Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Mar 28 2024 14:05, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
123
#4303
Posted 22 May 2019 - 13:02
Daca deschidem subiect nou tot aici ajungem , aici efectiv daca te doare ceva intrebi nu stai sa rasfoiesti pagina cu pagina ca te ia cu ameteala .
La capitolul schimbare acc daca motorul este pornit @robylup are dreptate , da, si 20-30 secunde e mult din cauza ca daca alternatorul nu are unde descarca tensiunea o introduce in sistemul electric si atingi peste 20 volti ceeace este enorm chiar si pentru perioada scurta - altadata opreste motorul , costurile de reparatie devin mult peste pretul unui acc nou ... Cand cumperi un acc nou pentru o anume masina de fiecare data intri pe un producator consacrat care are calculator de putere necesara , de exemplu ve Varta, alegi masina si motorizare si macar ai o idee de plecare , deobicei este data puterea medie , nici minim nici maxim , dupa treaba asta vezi ce bani ai in buzunar si dai o tura pe emeg sa vezi preturi pe tara - de aici e simplu . Totusi recomand sa cumperi din magazin fizic , eu am muscat-o cu Exide care cred ca a stat pe fund la Canalul Morii , ei ziceau ca e nou, eu nu iar cand am pus testerul era "0" , nul, mort , asta la aproape 500 lei . Daca vine courierul cu asa ceva faci tensiune 220 cu 140. Nu sunt probleme cu temperatura , asta ne arata si masinil;e care vin echipate din fabrica cu asa ceva in compartimentul motor , Logan de exemplu , merg de rup. Alternatorul mentine - redresorul incarca . Daca faci des drumuri scurte NEAPARAT sa ai un redresor pe care lunar sa-l cuplezi la borne . Aia cu 300% e ca si elixirul vietii, marketing , acuma la ce pret au noi trebuia sa bage ceva pe teava sa cumpere lumea ... "Ambele sunt yuasa ybx5000" Este serie de varf la Yuasa, cauta un atelier si incerca sa resuscitezi , sunt acc foarte buni, vin de prim montaj pe Toyota (cel putin veneau ca am vazut si Varta acum) Edited by ldpe, 22 May 2019 - 13:12. |
#4304
Posted 22 May 2019 - 13:08
@bm8737 in 20 de sec poti avea un sut de tensiune si sa arzi ecu+ alte electronice
In 20 de sec, poti scapa o borna din mana si sa ti se topeasca cablurile pana la alternator sau daca vrei pot cauta poza cum a ars un astra in fata service-ului meu, exact din asta. In 20 de sec, poti sa faci o flama de toata frumusetea care te poate arde sau te lasa fara vedere vreo ora, am patit-o eu In 20 de sec, de la graba, poti pune bornele invers TI-ai facut o idee cred, in 20 de sec, se pot intampla multe, bateria este un tampon intre sistemul electric si alternator si daca tu scoti acel tampon, da cu virgula. Nu e Dacia 1300, chiar daca e masina veche, ai ECU de injectie de ex |
#4305
Posted 22 May 2019 - 13:16
"in 20 de sec poti avea un sut de tensiune"
Problema porneste de la tensiune , vede omul 12 volti si zice ca e cat bateria de la ceas - problema intervine la amperajul de descarcare in scurt care poate depasi 1000A in soc de scurta durata , gaura face in aripa interioara . Cele mai multe probleme pe parte electrica survin de la donare de curent la o masina cu partea electrica defecta , apare un soc de tensiune , blegeste o componenta in ecu si defectiunea apare la 1-2 saptamani de la "facerea de bine" , na, ce-i mai spui la vecin ? ca doar tu ai plecat cu masina buna de langa el .O alta tampenie pleaca de la cablurile chinezesti cu 3 floace de sarma in ele si izolator prost, pui cablu, sarma dezizolata, face masa si iar le dai de lucru la electricieni plus diagnoza . Eu mi-am facut cabluri de pornire din cablu de 32 mm sudura, am luat din dedeman cablu plus clesti si am cositorit , au 5 metri bucata , practic am 2 in 1 , la cat de solide sunt pot fi folosite si la tractare , nu mai trebuie sufa. La colegi nu pot spune ca nu le dau curent, dar efectiv dau jos borna de pe acc, pun clestele si daca se duce bateria asta e , o schimb si gata , cu motorul pornit si cuplat never , poate sa se dea cu turul de pamant ca nu cuplez. Edited by ldpe, 22 May 2019 - 13:25. |
#4306
Posted 22 May 2019 - 13:17
Da lumea nu intelege ca si amperii de la baterii sunt periculosi...
Edited by robylup, 22 May 2019 - 13:18. |
#4307
Posted 22 May 2019 - 15:06
bm8737, on 22 mai 2019 - 12:56, said:
Atentie, sint roman dar se poate ca altii sa nu fie ! |
#4308
Posted 23 May 2019 - 09:02
robylup, on 22 mai 2019 - 12:21, said:
https://www.varta-au...ode=sibiu&btc=1 In alta ordine de idei, iata ca mi se intampla si mie. Am schimbat becul de la schimbator si am uitat luminile aprinse. Sa vad daca mai scot baterie din ea ca s-a descarcat pana la 8 v )) De ce o incarci cu setarea PbCa ?Este baterie cu tehnologie Ca ? De cati ani ai telwin-ul ?Modelele mai noi nu mai au in meniu PbCa, in schimb au AGM+ si Li . |
#4309
Posted 23 May 2019 - 09:37
ovi_jer, on 23 mai 2019 - 09:02, said:
De ce o incarci cu setarea PbCa ?Este baterie cu tehnologie Ca ? De cati ani ai telwin-ul ?Modelele mai noi nu mai au in meniu PbCa, in schimb au AGM+ si Li . Telwinul il am de vreo 2 ani cred. Care sunt alea fara PbCa, eu primesc oferte de la ei lunar si n-am vazut fara plumb, tehnic nici nu au cum sa fie, PbCa e inca cea mai intalnit baterie. Attached FilesEdited by robylup, 23 May 2019 - 09:39. |
#4310
Posted 23 May 2019 - 10:05
Pentru bateria de matiz trebuie selectat in meniu WET, o incarca cu o tensiune maxima de 15,4 V.
PbCa s-au folosit de exemplu pe fordurile din anii 2000 si au o tensiune de incarcare mai mare 14,8-14,9V pe masina(telwin le incarca 16V) Modelul nou de doctor charge nu mai are PbCa in meniu, in schimb are EFB,AGM+ si Li. Modelul vechi : vechi.jpg 114.48K 38 downloads Modelul nou nou.jpg 94.28K 36 downloads |
#4311
Posted 23 May 2019 - 10:37
Descrierea bateriei Rombat Premier
Quote Cea mai bună oferta calitativă Rombat Baterie etanșă Capace duplex cu indicator de stare și arestor de flacăra Arestorul permite evacuarea gazelor din baterie și protejează bateria Ăźmpotriva pătrunderii flăcării Ăźn interiorul ei Capace cu dopuri âpush Ăźnâ, care asigura etanșare totală Grătare pozitive ștanțate din aliaj PbCa Curent de pornire mai mare cu 30% față de clasa Cyclon Suportă un număr mare de ciclări Durata de viață sporită Attached FilesEdited by robylup, 23 May 2019 - 10:39. |
#4312
Posted 23 May 2019 - 10:58
E una si aceasi la multe redresoare ieftine sau la cei ce nu citesc manualul daca au telwin.
De ce ai in meniu WET si PbCa cu tensiuni de incarcare diferite ? De ce crezi ca la noile modele telwin nu exista PbCa in meniu ? In ce meniu sau la ce tensiune incarci EFB-urile ? What is a “Calcium” battery? A Calcium battery is a still a lead acid battery; they are usually sealed maintenance free. Calcium replaces antimony in the plates of the battery to give it some advantages including improved resistance to corrosion, no excessive gassing, less water usage and lower self discharge. Silver is another additive used by some manufacturers, the addition of silver enables the battery to be more resilient to high temperatures. Calcium batteries require a higher charge voltage than conventional batteries. If used in a deep cycle situation it is advisable to use a charger designed for calcium batteries of has a calcium charging mode to get the maximum life out of the battery. Edited by ovi_jer, 23 May 2019 - 11:00. |
|
#4313
Posted 23 May 2019 - 11:44
ovi_jer, on 23 mai 2019 - 10:58, said:
E una si aceasi la multe redresoare ieftine sau la cei ce nu citesc manualul daca au telwin. Sefu, hai ca am impresia ca ma iei la misto, Telwinul e cel mai de cacao redesor din dotarea mea, multe meniuri si sub meniuri, multe optiuni care nu fac nimic. Eu nu lucrez dupa ce imi spune redresorul, lucrez dupa ce am invatat la scoala, la traininguri si in cei 11 ani de experienta in domeniul bateriilor. Termenul de wet si termenul de PbCa sunt niste idiotenii bagate de telwin, n-am vazut pe alta marca ambele. Si ca sa ma convingi, arata-mi si mie in comert baterii wet care sa nu fie cu gratare PbCa. De ce ai in meniu WET si PbCa cu tensiuni de incarcare diferite ? Nu stiu, poate ca au ajuns sa faca redresoare dupa ce au invatat sa faca aparate de sudura? Intreabai pe ei, nu pe mine. De ce crezi ca la noile modele telwin nu exista PbCa in meniu ? Pentru ca sunt idioti probabil, 90% din bateriile de pe piata au gratare PbCa, inclusiv Exide care baga si carbon, poza de mai sus e din catalogul lor 2019 In ce meniu sau la ce tensiune incarci EFB-urile ? Efb sunt tot PbCa cu urmatoare inbunatatire: intre gratare si separator are o plasa de polistiren pentru stabilizarea pastei pe gratare si separator microporos pt controlul pastei cazute. De incarcat se incarca la fel pe redresor. 1. Wet, uda, adica baterii cu calciu si electrolit in forma lichida, gratarele sunt acoperite de lichid, aici intra si EFB-ul cu inbunatatirilor de rigoare 2. Agm, baterie cu gratare plumb calciu, cu electrolitul absorbit intr-un separator fin de fibra de sticla. Aici intra si Agm-ul Spiral tehnic, cu toate ca, ca specificatii, este superior. 3. Gel, care e f similar ca bateria Agm dar in general e folosit ca solutii de semi-tractiune, baterii stationare 4. Li, care e alta mancare de peste, baterii f instabile la temeperatura care oricat se chinuie unele firme sa le bage in fata, pentru pornire nu au sa fie niciodata populare decat in motor sport. [img][url=https://ibb.co/cCZ9Chd][img]https://i.ibb.co/cCZ9Chd/20190523-121615.jpg[/img][/url] [ https://i.ibb.co/GWQRY65/20190523-121618.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.ibb.co/WVHtG87/20190523-121620.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.ibb.co/PZ0dnPF/20190523-121623.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.ibb.co/JC5GZzX/20190523-121648.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.ibb.co/txpr0gK/20190523-121653.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://i.ibb.co/xJmsyPM/20190523-121656.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][/img] Attached FilesEdited by robylup, 23 May 2019 - 11:57. |
#4314
Posted 23 May 2019 - 12:19
Explica-le si baietilor de la ctek diferenta dintre wet si calciu poate inteleg si ei : https://www.ctek.com...n/car-batteries
Nu te ia nimeni la misto insa nu conteaza anii,trainingul sau medaliile cand faci confuzie intre constructia acumulatorilor plumb calciu sau tehnologia calciu a acumulatorilor.Cine intelege diferenta, intelege si meniul diferit la telwin fata de restul. Se poate invata si de pe forum gratis indifferent de vechimea in domeniu, poti fi fata in fata cu cei care ti-au oferit training de-a lungul celor 11 ani,reprezentant prducator acumulatori,reprezentant producatori redresoare ,etc. Daca vrei pot fi la fel de ironic ca tine : Iti inteleg frustrarea,lucrezi cu scule vechi, majoritatea nu pot incarca sau verifica corect baterii efb sau alte tehnologii si te mai pune autonetul sa faci si verificari gratis la acumulatori |
#4315
Posted 23 May 2019 - 12:47
@ovi_jer
Quote Calcium batteries are also a big part of the battery market and have the same generic make up of wet cell batteries, except both the positive and negative plates are replaced by calcium alloy. This means that fluid loss is about 80% lower than a normal wet cell battery and the self discharge rate is also considerably lower, so there are huge advantages to these units. |
#4316
Posted 23 May 2019 - 14:15
Totul cred ca se poate rezuma la acumulatori PbSb(antimoniu) si PbCa(calciu)
Despre PbSb doar ca diverse spunem pentru nu se mai produc pe scara larga , s-au eliminat , o singura firma in lume mai produce doar pentru aplicatii sportive Trojan - nu sunt ecologici . Aveau nevoie de o tensiune mai mare la incarcare fata de PbCa , existenta pe redresor a functiei este inutila si poate fi preluata de functia AGM la ctek , aceeasi tensiune de incarcare . PbCa a fost descoperit pentru prima data in SUA , s-a introdus un aliaj de Ca in proportie de 0,1% plus alti aditivi minori, pierderi mici de apa daca este aleasa corespunzator - din acest motiv vin sigilate , practic pe durata vietii lor nu pierd apa sa ajunga sub nivelul optim PbSb este bateria care la descarcare masiva avea probleme cu migrarea pozitivului la negativ , produc gaze multe, autodescarcare accelerata fata de PbCa Cine are o asemenea baterie (desi ma indoiesc) poate sa o incarce pe functia AGM la ctek fara probleme Denumirea wet este alambicata , trebuia sa scrie clar pbsb vs pbca , wet-ul suli calului , asta e ca si piure - de cartofi, de castane , de brocoli ....scrie clar ce vrei pe minunea aia de afisaj la redresor , el scrie wet , idiot inside . Altele : eu sincer ma bucur ca s-au scos , caram la acumulatorul bucuresti in casa iarna de ii faceam concurenta la Arnold , erau niste dude , cred ca in viata lui 1300 a schimbat vreo 12 bateri asa bune erau . Cu mxs 7 incarc : Clasic (PbCa) - pe standard EFB - standard AGM - pe AGM iarna la frig toate le bag la AGM Nu stiu daca fac bine dar toate merg ceas , ori ce fac eu prost corecteaza redresorul Edited by ldpe, 23 May 2019 - 14:36. |
#4317
Posted 25 May 2019 - 12:23
Idpe,te rog sa mi spui ce părere ai avut despre redresorul xunzel carba 1210 care l ai avut ,daca am înțeles eu bine,in comparație cu ctek,și care ar fi step ul in plus pe care l are ctek ul,am și eu unul la fel ca xunzel numai că se numește foxsur de 10 amp.si sincer am văzut ceva diferente ce poate face față de un Lidl sau un imax B6(china)as
|
|
#4318
Posted 25 May 2019 - 19:48
Este un redresor peste așteptări la banii dați.
În minus este funcția de reconditionare, se poate suplini cu un redresor clasic sau unul simplu de 15,5 volti la 2 amperi de pe alli la 3 dolari. Ar mai fi funcția de alimentator care e mai putin folosită. Dar ambele funcții în plus sunt existente doar de la mxs 7 in sus care e cel putin dublu la pret. |
#4319
Posted 25 May 2019 - 23:04
Mircea-Dan, on 25 mai 2019 - 12:23, said:
Idpe,te rog sa mi spui ce părere ai avut despre redresorul xunzel carba 1210 care l ai avut ,daca am înțeles eu bine,in comparație cu ctek,și care ar fi step ul in plus pe care l are ctek ul,am și eu unul la fel ca xunzel numai că se numește foxsur de 10 amp.si sincer am văzut ceva diferente ce poate face față de un Lidl sau un imax B6(china)as |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users