Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Apr 23 2024 19:04, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
125
#2161
Posted 21 April 2017 - 18:32
#2162
Posted 21 April 2017 - 20:28
Eu am AGM din 2015 si din 03 martie acelasi an il am instalat pe Logan.
Am constatat ca, indiferent de cat il tin pe redresor, a doua zi are 12,3 V. In ciuda faptului ca dupa ce-l iau de pe redresor, tensiunea este de 12,8x V, a doua zi, tensiunea scade la 12,3x V! Am cautat pe net, dar nu am gasit nimic referitor la tensiunea normala, in depozitare a unui AGM. Initial mi s-a parut ca e o problema. Oricum ar fi, cu 12,3 V, sau probabil cu mai putin, masina porneste la sfert de cheie si la minus 14 grade. E drept ca Loganul nu este proiectat pentru START-STOP si nici pentru baterii AGM, dar, din iarna 2015 si pana ieri, masina mea porneste la sfert de cheie, chiar daca stationeaza 1 luna cu alarma armata. Nu cred ca tensiunea de 12,3 V este o problema in sine ci faptul ca masina ta circula putin si stationeaza mult. Dupa mine, solutia ar fi, daca e posibil, garaj, si incarcare cu CTEK, fara decuplare borne sau, la serviciu sau acasa - daca ai posibilitatea, incarcarea cu acelasi redresor/incarcator cel putin 1 data pe luna. Edit: scuze, credeam ca raspund lui davos! Pentru baterii standard, in mod sigur ar trebui incarcate la 12,3V! Edited by urtap, 21 April 2017 - 20:35. |
#2163
Posted 24 April 2017 - 09:48
Nu e normala tensiunea de 12,3v la AGM, nu conteaza pe ce masina e pusa. Probabil drumurile scurte nu-i priesc deloc sau incarcarcarea e undeva la limita de jos.
Atasez o poza cu AGM-ul meu pus pe o masina fara start stop. Bine mai putem lua in considerare si aparatura cu care faceti masuratorile. Attached Files |
#2164
Posted 06 May 2017 - 09:36
Pentru o baterie este la fel o incarcare in 100km pe masina(cu faza scurta aprinsa) in afara orasului cu tranzitul a ceva localitati cu incarcarea pe redresor ? Am facut cateva astfel de drumuri iar bateria daca stationeaza o zi scade la 12,46 V.
|
#2165
Posted 06 May 2017 - 11:26
CGDBZ, on 06 mai 2017 - 09:36, said: Pentru o baterie este la fel o incarcare in 100km pe masina(cu faza scurta aprinsa) in afara orasului cu tranzitul a ceva localitati cu incarcarea pe redresor ? Am facut cateva astfel de drumuri iar bateria daca stationeaza o zi scade la 12,46 V. |
#2166
Posted 06 May 2017 - 12:57
Daca stiam ce inseamna Bms sau Ibs probabil ca nu mai intrebam. Masina este un Peugeot 307 2.0 HDI 90cp 2005. Am pus bateria pe redresor, asta : https://www.bottari-...rie-4a-12v/134/ .
In 20 minute era ful(s-a aprins becul de Full la redresor) si era ceva activitate in baterie(se vedea pe la capacele), sper ca nu am facut rau. |
#2167
Posted 06 May 2017 - 14:03
Pe scurt sunt sisteme inteligente de incarcare, monitorizare, gestionare etc. a scumulatorilor.
|
#2168
Posted 06 May 2017 - 16:13
Exact, cum a zis colegul @urtap.
Bms= battery management system Ibs= inteligent battery sensor Acestea doua stiu cand bateria este in stare de descrcare si vor trimite mai mult curent in bateriei ca sa o incarce. Alternatorul clasic baga acelasi curent, ori ca e descarcata ori ca e full. Cel clasic nu se comporta ca un redresor si de asta apare sulfatarea prematura. |
#2169
Posted 06 May 2017 - 20:40
Pai cred ca are tot ce spui tu acolo caci mai putin de 6 ani nu m-a tinut o baterie si am frecat masina mult prin oras , drumuri scurte, iarna prin ger, am omorat bateria prin porniri greoaie iarna numai cu o bujie. Acum pe mine ma "strezeaza" acei 12,46 V la rece(dupa stationare mai mult, cam o zi), la cald are 12, 65 V.
|
#2170
Posted 06 May 2017 - 20:41
CGDBZ, on 06 mai 2017 - 20:40, said:
Pai cred ca are tot ce spui tu acolo caci mai putin de 6 ani nu m-a tinut o baterie si am frecat masina mult prin oras , drumuri scurte, iarna prin ger, am omorat bateria prin porniri greoaie iarna numai cu o bujie. Acum pe mine ma "strezeaza" acei 12,46 V la rece(dupa stationare mai mult, cam o zi), la cald are 12, 65 V. |
|
#2172
Posted 07 May 2017 - 07:52
#2173
Posted 07 May 2017 - 12:53
Pe ea scrie 051016, eu am luat-o in 03-2017. Care o fi luna , 05 sau 10 ? Este mult 5 sau 10 luni de stat in depozit/magazin ?
Am sa caut sa masor si cu alt aparat. |
#2174
Posted 07 May 2017 - 13:11
CGDBZ, on 07 mai 2017 - 12:53, said: Pe ea scrie 051016, eu am luat-o in 03-2017. Care o fi luna , 05 sau 10 ? Este mult 5 sau 10 luni de stat in depozit/magazin ? Am sa caut sa masor si cu alt aparat. Fa.mi o poza te rog la stanta de pe bac.ul bateriei! |
#2175
Posted 09 June 2017 - 08:50
Defectiune gasita dupa 8 ani...
Consumul in stand by trecea aleator de 80-100 mah , iar cadea in 50-60 masurat de la o zi la alta . Din gresala cade ciuperca de cauciuc protector de la intrerupatorul de usa (ce deschide lumina in masina) , nu mai gasesc separat ciuperca, cumpar tot contactul original , schimb , observ ca dintr-o data consumul cade sub 50 mah si acolo ramane . Iau contactul defect si pe inchis masor rezistenta , desfac, gasesc arculetul sarit ce atingea intr-o anumita pozitie pe lame ...astea sunt defectiuni tip Iosefini |
|
#2176
Posted 02 August 2017 - 17:21
Bateria mea face acusica 7 ani si dinc and in cand mai primesc cate un low voltage la pornire.
Cu un Ctek, am incarcat-o si formatat-o inainte de fiecare intrare in hibernare, iarna. Modelul e cunoscut ca are multi consumatori electrici... E baterie "group 49", cum zic americanii. 353x175x190mm 12v, 90Ah, 800A Pe forumurile monomarca (US si UK) toti au trecut pe AGM (cea originala nu e AGM) si par fericiti. Si eu planuiesc sa fac la fel, dar ramane de vazut de care baterie. Momentan am gasit Baterie auto Tudor Stop&Start Agm 95 Ah TK950 - 700 lei si Baterie auto EXIDE EK950 AGM 12V 95AH, 850A - 645 lei Pareri? Optiuni? |
#2177
Posted 03 August 2017 - 06:19
Din cate stiu, Tudor e fabricat tot de Exide dar parca totusi eu as lua Tudor-ul.
|
#2178
Posted 03 August 2017 - 06:30
Aceiasi baterie, nici o diferenta de calitate sau altceva. Mergi pe Exide ca e la "oferta"!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users