Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#1117
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015

 sniper1986, on 16 aprilie 2018 - 18:32, said:


Va multumesc pentru raspuns. Am gasit in italia aceste 2 produse... http://www.f-ricambi.com/?s=1789 Despre asta era vorba... Problema mea este  ca in carte scrie 0.70, distanta intre contactele platinei. Am incercat 0.70, imi da cu fum pe esapament si mai baga si vre-o 2-3 rateuri (bubuituri) pe teava, in special cand o accelerez mai brusc sau cand reduc lafel, brusc. Am incercat si 0.30, aici parca se descurca mai bine... Motorul merge mai rotund putin, dar la fel, la acceleratie si reducere brusca, incep impuscaturile de fug gainile prin curte si caprita aproape sa rupa lantul... Condensatorul, si ala, inlocuit cu unul de dacie, cu aceeasi capacitate, la fel, nicio schimbare. Contactele platinei, curatate cu smilghel (smilgher) granulatie 4-600, nicio schimbare. Bujie, schimbate 4 sau 5, tot de dacie, pentru ca nu au rezistenta inauntru si functioneaza foarte bine, mult mai bine decat cu unele noi (NGK, Bosch).
Acum sincer, nu stiu care ar mai putea fi problema. Tin sa precizez ca a avut o perioada cand mergea super bine, reduceam, acceleram brusc si nu se intampla nimic. Apoi din neatentie sau neputiinta (70kg), l-am cam scapat pe jos, inclinat intr-o parte mai mult decat prevede legea. Ehh, de atunci a cam inceput circul... Sa fi afectat cu ceva acel accident sau a fost doar o coincidenta?
Multumesc!
Multa sanatate si putere de munca!

P.S.: Repet tipul "sculei", Goldoni Special 128b, motor Intermotor (Lombardini) LA490.
Distanta intre platina normal e 0,4mm ar putea si bobina de inductie sa faca figuri. Verifica si avansul la aprindere, curata bine carburatorul,despre aprinderea aratata nu stiu ce sa zic, astea sant motoare vechi ca sa adaptezi trebuie mai intai sa te documentezi bine, sa fii sigur ce faci.

#1118
sniper1986

sniper1986

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 29.08.2007

 ioan56, on 16 aprilie 2018 - 21:17, said:

Distanta intre platina normal e 0,4mm ar putea si bobina de inductie sa faca figuri. Verifica si avansul la aprindere, curata bine carburatorul,despre aprinderea aratata nu stiu ce sa zic, astea sant motoare vechi ca sa adaptezi trebuie mai intai sa te documentezi bine, sa fii sigur ce faci.

Multumesc,
O sa incer si 0.4, maine cand ajung la tara, ca trebuie sa frezez via. Bobina, nu am desfacut niciodata la ea, dar o sa o desfac si o sa masor distanta intre ea si magnet, si probabil o sa o desfac sa vad ce pot sa masor la ea, sau sa curat. Carburator, curatat bine, mai trebuie un spray sa curat carbonul de pe clapeta, in rest este curat, suflat si desfundat. Avansul la aprindere, aici m-ati, bagat in ceata, nu stiu ce e aia, sau nu-mi dau seama la ce va referiti... De documentat, nu am gasit nimic, dar cred (nu stiu sigur) ca o sa dau comanda de aprindere ca cea mentionata in postul trecut, doar asa de curiozitate. Si daca funtioneaza, mai elimin o posibila problema la momentul actual.

O seara linistita!

#1119
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Bujie noua NGK japoneza daca tot umblii pe la aprindere.

#1120
sniper1986

sniper1986

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 29.08.2007

 calinus68, on 18 aprilie 2018 - 19:04, said:

Bujie noua NGK japoneza daca tot umblii pe la aprindere.
Multumesc de sfat, dar am specificat mai devreme (acum 2-3 postari) ca am folosit NGK. Sincer nu stiu daca era japoneza, chineza, dar stiu sigur ca era originala NGK. Daca tot nu mai sunt alte solutii/idei, o sa comand o aprindere electronica sa vad ce zice. Poate si un carburator nou... Cel vechi se cunoaste ca are urme de uzura/abuz din partea fostului/fostilor proprietari.
Multumesc si spor la treaba!

#1121
ayrwolf_steaua

ayrwolf_steaua

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.04.2018
Buna ziua tuturor,recent am achizitionat o motocositoare BCS diesel cu motor Lombardini LDA 80,de 402 cm3,problema este pornirea la rece dimineata,nu vrea sa porneasca decat daca aduc alta cositoare si pun o curea care sa ii invarta fulia de la motor,pe urma porneste.Dupa ce o pornesc o las 5 minute pornita si o opresc,pe urma porneste la sfert de ata.Mentionez ca am schimbat filtrul de motorina,curatat rezervorul si filtrul de ulei,schimbat uleiul de motor.A mai intalnit cineva aceasta problema si care ar fi rezolvarea ei.Va multumesc anticipat.

Edited by ayrwolf_steaua, 17 May 2018 - 18:29.


#1122
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Schimba saiba de foc de la injector, aia de cupru, garniturile de etansare de pe injector, asta daca are. verifica se nu se dezamorseze circuitul de motorina, daca apar bule de aer pe furtunele de la rezervor la filtru de  la filtru la injector.

#1123
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015

 ayrwolf_steaua, on 17 mai 2018 - 18:27, said:

Buna ziua tuturor,recent am achizitionat o motocositoare BCS diesel cu motor Lombardini LDA 80,de 402 cm3,problema este pornirea la rece dimineata,nu vrea sa porneasca decat daca aduc alta cositoare si pun o curea care sa ii invarta fulia de la motor,pe urma porneste.Dupa ce o pornesc o las 5 minute pornita si o opresc,pe urma porneste la sfert de ata.Mentionez ca am schimbat filtrul de motorina,curatat rezervorul si filtrul de ulei,schimbat uleiul de motor.A mai intalnit cineva aceasta problema si care ar fi rezolvarea ei.Va multumesc anticipat.
Poate fi motor uzat sau pompa de injectie, uzat elementul un mecanic, la fata locului ar da verdict mai repede.Cu sprit de motorina sau ulei a-ti incercat? Eu inclin ca pompa ar fi cu problema trebuie verificat si avansul la injectie. Verifica si injectorul, daca pulverizeaza bine deci, iale prin eliminare.

Edited by ioan56, 17 May 2018 - 19:21.


#1124
ayrwolf_steaua

ayrwolf_steaua

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.04.2018

 ioan56, on 17 mai 2018 - 19:17, said:

Poate fi motor uzat sau pompa de injectie, uzat elementul un mecanic, la fata locului ar da verdict mai repede.Cu sprit de motorina sau ulei a-ti incercat? Eu inclin ca pompa ar fi cu problema trebuie verificat si avansul la injectie.
Daca ar fi motorul uzat ar trebuie sa nu mai porneasca,sau sa porneasca foarte greu chiar si la cald,dar dupa ce porneste motorul merge foarte bine,mecanici in zona Bistritei nu prea sunt care sa se lege de motoare diesel la motocositori.
Nu am incercat cu sprit de motorina sau ulei.Dupa ce ii pun alta cositoare pornita si pun curea pe fulie si o invarte porneste,scoate un fum albastru dar pe urma nu mai sunt probleme cu ea,merge si la cosit foarte bine,doar la rece nu vrea sa porneasca.

#1125
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 08.09.2008
Doresc o parere.am un motocultor cu motor lombardini.,ceva probleme la  carburator,aprindere.merita schimbarea motorului cu unul honda ?

#1126
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,608
  • Înscris: 23.09.2009

 ayrwolf_steaua, on 17 mai 2018 - 19:22, said:

Daca ar fi motorul uzat ar trebuie sa nu mai porneasca,sau sa porneasca foarte greu chiar si la cald,dar dupa ce porneste motorul merge foarte bine,mecanici in zona Bistritei nu prea sunt care sa se lege de motoare diesel la motocositori.
Nu am incercat cu sprit de motorina sau ulei.Dupa ce ii pun alta cositoare pornita si pun curea pe fulie si o invarte porneste,scoate un fum albastru dar pe urma nu mai sunt probleme cu ea,merge si la cosit foarte bine,doar la rece nu vrea sa porneasca.
Nu mai ai compresie,segmenteaza-l

#1127
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015

 celbun, on 27 mai 2018 - 21:22, said:

Doresc o parere.am un motocultor cu motor lombardini.,ceva probleme la  carburator,aprindere.merita schimbarea motorului cu unul honda ?
Daca nu gasesti piese pentru lombardini, merita daca pui unul nou honda. E mai silentios, dar in timp, nu va rezista ca lombardini.

#1128
ayrwolf_steaua

ayrwolf_steaua

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.04.2018

 vasile59, on 27 mai 2018 - 22:23, said:

Nu mai ai compresie,segmenteaza-l
Avea compresie destula,problema a constat in pulverizarea motorinei prin varful injectorului.In loc sa creeze perdea de pulverizarea,ea doar picura la presiune,s-a inlocuit capul injectorul si functioneaza fara probleme.

#1129
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 08.09.2008
SALL este posibil inlocuirea  carburatorului original lombardini motor 10 cp  cu  acesta  din foto ?  cel vechi  are probleme la cui pontou ceva crapaturi.  nu stiu cat  merita  repararea lui,

cel nou [poza stanga]  este potrivit pe vt88  al 490  etc.

Attached Files


Edited by celbun, 13 June 2018 - 18:34.


#1130
calinus68

calinus68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,959
  • Înscris: 29.04.2016
Daca are aceeasi prindere pe galerie, teoretic orice carburator merge adaptat, reglat, pentru motorul in cauza.

Edited by calinus68, 13 June 2018 - 21:42.


#1131
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015

 celbun, on 13 iunie 2018 - 18:27, said:

SALL este posibil inlocuirea  carburatorului original lombardini motor 10 cp  cu  acesta  din foto ?  cel vechi  are probleme la cui pontou ceva crapaturi.  nu stiu cat  merita  repararea lui,

cel nou [poza stanga]  este potrivit pe vt88  al 490  etc.
Da se poate schimba, s-ar putea nici sa nu ai nevoie de reglaje doar la parghia de acceleratie  umbli un pic, pana se accelereaza si se reduce bine.

#1132
adyoprea86

adyoprea86

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 17.07.2014

 sniper1986, on 21 aprilie 2018 - 19:40, said:


Multumesc de sfat, dar am specificat mai devreme (acum 2-3 postari) ca am folosit NGK. Sincer nu stiu daca era japoneza, chineza, dar stiu sigur ca era originala NGK. Daca tot nu mai sunt alte solutii/idei, o sa comand o aprindere electronica sa vad ce zice. Poate si un carburator nou... Cel vechi se cunoaste ca are urme de uzura/abuz din partea fostului/fostilor proprietari.
Multumesc si spor la treaba!
Buna. Ce ai mai rezolvat cu aprinderea electronica?

#1133
petreandrei86

petreandrei86

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.08.2018
Salutare tuturor,am și eu o motocoasă Bertolini cu motor Lombardini LA490 pe benzină,și aș vrea să-i fac schimbul de ulei și filtre, știe cineva ce tip de ulei am nevoie și unde găsesc și filtrul de aer este cu ulei.multumesc anticipat


#1134
ex74

ex74

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 13.09.2013

 celbun, on 13 iunie 2018 - 18:27, said:

SALL este posibil inlocuirea  carburatorului original lombardini motor 10 cp  cu  acesta  din foto ?  cel vechi  are probleme la cui pontou ceva crapaturi.  nu stiu cat  merita  repararea lui,

cel nou [poza stanga]  este potrivit pe vt88  al 490  etc.
incearca la accesorii agricole ! eu de acolo am luat platina originala lombardini!!

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate