Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hostinger Romania, host bun, dar nu-prea
Last Updated: Jun 05 2023 01:26, Started by
Diabolik_01
, May 15 2013 16:32
·
1
#1
Posted 15 May 2013 - 16:32
Salutare, postez aici ca e mai de specilitatea, la pareri nu cred ca o sa se uite cineva
AM un domeniu pe care am aproximativ 100 de vizitatori pe zi pe hostinger.ro la free, vroiam sa achizitionez premium, dar am lasat free pentru inceput sa vad cum se misca, ma uitam in panou: Disk Usage: 58.22 / 2000 MB Bandwidth: 766.86 / 100000 MB adica foarte putin, intru la mine pe site si apare CPU Limit exceeded si redirect catre http://www.hostinger...?domeniulmeu.ro Ei nu au zis de la bun inceput ca exista o limita pentru CPU, si "Aceasta limita" nu apare in C-Pannel-ul lor sau alt undeva. Tocmai de aceea recomand sa va feriti de serviciile lor. Edited by Diabolik_01, 15 May 2013 - 16:57. |
#3
Posted 15 May 2013 - 17:01
JayBird, on 15 mai 2013 - 16:55, said:
Si de ce consumi atata CPU? Nu-mi dau seama cum pot sa mananc asa mult CPU, aveam Wordpress (updatat la ultima versiune), o tema custom si aproximativ 4 -5 module, toate updatate la ultima versiune. Puteau sa-mi dea un e-mail sa zica "ba, vezi ca mananci mult, mai taie din ele sau traci la plata" dar n-am primit nimic, m-am trezic cu website-ul picat si repet, nu pot vedea "utilizarea CPU-ului" in Pannelul oferit de ei, nu aveau de unde sa stiu. Edited by Diabolik_01, 15 May 2013 - 17:01. |
#5
Posted 12 January 2014 - 13:41
In 12 decembrie 2012 am creeat un cont la HOSTINGER ..... mi-am pus domeniul meu .ro si am primit un mail de inregistrare pe care il am si astazi in 12 Ianuarie 2014. Buuuuun pana aici. Atunci unde este problema ? Pai mai intai sa explic situatia.
- Site-ul avea cativa vizitatori zilnici cu mici salturi de maxim 10-15 diferiti pe zi, insa nu ceva important - Ceea ce am hostat este nerelanvant, traficul facut de vizitatori este deasemenea nerelevant fiind insignifiant de mic. - Am fost foarteeeee atent sa imi vizitez panelul astfel incat sa nu spuna ca nu mi-am vizitat partea de administrare. - Am fost extrem de atent la "sanatatea" codului astfel incat sa nu trimita SPAM sau sa aiba alte probleme tehnice. Intrebare: Pai hai sa ne uitam in calendar. Din 12 Dec 2012 pana in 12 Ianuarie 2014 cat timp a trecut ? Raspuns: Fix 1 an si 1 luna. Deci ce concluzie putem trage ? Hostul anuntat GRATUIT la hostinger.ro are valabilitate fix 1 an si o luna. Evident, ei vor cauta pe net HOSTINGER si vor gasi si acest mesaj, pe care il cititi acum, si poate vor modifica la 1 an si 2 luni, sau 1 an si 3 zile Astazi am incercat sa fac logon si mesajul in panel-ul de control este: "Contul .....ro a trimis mai mult de 350 mesaje de mail şi primeşte doar 0 de vizitatori pe zi. Trimiterea unei cantităţi mari de mesaje nu este permisă pentru că acesta suprasolicită serverul de mail şi riscăm că adresa IP a serverului să ajungă în blacklist ....." Lamuriri suplimentare: Doar nu va imaginati ca as fi trait cu hostul asta GRATIS pana la adanci batraneti nu ? Ei bine stiam ca asa o sa intample si eram pregatit moral ) Nimic nu este FREE...chiar daca pare FREE stiu asta si nu traiesc pe sub pamant ca sa fie clar pentru toata lumea care va comenta la acest thread. Ceea ce vreau sa realizez este defapt o avertizare pentru cei ce se apropie de termenul de 1 an si o luna ca ar trebui sa isi faca backup si sa se gandeasca unde sa isi puna site-ul. Ca si al meu poate si al tau sa fie taiat pentru o baliverna ca cea de mai sus. |
#6
Posted 17 May 2014 - 09:09
As vrea sa va relatez si eu patania mea cu Hostinger. Mentionez inca de la inceput ca fac acest lucru pentru ca sa stiti exact cu cine aveti de a face. De aceea, in pozele pe care le-am atasat o sa vedeti ca am sters toate datele care duceau la site-ul meu pentru a nu fi considerata reclama sau sa nu fiu acuzat ca vrea sa profit cu ceva. Sa incepem:
- in toamna anului trecut mi-am facut un cont de gazduire a domeniului meu .ro pe Hostinger. Buuun! Am urcat site-ul si toate au fost bune si frumoase pana in aceasta luna (mai 2014), adica dupa jumatate de an. In fiecare zi (dupa amiaza) imi aparea "CPU limit exceeded" si ma redirectiona catre Hostinger. De buna credinta i-am contactat. Dupa 2 zile primesc si raspunsul, raspuns in care mi se precizeaza ca am multi vizitatori unici pe zi. M-am mirat, speriat si bucurat in acelasi timp. Zic, Uaaau incepe sa mearga afacerea! Intru in cpanel la Hostinger si vad acolo in fiecare zi in jur de 270 vizitatori unici (cu mici variatii, 271, 272). Mi se pare ciudat, mai ales ca stiam ce era pana atunci si in special ca sunt asa constanti in fiecare zi. Asa ca ma duc si imi fac un cont si la wtstats.com. Dupa cateva zile verific statisticile. Surpriza!!!!! Media de vizitatori unici 15,6, iar recordul de 27. MENTIONEZ ca site-ul meu a ramas neschimbat. Nu am instalat scripturi sau bannere sau nimic altceva. A fost acelasi site de cand l-am urcat pana la final. Asa ca m-am hotarat si m-am si mutat la un host cu plata. Si in aceasta operatie de migrare, surprize, surprize!! Ia uite ce scria in contul meu cpanel: "Domeniul dvs. nu indică către nameserverele noastre ĂŽn acest moment, aşa că anumite servicii cum ar fi FTP, Manager de Fişiere, E-mail (şi altele) nu vor funcţiona corespunzător." Deci nu mai pot sa-mi iau nici site-ul!! Il aveam oricum pe calculator, dar ca gest.... Frumos din partea Hostinger, nu? Acum, mai departe intelege fiecare ce doreste. http://i266.photobuc...tshostinger.jpg http://i266.photobuc...ticawtstats.jpg |
#7
Posted 20 May 2014 - 17:04
si eu am avut o asemenea problema cu un website wordpress, incercam cate 2-3 refresh-uri pana imi mergea pagina, aproximativ dupa 2 saptamani am schimbat providerul de hosting. Ce-i drept este ca eram pe un pachet free (trebuie sa testez inainte nu ?) In ultimele 2 luni am avut uptime 100% la site, mai departe, vedem ce va fi
|
#8
Posted 15 July 2014 - 21:01
pai si nu a cumparat nimeni pachetul premium, nu e bun de nimic?
ce alte servicii asemanatoare ati folosit, webmaker-ul Zyro my se pare ok eu am de doi ani domeniul la ei si nu s-a intamplat nimic. Acum am inceput sa am 40 de unici pe zi si as vrea sa achizitionez pachetul premium |
#9
Posted 18 July 2014 - 12:08
Folosesc eu serviciul premium de la ei (obtinut pe spatele invitatiilor (daca ai 3 invitati activi primesti un an pachetul premium gratuit)). Totul merge foarte bine, acea limita de procesor nu mai apare, site-urile nu pica aproape deloc (se mai intampla cateodata dar foarte rar) iar viteza mi se pare buna. Acum voi hotarati ce servicii folositi.
|
#10
Posted 16 February 2016 - 23:42
Îmi cer scuze că deschid un subiect vechi, dar aş dori să clarific unele lucruri. Sper că mesajul nu va fi şters.
@Diabolik_01: Lăţimea de bandă (bandwidth) şi spaţiul nu au legătură cu limita CPU. Numărul de vizitatori unici pe zi nu este, de asemenea, singurul factor ce poate cauza utilizarea excesivă a resurselor. Lăţimea de bandă şi spaţiul sunt caracteristici ale contului de găzduire limitate pentru utilizatorii planului gratuit la 100 GB, respectiv 2 GB. După cum probabil ştiţi deja, contul dvs. este găzduit pe un server shared şi CPU-ul (Central Processing Unit) sau procesorul este o resursă împărţită/partajată cu alţi clienţi de pe server. Prin urmare, atunci când sunt prea multe cereri către site-ul dvs. (inclusiv dar fără a se limita la scripturi neoptimizate/configurate greşit/interogări MySQL lente), contul dvs. face cereri excesive către server ce consumă o cantitate anormal de mare de CPU. Permitem utilizarea a 20% din puterea procesorului, iar contul este suspendat (cu posibilitatea de a ridica suspendarea) dacă această limită este depăşită de mai multe ori. Limita CPU este menţionată în Baza de Cunoştinţe. Puteţi deschide în orice moment un tichet de suport pentru a verifica problema. Trimitem acum mail-uri de avertizare atunci când site-urile clienţilor încep să folosească o cantitate foarte mare de resurse. @Mihai_3: Acest lucru este o coincidenţă. Aţi încercat cu mai multe conturi ? Site-urile sunt găzduite gratuit şi pentru totdeauna atâta timp cât ne respectaţi Termenii de Serviciu. Puteţi trimite mail-uri în masă dacă folosiţi scripturi care trimit diverse notificări ca "Mesaj privat nou", "Topic Nou" etc. sau dacă trimiteţi foarte multe mail-uri, unul după altul, folosind clienţii webmail. Problema "primeşte doar 0 de vizitatori pe zi" a fost deja remediată şi trimitem mail clienţilor în momentul în care detectăm trimiterea unei cantităţi mari de mail-uri de pe un site web. @totonel2001: Din păcate, este posibil să fi fost o problemă cu tracker-ul de vizitatori afişând în mod constant numărul de vizitatori primit într-o zi. De asemenea, statisticile parte terţă nu sunt întotdeauna exacte. Dacă scriptul de urmărire nu este plasat în toate paginile site-ului/plasat într-o locație nepotrivită, vizitatorii au cookie-urile/javascript dezactivate, statisticile pot fi afectate chiar şi cu 80%. Privind "Domeniul dvs. nu indică către nameserverele noastre în acest moment", acesta este doar un mesaj de avertizare care vă informează cu privire la faptul că domeniul dvs. nu foloseşte nameserverele noastre. Acest mesaj a apărut pentru că aţi schimbat nameserverele domeniului înainte de a muta site-ul la alt furnizor. Cu toate acestea, puteţi descărca backup-ul site-ului fără probleme folosind secţiunea Backup. @Danielw0w: Pentru problemele de acest fel sau orice alte probleme, vă recomand să deschideţi un tichet de suport pentru a putem verifica ce este în neregulă. Nu dorim ca utilizatorii noștri să aibă o experienţă neplăcută în utilizarea serviciile noastre, ci o experienţă plăcută. Am făcut multe îmbunătățiri la Hostinger cu scopul de a vă servi mai bine. Plănuim să accelerăm creșterea noastră chiar și mai mult în 2016 prin introducerea de servicii noi și actualizări. - Cătălin R. Hostinger.Ro Edited by HostingerRO, 17 February 2016 - 00:05. |
|
#11
Posted 30 March 2016 - 05:56
HostingerRO, on 16 februarie 2016 - 23:42, said: ... Your total downtime was 13 minute, but your site was up again as of miercuri, martie 30, 6:56 am. If it goes down again at some point (we hope it doesn’t!), we’ll be in touch. Partea proasta e ca am prins si primul email in care ma anunta ca arde, ca e jos. Sper ca nu se intampla prea des chestiile astea, is de cateva zile la voi si n-am chef sa fiu trezit in fiecare dimineata la ora 6 sa mi se spuna ca siteul e down... Edited by lex404, 30 March 2016 - 05:58. |
#12
Posted 31 March 2016 - 22:08
@lex404: Dacă utilizați servicii parte terță de monitorizare al uptime-ului, aș dori să vă informez cu privire la faptul că blocăm toate adresele IP care fac prea multe conexiuni către server. Adresa IP a serviciului folosit de dvs. a fost probabil blocată de către firewall-ul nostru. Astfel, ați primit rapoarte cum că site-ul este nefuncțional (deși acesta era funcțional). Această restricție de securitate nu poate fi dezactivată din motive de securitate.
În cazul în care nu puteți accesa site-ul prin intermediului browser-ului, vă rog să trimiteți un tichet de suport pentru a investiga problema. Edited by HostingerRO, 31 March 2016 - 22:14. |
#13
Posted 31 March 2016 - 22:36
Eram treaz și am verificat, site-ul nu era funcțional.
Astăzi au mai fost încă 13 minute, dar pe la ora 7 dimineața. O sa vad săptămână viitoare unde-i problema, săptămâna asta nu am timp deloc . |
#14
Posted 01 April 2016 - 06:11
Jetpack Monitor is on the job, keeping tabs on http://XYZ . During our last check on vineri, aprilie 1, 7:08 am, we noticed that your site was down.
If you’re concerned about your site’s status, you might want to get in touch with your hosting provider. We’ll continue keeping track, and will let you know when your site is up and running again and the total downtime. Cheers, The Jetpack Team Si site-ul chiar nu funcționează. Probabil voi primi un alt email cum ca e up. Sunt curios dacă e vorba de aceleași 13 minute. Site-ul contează mai puțin, e încă "închis" publicului. Adică nu ii fac momentan nicio reclama pentru ca e vorba de un proiect foarte mare. Edit. Your total downtime was 13 minute, but your site was up again as of vineri, aprilie 1, 7:21 am. If it goes down again at some point (we hope it doesn’t!), we’ll be in touch. Cheers, The Jetpack Team Deci câte 13 minute zilnic? Suna a ghinion edit sambata: Mail primit acum cateva minute de la Jetpack, al III-lea pe azi: Quote Your total downtime was 1 oră, but your site was up again as of sâmbătă, aprilie 2, 8:31 pm. If it goes down again at some point (we hope it doesn’t!), we’ll be in touch. Cheers, The Jetpack Team Quote Your total downtime was 13 minute, but your site was up again as of sâmbătă, aprilie 2, 7:36 am. If it goes down again at some point (we hope it doesn’t!), we’ll be in touch. Cheers, The Jetpack Team Quote Your total downtime was 9 minute, but your site was up again as of sâmbătă, aprilie 2, 6:31 am. If it goes down again at some point (we hope it doesn’t!), we’ll be in touch. Cheers, The Jetpack Team si nu e vorba de IP-urile jetpack, siteul chiar era inaccesibil. Eram treaz la toate 3 evenimentele si primesc mail pe telefon in prima secunda cum pica. Testat accesul de pe RDS, Orange si Voda. Nimic, picat. Si asta cu o ora e deja de plansul lumii. Edited by lex404, 02 April 2016 - 19:43. |
#15
Posted 02 April 2016 - 22:24
Din păcate, nu putem verifica problema de pe forum fără a avea informații cum ar fi adresa site-ului, numele de utilizator, serverul, adresa IP etc. Toate serverele sunt online în acest moment și vă pot oferi doar presupuneri. De exemplu, adresa IP unde se află site-ul dvs. ar putea fi dezactivată temporar pentru că primește flood/DDoS.
Cum acesta este un forum de discuții, nu un sistem de suport și avem nevoie de informații referitoare la cont care nu prezintă interes pentru alți utilizatori sau ar putea fi sensibile, sistemul de tichete este cel mai potrivit loc unde vă putem ajuta. |
|
#16
Posted 24 April 2016 - 17:51
HostingerRO, on 02 aprilie 2016 - 22:24, said:
Din păcate, nu putem verifica problema de pe forum fără a avea informații cum ar fi adresa site-ului, numele de utilizator, serverul, adresa IP etc. Toate serverele sunt online în acest moment și vă pot oferi doar presupuneri. De exemplu, adresa IP unde se află site-ul dvs. ar putea fi dezactivată temporar pentru că primește flood/DDoS. Cum acesta este un forum de discuții, nu un sistem de suport și avem nevoie de informații referitoare la cont care nu prezintă interes pentru alți utilizatori sau ar putea fi sensibile, sistemul de tichete este cel mai potrivit loc unde vă putem ajuta. Sunteti slabi, nici macar nu am instalat bine scriptul ca mi l-ati blocat, si e doar un blog pe platforma de muzica (youtube) |
#17
Posted 25 April 2016 - 16:42
Site-urile pot fi blocate din mai multe motive diferite. După cum reiese din răspunsul citat de dumneavoastră, putem identifica problema și să vă spunem motivul exact prin sistemul de tichete sau dacă doriți să ne trimiteți un mesaj privat cu adresa de e-mail a contului și numele site-ului.
|
#18
Posted 28 February 2017 - 14:03
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users