Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Diesel sau benzina?
Last Updated: Feb 20 2018 09:59, Started by
SpidermanX
, May 25 2013 18:33
·
0
#1
Posted 25 May 2013 - 18:33
Buna ziua.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat referitor la urmatoarea problema: am aproximativ 4000 euro si doresc sa achizitionez o masina second hand, insa nu stiu daca sa aleg o motorizare diesel sau benzina. Stiu ca benzinarele consuma mai mult, dar ca piesele si intretinerea in general e mai ieftina decat la un diesel. Astept pareri si sfaturi. Multumesc. |
#2
Posted 25 May 2013 - 18:37
Benzina si ii pui GPL. E cea mai avantajoasa solutie.
Si nu, nu strici motorul! |
#3
Posted 25 May 2013 - 18:43
la diesel problema apare atunci cand pompa de joasa sau inalta presiune se uzeaza si incepe sa faca span (sau cand calitatea motorinei e proasta). acel span ajunge in injectoare si intr-un timp mai scurt sau mai lung se vor strica si vor pierde presiune pe retur iar masina va porni greu sau chiar deloc.
la diesel principalele probleme apar la injectoare si pompa, care nu sunt prea ieftin de reparat, preturile sunt intre 400-650 lei / injector iar o pompa chiar 3000 lei. Edited by shelder, 25 May 2013 - 18:43. |
#5
Posted 25 May 2013 - 18:49
benzina daca mergi mai mult extraurban: consum apropiat de diesel si comportare buna la turatii mari
diesel daca mergi urban: consum mult mai mic decat un benzinar, comportare buna motor la turatii mici. |
#9
Posted 25 May 2013 - 18:55
#10
Posted 25 May 2013 - 19:20
Spune ce doresti sa faci cu masina, prea vag ai dat "motorina vs benzina" - asta e deja o declaratie de razboi , nu vei primi nici un sfat doar vom da argumente unul la altul de ce e mai buna una sau alta.
Ce faci cu ea, citi km mergi/an, cite persoane circula in acelasi timp in masina, vrei sa cari cu ea, sa te dai rotund cu un sub puternic in ea , sa mergi la job si concediul il faci cu avionul ... |
|
#11
Posted 25 May 2013 - 19:29
myshyk, on 25 mai 2013 - 18:43, said:
daca vrei masina, benzina, daca vrei tractor, diesel. Aceleasi prostii repetate de atatea ori incat suntem saturati de ele. Daca ai ceva de postat ontopic, fa-o. Daca nu, nu. @SpidermanX - In opinia mea, cel mai bine iei o masina cu motor pe benzina. Va consuma ceva mai mult dar mai ales in bugetul asta cel mai sigur vei avea un motor simplu si ieftin de intretinut. Nu te complici cu problemele existente la (turbo) diesel. Daca aveai o alta suma poate stateau altfel datele problemei. |
#12
Posted 25 May 2013 - 19:42
Stefan_CM, on 25 mai 2013 - 19:29, said:
@SpidermanX - In opinia mea, cel mai bine iei o masina cu motor pe benzina. Va consuma ceva mai mult dar mai ales in bugetul asta cel mai sigur vei avea un motor simplu si ieftin de intretinut. Nu te complici cu problemele existente la (turbo) diesel. Daca aveai o alta suma poate stateau altfel datele problemei. Edited by Romanwraig, 25 May 2013 - 20:06. |
#13
Posted 25 May 2013 - 20:17
Ia-ti benzinar este mai ieftin la intretinere, eu am diesel si cand a cazut pompa de injectie am platit 3000 de lei cu montaj cu tot SH, ca una noua costa aproximativ 10.000 lei fara montaj.
|
#14
Posted 25 May 2013 - 20:33
benzina clar....mai ales in combinatie cu GPL, este perfect!
la benzina, daca te murdaresti pe maini, te-ai spalat si gata! sa te fereasca sfantul sa te murdaresti cu motorina ca puti a tractorist o saptamana. avantaje tehnico-financiare nu mai dau ca le-au spus altii deja inaintea mea. Edited by rich1974, 25 May 2013 - 20:33. |
#15
Posted 25 May 2013 - 20:39
|
#16
Posted 25 May 2013 - 20:44
Eu am avut masini cu ambele motorizari.
Mituri ! Pareri si pareri , mai mult sau mai putin competente. Fac cca 12-13 mii km /an cu dieselul. Octavia 1 (asv, 1,9 TDi, 110 cp). Porneste la prima cheie la temperaturi de - 20 grade iarna. Masina are acum 9 ani, o am de 4 ani, n-a picat nimic, nici pompa, nici injectoare, nici ambreiaj, consum cca 5 %. Uneori mai putin, la mers regulamentar. 177 mii km la bord acum, reali, din care 52 mii ale mele. Vizavi de motorul pe benzina, dieselul are niste regului in exploatare. Le gasesti pe Forumuri si daca le respecti, n-ai probleme. Euro 3, asa ca alimentez de oriunde. Ca atare, diesel. Edited by Topp, 25 May 2013 - 20:46. |
#17
Posted 25 May 2013 - 22:30
Diesel, masina cu motor pana in 90 cp pentru ca au aproximativ toate volanta mono masica(depinde de marca si model), turbina cu geometrie fixa mult mai rezistenta.
Pompa de inalta si injectoarele se defecteaza din cauza carburantului care nu are suficient sulf in compozitie.Se rezolva cu 200ml de ulei 2T la un plin de combustibil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users