TRACTOR UNIVERSAL 650
Last Updated: Feb 21 2024 08:58, Started by
kos_funny
, Dec 24 2010 20:44
·
21
#5437
Posted 03 March 2019 - 20:46
Inca o chestie, unii mecanici recomanda blindarea( infundarea ) stutului dintr-e pompa de apa si racordului chiuloasei in cazul anularii termostatului. Teoria spune ca au dreptate(anularea circuitului mic de racire) , valabil de la caz la caz, functie de starea tehnica a motorului.
|
#5438
Posted 03 March 2019 - 20:53
Care ar fi utilitatea anularii circuitului mic de racire?
|
#5439
Posted 04 March 2019 - 07:49
Orice fluid in curgere urmeaza calea cea mai scurta, deci o parte din apa de racire nu mai trece prin radiator ci din chiulasa intra inapoi in pompa de apa, si de acolo in blocul motor.
|
#5440
Posted 04 March 2019 - 20:10
Chestia e ca materialul din care sunt facute elicele din plastic de catre chinezi nu se comporta in timp ca la celelalte tractoare de firma
|
#5441
Posted 16 March 2019 - 22:10
Stie cineva daca contragreutatile de pe jantele spate model vechi(cu spite) potrivesc pe modelul nou(stea)?
|
#5442
Posted 20 March 2019 - 21:28
Salutare tuturor,
Am si eu o intrebare legata de pompa de alimentare de la u650. Am tot schimbat pompe de alimentare si tot imi intra motorina in pompa de injectie. Am inteles ca este o garnitura care se strica, insa la toate pompele am patit la fel - se duce motorina in corpul pompei de injectie. Ce se poate face? O seara buna. |
#5443
Posted 20 March 2019 - 22:25
Este un inel zero pe axul pompei ,pe acolo trece motorina
|
#5444
Posted 21 March 2019 - 07:45
Am pățit la fel cu pompele de alimentare
Ce se gaseste in magazine sunt slabe calitativ." O" ringul nu se poate schimba. Este turnat în corpul pompei de alimentare La mine rezolvarea a fost pompa de mefin (parca) . Dublu la pret dar de aprox 2 ani nu am mai avut probleme |
#5446
Posted 25 March 2019 - 20:59
Salutare colegi, aveti idee ce latime are ecartamentul spate la u650 cu cauciucuri de 14.00-r38 dat pe stramt?
|
|
#5447
Posted 26 March 2019 - 08:31
Pe stramt 1400 mm măsurat la mijlocul cauciucului,pe larg 1650-1700mm tot asa pe mijloc(pe creasta)
|
#5448
Posted 26 March 2019 - 22:01
Colegii aveti vreo unul cartea de la U650 in format pdf? Daca o are cineva si o poate trimite pe mail va sunt recunoscator. [email protected]
|
#5449
Posted 29 March 2019 - 21:01
aposturadu, on 26 martie 2019 - 22:01, said:
Colegii aveti vreo unul cartea de la U650 in format pdf? Daca o are cineva si o poate trimite pe mail va sunt recunoscator. [email protected] |
#5450
Posted 31 March 2019 - 18:02
#5451
Posted 16 April 2019 - 20:09
Salut colegi.din cauza ca din reductor nu puteam sa lucrez cu el la mare l-am lasat la mic si am arat cateva ha la iesit la disc cateva pocnituri si gata nu a mai cuplat desfacut reductor.gasit saiba siguranta rupta si piulita care strange mufa pinioane slabita plua 2rulmenti sparti.legat tractorul dar am omis sa pun sateliti la punct am pornit si reglat la mare huruiala puternica si cuplaj in viteze forte greoi am dat la mic si mers normal asta afost sambata luni dimineata legat disc mers 10m cu reductor la mic si mort ramas pe loc rupt iarasi tractor reglat sateliti cu meserias nu l-am legat astazi din cauza ploii dar daca va aceleasi simtome(hiruiala si pocnete) care ar putea fi cauza:ambreiaj cutie viteze.......astept pareri multumesc anticipat
|
|
#5452
Posted 20 April 2019 - 15:00
Acest tip de cutit trebuie ascutit sau e cu autoascutire ?
Attached Files |
#5453
Posted 30 June 2019 - 12:33
terex01, on 07 august 2015 - 08:51, said:
Salut prieteni am si eu o problema la care nu reusesc sa ii dau de cap, la tractorul meu cand virez maxim cred ca in ambele parti, o roata se vireaza bine si una se vireaza prea mult si o ia taras si forteaza in fuzeta, am incercat sa reglez din capetele de bara in toate felurile dar nu am reusit, stie cineva ce pot face? Multumesc frumos sandusandel, on 22 martie 2015 - 20:35, said:
Eu am modificat interiorul la flsnsa cu arcuri si am pus semering lafel ca cel din capac si la piston am astupat gaura din piston cu un nit si am scos garnitura din capatul axului melcat caci nu e nevoie ulei tot scapa pe linga segmenti si de patru ani merge foarte bine directia ,anul trecut sa spart furtunul de retur de la distribitor si am pierdut uleiul aveam h46 si ia-m bagat uleiul ce il scimba-sem din case 5150, 80w /90 si merge mult mai bine inainte pe drum se lasa semanatorea in jos trebuia s fiu cu ochi pe utilaj ca atigea de pamant dar dupa ce am complectat uleiul cu 80w /90 nu se mai lasa in jos ,deci conteaza si uleiul. spiridusulverde, on 24 martie 2015 - 20:27, said:
Nu au mai fost schimbate cam de 3 ani.Acum am luat eu tractorul pe mana si incerc sa schimb si sa repar tot ce se poate.Filtrele le aveam in garaj cumparate de tata 4 seturi de 2 dar toate fara garnituri am gasit si garnituri pana la urma. Acum urmeaza sa fac distribuitorul din toamna are ceva garnitura dusa ca pisa ulei si imi e sa nu ajung pe la discurile de frana plus ca pierde ulei putin cei drept si mai si aluneci in cabina. |
#5454
Posted 08 July 2019 - 16:49
lucy56, on 29 august 2013 - 18:15, said: problema la mine era cu racirea . radiatorul fierbea dupa jumatate de ora de cosit de ex. am dat jos radiatoru curatat clatit tot.apoi am dat pompa ,schimbat rulmentii si presetupa si garnitura . acu vad ca POMPA baga mult mai bine si apa are circuit bun iar dupa un timp de mers apa are o temperatura suportabila cand am incercat cu degetul . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users