Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Apr 18 2024 20:04, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
125
#3962
Posted 24 January 2019 - 12:29
Salut ,
Pentru un Ford Focus 2 2010 , 1.6 diesel 109 cai , ce baterie recomandati ? Bateria de acum este cea originala Ford de 60Ah 590A si m-a lasat acum 1 saptamana dupa 3-4 zile de stat . A pornit doar dupa ce i-am dat curent , iar de atunci porneste normal Pe site Exide imi recomanda gama premium de 71/72Ah . Sunt ok , sunt prea mari vs ce am acum pe masina ? Alte recomandari in aceeasi gama de pret ? Mersi |
#3963
Posted 24 January 2019 - 14:17
Eu nu mi-as pune pe niciun Diesel de la 1,6 in sus baterie mai mica de 70 Ah cu 720A. Preferabil 80 Ah.
Cam asta am pe Logan 1,4 MPI si 1,6 MPI 16v, de acum de 3 ani si 11 luni. AGM Exide, Polonia. Pleaca masina instant. Dar, eu sunt chitibusar. Asteapta sfatul profi! |
#3964
Posted 24 January 2019 - 14:32
@spiri14 din cate stiu ai motor PSA , motoare ce din conceptie(alternator, electromotor, etc.) merg cu baterii ceva mai mici. Eu pe 2.0 HDI am Rombat Premier 65/640 ce a inlocuit tot un Rombat Premier 65/640 care a tinut 6 ani.
Daca iti porneste normal nu ar strica o incarcare, poate bateria este inca buna. |
#3966
Posted 24 January 2019 - 18:29
nici chiar asa..55-60 e ok pt benzinare. sau 70+ pt diesel. cei care aveti exide cu carbon boost chiar se incarca/sta mai bine incarcata bateria asa cum se lauda (1.5x)?
Edited by 41ex, 24 January 2019 - 18:29. |
#3967
Posted 25 January 2019 - 09:29
41ex, on 24 ianuarie 2019 - 18:29, said:
nici chiar asa..55-60 e ok pt benzinare... |
#3968
Posted 25 January 2019 - 09:43
41ex, on 24 ianuarie 2019 - 18:29, said:
nici chiar asa..55-60 e ok pt benzinare. sau 70+ pt diesel. cei care aveti exide cu carbon boost chiar se incarca/sta mai bine incarcata bateria asa cum se lauda (1.5x)? Depinde de masina; eu am incarcare pilotata si sistemul incarca pana in zona a 12,5v. Daca sta 2 zile iarna fara ca masina sa fie pornita, testerul imi spune 80 si ceva la suta incarcare; dupa maxim 5minute cu motor pornit arata SOC suta la suta. Daca ai incarcare clasica se incarca mai mult pana spre 12.7v si probabil va tine mai mult pana sa se autodescarce pana spre 80 la suta. Edited by iancuMIC, 25 January 2019 - 09:50. |
#3969
Posted 25 January 2019 - 10:29
spiri14, on 24 ianuarie 2019 - 12:29, said:
Salut , Pentru un Ford Focus 2 2010 , 1.6 diesel 109 cai , ce baterie recomandati ? Bateria de acum este cea originala Ford de 60Ah 590A si m-a lasat acum 1 saptamana dupa 3-4 zile de stat . A pornit doar dupa ce i-am dat curent , iar de atunci porneste normal Pe site Exide imi recomanda gama premium de 71/72Ah . Sunt ok , sunt prea mari vs ce am acum pe masina ? Alte recomandari in aceeasi gama de pret ? Mersi |
#3970
Posted 25 January 2019 - 12:29
Multumesc de răspunsuri.
O sa merg pe Exide de 72 . Posibilitate sa o încarc pe cea actuală nu am si nici nu vreau sa ma complic cu ea, sa ma lase cand ai nevoie mai mare . Recomandări de unde sa o cumpăr in Bucuresti? Alex |
|
#3971
Posted 26 January 2019 - 18:35
Ai Focusul din 2010 si bateria a tinut pina acum? Nu cred ca mai are rost sa intrebi de incarcare dupa ce a tinut pina acum.
Eu am Focus MK3 din ian 2013, bateria originala a decedat dupa 4 ani. In dec. 2017 am vrut sa o pornesc si a facut click-clack. Am cumparat Exide Premium Carbon EA770. Poti sa cauti aici modelul de baterie in functie de masina http://ows-cdn.tecdo...48fa80fe6f82565 |
#3972
Posted 30 January 2019 - 14:26
Astazi s-a implinit 1 an de la achizitia ACM Varta, se impunea regulara vizita la service, pentru verificarea in garantie.
Scriam la acizitia ei, foarte pornit, detalii diverse Daca in vara mi s-a masurat doar curentul de incarcare, tensiunea...acum iar am avut "onoarea" verificarii cu acel aparat. M-am uitat mai atent la el, pare o vechitura, un Telwin. In atasament este fituica (altfel nu o pot numi), lipsesc elemente cheie din ea, spre exemplu-rezistenta interna. Vin acasa si masor si eu cu al meu, obtin 790 A, 3.6mΩ, 13.05V, 93% SOH,100 % SOC (Autool) Aceste valori sunt obtinute dupa un drum ceva mai lung, in urma cu 2 zile, Bz-B, tensiunea a fost in permanenta in proportie covarsitoare din traseu la cca 14.3-14.4V (excelent!) Cat priveste rezistenta interna, necesita un redresor... E clar pentru mine, ori aparatul masoara prost, ori nu este manuit cum trebuie (setari eronate), ACM sta "foarte excelent", data fiind varsta lui, precum si temperaturile exterioare (cca 3-5 grade) Avea rost sa intru in polemica cu el, sa ii masor in fata ce trebuia, ce era corect? Nu castigam nimic, m-am dumirit ce piesa era nabadoiasa in ecuatia asta Imi vine sa fac sesizare la Autonet, nu e normal ca un service de sub umbrela lor sa aiba asemenea aparate, poate chiar si oameni incorect instruiti Attached Files |
#3973
Posted 31 January 2019 - 08:20
Pai logic ca testul a iesit prost (fuck rad ca prostul pe aici), cat de idiot e ala de a facut testul? Scrie clar, a ales AGM flat plate ca baterie test si el a testat o baterie clasica. Macar nu a facut ca altul care mi-a trimis sa-i schimb bateria ca e proasta, dar el a ales agm spiral in test. Aparatul sigur nu are nimic, chiar daca e prafuit, e telwin totusi nu o chinezarie, dar aparatul nu te invata sa il folosesti.
Attached FilesEdited by robylup, 31 January 2019 - 08:21. |
#3974
Posted 31 January 2019 - 08:28
M-am uitat pe hartia aia de cateva ori. Abia acum, la atentionarea ta, am observat tipul de baterie ales. Idiot!
Acelasi lucru (mentiune) este si pe prima, cand am luat in primire ACM. Din cauza acestui amanunt am umblat cu baterie de camion in dreapta fata (picioare pasager), cea cumparata de 2 zile fiind trimisa pe garantie la Autonet. Un timp considerabil. ACM este clar foarte buna, pana acum, are parte de drumuri scurte si foarte scurte, dar o incarcare corecta si la maxim o luna pusa pe redresor. De test, sa vedem cat ma va tine |
#3975
Posted 31 January 2019 - 08:42
Cand ajungi pe la el, invata l sa aleaga regular pe aparat )
|
|
#3976
Posted 31 January 2019 - 21:53
amami, on 26 ianuarie 2019 - 18:35, said:
Ai Focusul din 2010 si bateria a tinut pina acum? Nu cred ca mai are rost sa intrebi de incarcare dupa ce a tinut pina acum. Eu am Focus MK3 din ian 2013, bateria originala a decedat dupa 4 ani. In dec. 2017 am vrut sa o pornesc si a facut click-clack. Am cumparat Exide Premium Carbon EA770. Poti sa cauti aici modelul de baterie in functie de masina http://ows-cdn.tecdo...48fa80fe6f82565 Da , era bateria originală. Am zis ca nu ma incurc cu încărcarea ei ca nu are rost . Am mers pe modelul de 72ah . Attached Files |
#3977
Posted 01 February 2019 - 09:39
Bun, baterie fabricata acum nici 3 luni. Cat a fost?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users