Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Mar 28 2024 14:05, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
123
#2107
Posted 28 March 2017 - 13:01
Da este o baterie de calitate superioara.
Si sfatul tau este f bun, chiar acum vreo 3 ani ADAC germania a postat un articol precum ca mai mult din 60% dintre defectiunile la masinile de sub 10 ani vechime sunt cauzate de baterii proaste, defecte, descarcate sau sulfatate. In ziua de azi bateria nu e doar de pornire ci tine si consumatorii si nu vb doar in cand e motorul oprit. Pana anul acesta, daca iti vine sa crezi, nu a existat o scula profesionala care sa arate capacitatea de stocare a unei baterii. Cei de la midtronics au scos.o anul acesta si sunt pe o lista de asteptare sa o iau. Pana acum se verifica doar starea de sanatate si cea de incarcare, dar stocarea nu aveai cu ce. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J_MkgreVEPs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2108
Posted 28 March 2017 - 13:48
#2109
Posted 28 March 2017 - 13:59
Nu am din simplul motiv ca nu imi trebuie asa ceva. Pana la urma eu nu am treaba cu alternatorul in sine, ci doar cu incarcarea lui daca intelegi ce vreau sa spun. Pot sa caut prin trainingurile printate care le am, poate gasesc o schema sau un filmulet de prezentare de la vreun producator daca cel de sus nu te.a lamurit.
Pe scurt, vorbim de masinile de dupa 2008-2010, care au pe langa s&s, recuperarea energiei din franare. Dar sunt masini care nu au s&s dar au alte sisteme de economisire carburant. De ex oprirea unor cilindrii la viteaza de croaziera si in acelasi timp oprirea alternatorului. Attached FilesEdited by robylup, 28 March 2017 - 14:09. |
#2110
Posted 28 March 2017 - 14:35
robylup, on 28 martie 2017 - 13:59, said:
nu am treaba cu alternatorul in sine, doar cu incarcarea lui daca intelegi ce vreau sa spun. robylup, on 28 martie 2017 - 13:59, said:
daca cel de sus nu te.a lamurit robylup, on 28 martie 2017 - 13:59, said:
oprirea alternatorului |
#2111
Posted 28 March 2017 - 14:37
La masinile fara ss, da, asta ar fi singurul.moment. La masinile cu ss, de fiecare data cand motorul se opreste la semafor, bateria preia toti consumatorii. Deci practic masina e complet functionala, in afara de motor.
Pai asta e o sarcina f grea pt baterie. |
#2112
Posted 28 March 2017 - 17:40
@robylup
A sosit bateria si am si montat-o azi. Attached FilesEdited by i860, 28 March 2017 - 17:41. |
#2114
Posted 30 March 2017 - 09:09
La un banc de 4 baterii Zenith cu gel, una dintre ele are 0V si nu mai accepta incarcare nici macar cu Voltcraft. Mai exista vreo sansa de inviere?
|
#2115
Posted 30 March 2017 - 09:18
xenonhost, on 30 martie 2017 - 09:09, said: La un banc de 4 baterii Zenith cu gel, una dintre ele are 0V si nu mai accepta incarcare nici macar cu Voltcraft. Mai exista vreo sansa de inviere? Trebuie sa cauti un incarcator pt gel. |
#2116
Posted 30 March 2017 - 10:34
robylup, on 28 martie 2017 - 14:37, said:
La masinile cu ss, de fiecare data cand motorul se opreste la semafor, bateria preia toti consumatorii. Deci practic masina e complet functionala, in afara de motor. Cit timp poate functiona "pe baterie" vara in soare cu AC-ul pornit ? |
|
#2117
Posted 30 March 2017 - 10:37
#2118
Posted 30 March 2017 - 12:16
robylup, on 30 martie 2017 - 09:18, said:
Voltcraftul nu ia bateriile de la 0 si nici nu incarca baterii cu gel. Trebuie sa cauti un incarcator pt gel. |
#2120
Posted 30 March 2017 - 14:21
Cum nu e pt gel, cand are Telwinul optiune si scrie pe ecran gel?
|
#2121
Posted 30 March 2017 - 14:26
Scrie ca face si desulfatare ))
E greu sa cresti densitatea unui electrolit geluit. Pune voltcraftul pe programul alive pana se opreste singur. Apoi pui pe charge si odata la o ora dai un push si iar charge. E munca manuala dar ai sanse mai multe. |
|
#2123
Posted 30 March 2017 - 14:33
Da mai omule, il am si eu. Cei mai prost cheltuiti bani vreodata. Nu merita nici 100 de lei. O gramada de programe care nu functioneaza. Na, eu ti.am oferit un sfat cum sa faci cu voltcraft.ul.
|
#2124
Posted 31 March 2017 - 09:08
Erorile apar de obicei la pornire(la mine asa s-a intamplat) cand daca ai bateria slaba si se mai descarca datorita pornirii(cand dai la demaror) curentul furnizat este prea mic . In acest caz cum alternatorul inca nu apuca sa furnizeze curent apar diferite erori de la senzori sau calculatoare, de obicei erori de comunicare, erori ce pot persista si dupa pornirea motorului.
Acum ca am schimbat bateria cu una noua as vrea sa verific electromotorul caci cei de la Peugeot nu m-au lamurit-cica consuma ceva dar merge si oricum spuneau ca nu se repara, ca cica nu fac nimic daca schimb periile(carbuni) si bucsele. Intrebarile sunt: Ce se masoara la un electromotor(voltaj, amperaj, etc.) si cam ce valori ar trebui sa fie pentru a fi in parametri ? Daca un electromotor consuma mai mult decat trebuie un schimb de perii, bucse si curatare ajuta cu ceva ? Eu am vazut un electromotor desfacut si pot sa spun ca poate arata destul de jalnic chiar daca el functioneaza-era foarte murdar, partea din rotor unde calca periile era uzata deformat si canalele infundate cu resturi de la carbuni. Pot masura eu ceva cu un multimetru simplu ? La voltaj ma refer ? Cat ar trebui sa scada cand dau la demaror pana porneste ? Eu nu prea am bafta la service, am fost de obicei la reprezentanta sau la ceva service-uri mai mari si am dat numai de meseriasi pe care trebuie sa-i tragi de limba ca sa afli ceva de aceea vreau sa fiu pregatit, sa stiu exact ce trebuie sa masoare si ce valori sunt bune caci astia sunt pusi numai pe schimbat piese, chiar daca sunt bune sau pot fi reparate. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users