Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 

Cum poti fi PACALIT la FLANCO

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
M_Ionescu

M_Ionescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 02.07.2010
Am sa va impartasesc o experienta (amara) din care, sper, sa invete si alti potentiali cumparatori de la aceasta firma.
M-am hotarit sa cumpar un smartphone Samsung GS3, si cum am fost sfatuit sa evit magazinele obscure cu preturi nefiresc de mici si garantii dubioase, dupa ceva cautari am ales Flanco ( firma care am crezut-o serioasa ).
Am studiat site-ul, am citit ca pentru produsele Samsung garantia si service-ul sunt asigurate de Samsung Romania (lucru care m-a determinat sa apelez la Flanco) si am facut o rezervare in magazinul Unirea.
Astazi cand am ajuns la magazin, un consilier de vanzari mi-a confirmat (verbal) ca ,garantia si service-ul sunt asigurate de Samsung Romania, drept pentru care am cumparat produsul.
Problema este ca NU AM CITIT certificatul de garantie pe care l-am semnat, si nu am observat , decat acasa, ca de fapt certificatul nu este Samsung ci o firma pe nume Flash GSM Service SRL  despre care am aflat destule lucruri negative.
Faptul ca am semnat fara sa citesc este greseala mea, dar faptul ca am fost MINTIT cu buna stiinta, ma deranjeaza emorm.
Acum ma gandesc sa merg maine la magazin si sa cer returnarea produsului sau un certificat de garantie Samsung, dar ma indoiesc ca voi avea sorti de izbanda.
Asa ca MARE ATENTIE . Nu va lasati amagiti de marimea sau renumele unei "firme", inselatorii se gasesc la tot pasul si nu cred ca exista ,deocamdata, ceva sau cineva sa-i traga la raspundere.

#2
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Nu te agita, poti sa returnezi produsul fara motiv in cel putin 10 zile.Te duci luni si il returnezi, nu te lasa induplecat, ii pui la punct putin si gata, cauti pe net un magazin care ofera garantie de la Samsung si gata.

#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,860
  • Înscris: 25.01.2007
da? si cam ce lege crezi ca ii permite returul daca a cumparat de la un magazin fizic?

#4
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
S-ar putea ca Samsung Romania sa nu aiba un service pe aici , sau pur si simplu firma respectiva sa fie un subcontractor , la fel am patit si eu cu un laptop Asus , aveau un subcontractor pentru service , singura data cand am trimis in garantie laptopul a mers un pic mai greu toata treaba , in rest a fost ok , pe de alta parte garantia poate fi anulata destul de usor pentru ca ea se refera mai mult la defecte de fabricatie si nu defecte care survin in urma exploatarii mai mult sau mai putin potrivite , Sa returnezi un produs doar din motivul zis de tine mi se pare cam exagerat si sa faci reclama negativa la cineva pentru atat , am mai cumparat si eu de la Flanco si nu a fost nici o problema , inainte de a zice ceva ar trebui sa iti masori cuvintele !

#5
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,105
  • Înscris: 22.11.2011
Pai la mediagalaxy il poti returna in 31 de zile chiar daca il iei din magazin, la Flanco nu se poate asa?

#6
disturbed

disturbed

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 12.01.2007
@slai http://www.flanco.ro...e-in-31-de-zile

La tine nu au ajuns clipurile alea - cu "Sunt cetatean european, am drepturi."?

#7
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 24.06.2008
De multe ori service-urile alea obscure fac mai multa treaba ca service-urile reprezentantelor!
Daca te duci la service-ul oficial lasi produsul si ai o anumita perioada de timp in care se poate rezolva sau nu problema,pe cand la alea mai mici,gen de cartier ti-l face pe loc sau iti da negatie si schimbi produsul in magazin!

#8
chflorin

chflorin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,993
  • Înscris: 11.01.2011
Mergi aici http://www.samsung.c...viceLocation.do , la Tip produs alegi- telefon mobil , la Subtip produs alegi-smart phone , oras alegi -Bucuresti , dupa care dai Cautare. Vei primi lista cu service-urile autorizate Samsung. Nici urma de Flash GSM.

#9
pierre_de_timp

pierre_de_timp

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,251
  • Înscris: 30.12.2007
sau vezi aici ca au un nr de telefon

http://www.samsung.c...ewsAlertMain.do


Al dracului internet.....

#10
M_Ionescu

M_Ionescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 02.07.2010

 marius87ism, on 25 mai 2013 - 20:35, said:

S-ar putea ca Samsung Romania sa nu aiba un service pe aici , sau pur si simplu firma respectiva sa fie un subcontractor , la fel am patit si eu cu un laptop Asus , aveau un subcontractor pentru service , singura data cand am trimis in garantie laptopul a mers un pic mai greu toata treaba , in rest a fost ok , pe de alta parte garantia poate fi anulata destul de usor pentru ca ea se refera mai mult la defecte de fabricatie si nu defecte care survin in urma exploatarii mai mult sau mai putin potrivite , Sa returnezi un produs doar din motivul zis de tine mi se pare cam exagerat si sa faci reclama negativa la cineva pentru atat , am mai cumparat si eu de la Flanco si nu a fost nici o problema , inainte de a zice ceva ar trebui sa iti masori cuvintele !
Mi-am masurat foarte bine cuvintele, stiu ce-am scris.
Nu i-a obligat nimeni pe cei de la Flanco sa spuna clar si exact unde si de catre cine se acorda garantia si service-ul. Ori ei au ales sa insele.
"Atat-ul " acesta pentru care fac reclama negativa, face parte din conditiile obligatorii de respect fata de cineva care a ales sa cheltuiasca niste bani (nu putini) care provin din munca sa
Daca vom continua sa ignoram astfel de practici de desconsiderare , vom ajunge rau. Daca nu chiar am ajuns.

Edited by MMembruAnonimescu, 25 May 2013 - 21:34.


#11
smylle2u

smylle2u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 02.03.2007
Si totusi de ce te agiti daca poti returna produsul fara probleme in 31 de zile?
Nu ai pierdut decat timpul cu drumul inapoi la magazin.
Cine semneaza ca primarul isi asuma si consecintele. In cazul tau,din fericire, nu sunt niciunele.
PS Nimeni cat de putin informat nu se asteapta la consultanta de specialitate in magazinele electro romanesti. Scopul e sa se vanda produsul cu orice pret.

#12
roboto

roboto

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 23.01.2013
Faptul ca am semnat fara sa citesc este greseala mea, dar faptul ca am fost MINTIT cu buna stiinta, ma deranjeaza emorm.

ia-o mai incet nu merita sa faci ulcer. inteleg ca sunt banii tai dar poti returna produsul.  Nu cred ca fost cu buna stiinta :probabil ca baiatul care ti-a vandut telefonul s-a fastacit : cine sa faca service la un telefon Samsung?doar nu Lexmark Danemarca :)

#13
mercur68

mercur68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,436
  • Înscris: 07.08.2007
tineti minte, Flanco si Altex = magazine care ne considera fraieri

#14
RD-Woo

RD-Woo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 15.01.2012
Sa schimbi un produs doar pt simplu fapt ca nu-ti convinde firma care se ocupa de garantii nu mi se pare in regula..
poate nici nu vei avea nevoie de garantie.. cine stie?

#15
M_Ionescu

M_Ionescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 02.07.2010

 RD-Woo, on 26 mai 2013 - 15:46, said:

Sa schimbi un produs doar pt simplu fapt ca nu-ti convinde firma care se ocupa de garantii nu mi se pare in regula..
poate nici nu vei avea nevoie de garantie.. cine stie?
In opinia mea garantia si implicit service-ul reprezinta elemente foarte importante in achizitia unui produs de folosinta indelungata. Agentul comercial trebuie sa informeze clar potentialul cumparator de aceste aspecte astfel incat acesta sa poata lua in deplina cunostinta de cauza decizia de a cumpara sau nu.

Azi am fost la magazin cu produsul si actele de achizitie si dupa ce mi-am prezentat problema unui consultant de vanzari am primit un certificat de garantie de producator, adica Samsung. Deci s-a rezolvat. Se putea rezolva de prima data dar.....

P.S. : Inainte de a merge la magazin am discutat telefonic cu un operator al firmei care mi-a spus ca : "garantia de producator nu se acorda decat in cazul in care optez pentru garantie "all inclusive", ceea ce insemna inca 110lei. Interesant.
La magazin nici nu a fost vorba de asa ceva.

#16
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011
Mare atentie la Flanco, Domo, Altex, etc, le zici sa-ti dea un model, iti dau altul , acolo unde modelele se deosebesc doar prin cod, si adesea specificatiile sunt mincinoase!
La un monitor scria 21 inch full HD, cand pe cutie lula Full HD, intradevar, fratele lui mai mare de 24 era full HD, si cutia era plina de celebrul simbol... Daca nu te uitai la cutie, o muscai? Sigur, te intorceai inapoi, pozai eticheta, si maturai tribunalele cu ei, din pacate amenzile sunt modice, intre 100 si 500 milioane de lei, nimic pt acesti giganti!

Le fel mi s-a intamplat cu un TV, scria produsul si un cod, LED, 100CM.... cand comand, LCD 100CM, evident codul diferit, diferea o litera in cod...acolo daca o musti, nici n-ai ce sa faci, ca te bate codul, care e corect... dar nu corespunde cu produsul livrat! Intentionat au variante ieftine puse la acelasi pret cu cele scumpe, pentru a tepuii clientii care nu se pricep! La televizor era 2000 de lei diferenta reala intre produse, va dati seama ce bucurie pe angajati la o asemenea teapa?

 RD-Woo, on 26 mai 2013 - 15:46, said:

Sa schimbi un produs doar pt simplu fapt ca nu-ti convinde firma care se ocupa de garantii nu mi se pare in regula..
poate nici nu vei avea nevoie de garantie.. cine stie?
Produsul se inapoiaza si se primesc banii inapoi, daca clientul nu a fost informat corect despre detaliile tehnice, modalitatea de folosire, de garantie, si o sa fii uimit, inclusiv de reciclare... Acum e greu sa probezi ce te minte sclavul de pe raion, dar daca pe net scrie una si in fapt e alta, eu consider ca e o datorie morala a clientului de a rambursa produsul, si de a sanctiona producatorul in instanta daca e PJ, sau apeland la Protectia Consumatorului daca e PF.

E chestia aia numita spirit civic!

Edited by Josef_Mengele, 27 May 2013 - 21:07.


#17
Andero

Andero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 593
  • Înscris: 01.02.2009
Daca service-ul care asigura garantia Samsung e partener "oficial", nu vad unde e panica. Ori se rezolva problema in cazul unei eventuale defectiuni, ori iti schimba produsul.

#18
greenlife

greenlife

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,971
  • Înscris: 29.07.2017
Azi am aflat de la un vanzator de la flanco ca la o plata de aprox 120 lei se lasa celui de la casa 3 lei. Si eu taran ca m-am intors si i-am atras atentia ca pe bon nu e cat mi-a cerut el ci mai putin. Iar am ramas in urma cu bunele maniere. Trebuie sa ma pun la zi cu obiceiurile.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate