Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#1117
Posted 16 April 2018 - 21:17
sniper1986, on 16 aprilie 2018 - 18:32, said: Va multumesc pentru raspuns. Am gasit in italia aceste 2 produse... http://www.f-ricambi.com/?s=1789 Despre asta era vorba... Problema mea este ca in carte scrie 0.70, distanta intre contactele platinei. Am incercat 0.70, imi da cu fum pe esapament si mai baga si vre-o 2-3 rateuri (bubuituri) pe teava, in special cand o accelerez mai brusc sau cand reduc lafel, brusc. Am incercat si 0.30, aici parca se descurca mai bine... Motorul merge mai rotund putin, dar la fel, la acceleratie si reducere brusca, incep impuscaturile de fug gainile prin curte si caprita aproape sa rupa lantul... Condensatorul, si ala, inlocuit cu unul de dacie, cu aceeasi capacitate, la fel, nicio schimbare. Contactele platinei, curatate cu smilghel (smilgher) granulatie 4-600, nicio schimbare. Bujie, schimbate 4 sau 5, tot de dacie, pentru ca nu au rezistenta inauntru si functioneaza foarte bine, mult mai bine decat cu unele noi (NGK, Bosch). Acum sincer, nu stiu care ar mai putea fi problema. Tin sa precizez ca a avut o perioada cand mergea super bine, reduceam, acceleram brusc si nu se intampla nimic. Apoi din neatentie sau neputiinta (70kg), l-am cam scapat pe jos, inclinat intr-o parte mai mult decat prevede legea. Ehh, de atunci a cam inceput circul... Sa fi afectat cu ceva acel accident sau a fost doar o coincidenta? Multumesc! Multa sanatate si putere de munca! P.S.: Repet tipul "sculei", Goldoni Special 128b, motor Intermotor (Lombardini) LA490. |
#1118
Posted 17 April 2018 - 22:05
ioan56, on 16 aprilie 2018 - 21:17, said:
Distanta intre platina normal e 0,4mm ar putea si bobina de inductie sa faca figuri. Verifica si avansul la aprindere, curata bine carburatorul,despre aprinderea aratata nu stiu ce sa zic, astea sant motoare vechi ca sa adaptezi trebuie mai intai sa te documentezi bine, sa fii sigur ce faci. Multumesc, O sa incer si 0.4, maine cand ajung la tara, ca trebuie sa frezez via. Bobina, nu am desfacut niciodata la ea, dar o sa o desfac si o sa masor distanta intre ea si magnet, si probabil o sa o desfac sa vad ce pot sa masor la ea, sau sa curat. Carburator, curatat bine, mai trebuie un spray sa curat carbonul de pe clapeta, in rest este curat, suflat si desfundat. Avansul la aprindere, aici m-ati, bagat in ceata, nu stiu ce e aia, sau nu-mi dau seama la ce va referiti... De documentat, nu am gasit nimic, dar cred (nu stiu sigur) ca o sa dau comanda de aprindere ca cea mentionata in postul trecut, doar asa de curiozitate. Si daca funtioneaza, mai elimin o posibila problema la momentul actual. O seara linistita! |
#1119
Posted 18 April 2018 - 19:04
Bujie noua NGK japoneza daca tot umblii pe la aprindere.
|
#1120
Posted 21 April 2018 - 19:40
calinus68, on 18 aprilie 2018 - 19:04, said:
Bujie noua NGK japoneza daca tot umblii pe la aprindere. Multumesc si spor la treaba! |
#1121
Posted 17 May 2018 - 18:27
Buna ziua tuturor,recent am achizitionat o motocositoare BCS diesel cu motor Lombardini LDA 80,de 402 cm3,problema este pornirea la rece dimineata,nu vrea sa porneasca decat daca aduc alta cositoare si pun o curea care sa ii invarta fulia de la motor,pe urma porneste.Dupa ce o pornesc o las 5 minute pornita si o opresc,pe urma porneste la sfert de ata.Mentionez ca am schimbat filtrul de motorina,curatat rezervorul si filtrul de ulei,schimbat uleiul de motor.A mai intalnit cineva aceasta problema si care ar fi rezolvarea ei.Va multumesc anticipat.
Edited by ayrwolf_steaua, 17 May 2018 - 18:29. |
#1122
Posted 17 May 2018 - 18:40
Schimba saiba de foc de la injector, aia de cupru, garniturile de etansare de pe injector, asta daca are. verifica se nu se dezamorseze circuitul de motorina, daca apar bule de aer pe furtunele de la rezervor la filtru de la filtru la injector.
|
#1123
Posted 17 May 2018 - 19:17
ayrwolf_steaua, on 17 mai 2018 - 18:27, said:
Buna ziua tuturor,recent am achizitionat o motocositoare BCS diesel cu motor Lombardini LDA 80,de 402 cm3,problema este pornirea la rece dimineata,nu vrea sa porneasca decat daca aduc alta cositoare si pun o curea care sa ii invarta fulia de la motor,pe urma porneste.Dupa ce o pornesc o las 5 minute pornita si o opresc,pe urma porneste la sfert de ata.Mentionez ca am schimbat filtrul de motorina,curatat rezervorul si filtrul de ulei,schimbat uleiul de motor.A mai intalnit cineva aceasta problema si care ar fi rezolvarea ei.Va multumesc anticipat. Edited by ioan56, 17 May 2018 - 19:21. |
#1124
Posted 17 May 2018 - 19:22
ioan56, on 17 mai 2018 - 19:17, said:
Poate fi motor uzat sau pompa de injectie, uzat elementul un mecanic, la fata locului ar da verdict mai repede.Cu sprit de motorina sau ulei a-ti incercat? Eu inclin ca pompa ar fi cu problema trebuie verificat si avansul la injectie. Nu am incercat cu sprit de motorina sau ulei.Dupa ce ii pun alta cositoare pornita si pun curea pe fulie si o invarte porneste,scoate un fum albastru dar pe urma nu mai sunt probleme cu ea,merge si la cosit foarte bine,doar la rece nu vrea sa porneasca. |
#1125
Posted 27 May 2018 - 21:22
Doresc o parere.am un motocultor cu motor lombardini.,ceva probleme la carburator,aprindere.merita schimbarea motorului cu unul honda ?
|
#1126
Posted 27 May 2018 - 22:23
ayrwolf_steaua, on 17 mai 2018 - 19:22, said:
Daca ar fi motorul uzat ar trebuie sa nu mai porneasca,sau sa porneasca foarte greu chiar si la cald,dar dupa ce porneste motorul merge foarte bine,mecanici in zona Bistritei nu prea sunt care sa se lege de motoare diesel la motocositori. Nu am incercat cu sprit de motorina sau ulei.Dupa ce ii pun alta cositoare pornita si pun curea pe fulie si o invarte porneste,scoate un fum albastru dar pe urma nu mai sunt probleme cu ea,merge si la cosit foarte bine,doar la rece nu vrea sa porneasca. |
|
#1127
Posted 28 May 2018 - 20:49
celbun, on 27 mai 2018 - 21:22, said:
Doresc o parere.am un motocultor cu motor lombardini.,ceva probleme la carburator,aprindere.merita schimbarea motorului cu unul honda ? |
#1128
Posted 28 May 2018 - 21:41
#1129
Posted 13 June 2018 - 18:27
SALL este posibil inlocuirea carburatorului original lombardini motor 10 cp cu acesta din foto ? cel vechi are probleme la cui pontou ceva crapaturi. nu stiu cat merita repararea lui,
cel nou [poza stanga] este potrivit pe vt88 al 490 etc. Attached FilesEdited by celbun, 13 June 2018 - 18:34. |
#1130
Posted 13 June 2018 - 21:41
Daca are aceeasi prindere pe galerie, teoretic orice carburator merge adaptat, reglat, pentru motorul in cauza.
Edited by calinus68, 13 June 2018 - 21:42. |
#1131
Posted 17 June 2018 - 10:43
celbun, on 13 iunie 2018 - 18:27, said:
SALL este posibil inlocuirea carburatorului original lombardini motor 10 cp cu acesta din foto ? cel vechi are probleme la cui pontou ceva crapaturi. nu stiu cat merita repararea lui, cel nou [poza stanga] este potrivit pe vt88 al 490 etc. |
|
#1132
Posted 06 July 2018 - 08:56
sniper1986, on 21 aprilie 2018 - 19:40, said: Multumesc de sfat, dar am specificat mai devreme (acum 2-3 postari) ca am folosit NGK. Sincer nu stiu daca era japoneza, chineza, dar stiu sigur ca era originala NGK. Daca tot nu mai sunt alte solutii/idei, o sa comand o aprindere electronica sa vad ce zice. Poate si un carburator nou... Cel vechi se cunoaste ca are urme de uzura/abuz din partea fostului/fostilor proprietari. Multumesc si spor la treaba! |
#1133
Posted 07 August 2018 - 13:07
Salutare tuturor,am și eu o motocoasă Bertolini cu motor Lombardini LA490 pe benzină,și aș vrea să-i fac schimbul de ulei și filtre, știe cineva ce tip de ulei am nevoie și unde găsesc și filtrul de aer este cu ulei.multumesc anticipat
|
#1134
Posted 29 August 2018 - 19:34
celbun, on 13 iunie 2018 - 18:27, said:
SALL este posibil inlocuirea carburatorului original lombardini motor 10 cp cu acesta din foto ? cel vechi are probleme la cui pontou ceva crapaturi. nu stiu cat merita repararea lui, cel nou [poza stanga] este potrivit pe vt88 al 490 etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users