ma usuce si sa trebuiasca sa-l vand (si numai sa am cui). Deaia avem pe strada numai porcariile astea toate lafel si cu aceeasi forma de parca si in comunism erau mai diferite intre ele masinile.

Mai trebuie sa avem si taxe pe telefonul utilizat. Cine are telefon doar cu taste si sms are impozit mic cine are smartfone are impozit mare. De ce nu si impozit pe laptopuri, tablete asa incat sa se vanda doar gioarse vechi si sa avem doar PC-uri pentium 3. Impozit pe nr de coruri sau pe MHz.

#40
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009

View PostA10, on 27 mai 2013 - 22:31, said:

Domnilor, oare cat timp mai lasam sa continue bataia asta de joc ce se petrece in romania ?
Sunt toti un fel de neosclavi. Taxe peste taxe care mai decare mai aberante, nu e deajuns ca benzina si motorina au un pret nesimtit de mare, acum ne mai usca de bani si cu impozite in functie de capacitatea cilindrica a masinii. Nu i suficient ca e scumpa mai pune si taxe si tot statul roman mai zice sa nu facem discriminare. Dar asta ce e ?

Inchei doar prin a spune ca mi e greatza de romania, mi e greata de sistemul care ne conduce. N am crezut ca o sa ajung o zi sa spun asa ceva despre tara asta...si cica suntem in democratie. Democratia si libertatea de a fura si a si bate joc de tara asta...asta e democratia ce o aplica gunoaiele astea de politicieni.

Combustibil http://www.energy.eu/ Pretul e in scadere, asta e bine.

Taxele (includ aici si asigurarile) la autoturisme sunt mari peste tot, eu cred ca totusi noi stam bine. La o masina 1.4/1.6 platesti asigurare+impozit undeva la 100-150 euro pe an (la altii platesti atat pe luna), bine, ei au alte salarii, resimt altfel costurile mari.

Discriminare nu inseamna ceea ce crezi tu, impozitele ca si asigurarile se calculeaza in functie de kw sau cmc.

Taxele sunt deranjante, fara doar si poate, problema si mai mare in opinia mea e gestionarea banilor acumulati din taxe.

#41
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
io unu as suprataxa motoarele mici. i-as spune "taxa pe motor de cacat". :w00t:

Edited by Pengoon, 28 May 2013 - 11:19.


#42
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Din cate stiu in Germania impozitul se plateste in functie de kw, nu cmc. Mi se pare o solutie mai buna. Sunt masini destul de vechi cu motoare de pilda de 2500 cmc si 115 cai, adica echivalentul unui 1.6 modern.

#43
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
Pe mine ma enerveaza ca acum toate masinile au cam aceeasi forma si arata ca niste closete cu roti. Sunt urate de tot.
Broastele sau closetele astea ar fi bine sa fie macar electrice, atunci stii o treaba e porcarie ca sa nu consume ca sta prost cu autonomia. Dar sa ai un cacatoi de 4 -6 litri la suta de km si sa te rastorni cu el fata de un ceva mai mare de 8 litrii la suta e ceva josnic.

Macar cacatoiul ala sa consume ori curent ori 1-2 % ca o motocicleta dinaia veche.

View PostAlex-Softpedia, on 28 mai 2013 - 11:28, said:

Din cate stiu in Germania impozitul se plateste in functie de kw, nu cmc. Mi se pare o solutie mai buna. Sunt masini destul de vechi cu motoare de pilda de 2500 cmc si 115 cai, adica echivalentul unui 1.6 modern.
pai asa si Lincoln mercury are 180 sau 200 cai si vreo 7000 de cm cubi. Interesanta chestia.

Edited by popascu, 28 May 2013 - 11:32.


#44
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostPlicea, on 28 mai 2013 - 10:43, said:

Nu se poate pune impozit pe valoarea masinii pentru ca te poti duce in Franta de exemplu si cumperi cu 200 de euro o masina de 5000 cm cubi.
Practic o iei aproape gratis din Franta din pricina ca acolo inmatricularea si taxele aferente costa o avere.
O aduci in Romania si o dai drept masina ieftina.
Daca vrei motor mare, bagi mana mai adanc in buzunar.

Rationament TOTAL gresit. Mai baga o fisa.
Chiar si acum poti sa-ti iei masina de 200 euro cu capacitate mica (sau "normala" daca vrei) din Franta sau Germania si sa INCERCI sa o aduci in Romania. Nu o sa te coste impozitul decit ceva absolut simbolic dar o sa te coste mii de euro sa o inmatriculezi.

Crezi ca nu s-au gindit si altii la asta cu importul? Crezi ca ar fi platit danezii taxele alea imense (exemplu peste 16 000 euro pentru un golf de 80 cai) daca puteau sa-si aduca cu taxe simbolice orice masina de 200 (sau 2000 sau 20000 euro)?


View Postpopascu, on 28 mai 2013 - 11:15, said:

banii de benzina merg la benzinari in mare parte iar ei sunt straini.

Asta e gresit. Ultima data statul lua 50-60% din pretul combustibililor la pompa! Fara sa ridice un deget. Iar din jumatatea care ramine normal ca nu tot e profit, trebuie mai intii sa faci benzinarii, sa faci rost de benzina (sa o transporti, sa o platesti intii), sa platesti angajati de tot felul, asigurari, etc.

#45
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Un alt aspect ar fi pretul masinilor care a devenit foarte mic. Asta e un plus pentru noi (prin faptul ca isi pot permite tot mai multi sa aiba o masina), dar si un minus (pentru ca infrastructura rutiera nu tine pasul cu numarul masinilor).

Imi amintesc acum 5-6 ani, ca sa nu zic 10, ce pretuite erau masinile, cat de mult accent se punea pe a avea o masina, si era totusi un efort serios in a cumpara o masina.

Astazi cu 1500 de euro (in care intra si taxa de inmatriculare) ai o masina de oras decenta. 1500 euro insemnand 4 salarii medii. Oare acum 10 ani, din cate salarii medii iti luai o masina ?

#46
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

pai asa si Lincoln mercury are 180 sau 200 cai si vreo 7000 de cm cubi. Interesanta chestia.
un lincoln de dinainte de 1983 ar costa 191 euro/an in germany, ca-i taxa pe oldtimer, care-i independenta de capacitate etc.
alt exemplu: un corvette c6 din 2007, cu motor de 6000 cmc, ar costa 404 euro/an.

in germania NU se plateste in functie de putere. in calcul intra categoria de emisie si capacitatea cilindrica pentru anumite perioade corelate cu categoria de emise respectiva.
la masini mai noi de 2009, calculul se face pe baza de capacitate cilindrica si cantitate de codoi in g/km.

puterea masinii e relevanta pentru asigurare, dar nu pentru taxe.


pentru cine-i curios: un lincoln continental la 7500 cmc cu 7900 euro.
http://suchen.mobile...Features=EXPORT

Edited by Pengoon, 28 May 2013 - 12:59.


#47
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
Cat consuma ca nu inteleg sau nu scrie in detalii?
Ce masini aveau aia iar in aceeasi perioada italienii se scaldau cu fiat 650 iar noi cu renault 12 rebranduit

#48
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
nu scrie cat consuma. la motorul ala probabil undeva intre 18-25l/100.
d-astea se gasesc destul de des la preturi foarte acceptabile. lincoln vad mai rar, dar oldsmobile cutlass, pontiac firebird, buick-uri, mustang-uri si alte masini din epoca "pony wars" nu-s chiar rare.
io as vrea un jaguar e-type, alea rar is sub 40.000, in stare perfecta chiar 100.000.

#49
popascu

popascu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,775
  • Înscris: 22.04.2008
Ce consumuri enorme, in SUA era si e combustibilul mai eftin?

#50
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postpopascu, on 28 mai 2013 - 15:34, said:

Ce consumuri enorme, in SUA era si e combustibilul mai eftin?
Stai tu linistit ca s-a scumpit destul si in US, cind vad 3 cifre acolo pe pompa unii inca mai sint socati si cred ca e o greseala. Si nu o lua ca e oricum mai ieftin, ca n-au salarii de 150 euro sau alte alea, suta de dolari e suta de dolari si daca cistigi 2000 pe luna. De ce crezi ca practic nu gasesti benzinarie sa pui si sa platesti dupa aia ca pe la noi, trebuie fie sa bagi cardul inainte fie sa preplatesti cu cash in magazin? Au si ei destui saraci.

#51
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
in 1971 galonul era 36 centi. ajustat cu inflatia, 2.08 dolari astazi. in momentul de fata e undeva pe la 3.6 dolari.

#52
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

View PostAndreysc7, on 28 mai 2013 - 10:49, said:

Nu e chiar asa scump sa inmatriculezi in Franta avand in vedere si salariile . In plus :

"In Republica Ceha,Estonia,Franta, Lituania, Polonia, Slovacia si Slovenia, proprietarii de automobile nu trebuie sa plateasca nici un fel de taxa la stat pentru ca detin un autoturism."

Franta, "the birth place" pentru comuna socialista si taxele exacerbate, poti s-o scoti de pe lista :w00t:

http://streetwise-fr...-tax-france.htm

Poti adauga insa Cipru, aici platesc aprox 70 Eur/an taxa de drum (motor 1.6) si cam atat...nu se platesc alte taxe. Iar taxele pentru schimbarea proprietarului trebuie sa fie printre cele mai mici din Europa, vreo 8 euro si ceva :rolleyes:

#53
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postlawrence38, on 28 mai 2013 - 22:41, said:

Poti adauga insa Cipru, aici platesc aprox 70 Eur/an taxa de drum (motor 1.6) si cam atat...nu se platesc alte taxe.

Scump domle, in Romania e un pic sub 15 euro! Chiar si cu rovinieta (28) tot nu-i asa de scump (si macar avem autostrazi, deh, presupun ca stam mai bine ca Cipru macar!).

#54
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,607
  • Înscris: 02.10.2009
Dincolo de ocean randuiala e alta:
- Nu exista impozit pe masini. Masina e un lucru important sau esential pentru trai, nu e cazul sa se impoziteze
- Nu exista obligatia verificarii tehnice periodice. Trebuie facut la alegere , dar daca vrei sa vinzi masina ca particular trebuie dusa la testare.
- Se plateste o taxa de inmatriculare anuala, 70-80 dolari nu conteaza marimea. Ala e salariul pe 2-3 ore.
- Nu exista taxa de drum sau de prima inmatriculare. Toate taxele sunt incluse in pretul benzinei si sunt fixe, 15-20 c/l.
- Benzina variaza ca pret destul de mult in finctie de regiune. In ultimile saptamani, desi pretul petrolului brut a scazut mult, prerul benzinei a crescut cu 10-15 la suta dar ramane usor sub un Euro/litru.
- Consumul specific masinior americane a fost/este mare dar dat fiind specificul soselelor sau strazilor din orase (mai ales in vest) per total se apropie sau e mai bun decat cel intalnit in Europa cu masini mai mici.
- Masinile noi americane din clasa mica si medie au consumuri specifice de 5-6 la suta afara si 7-8 in oras, pentru motoare mici, adica de 2 litri. Motoare mai mici se intalnesc f. rar la masini noi americane (nu cumpara lumea) sau la masinile de import.
- Asigurarile sunt destul de scumpe, intre 70-250 dolari pe luna (nu pe an!) sau o zi de munca. Nu conteaza mult numarul de masini, asigurarea e pe proprietar. Compenseaza lipsa celorlalte taxe.
- TVA e 5-7%, (daca exista) dar pentru alimente sanatate, educatie, este zero.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate