Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Diesel sau benzina?

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
SpidermanX

SpidermanX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 21.03.2009
Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat referitor la urmatoarea problema: am aproximativ 4000 euro si doresc sa achizitionez o masina second hand, insa nu stiu daca sa aleg o motorizare diesel sau benzina.
Stiu ca benzinarele consuma mai mult, dar ca piesele si intretinerea in general e mai ieftina decat la un diesel.
Astept pareri si sfaturi.
Multumesc.

#2
letcon

letcon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 14.12.2009
Benzina si ii pui GPL. E cea mai avantajoasa solutie.
Si nu, nu strici motorul!

#3
shelder

shelder

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 28.10.2012
la diesel problema apare atunci cand pompa de joasa sau inalta presiune se uzeaza si incepe sa faca span (sau cand calitatea motorinei e proasta). acel span ajunge in injectoare si intr-un timp mai scurt sau mai lung se vor strica si vor pierde presiune pe retur iar masina va porni greu sau chiar deloc.
la diesel principalele probleme apar la injectoare si pompa, care nu sunt prea ieftin de reparat, preturile sunt intre 400-650 lei / injector iar o pompa chiar 3000 lei.

Edited by shelder, 25 May 2013 - 18:43.


#4
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
daca vrei masina, benzina, daca vrei tractor, diesel.

#5
sorin02a

sorin02a

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 292
  • Înscris: 26.08.2006
benzina daca mergi mai mult extraurban: consum apropiat de diesel si comportare buna la turatii mari
diesel daca mergi urban: consum mult mai mic decat un benzinar, comportare buna motor la turatii mici.

#6
Romanwraig

Romanwraig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 656
  • Înscris: 14.12.2009
Mergi sub 15.000km/ an  - benzina. Peste  - motorina

#7
letcon

letcon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 356
  • Înscris: 14.12.2009
GPL!!!!

#8
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
Ce aberatii pe aici... Mai rar asa ceva.

#9
shelder

shelder

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 28.10.2012

 scrisit, on 25 mai 2013 - 18:53, said:

Ce aberatii pe aici... Mai rar asa ceva.
daaaaaaaaa

#10
hemTT

hemTT

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,443
  • Înscris: 18.07.2011
Spune ce doresti sa faci cu masina, prea vag ai dat "motorina vs benzina" - asta e deja o declaratie de razboi , nu vei primi nici un sfat doar vom da argumente unul la altul de ce e mai buna una sau alta.
Ce faci cu ea, citi km mergi/an, cite persoane circula in acelasi timp in masina, vrei sa cari cu ea, sa te dai rotund cu un sub puternic in ea , sa mergi la job si concediul il faci cu avionul ...

#11
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

 myshyk, on 25 mai 2013 - 18:43, said:

daca vrei masina, benzina, daca vrei tractor, diesel.
Daca vrei drujba, benzina.

Aceleasi prostii repetate de atatea ori incat suntem saturati de ele.
Daca ai ceva de postat ontopic, fa-o. Daca nu, nu.

@SpidermanX - In opinia mea, cel mai bine iei o masina cu motor pe benzina. Va consuma ceva mai mult dar mai ales in bugetul asta cel mai sigur vei avea un motor simplu si ieftin de intretinut. Nu te complici cu problemele existente la (turbo) diesel.
Daca aveai o alta suma poate stateau altfel datele problemei.

#12
Romanwraig

Romanwraig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 656
  • Înscris: 14.12.2009

 Stefan_CM, on 25 mai 2013 - 19:29, said:

@SpidermanX - In opinia mea, cel mai bine iei o masina cu motor pe benzina. Va consuma ceva mai mult dar mai ales in bugetul asta cel mai sigur vei avea un motor simplu si ieftin de intretinut. Nu te complici cu problemele existente la (turbo) diesel.
Daca aveai o alta suma poate stateau altfel datele problemei.
Corect, la banii lui probabilitatea de a lua un diesel cu km multi care va cere bani este foarte mare

Edited by Romanwraig, 25 May 2013 - 20:06.


#13
vaderdarth

vaderdarth

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 05.02.2012
Ia-ti benzinar este mai ieftin la intretinere, eu am diesel si cand a cazut pompa de injectie am platit 3000 de lei cu montaj cu tot SH, ca una noua costa aproximativ 10.000 lei fara montaj.

#14
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
benzina clar....mai ales in combinatie cu GPL, este perfect!
la benzina, daca te murdaresti pe maini, te-ai spalat si gata!
sa te fereasca sfantul sa te murdaresti cu motorina ca puti a tractorist o saptamana.
avantaje tehnico-financiare nu mai dau ca le-au spus altii deja inaintea mea.

Edited by rich1974, 25 May 2013 - 20:33.


#15
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007

 vaderdarth, on 25 mai 2013 - 20:17, said:

Ia-ti benzinar este mai ieftin la intretinere, eu am diesel si cand a cazut pompa de injectie am platit 3000 de lei cu montaj cu tot SH, ca una noua costa aproximativ 10.000 lei fara montaj.
Ai avut masina noua exploatata si intretinuta corespunzator?

#16
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008
Eu am avut masini cu ambele motorizari.
  Mituri ! Pareri si pareri , mai mult sau mai putin competente.
  Fac cca 12-13 mii km /an cu dieselul. Octavia 1 (asv,  1,9 TDi, 110 cp). Porneste la prima cheie la temperaturi de - 20 grade iarna.
  Masina are acum 9 ani, o am de 4 ani, n-a picat nimic,  nici pompa, nici injectoare, nici ambreiaj, consum  cca 5 %. Uneori mai putin, la mers regulamentar.
   177 mii  km la bord acum, reali, din care 52 mii ale mele.
   Vizavi de motorul pe benzina, dieselul are niste regului in exploatare.
Le gasesti pe Forumuri si daca le respecti, n-ai probleme. Euro 3, asa ca alimentez de oriunde.
Ca atare, diesel.

Edited by Topp, 25 May 2013 - 20:46.


#17
clon@

clon@

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 26.01.2007
Diesel, masina cu motor pana in 90 cp pentru ca au aproximativ toate volanta mono masica(depinde de marca si model), turbina cu geometrie fixa mult mai rezistenta.

Pompa de inalta si injectoarele se defecteaza din cauza carburantului care nu are suficient sulf in compozitie.Se rezolva cu 200ml de ulei 2T la un plin de combustibil.

#18
ovidiu_ms

ovidiu_ms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 06.02.2013
Ia benzina si nu mai ai treaba cu injectoarele.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate