Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie

* * * * - 16 votes
  • Please log in to reply
14703 replies to this topic

#3961
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,560
  • Înscris: 08.03.2017

 bobyploiesti, on 20 ianuarie 2019 - 00:30, said:

Probabil de asta este vorba.
Da, acela este vanzatorul, daca este originala bateria merita fara sa stai pe ganduri , bine, daca ai la ce sa pui ca la o Dacia 1300 clar nu renteaza , triplezi valoarea la masina .

#3962
spiri14

spiri14

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 19.01.2007
Salut ,

Pentru un Ford Focus 2 2010 , 1.6 diesel 109 cai , ce baterie recomandati ? Bateria de acum este cea originala Ford de 60Ah 590A si m-a lasat acum 1 saptamana dupa 3-4 zile de stat . A pornit doar dupa ce i-am dat curent , iar de atunci porneste normal

Pe site Exide imi recomanda gama premium de 71/72Ah .  Sunt ok , sunt prea mari vs ce am acum pe masina ? Alte recomandari in aceeasi gama de pret ?

Mersi

#3963
Virguros

Virguros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 434
  • Înscris: 30.09.2018
Eu nu mi-as pune pe niciun Diesel de la 1,6 in sus baterie mai mica de 70 Ah cu 720A. Preferabil 80 Ah.

Cam asta am pe Logan 1,4 MPI si 1,6 MPI 16v, de acum de 3 ani si 11 luni. AGM Exide, Polonia. Pleaca masina instant.

Dar, eu sunt chitibusar. Asteapta sfatul profi!

#3964
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,020
  • Înscris: 29.06.2011
@spiri14 din cate stiu ai motor PSA , motoare ce din conceptie(alternator, electromotor, etc.) merg cu baterii ceva mai mici. Eu pe 2.0 HDI am Rombat Premier 65/640 ce a inlocuit tot un Rombat Premier 65/640 care a tinut 6 ani.
Daca iti porneste normal nu ar strica o incarcare, poate bateria este inca buna.

#3965
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,887
  • Înscris: 12.03.2009

 Virguros, on 24 ianuarie 2019 - 14:17, said:

Cam asta am pe Logan 1,4 MPI .....
Pe asta merge si de 44Ah. Ce sa faci cu 70?

#3966
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
nici chiar asa..55-60 e ok pt benzinare. sau 70+ pt diesel. cei care aveti exide cu carbon boost chiar se incarca/sta mai bine incarcata bateria asa cum se lauda (1.5x)?

Edited by 41ex, 24 January 2019 - 18:29.


#3967
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011

 41ex, on 24 ianuarie 2019 - 18:29, said:

nici chiar asa..55-60 e ok pt benzinare...
Depinde si de dotari. Loganul meu 1,4 MPI a venit echipat din fabrica cu baterie Rombat de 40 Ah, dar e Ambiance (varianta "cheala", fara aer conditionat, fara servodirectie si cu un singur airbag). Dupa ce sia- dat duhul cea originala, am pus un Rombat de 55 Ah.

#3968
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

 41ex, on 24 ianuarie 2019 - 18:29, said:

nici chiar asa..55-60 e ok pt benzinare. sau 70+ pt diesel. cei care aveti exide cu carbon boost chiar se incarca/sta mai bine incarcata bateria asa cum se lauda (1.5x)?
Eu am pe Megane 3 , 1.5 dCi, un exide carboon boost de 65Ah si DA se reincarca foarte repede. Probat nu banuiala.
Depinde de masina; eu am incarcare pilotata si sistemul incarca pana in zona a 12,5v. Daca sta 2 zile iarna fara ca masina sa fie pornita, testerul imi spune 80 si ceva la suta incarcare; dupa maxim 5minute cu motor pornit arata SOC suta la suta. Daca ai incarcare clasica se incarca mai mult pana spre 12.7v si probabil va tine mai mult pana sa se autodescarce pana spre 80 la suta.

Edited by iancuMIC, 25 January 2019 - 09:50.


#3969
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 spiri14, on 24 ianuarie 2019 - 12:29, said:

Salut ,

Pentru un Ford Focus 2 2010 , 1.6 diesel 109 cai , ce baterie recomandati ? Bateria de acum este cea originala Ford de 60Ah 590A si m-a lasat acum 1 saptamana dupa 3-4 zile de stat . A pornit doar dupa ce i-am dat curent , iar de atunci porneste normal

Pe site Exide imi recomanda gama premium de 71/72Ah .  Sunt ok , sunt prea mari vs ce am acum pe masina ? Alte recomandari in aceeasi gama de pret ?

Mersi
72 Exide premium, puteai pune linistit si 64Ah dar din pacate nu iti merg decat baterii cu inaltimea de 17.5, 64 are 19. Asa ca mergi linistit pe 72Ah.

#3970
spiri14

spiri14

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 19.01.2007
Multumesc de răspunsuri.  

O sa merg pe Exide de 72 .  Posibilitate sa o încarc pe cea actuală nu am si nici nu vreau sa ma complic cu ea, sa ma lase cand ai nevoie mai mare .

Recomandări de unde sa o cumpăr in Bucuresti?

Alex

#3971
amami

amami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 20.09.2010
Ai Focusul din 2010 si bateria a tinut pina acum? Nu cred ca mai are rost sa intrebi de incarcare dupa ce a tinut pina acum.
Eu am Focus MK3 din ian 2013, bateria originala a decedat dupa 4 ani. In dec. 2017 am vrut sa o pornesc si a facut click-clack.
Am cumparat Exide Premium Carbon EA770.
Poti sa cauti aici modelul de baterie in functie de masina http://ows-cdn.tecdo...48fa80fe6f82565

#3972
AMBITON SKY

AMBITON SKY

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 07.07.2007
Astazi s-a implinit 1 an de la achizitia ACM Varta, se impunea regulara vizita la service, pentru verificarea in garantie.
Scriam la acizitia ei, foarte pornit, detalii diverse
Daca in vara mi s-a masurat doar curentul de incarcare, tensiunea...acum iar am avut "onoarea" verificarii cu acel aparat. M-am uitat mai atent la el, pare o vechitura, un Telwin.
In atasament este fituica (altfel nu o pot numi), lipsesc elemente cheie din ea, spre exemplu-rezistenta interna.
Vin acasa si masor si eu cu al meu, obtin 790 A, 3.6mΩ, 13.05V, 93% SOH,100 % SOC (Autool)
Aceste valori sunt obtinute dupa un drum ceva mai lung, in urma cu 2 zile, Bz-B, tensiunea a fost in permanenta in proportie covarsitoare din traseu la cca 14.3-14.4V (excelent!)
Cat priveste rezistenta interna, necesita un redresor...
E clar pentru mine, ori aparatul masoara prost, ori nu este manuit cum trebuie (setari eronate), ACM sta "foarte excelent", data fiind varsta lui, precum si temperaturile exterioare (cca 3-5 grade)
Avea rost sa intru in polemica cu el, sa ii masor in fata ce trebuia, ce era corect? Nu castigam nimic, m-am dumirit ce piesa era nabadoiasa in ecuatia asta Posted Image

Imi vine sa fac sesizare la Autonet, nu e normal ca un service de sub umbrela lor sa aiba asemenea aparate, poate chiar si oameni incorect instruiti

Attached Files



#3973
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Pai logic ca testul a iesit prost (fuck rad ca prostul pe aici), cat de idiot e ala de a facut testul? Scrie clar, a ales AGM flat plate ca baterie test si el a testat o baterie clasica. Macar nu a facut ca altul care mi-a trimis sa-i schimb bateria ca e proasta, dar el a ales agm spiral in test. Aparatul sigur nu are nimic, chiar daca e prafuit, e telwin totusi nu o chinezarie, dar aparatul nu te invata sa il folosesti.

Attached Files


Edited by robylup, 31 January 2019 - 08:21.


#3974
AMBITON SKY

AMBITON SKY

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 07.07.2007
M-am uitat pe hartia aia de cateva ori. Abia acum, la atentionarea ta, am observat tipul de baterie ales. Idiot!
Acelasi lucru (mentiune) este si pe prima, cand am luat in primire ACM.
Din cauza acestui amanunt am umblat cu baterie de camion in dreapta fata (picioare pasager), cea cumparata de 2 zile fiind trimisa pe garantie la Autonet.
Un timp considerabil.
ACM este clar foarte buna, pana acum, are parte de drumuri scurte si foarte scurte, dar o incarcare corecta si la maxim o luna pusa pe redresor.
De test, sa vedem cat ma va tine :)

#3975
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Cand ajungi pe la el, invata l sa aleaga regular pe aparat :))

#3976
spiri14

spiri14

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 19.01.2007

 amami, on 26 ianuarie 2019 - 18:35, said:

Ai Focusul din 2010 si bateria a tinut pina acum? Nu cred ca mai are rost sa intrebi de incarcare dupa ce a tinut pina acum.
Eu am Focus MK3 din ian 2013, bateria originala a decedat dupa 4 ani. In dec. 2017 am vrut sa o pornesc si a facut click-clack.
Am cumparat Exide Premium Carbon EA770.
Poti sa cauti aici modelul de baterie in functie de masina http://ows-cdn.tecdo...48fa80fe6f82565

Da , era bateria originală.  Am zis ca nu ma incurc cu încărcarea ei ca nu are rost  . Am mers pe modelul de 72ah .

Attached Files



#3977
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009
Bun, baterie fabricata acum nici 3 luni. :) Cat a fost?

#3978
spiri14

spiri14

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 19.01.2007
352 cu montaj inclus :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate