Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Apr 23 2024 19:04, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
125
#2197
Posted 01 September 2017 - 10:30
#2198
Posted 02 September 2017 - 10:02
Barca de nadit. Intr-un final am cumparat un incarcator automat pt baterii cu gel si sper sa rezolve problema.
|
#2199
Posted 02 September 2017 - 10:24
#2200
Posted 02 September 2017 - 14:43
Nu mai deschid un alt topic, e pe acelasi subiect. la barca de nadit am un acumulator pe gel de 6V si 12Ah. As vrea sa integrez un al doilea acumulaor mai mic, de 2,5Ah sa-l am doar pt cazuri neprevazute. Exista vreun montaj care sa puna in circuit cel de-al doilea acumulator atunci cand e nevoie? Spre ex nadesc de 15 ori in larg si ma trezesc ca barca nu mai raspunde la comenzi din cauza acumulatorului slab sau golit. Ce montaj as putea integra pt a cupla automat ce-a de-a doua baterie? Scopul ei va fi doar sa-mi aduca barca la mal si nimic mai mult. Se poate face ceva? Nu as vrea sa le pun in paralel. ar cam ruina scopul bateriei de rezerva. Multumesc.
Attached FilesEdited by Adadu, 02 September 2017 - 14:47. |
#2201
Posted 02 September 2017 - 16:32
Se putea cu o jucărie din asta, dar nu Ètiu sa existe pt 6 volti. In cazul tău cel mai bine e sa iei un panou fotovoltaic mic sa Èi l Èină încărcat.
https://www.germanel...ivt-856040.html Edited by robylup, 02 September 2017 - 16:33. |
#2202
Posted 02 September 2017 - 17:25
Merci robylup, dar eu am nevoie de ceva care sa comute la descarcare, nu la incarcare, adica exact pe dos. Cand bateria de 17Ah ajunge sub un nivel minim de descarcare sa comute automat bateria de rezerva. E doar un moft, ma descurc eu si fara asa ceva.
Edited by Adadu, 02 September 2017 - 17:26. |
#2203
Posted 02 September 2017 - 23:08
Numai pe aria modelism vei afla sau electronica . Ai nevoie de ceva testat deja , fiabil , fara rateuri , bineanteles ca exista montaje electronice dar care e bun greui de spus de cei cu partea auto mai mult . Exista si la auto masini (anumite) care merg cu 2 acumulatori, unul de pornire si altul de mentinere activa anumite functii , la un Mercedes era sa iau flexul sa-l gasesc ...era sub scaunul pasagerului fata , deobicei aste trebuie schimbate cu "perfuzie" ca daca nu bagi toate codurile daca le ai daca nu dai cu sapca de pamant , bine, cine se ocupa cu asa ceva e la ordinea zilei , chiar recomand doar la ei sa se mearga daca nu se doresc surprize . Am ami patit la un Audi ca nu-i vedea incarcare , dau telefoane si imi spune un coleg ca trebuie scris seria bateriei ca sa stie ecu ce sa faca cu ea , la astea noi nu e de joaca .
|
#2204
Posted 17 September 2017 - 15:09
Imi poate recomanda cineva un redresor cat mai compact in comutatie de 12-15 amperi? Nu am gasit la Lidl decat de ala de 4 amperi, e bun dar am nevoie de ceva mai puternic.
Multumesc |
#2205
Posted 17 September 2017 - 17:51
Esperatul, on 17 septembrie 2017 - 15:09, said: Imi poate recomanda cineva un redresor cat mai compact in comutatie de 12-15 amperi? Nu am gasit la Lidl decat de ala de 4 amperi, e bun dar am nevoie de ceva mai puternic. Multumesc |
#2206
Posted 18 September 2017 - 09:49
Imi trebuie ceva genul:
https://www.olx.ro/o...html#c2d9361bbc tre sa il pun sub capota sa incarce baterii de 100Ah descarcate. Am deja un Proweld de 100 de amperi da e greu tare, hamalesc la el grav. Asta pare identic cu cele de la mivarom. AM avut unul de 10 amperi dar s-a ars, cat a mers a fost foarte bun dar nu se mai gaseste. Edited by Esperatul, 18 September 2017 - 09:50. |
|
#2207
Posted 18 September 2017 - 12:40
Esperatul, on 18 septembrie 2017 - 09:49, said: Imi trebuie ceva genul: https://www.olx.ro/o...html#c2d9361bbc tre sa il pun sub capota sa incarce baterii de 100Ah descarcate. Am deja un Proweld de 100 de amperi da e greu tare, hamalesc la el grav. Asta pare identic cu cele de la mivarom. AM avut unul de 10 amperi dar s-a ars, cat a mers a fost foarte bun dar nu se mai gaseste. |
#2208
Posted 20 September 2017 - 12:56
Luni 25.09.2017 sunt din nou la oferta la L iD l renumitele redresoare auto.
|
#2209
Posted 25 September 2017 - 21:16
Rapid pana e calda treaba ca sunt ultimele https://www.emag.ro/...0/pd/DP3B3DBBM/
Cine are acumulatori mari gen de camion este si de 20Ah - oricum el incarca cat simte ca trebuie dar nu merita blocati bani in ceva de genul pentru un acumulator de 60-70 Ah sa cumperi un incarcator de 20Ah Sunt identice cu cele de la Mivarom dar cu alta denumire - merita negresit , da clasa la redresoare la dublu sau la triplu pret . Edited by ldpe, 25 September 2017 - 21:44. |
#2210
Posted 26 September 2017 - 20:58
Au bagat la lidl ultimate speed la 80 lei - foarte bune pentru intretinere .
|
#2211
Posted 29 September 2017 - 17:46
Buna ziua, as avea o rugaminte, daca ma poate lamuri cineva. Am un Duster cu baterie 12 V - L2 EFB 60Ah 510 A. Intr-una din zile m-am trezit ca nu porneste masina, bateria era complet descarcata. Am pus-o la redresor si si-a revenit, dar...nu stiu daca va avea viata sau nu si de aceea, am inceput sa-i masor tensiunea. Astfel, in sarcina (cu motorul pornit are 14,40-14,73 V. In stationare incarcarea e dupa cum urmeaza: In data de 27 sept., la 2 ore dupa ce am oprit masina (orele 18), avea 12,79 V. In 28 sept. orele 10 avea 12,51 V iar la orele 17 12,49 V. Azi (29 sept.) la orele 10 avea 12, 39 V iar la orele 18 avea 12,41 (interesant ca mai mult decat de dimineata, in conditiile in care nu am mai pornit deloc masina de alaltaieri), Sunt curios maine cum va fi. Stand de vorba azi cu cineva, mi-a zis ca scade tensiunea pana la o anumita limita, dupa care ramane aproximativ constanta. Sa fie asa oare ? O fi in regula bateria ? Poate cineva sa-mi zica ceva ? Multumesc mult.
|
|
#2212
Posted 29 September 2017 - 17:59
Pilutu, on 29 septembrie 2017 - 17:46, said: Buna ziua, as avea o rugaminte, daca ma poate lamuri cineva. Am un Duster cu baterie 12 V - L2 EFB 60Ah 510 A. Intr-una din zile m-am trezit ca nu porneste masina, bateria era complet descarcata. Am pus-o la redresor si si-a revenit, dar...nu stiu daca va avea viata sau nu si de aceea, am inceput sa-i masor tensiunea. Astfel, in sarcina (cu motorul pornit are 14,40-14,73 V. In stationare incarcarea e dupa cum urmeaza: In data de 27 sept., la 2 ore dupa ce am oprit masina (orele 18), avea 12,79 V. In 28 sept. orele 10 avea 12,51 V iar la orele 17 12,49 V. Azi (29 sept.) la orele 10 avea 12, 39 V iar la orele 18 avea 12,41 (interesant ca mai mult decat de dimineata, in conditiile in care nu am mai pornit deloc masina de alaltaieri), Sunt curios maine cum va fi. Stand de vorba azi cu cineva, mi-a zis ca scade tensiunea pana la o anumita limita, dupa care ramane aproximativ constanta. Sa fie asa oare ? O fi in regula bateria ? Poate cineva sa-mi zica ceva ? Multumesc mult. |
#2214
Posted 29 September 2017 - 20:32
"baterie 12 V - L2 EFB 60Ah 510 A"
Daca e din fabrica e cu start/stop si baterie de Bistrita , la ele ai "3 cartuse", unul l-ai tras - ma refer la descarcare profunda iar daca a trecut de 3 ani te poti astepta la orice . Pe urmatoarea va scrie Tudor sau Exide banuiesc ... iar 60 cu 510 e asa , sa umple si ei locul acela cu ceva si sa nu spui ca nu porneste la cheie , diatamai masina cu baterie de ceas , de rusine as pune macar un 75-80Ah . |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users