Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Diesel sau benzina?
Last Updated: Feb 20 2018 09:59, Started by
SpidermanX
, May 25 2013 18:33
·
0
#19
Posted 26 May 2013 - 06:57
Ar trebui sa vedem si omul ce are nevoie. Adica cati km, daca vrea masina mare sau mica, etc.
Eu unu sincer m-as gandi la diesel ca asta am si am vazut ca e clar mai rentabil dar la banii aia e riscant. Adica daca ai de mers cu o masina mica in oras, sub 10.000 km/an totusi as lua benzina... La banii aia greu iei o masina diesel cu km reali, de pe la 6-7000 mai zici.. |
#20
Posted 26 May 2013 - 12:17
Multumesc mult pentru raspunsuri.
As dori o masina pentru naveta la servici. Asta ar insemna sa circul cu ea aproximativ 25-26 km. pe zi, dintre care 20 in afara orasului la o viteza de pana la 60 km./ h. tinand cont ca trec prin localitati. Edited by SpidermanX, 26 May 2013 - 12:17. |
#21
Posted 26 May 2013 - 12:51
Logan 1,4 sh cipuit pentru consum mic.
La banii pe care ii ai cred ca reusesti sa-l dotezi si cu gpl tinind cont ca o masina sh trebuie verificata in service , schimbata distributia , lichid frina, placute , antigel - doar nu te increzi in vinzator "distributia e schimbata acum 300km" . Vezi ca la gpl trebuie schimbate si bujiile . In halul asta reusesti sa scoti un cost/km excelent mai ales ca nu doresti viteza . Edited by hemTT, 26 May 2013 - 13:02. |
#22
Posted 27 May 2013 - 21:31
SpidermanX, on 26 mai 2013 - 12:17, said:
Multumesc mult pentru raspunsuri. As dori o masina pentru naveta la servici. Asta ar insemna sa circul cu ea aproximativ 25-26 km. pe zi, dintre care 20 in afara orasului la o viteza de pana la 60 km./ h. tinand cont ca trec prin localitati. |
#23
Posted 27 May 2013 - 21:40
sorin02a, on 25 mai 2013 - 18:49, said:
benzina daca mergi mai mult extraurban: consum apropiat de diesel si comportare buna la turatii mari diesel daca mergi urban: consum mult mai mic decat un benzinar, comportare buna motor la turatii mici. Eu nu as freca un diesel prin oras de la moara pan' la gara .Mai ales iarna cand nu se incalzeste motorul . La regimul asta de exploatare este cea mai sigura cale sa il faci praf. Edited by mihai!, 27 May 2013 - 21:41. |
#24
Posted 20 September 2014 - 13:57
E clar , chiar vroiam sa stiu ce sa-mi aleg, la bani mei mai limitati nu cred ca o sa-mi permit daca mi se duc injectoarele atatia bani , prefer sa dau un pic mai mult la benzina decat sa ma trezesc cu probleme de astea.
Acum nustiu care e treaba nici pe benzina , de ex. mi s-a pus pata pe Dacia MCV din anii 2007-2008-2009 cam de bani aia mi-as permite ..se gasesc in jur de 3000-4000 euro cu ceva km facuti, ce sa aleg 1.5 diesel ori 1.6 benzina ??? |
#25
Posted 21 September 2014 - 11:47
Alea pe benzina sunt lesinate dar traiesti si asa. Ia masina care e cea mai ok in banii aia ma refer ca stare de functionare. La Logan parca motorul ala de 65 cp a fost ok ca fiabilitate.
Aia cu dusul injectoarelor e un caz care ti se poate intampla, sau nu. Paradoxal dintre toti oamenii de ii cunosc injectoare infundate nu a avut decat un prieten la un cielo pe benzina+GPL. cunosc pe unu cu logan mcv cu dci de 65 cp, a trecut de 200k km fara probleme la injectoare si turbo dar merge zilnic cate 20 km in afara localitatii minim si nu ii scoate deloc fum. |
#26
Posted 21 September 2014 - 12:32
@geopsi: Injectoare sensibile au fost cele de la Delphi de pe motorul de 65 de cai. In realitate ele sunt decente, doar ca au nevoie de lubrifiere din motorina si sunt foarte sensibile la acest aspect. In concluzie daca au motorina ok te duc bine mersi, daca motorina nu le lubrifiaza se distrug prematur - din cauza asta unii le lauda ca pe sfantu' graal si altii nu isi vor mai cumpara Dacia nicodata si se considera tepuiti.
|
#27
Posted 21 September 2014 - 12:38
mare smecherie, pui un litru de ulei 2t la fiecare plin de motorina si nu mai ai treaba cu lubrefierea !
|
#29
Posted 10 February 2018 - 22:28
Personal as alege diesel dintr-un singur motiv:
- Consum redus.Diferenta de cca 50-100 % intre consumuri. Restul e can can si o spun din proprie experienta.In cca 3.5 ani de condus fiesta 1.4 tdci si aproape 55000 km pe langa cei 86000 facuti de fostul proprietar, in afara de revizii, placute de frana, capete de bara,bielete,cauciucuri,baterie etc si un electromotor inlocuit, deci parte electrica, nu am avut absolut nici o problema.Marea majoritate a km facuti in oras ( 75 %) restul in afara. Calculul cheltuielilor e simplu pentru ca pretul combustibililor este similar. Diesel = 15000 km x 5.5 l/100 km x 5 lei/l=4125 lei Benzina = 15000 km x 8.5 l/100 km x 5 lei/l=6375 lei Cu diferenta de aproape 2000 lei imi permit sa schimb un set de injectoare aproape in fiecare an.Deci diesel sa fie,dar intretinut corespunzator. |
#30
Posted 11 February 2018 - 00:39
Eu am consum mediu de 7,6 pe o masina pe benzina mai grea decat a ta (Focus) si care are si 150 CP. Vecinul cu 2.0 TDCI (tot Focus si tot de 150 CP) are consum mediu de 6,9%
Refa calculele si vezi daca se mai merita diesel ! |
#31
Posted 13 February 2018 - 18:40
După 3 masini avute minim 3 ani fiecare: Oltcit sh Opel Vectra 17diesel sh, Logan 15dci nou acum conduc o Vectra 18 benzina sh plus gpl din fabrica. Mă declar categoric în favoarea benzina plus gpl. La Logan luat de nou, motorul fost bun, consum mic dar consumabile sensibil mai scumpe plus ca anual am schimbat acumulatorul, consum mediu în aprox 160k - 5,5%.a fost însă făcut praf într un accident. Acum la Opel Vectra sh 18 benzina+gpl consum pe benzina 8,gpl 10 deci domnilor...
|
#33
Posted 16 February 2018 - 22:33
Ford4, on 11 februarie 2018 - 00:39, said:
Eu am consum mediu de 7,6 pe o masina pe benzina mai grea decat a ta (Focus) si care are si 150 CP. Vecinul cu 2.0 TDCI (tot Focus si tot de 150 CP) are consum mediu de 6,9% Refa calculele si vezi daca se mai merita diesel ! Edited by adrian153, 16 February 2018 - 22:35. |
|
#34
Posted 16 February 2018 - 23:20
In afara orasului am consum de 6%si chiar sub in functie de situatie. Am avut si 7,6 in concediu prin grecia la viteze de 140 km/h si masina incarcata cu 4 persoane si plina de bagaje (si e sedan deci incape ceva). Motorul este de 1,5 dar are are tot aceeasi putere ca un diesel de 2.0 (150 CP) de aia am facut acea comparatie. Consumurile mari le am doar iarna in oras pe distante scurte (2-3 km) cand merg cu motorul rece, dar acele situatii sunt rare si de aceea consumul mediu nu a sarit de 7,6%.
Uite si pe spritmonitor, consumul mediu la acest tip de masina este de 7,54% https://www.spritmon...g=1&powerunit=2 |
#35
Posted 19 February 2018 - 22:33
Pe Munchen-Parndorf am avut 7.6, vit. medie 130.7km/h, 3.0d bi-turbo, 1.8t, jante 19 si anvelope rft.
Ideal ar fi sa se compare masini din ac. generatie. Avem coleg de forum cu new Q7 3.0tdi 272cp, are mixtul 9.4 pe 3600km. Avem coleg cu A4 2.0tdi 190cp quattro are 6.2 pe 10600km. |
#36
Posted 20 February 2018 - 09:59
Pai si eu am facut comparatie intre doua Focus-uri.
Nu am idee la Q7 dar spre exemplu, te-ai gandit ca un 2.0 turbo pe benzina scoate cam aceeasi putere cu un 3.0 TDI, iar masina fiind mai usoara se pot scoate consumuri apropiate ? De aceea si la Focus comparate de mine la aceeasi putere consumurile sunt foarte apropiate. Focus cu 2.0 TDCI e ca si cum ai avea inca o persoana, doua in masina in comparatie cu a mea care este doar 1,5 ca cilindree |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users