Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

TRACTOR UNIVERSAL 650

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
5729 replies to this topic

#19
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,599
  • Înscris: 01.12.2007
Pai daca ai vazut este inseamna ca se poate. Exista si Logan electric. Cat te costa bateriile si care este randamentul bateriilor, alta mancare de peste.

Edited by IdI1, 06 February 2011 - 16:00.


#20
robi1988

robi1988

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 08.01.2011
stie cineva unde gasesc antrenor pentru turometru pentru ca al meu nu are  :confuzzled:

#21
MarianIMAGE

MarianIMAGE

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 08.12.2010
Am si eu nevoie de un manual ceva pentru puntea fata la U 651  :thumbup: de unde pot face rost  :rolleyes: ?

#22
ucvph

ucvph

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 18.01.2010
Topic documentatii.
Este acolo si osia motoare fata.

#23
robi1988

robi1988

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 08.01.2011
salutare din nou imi puteti spune si mie cat ulei hidraulic intra in utb 650 si pe unde se baga  :blush: . apropo vecinul meu sia luat un lamborghini R 603 are cineva asa ceva ? eventual un manual de mecanica sau de reglaje ?

#24
ucvph

ucvph

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 18.01.2010
Cam 80 litri, iar pe capacul pompei hidraulice e un dop cu cap patrat pentru nivel.
Tractorul sa stea pe teren drept si pui ulei pana curge p-acolo, dupa ce-ai desfacut dopul, normal.
De pus ulei cel mai accesibil e pe la maneta de viteze.
Are un bolt, sau surub, pe care-l scoti si cu grija scoti maneta afara...are o nuca care ar putea cade.
Maneta sa fie pe liber si tot asa o pui la loc.
Daca nu, mai e un dop pe capacul transmisiei in partea din spate.

#25
ucvph

ucvph

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 18.01.2010
N-a trecut mult timp de cand vorbeam p-aici, pe alt topic, despre problema pieselor de schimb.
Zilele trecute dau comanda de niste piese, in principal accesorii, printre care si un set de carbuni pt. demaror si una bucata releu anclansare.
S-apuca baiatu' de treaba cu drag...si spor, credeam eu.
Desfacut bucati demaroru', curatat, spalat , inclusiv bobinele de pe stator ca era ceva mizerie p-acolo.
Montat la loc  cu piese noi cu tot.
Sa vezi ce porneala-i dau acus, fara apa calda sau alte minuni, gandeam eu, ba chiar c-un pic de voce.
Cand colo, decat cupla bendixul si sa mai invarta ioc...doar vreun sfert de rotatie si mult fum roz iesind din demaror.
Carbunii mei lipiti de colector, ba chiar doi deja cu bucati rupte din ei.

Nu m-a deranjat neaparat cei 13 lei cheltuiti de pomana, cat faptul ca mi-a fost pusa la indoiala priceperea mea intr-ale electricii, caci m-a pus bine pe ganduri. :cursing:
Cum dracu s-a nimerit, chiar cand sa-l incerc, sa vina niste gura casca pe la mine!

Sa nu uit, producator carbuni - Autospeed.
Tre' sa spun ca si releul e tot de la ei si ,deocamdata, pare-n regula.

#26
gkw

gkw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 04.04.2010
Cum se poate corecta avansul la u 650, scoate mult fum alb, si are mers neregulat la relanti.

Edited by gkw, 26 February 2011 - 21:31.


#27
ucvph

ucvph

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 18.01.2010
Pe capacul distributiei, chiar in fata pompei de injectie, este un alt capac de acces la pinionul care antreneaza pompa, prins in patru surubele.
Desfaci capacul acela si dai de pinionul pompei pe care o sa vezi mai multe gauri distribuite simetric de-o parte si de alta, adica la 180 de grade.
Parca 7 gauri pe fiecare parte, iar in 2 din ele trebuie sa fie suruburi, dispuse simetric, cum am spus mai sus la 180 grade(altfel nu se potrivesc),  care rigidizeaza pinionul de o flansa in care intra axul pompei.
Ei bine, d-acolo se regleaza avansu'...desfaci cele 2 suruburi, invarti putin axul pompei cu o cheie de 22 in sensul in care ai nevoie iar suruburile o sa se potriveasca in urmatoarea pozitie.
Acu', sincer sa spun, nu mai stiu in ce sens se da, sau se ia, avans...eu ma orientez pe loc.
Daca zici ca e prea avansat, o sa gasesti suruburile mai deplasate fata de gaura reper din mijloc si tre' sa le aduci mai inapoi, in niciun caz la extremitati.
Sper si fi fost inteles.

Dar, nu-i neaparat ca fumul alb sa indice un avans prea mare, tinand cont ca vorbesti si de mers neregulat la ralanti.
Poate fi si din pompa..arcuri rupte, supape blocate.
Si mai poti verifica, si remedia daca e cazul, reglajul culbutorilor.

PS Hai ca gasii si o poza cu pinionul...acu, musai sa pricepi, in spatele lui e flansa cu gauri filetate.
Attached File  pinion_pompa_injectie.jpg   10.14K   303 downloads

PS2 Avem un topic dedicat lui U650.
      Poate-i amabil d-nul Horia si muta postarile acolo.

Edited by catalindinu23, 26 February 2011 - 22:38.


#28
DANIELBUZDUGAN

DANIELBUZDUGAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 721
  • Înscris: 28.01.2008

 Highlander91, on 6th February 2011, 14:27, said:

Am vazut in Israel un U650M electric. Tragea ca o locomotiva. Toata partea de sasiu pe care este motorul era plina cu baterii. Credeti ca este posibila o asemenea conversie?

Salut baieti,

La un u650 stie cineva de ce caraie cand bag in viteza sa plec de pe loc?
Am inteles ca in diferential sunt doar 50l de ulei, sa fie asta problema?
S-au mai trebuie reglat ambreiajul?

Apropo stie cineva un bord de tractor cu ceasuri si capacul volanului cu sigla utb in stare buna in brasov sau imprejurimi?

mersi de ajutor.

#29
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 09.11.2008
Nu debraiaza corect, mai agata discul. Sincer nu prea am vazut un 650 sa nu caraie la plecare.
Incearca si regleaza din cele trei parghii, cauta sa fie toate la fel si rulmentul de presiune cat mai aproape de placuta, cat sa nu se invarta cand nu-i apasata pedala.

Edited by katlin, 27 February 2011 - 15:40.


#30
robi1988

robi1988

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 08.01.2011
un sfat daca poate sa imi dea cineva ce utilaj sa iau dupa tractor disc sau freza si de ce latime sa fie ca sa nu fortez motorul prea tare.

#31
DANIELBUZDUGAN

DANIELBUZDUGAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 721
  • Înscris: 28.01.2008

 katlin, on 27th February 2011, 15:37, said:

Nu debraiaza corect, mai agata discul. Sincer nu prea am vazut un 650 sa nu caraie la plecare.
Incearca si regleaza din cele trei parghii, cauta sa fie toate la fel si rulmentul de presiune cat mai aproape de placuta, cat sa nu se invarta cand nu-i apasata pedala.

Mersi de ajutor dar nu stiu care sunt cele 3 parghii

Edited by DANIELBUZDUGAN, 27 February 2011 - 19:45.


#32
DANIELBUZDUGAN

DANIELBUZDUGAN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 721
  • Înscris: 28.01.2008
Ce tip de ulei folositi voi la transmisie pentru tractor U650?

#33
gkw

gkw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 04.04.2010

 catalindinu23, on 26th February 2011, 22:36, said:

Pe capacul distributiei, chiar in fata pompei de injectie, este un alt capac de acces la pinionul care antreneaza pompa, prins in patru surubele.
Desfaci capacul acela si dai de pinionul pompei pe care o sa vezi mai multe gauri distribuite simetric de-o parte si de alta, adica la 180 de grade.
Parca 7 gauri pe fiecare parte, iar in 2 din ele trebuie sa fie suruburi, dispuse simetric, cum am spus mai sus la 180 grade(altfel nu se potrivesc),  care rigidizeaza pinionul de o flansa in care intra axul pompei.
Ei bine, d-acolo se regleaza avansu'...desfaci cele 2 suruburi, invarti putin axul pompei cu o cheie de 22 in sensul in care ai nevoie iar suruburile o sa se potriveasca in urmatoarea pozitie.
Acu', sincer sa spun, nu mai stiu in ce sens se da, sau se ia, avans...eu ma orientez pe loc.
Daca zici ca e prea avansat, o sa gasesti suruburile mai deplasate fata de gaura reper din mijloc si tre' sa le aduci mai inapoi, in niciun caz la extremitati.
Sper si fi fost inteles.

Dar, nu-i neaparat ca fumul alb sa indice un avans prea mare, tinand cont ca vorbesti si de mers neregulat la ralanti.
Poate fi si din pompa..arcuri rupte, supape blocate.
Si mai poti verifica, si remedia daca e cazul, reglajul culbutorilor.

PS Hai ca gasii si o poza cu pinionul...acu, musai sa pricepi, in spatele lui e flansa cu gauri filetate.
pinion_p...injectie.jpg

PS2 Avem un topic dedicat lui U650.
      Poate-i amabil d-nul Horia si muta postarile acolo.


Multumesc catalindinu23,
Poate fi un avans prea mare, ori un avans prea mic, motorul a fost reparat complect ,set motor, arbore rectificat,supape reglate ,pompa de injectie si injectoarele reparate. La prima pornire a pornit destul de usor ,dar are un relanti dezordonat, la a doua pornire a fost ceva mai greu si scoate mult fum alb si acelasi mers dezordonat.
Din ce am vazut eu se pare ca are prea mult avans, pt ca surburile din pinion se afla aproape de o extremitate, am sa incerc sa il aduc undeva simetric, numai sa ma lase vremea.

#34
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.10.2008
Salutare!

Am cumparat un tractor Universal 650 M  + plug PP3 acum vreo 3 saptamani... toate bune si frumoase pana am ajuns acasa... omul mi-a zis ca bateria e  aproape noua si ca alternatorul este cu releu incorporat si fiind incepator in ale tractoarelor l-am crezut :D

Ca sa nu mai lungesc vorba am sa trec direct la subiect... ma confrunt cu niste probleme si as vrea sa le rezolv pana se va face vremea buna si voi pune tractorul la munca... As vrea sa aiba functionale aproape toate comenzile asa cum era atunci cand a iesit din fabrica.

1. NU stiu din ce an este tractorul... am doar o factura cu seria sasiului si seria motorului...
Intrebare:
- In ce perioada s-a fabricat acest model?
[ http://img64.imageshack.us/img64/9599/tractor1l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img218.imageshack.us/img218/7928/tractor2u.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

2. Am desfacut panoul cu cesurile de bord si am vazut ca sunt o gramada de fire rupte, unele neizolate, la tabloul cu sigurante unele sigurante lipsesc si sunt legate niste lite... eu am descoperit doar sigurantele pt luminile de pozitie si faza scurta... semnalizarile nu merg... in a 3a poza am incercuit o maneta care daca misc de ea nu se intampla nimic...
Intrebari:
- Are cineva vreo schema cu instalatia electrica a tractorului? sau vreo schema a tabloului de sigurante?
- Unde se afla releul pt luminile de semnalizare?
- ce rol are maneta incercuita din cea de-a 3a poza?
[ http://img832.imageshack.us/img832/5055/interiorq.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

3. Dupa cum spuneam mai sus, cel de la care am luat tractorul a zis ca alternatorul este cu releu incorporat si bateria este aproape noua... Problema este ca eu am lasat bateria pe tractor si noaptea au fost pana la -5grade si a 2a zi nu a vrut sa mai pornesca...i-am dat curent de la masina si a pornit dupa 2-3 incercari... bateria este buna! am tinut-o pe redresor cateva ore si am dat de 2 ori la automat cate 5 secunde si a pornit (tractorul nu a mai fost pornit de 2 saptamani)... am scos bornele de la baterie si am probat cu un bec cu fire pe cablurile de la alternator si am constatat ca nu produce curent... alternatorul este cel din poze...
Intrebari:
- Ce specificatii trebuie sa aiba alternatorul ca sa nu am probleme cu incarcarea bateriei (bateria are 12V, 180 Ah si 1250A)?
- Ce ii lipseste alternatorului care a fost pe tractor? Este adevarat ca are releu incorporat?
[ http://img96.imageshack.us/img96/8884/alternator.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img232.imageshack.us/img232/8093/baterier.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img834.imageshack.us/img834/7453/motorfr.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
4. Am atasat si o poza cu joja de verificare a nivelului de ulei... am observat ca are un semn facut pe ea si ma gandesc ca acela este semnul pentru nivelul minim...
Intrebari:
- La voi cum arata joja pt verificarea uleiului?
- La ce nivel trebuie sa fie uleiul ca sa nu am probleme cu motorul?
[ http://img15.imageshack.us/img15/3617/jojaulei.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

5. Am fost sa incerc sa ar ca sa vad cum se comporta tractorul... problema e ca atunci cand coboram plugul si inaintam putin plugul intra foarte adanc si suspenda tractorul...pamantul era inghetat maxim 7-8 cm la suprafata... am mers pe premiza ca tractorul si plugul au fost reglate deja pt arat pt ca cel de la care am cumparat tractorul a zis ca a arat cu el in toamna...
Intrebare:
- De ce imi suspenda tractorul cand lasam plugul jos? plugul fiind reglat pt adancimea de arat de 20cm...

6. Am observat ca imi pierde putin ulei pe la cilindrul de la sistemul de suspendare... cand las plugul in sarcina se aud niste zgomote si plugul coboara putin cate putin... ma gandesc ca nu mai tine bine presiunea in cilindru din cauza pierderilor.
Intrebare:
- Ce garnituri ar trebui sa schimb? se schimba greu?

Astept raspunsurile voastre si va Multumesc anticipat!

Edited by addyyyOO7, 28 February 2011 - 19:15.


#35
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 09.11.2008
Alternatorul e cu releu incorporat si se masoara tensiunea pe baterie cu tractorul pornit.
Tractorul se suspenda ca nu apesi mai tare maneta de la distribuitor, mai are acolo un scat care baga presiune cand lasi jos. Multi folosesc expresia 'Baga-l in presiune'  :D
Plugul intra adanc din aceasta cauza, il forta sa intre. Partea din fata a plugului se regleaza din tirantul central si restul din roata.
Maneta incercuita e semnalizarea.
Semnul pe joja e minimul si maximul  :lol:
Alternatorul mi se pare cam mic ptr. dihania aia de 180A. Cu o Varta Blue de 100Ah noua nu ai treaba.
Verifica demarorul, te poate ajuta catalindinu23 cu un tutorial  :thumbup:


Vad ca nu prea ai habar de ce inseamna un 650 dar ai sa-l inveti repede ca mai tot timpul cade cate ceva, asteptam topic cand ai sa umbli pe la amplificator sau sa-i schimbi 'a cincea'  :lol:

Aa, inca ceva, am chef de vorba: Plugul se regleaza mai greu ca o semanatoare si numai experienta te va face sa-l supui si sa te asculte!

Edited by katlin, 28 February 2011 - 19:46.


#36
gkw

gkw

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 04.04.2010
poza 3, maneta incercuit= maneta semnalizatorului, cand il dai la stanga  semnalizeaza stanga , la dreapta semnalizeaza dreapta, daca nu functioneaza pot fi cauze multiple, intrerupator nelegat, lipsa releu ...etc. Releul ar trebui sa fie undeva sub carcasa ceasurilor de bord.
Ca an de fabricatie se invarte in jurul anului 1990.
Da, ala este semnul de minim de pe joja, trebuie sa fie un semn mai sus pt maxim, ulei se pune pana la maxim, are gaze de carter?
Se gaseste set de garnituri pt reparatie  cilindru, nu iti fa iluzii o sa curga iar peste ceva timp, trebuie demontat cilindru in bucati ca sa schimbi garniturile.
Sa ai noroc la el, dar ca parere personala si posesor de 650 pot sa spun ca nu exceleaza la fiabilitate, eu mai am un Fiat OM de 75 cp fab prin 1974 dar e mult mai robust si fiabil.

Edited by gkw, 28 February 2011 - 19:57.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate