Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Teapa de la magazinul online http://www.piese-drujba.ro
Last Updated: Nov 06 2015 16:27, Started by
dp1969
, May 09 2013 12:45
·
0
#1
Posted 09 May 2013 - 12:45
Salutare!
Am facut o comanda de produse pe online la http://www.piese-drujba.ro/ si m-a sunat dupa o zi un tip la numarul de telefon 0743.462.306 sa imi spuna ca de fapt nu au produsul si de fapt nu prea au multe pe stoc desi pe site-ul respectiv sunt mii de produse afisate. Am incercat sa aflu cand s-ar putea totusi livra insa am primit o serie de nu-uri de "nu cred" si de "nu stiu" I-am recomandat ca pe viitor produsele care nu sunt pe stoc sa fie marcate cumva si/sau sa nu poata fi comandate insa tipul s-a ofuscat la mine ca asta-i politica si daca nu-mi place sa caut mai departe ca internetul e mare. Eu unul prefer sa gasesc mai putini pe net care vand asemenea produse (chiar cu riscul de a plati mai mult) decat sa pierd vremea aiurea comandand unor neseriosi. Cred ca e indicat sa afle si altii ca miile de produse afisate pe site-ul http://www.piese-drujba.ro/ sunt pt a impresiona oamenii de buna cuviinta. |
#2
Posted 09 May 2013 - 12:56
Si care-i teapa? Nu ti-a returnat banii?
Sau te-ai gandit ca si reclama negativa, tot reclama e? Ca la "pitzipoance". |
#4
Posted 09 May 2013 - 13:03
#5
Posted 09 May 2013 - 13:07
1. Am pierdut vremea completand N casute cu N informatii pt ca daca era marcat sau nu putea fi comandat cautam in alta parte
2. Am stat o zi linistit ca imi soseste ceea ca am comandat insa cand trebuia sa plece pachetul am primit informatia ca nu au produsul 3. Am fost luat peste picior de reprezentantul lor cand am recomandat sa marcheze sau sa blocheze produsele ce nu sunt pe stoc. Parerea mea este ca probabil au cateva produse si ar parea prea sarac magazinul daca le-ar afisa doar pe acelea. Deci "pe-afara e vopsit gardul iar inauntru e leopardul" LIPSA DE PROFESIONALISM in contrast cu "seriozitatea" afisata pompos in pagina http://www.piese-drujba.ro/despre_noi |
#7
Posted 09 May 2013 - 13:22
Ce faci nene? SEO pe forumul Softpedia? Duci lipsa de linkuri?
|
#8
Posted 09 May 2013 - 13:33
Stau in Ro si ma gandesc poate astfel contribui cu ceva la "purificarea" internetului national.
Nu fac SEO insa tipii astia nu au nici un nume ca sa-i pot specifica. N-am gasit firma si nici numele lor. Adevarul este ca nici nu am cautat prea tare (greatza probabil e de vina) ;-) |
#9
Posted 09 May 2013 - 13:37
kestiile astea sunt destul de normale. dar mi se pare ciudat ca a refuzat sa ti le livreze. de regula se face comanda catre distribuitor cand nu-l au pe stoc
|
#10
Posted 09 May 2013 - 13:46
Daca asta e "normalitatea" o sa tot facem concesii pana nu vom mai reusi sa distingem anormalul de normal.
In Germania am vrut sa depasesc "romaneste" o coloana de masini si sa ma bag in fata la semafor insa NIMENI NU M-A LASAT , toti facandu-mi semn sa iau rand la capatul coloanei. Am invatat multe dupa intamplarea aceea: toti imi faceau semn sa trec la coada. M-am simtit aiurea pe moment insa mi-a prins bine. Cineva spunea odata : "Pt ca raul sa triumfe trebuie ca oamenii buni sa nu faca nimic" |
|
#12
Posted 09 May 2013 - 14:21
1. Nu pt ca sunt cam departe de "civilizatie"
2. Adica magaznele online sunt tzepe Sau ce trebuia sa inteleg din intrebarea ta ? |
#13
Posted 09 May 2013 - 15:12
Nu sunt tepe, dar magazinele online nu au stocuri (cu exceptia catorva magazine mari) aduc produsele comandate de la distribuitor/importator, pe cand la un magazin "normal" ai produsul in raft.
Sunt avantaje si dezavantaje in ambele cazuri, eu unul prefer sa cumpar online. |
#14
Posted 09 May 2013 - 15:18
la noi majoritatea sunt tepe!
Edited by bietu, 09 May 2013 - 15:19. |
#15
Posted 09 May 2013 - 15:36
|
#16
Posted 09 May 2013 - 17:27
Buna ziua oameni dragi. Chiar am fost curios sa vad daca acest va posta ceva "de rau" pe vreun forum. Asadar treaba sta in felul urmator : tipul a facut comanda, a scris la observatii : "Doresc sa fiu anuntat cand pleaca de la dvs coletul. Multumesc. ". Dansul a facut comanda miercuri ora 19:44 asadar a fost contactat joi in jurul orei 12:00. Ideea este ca i-am comunicat ca produsul nu este momentan in stoc si ca va fi anuntat cand acesta va reveni (un termen exact nu i-am putut spune deoarece nici furnizorii nostri nu au tot timpul produsele pe stoc si fiind importate din afara tarii va dati seama ca nu l-as fi putut pune pe bietul om sa astepte 2 saptamani in zadar). In concluzie noi ne-am facut datoria, am anuntat clientul, ne-am cerut scuze si am incercat sa il ajutam, din pacate nu putem anunta de fiecare data cand un produs iese si revine in stoc. Daca era afisat ca produsul este in stoc si nu era, ii intelegeam nemultumirea. In incheiere tin sa mentionez ca acest mesaj nu este niciun fel de campanie de promovare SEO, este pur si simplu nemultumirea unui baietas de la tara care s-a ofuscat ca a asteptat de la ora 19:44 pana la 12:00 a doua zi pentru a ii comunica lipsa produsului din stoc.
|
#17
Posted 09 May 2013 - 21:28
Si eu prefer sa cumpar online pt ca asa e normal in anii acestia.
Sper ca in viitor sa pot cumpara cu gandul... Prefer sa cred ca nu majoritatea sunt tzepe. Probabil o incercare de a verifica adancimea marii cu degetul. Daca tipii erau la curent cu ceea ce se intampla pe net ar fi blocat la cumparare produsele care nu sunt pe stoc. Sau macar si-ar fi cerut scuze la telefon , nu ar fi luat clientul "la 7 metri" Sa nu fim extremisti gen "nimeni nu isi face treaa" si sa incercam sa educam. Poate uneori ne lovim de un zid cand incercam acest lucru (asa cum am atit-o eu) insa nu trebuie sa dezarmam. Eu sper ca aceste discutii vor pune pe altii in garda , in cazul in care vor sa faca afaceri pe net. ))))) Incredibila scuza a furnizorului si puerila in acelasi timp. Nesimtirea e maxima prin exprimarea "baietas de la tara" . Si daca ar fi asa cum crede (?pt ca am comandat produsul pt cineva care nu poate ajunge in oras) tot nu ar avea dreptul sa se justifice in acest fel; nicidecum sa foloseasca asemeea vicabular. Chiar ma gandeam ca i-am urecheat prea rau insa modul superior in care se justifica este de neacceptat. CONCLUZIA: desi pompos ei afirma ca sunt seriosi din pacate persifilarea-i da de gol. PS: in cei 5 ani de vanzari, asa cum afirma pe site ar fi trebuit sa invete sa fie receptivi la o sugestie: :aceea de a marca produsele care nu sunt oe stoc (daca nu au bunul simt sa se informeze cum se procedeaza corect) |
#18
Posted 10 May 2013 - 04:52
Buna dimineata,
Consider ca lectia a fost invatata si doresc inchiderea acestei liste de discutii insa nu gasesc cum as putea face acest lucru. Cred ca si mai bine ar fi daca s-ar putea sterge sau ascunde cumva, insa din pacate eu nu stiu cum se face si nici nu am timp sa caut. Rog admin-ul sa inchida, sau sa sterga daca e posibil, aceasta lista de discutii. Multumesc ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users