Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum poti fi PACALIT la FLANCO
Last Updated: Aug 15 2019 18:58, Started by
M_Ionescu
, May 25 2013 20:15
·
0
#1
Posted 25 May 2013 - 20:15
Am sa va impartasesc o experienta (amara) din care, sper, sa invete si alti potentiali cumparatori de la aceasta firma.
M-am hotarit sa cumpar un smartphone Samsung GS3, si cum am fost sfatuit sa evit magazinele obscure cu preturi nefiresc de mici si garantii dubioase, dupa ceva cautari am ales Flanco ( firma care am crezut-o serioasa ). Am studiat site-ul, am citit ca pentru produsele Samsung garantia si service-ul sunt asigurate de Samsung Romania (lucru care m-a determinat sa apelez la Flanco) si am facut o rezervare in magazinul Unirea. Astazi cand am ajuns la magazin, un consilier de vanzari mi-a confirmat (verbal) ca ,garantia si service-ul sunt asigurate de Samsung Romania, drept pentru care am cumparat produsul. Problema este ca NU AM CITIT certificatul de garantie pe care l-am semnat, si nu am observat , decat acasa, ca de fapt certificatul nu este Samsung ci o firma pe nume Flash GSM Service SRL despre care am aflat destule lucruri negative. Faptul ca am semnat fara sa citesc este greseala mea, dar faptul ca am fost MINTIT cu buna stiinta, ma deranjeaza emorm. Acum ma gandesc sa merg maine la magazin si sa cer returnarea produsului sau un certificat de garantie Samsung, dar ma indoiesc ca voi avea sorti de izbanda. Asa ca MARE ATENTIE . Nu va lasati amagiti de marimea sau renumele unei "firme", inselatorii se gasesc la tot pasul si nu cred ca exista ,deocamdata, ceva sau cineva sa-i traga la raspundere. |
#2
Posted 25 May 2013 - 20:23
Nu te agita, poti sa returnezi produsul fara motiv in cel putin 10 zile.Te duci luni si il returnezi, nu te lasa induplecat, ii pui la punct putin si gata, cauti pe net un magazin care ofera garantie de la Samsung si gata.
|
#3
Posted 25 May 2013 - 20:33
da? si cam ce lege crezi ca ii permite returul daca a cumparat de la un magazin fizic?
|
#4
Posted 25 May 2013 - 20:35
S-ar putea ca Samsung Romania sa nu aiba un service pe aici , sau pur si simplu firma respectiva sa fie un subcontractor , la fel am patit si eu cu un laptop Asus , aveau un subcontractor pentru service , singura data cand am trimis in garantie laptopul a mers un pic mai greu toata treaba , in rest a fost ok , pe de alta parte garantia poate fi anulata destul de usor pentru ca ea se refera mai mult la defecte de fabricatie si nu defecte care survin in urma exploatarii mai mult sau mai putin potrivite , Sa returnezi un produs doar din motivul zis de tine mi se pare cam exagerat si sa faci reclama negativa la cineva pentru atat , am mai cumparat si eu de la Flanco si nu a fost nici o problema , inainte de a zice ceva ar trebui sa iti masori cuvintele !
|
#5
Posted 25 May 2013 - 20:35
Pai la mediagalaxy il poti returna in 31 de zile chiar daca il iei din magazin, la Flanco nu se poate asa?
|
#6
Posted 25 May 2013 - 20:37
@slai http://www.flanco.ro...e-in-31-de-zile
La tine nu au ajuns clipurile alea - cu "Sunt cetatean european, am drepturi."? |
#7
Posted 25 May 2013 - 20:48
De multe ori service-urile alea obscure fac mai multa treaba ca service-urile reprezentantelor!
Daca te duci la service-ul oficial lasi produsul si ai o anumita perioada de timp in care se poate rezolva sau nu problema,pe cand la alea mai mici,gen de cartier ti-l face pe loc sau iti da negatie si schimbi produsul in magazin! |
#8
Posted 25 May 2013 - 20:57
Mergi aici http://www.samsung.c...viceLocation.do , la Tip produs alegi- telefon mobil , la Subtip produs alegi-smart phone , oras alegi -Bucuresti , dupa care dai Cautare. Vei primi lista cu service-urile autorizate Samsung. Nici urma de Flash GSM.
|
#9
Posted 25 May 2013 - 21:14
sau vezi aici ca au un nr de telefon
http://www.samsung.c...ewsAlertMain.do Al dracului internet..... |
#10
Posted 25 May 2013 - 21:33
marius87ism, on 25 mai 2013 - 20:35, said:
S-ar putea ca Samsung Romania sa nu aiba un service pe aici , sau pur si simplu firma respectiva sa fie un subcontractor , la fel am patit si eu cu un laptop Asus , aveau un subcontractor pentru service , singura data cand am trimis in garantie laptopul a mers un pic mai greu toata treaba , in rest a fost ok , pe de alta parte garantia poate fi anulata destul de usor pentru ca ea se refera mai mult la defecte de fabricatie si nu defecte care survin in urma exploatarii mai mult sau mai putin potrivite , Sa returnezi un produs doar din motivul zis de tine mi se pare cam exagerat si sa faci reclama negativa la cineva pentru atat , am mai cumparat si eu de la Flanco si nu a fost nici o problema , inainte de a zice ceva ar trebui sa iti masori cuvintele ! Nu i-a obligat nimeni pe cei de la Flanco sa spuna clar si exact unde si de catre cine se acorda garantia si service-ul. Ori ei au ales sa insele. "Atat-ul " acesta pentru care fac reclama negativa, face parte din conditiile obligatorii de respect fata de cineva care a ales sa cheltuiasca niste bani (nu putini) care provin din munca sa Daca vom continua sa ignoram astfel de practici de desconsiderare , vom ajunge rau. Daca nu chiar am ajuns. Edited by MMembruAnonimescu, 25 May 2013 - 21:34. |
|
#11
Posted 25 May 2013 - 21:54
Si totusi de ce te agiti daca poti returna produsul fara probleme in 31 de zile?
Nu ai pierdut decat timpul cu drumul inapoi la magazin. Cine semneaza ca primarul isi asuma si consecintele. In cazul tau,din fericire, nu sunt niciunele. PS Nimeni cat de putin informat nu se asteapta la consultanta de specialitate in magazinele electro romanesti. Scopul e sa se vanda produsul cu orice pret. |
#12
Posted 25 May 2013 - 22:00
Faptul ca am semnat fara sa citesc este greseala mea, dar faptul ca am fost MINTIT cu buna stiinta, ma deranjeaza emorm.
ia-o mai incet nu merita sa faci ulcer. inteleg ca sunt banii tai dar poti returna produsul. Nu cred ca fost cu buna stiinta :probabil ca baiatul care ti-a vandut telefonul s-a fastacit : cine sa faca service la un telefon Samsung?doar nu Lexmark Danemarca |
#13
Posted 25 May 2013 - 22:51
tineti minte, Flanco si Altex = magazine care ne considera fraieri
|
#14
Posted 26 May 2013 - 15:46
Sa schimbi un produs doar pt simplu fapt ca nu-ti convinde firma care se ocupa de garantii nu mi se pare in regula..
poate nici nu vei avea nevoie de garantie.. cine stie? |
#15
Posted 27 May 2013 - 20:39
RD-Woo, on 26 mai 2013 - 15:46, said:
Sa schimbi un produs doar pt simplu fapt ca nu-ti convinde firma care se ocupa de garantii nu mi se pare in regula.. poate nici nu vei avea nevoie de garantie.. cine stie? Azi am fost la magazin cu produsul si actele de achizitie si dupa ce mi-am prezentat problema unui consultant de vanzari am primit un certificat de garantie de producator, adica Samsung. Deci s-a rezolvat. Se putea rezolva de prima data dar..... P.S. : Inainte de a merge la magazin am discutat telefonic cu un operator al firmei care mi-a spus ca : "garantia de producator nu se acorda decat in cazul in care optez pentru garantie "all inclusive", ceea ce insemna inca 110lei. Interesant. La magazin nici nu a fost vorba de asa ceva. |
|
#16
Posted 27 May 2013 - 21:06
Mare atentie la Flanco, Domo, Altex, etc, le zici sa-ti dea un model, iti dau altul , acolo unde modelele se deosebesc doar prin cod, si adesea specificatiile sunt mincinoase!
La un monitor scria 21 inch full HD, cand pe cutie lula Full HD, intradevar, fratele lui mai mare de 24 era full HD, si cutia era plina de celebrul simbol... Daca nu te uitai la cutie, o muscai? Sigur, te intorceai inapoi, pozai eticheta, si maturai tribunalele cu ei, din pacate amenzile sunt modice, intre 100 si 500 milioane de lei, nimic pt acesti giganti! Le fel mi s-a intamplat cu un TV, scria produsul si un cod, LED, 100CM.... cand comand, LCD 100CM, evident codul diferit, diferea o litera in cod...acolo daca o musti, nici n-ai ce sa faci, ca te bate codul, care e corect... dar nu corespunde cu produsul livrat! Intentionat au variante ieftine puse la acelasi pret cu cele scumpe, pentru a tepuii clientii care nu se pricep! La televizor era 2000 de lei diferenta reala intre produse, va dati seama ce bucurie pe angajati la o asemenea teapa? RD-Woo, on 26 mai 2013 - 15:46, said:
Sa schimbi un produs doar pt simplu fapt ca nu-ti convinde firma care se ocupa de garantii nu mi se pare in regula.. poate nici nu vei avea nevoie de garantie.. cine stie? E chestia aia numita spirit civic! Edited by Josef_Mengele, 27 May 2013 - 21:07. |
#17
Posted 02 June 2013 - 18:02
Daca service-ul care asigura garantia Samsung e partener "oficial", nu vad unde e panica. Ori se rezolva problema in cazul unei eventuale defectiuni, ori iti schimba produsul.
|
#18
Posted 19 November 2018 - 00:15
Azi am aflat de la un vanzator de la flanco ca la o plata de aprox 120 lei se lasa celui de la casa 3 lei. Si eu taran ca m-am intors si i-am atras atentia ca pe bon nu e cat mi-a cerut el ci mai putin. Iar am ramas in urma cu bunele maniere. Trebuie sa ma pun la zi cu obiceiurile.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users