Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PINNED Black Friday 2018

PINNED Este Black Friday țeapa? Dis...

peugeot 407

VICTRIX ZEUS Superior 32
 Alegere set boxe

Ciclul de dezvoltare - delivrabil...

televizor star-light sau nei

De ce toate telefoanele mobile mu...
 Se redefineste Kilogramul

Amenda gresita CNAIR pod Fetesti

De ce performantele procesoarelor...

Placa de mdf
 Procesor Ryzen incompatibil cu Wi...

Cutie viteze automata cu 6 rapoar...

Emil Boc presedinte!

Recapitulare seriale
 

Aliexpress.com - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 17 votes
  • Please log in to reply
16435 replies to this topic

#1
wide

wide

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,292
  • Înscris: 08.02.2012
In urma mai multor tepe pe http://www.aliexpres... http://www.alibaba.com am deschis acest topic ca o avertizare la adresa celor ce intentioneaza sa faca cumparaturi de pe acest site

In primul rand acesta nu dispune de o sectiune pt contact! Intrarea in contact cu persoanele ce ar trebui sa ocupe de securitatea tranzactiilor se face pe FACEBOOK atunci cand vor si daca vor!!!

Multe dintre plangerile sau intrebarile adresate dispar instant si fara urma!!! (pentru asta se pare ca exista un operator Posted Image )

Cateva de astfel de exemple! Repet, plangerile la adresa lor sunt cu mult mai multe insa ele au fost triate de un operator!


https://www.facebook...xpress?filter=2

Rog moderatorii acestui forum sa NU stearga acest topic intrucat reprezinta un semnal de alarma la adresa acestor hoti!

Doresc sa stiu ce masuri s-ar putea lua impotriva acestui site

Tabel cu taxele vamale ce trebuiesc făcute către poșta română:

[ https://c1.staticflickr.com/1/650/32756685852_d0611b1361_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by CoBr4, 15 February 2017 - 07:53.


#2
gigi_4476

gigi_4476

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,232
  • Înscris: 28.02.2007
Eu am cumparat de pe aliexpress de cateva ori si nu am avut nicio problema. Asta e , daca nu te-ai uitat la calificative si la feedback-ul clientilor de unde ai cumparat... Casca bine ochii data viitoare cand mai cumperi, nu neaparat de pe site-ul respectiv, ca tepari sunt peste tot...

#3
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,259
  • Înscris: 21.08.2008
Nici eu nu recomand, macar mi-am luat banii inapoi dar dupa cate discutii.......

#4
adyrafy

adyrafy

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 407
  • Înscris: 16.10.2007
Sunt convins ca si pe Okazii sunt multi tepari, asa cum exista si pe ebay sau pe alte site-uri de acelasi gen
Si eu am cumparat de pe aliexpress si am fost multumit de modul in care a s-a desfasurat tot procesul, de la preluare comanda pana la livrare.

#5
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Depinde si de noroc. Tepari sunt si pe okazii asa e, dar nu mai e ca in anii trecuti cand comandai ceva si iti venea o caramida.

#6
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,529
  • Înscris: 03.04.2011
Aha! deci tu ai dat de ei pe feisbuc si crezi c-ai descoperit gaura din macaroana! Astia-s ca ebay, deci nu ei vand, sunt o gramada de firme si persoane care-si vand marfa pe site. De tepe n-am auzit, in sensul ca cineva sa fi platit si sa nu primeasca marfa, sau banii inapoi. In primul rand, esti protejat de paypal, apoi de politica siteului. Vanzatorul primeste banii doar dupa ce cumparatorul primeste marfa si confirma ca-i totul ok!. Se vede ca n-ai cumparat niciodata nimic, vorbesti doar din auzite. "Reclamatiile" de pe feisbuc pot fi doar alte site-uri concurente. Ce-am observat, ca pelanga vanzatorii seriosi, exista o gramada de "fantome". Astea nu vand nimic, niciodata nu-s online, nu raspund la mesaje, si-au facut conturi doar sa afiseze produse la un pret mult mai mic decat vanzatorii adevarati. Probabil sunt din partea concurenei, sau au fost dati afara si-ncearca sa se razbune. Asta-i usor de observat si evitat. Poti vedea ce calificative are omul, ce si cat a vandut in ultimul timp, de regula-i online, poti comunica cu el pe chat. Se vede ca n-ai fost curios nicimacar s-arunci o privire pe site, ai vazut ceva pe feisbuc si-ai dat repede buzna aici, sa deschizi un topic aiurea.

#7
amar20

amar20

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 12.09.2005
eu cumpara de la ei de vreun an si nu am avut nici cea mai mica problema.
Nici cu banii ,nici cu produsele.
Totul e sa casti bine ochii si sa vezi calificativele primite de vanzator si numarul de tranzactii facute.
Si bineinteles tre sa casti bine ochii si la diferentele prea mari de pret pentru acelasi produs.

#8
paznicmare

paznicmare

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,274
  • Înscris: 01.02.2010
Si eu sunt incepator la comenzile pe Aliexpress
Am 3 produse comandate din care 2 primite ieri exact asa cum au fost prezentate pe site
Am dat accept la marfa sa isi ia omu banii
Cel de-al treile produs e pe drum
Dar necascand ochii la calificatie am comandat acum 2 sapt un tele f ieftin, chiar suspect de ieftin
Evident ca Aliexpres a inghetat tranzactia cerand vanzatorului sa faca dovada disponibilitatii produsului
Ulterior a anulat tranzactia iar banii mi-au fost returnati in cont.
Asa ca eu consider ca sunt f ok
Evident tepari sunt si acolo si pe alte siteuri

#9
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,529
  • Înscris: 03.04.2011
Nu-s tepari, ca n-au cum sa te pacaleasca sau sa-ti ia banii, doar sa te-npiedice sa cumperi de la cei seriosi, aia stau cu marfa nevanduta, tu cu banii blocati.
Pe Alibaba, mai demult, am auzit de tepe, cereau sa platesti prin western union. :) Anul trecut am dat de un site, avea de toate, de la chiloti la motociclete hoss boss v8, la preturi de nimic. site-ul era nou-nout, normal ca nu accepta paypal, doar w.u. si transfer bancar. :P A si disparut in 2-3 luni.

#10
wide

wide

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,292
  • Înscris: 08.02.2012

View Postrumegus, on 03 aprilie 2013 - 09:05, said:

Aha! deci tu ai dat de ei pe feisbuc si crezi c-ai descoperit gaura din macaroana! Astia-s ca ebay, deci nu ei vand, sunt o gramada de firme si persoane care-si vand marfa pe site. De tepe n-am auzit, in sensul ca cineva sa fi platit si sa nu primeasca marfa, sau banii inapoi. In primul rand, esti protejat de paypal, apoi de politica siteului. Vanzatorul primeste banii doar dupa ce cumparatorul primeste marfa si confirma ca-i totul ok!. Se vede ca n-ai cumparat niciodata nimic, vorbesti doar din auzite. "Reclamatiile" de pe feisbuc pot fi doar alte site-uri concurente. Ce-am observat, ca pelanga vanzatorii seriosi, exista o gramada de "fantome". Astea nu vand nimic, niciodata nu-s online, nu raspund la mesaje, si-au facut conturi doar sa afiseze produse la un pret mult mai mic decat vanzatorii adevarati. Probabil sunt din partea concurenei, sau au fost dati afara si-ncearca sa se razbune. Asta-i usor de observat si evitat. Poti vedea ce calificative are omul, ce si cat a vandut in ultimul timp, de regula-i online, poti comunica cu el pe chat. Se vede ca n-ai fost curios nicimacar s-arunci o privire pe site, ai vazut ceva pe feisbuc si-ai dat repede buzna aici, sa deschizi un topic aiurea.


citesc si raman pur si simplu ......... masca .......... cand vad ca exista astfel de useri

In primul rand nu degeaba am pus acele link-uri! Multi cumparatori se plang ca nu si-au primit banii!!! ........... nu de la vanzatori ci de la ADMINISTRATORII SITE-LUI!!!!!!!!!!! ................. cei care intermedieaza aceste tranzactii!

Site-urile www.aliexpress.com si www.alibaba.com se vor a fi un fel de clone ale renumitului site www.ebay.com insa in realitate nu este deloc asa!!!!

Tot ce inseamna "refund" intra in buzunarul acestor hoti ce uita sa mai inapoieze banii cumparatorilor nemultumiti!!!

Cateva ex recente:

Віктор Куршевposted toAliExpress
about an hour ago
Hi my Order Number: 1022273328, my dispute has been automatically escalated to a claim.Shipping Time:16 Dec 2012.
No parcels and money, please return my moneyю

Good morning:
I am angry about the events
Nobody sent me an email apologizing
Nobody contacted
No one admitted guilt
This cast doubts seridad and the security of this website
I use this website and I will continue using it
But I do not trust as before.
Nobody says that my credit card number was not stolen
As a customer, I demand some respect.


Nauman Muhammad Ikramposted toAliExpress
10 hours ago near Islamabad, Pakistan
Bad website to buy :/ Suppliers do not have ready goods, its now more than 7 days after payment confirmation, and supplier has not shipped my orders... Posted Image I will not let you eat my money...


Hi,
I placed an order at Feb 27 - order number 1109877340.
The seller gave me a fake tracking code.
So I asked for a refund and Open Dispute for that on the March 22.
After 3 days I did Dispute Escalated - Case Number: 411453329.
There is no response from the seller and AliExpress no response my dispute!
Why there is no reaction from AliExpress?


Cazul acesta este asemanator cu al meu (eu astept un refund de 5mil de cca. 3 saptamani)

Caio César Nery Albinoposted toAliExpress
21 hours ago
Order NO:1116817929 - Status: Fund Processing
Order NO:1116823245 - Status: Fund Processing
Order NO:1116815819 - Status: Fund Processing
I placed the order 03.31.13. Also the store has closed down!
What can i do to give my money back?!
Tks!


Ex de genul sunt foarte multe, cititi si o sa va convingeti singuri!

Le-am adresat si eu intrebari  asemanatoare insa acestea au fost sterse INSTANT!!!

Asta ar fi si dovada faptului ca in realitate nr. celor inselati este cu mult mai mare insa administratorii site-lui incearca sa le musamalizeze!

Nu-i oblig pe cei "caposi" sa nu cumpere de pe acest site ci din contra sa o faca in continuare caci cu siguranta or sa ajunga in situatia in care or sa fie pacaliti mai devreme sau mai tarziu de CATRE SITE si nu de catre vanzatori!!!! .......... sau poate chiar si de catre vanzatori pt ca se pare ca sunt destule cazuri si in acest sens




Aveti mare grija cu aceste site-uri www.aliexpress.com si www.alibaba.com asa cum am afirmat si mai sus nu au nici macar o sectiune pentru contact sau asistenta pentru astfel de situatii ........ e de inteles si de ce !!!!!!!!! cel mai bine ar fi sa le evitati!!!!

Nu am inteles niciodata de ce refuza sa colaboreze cu alte site-uri arhicunoscute de intermediere a platilor precum paypal

Eu acum am inteles de ce!..........  sper ca si cei care au citit acest topic

As dori sa deschid un topic asemanator si in engleza pentru utilizatorii din afara insa nu stiu daca softpedia ar permite asa ceva

Edited by wide, 03 April 2013 - 17:42.


#11
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,529
  • Înscris: 03.04.2011
Copile, cati anisori ai, ca vad ca esti "generatia facebook", maxim 12?
Ai cumparat tu de pe site si n-ai primit marfa, sau banii inapoi? Cunosti personal pe cineva s-o fi patit?  Sunt ferm convins ca n-ai nici macar cont, te iei dupa balivernele unora de pe feisbuc. , altfel nu debitai tampenii.
Ziceai ca n-au sectiunea "contact". Pai asta ce-i? http://www.aliexpres...p/contactus.htm
Au si forum: http://community.ali...s.com/forum.php , dar tu stii una si buna! Daca scrie pe feisbuc, inseamna ca asa e! Toti retardatii aia, nici macar n-au citit ce scrie la "buyer protection", habar n-au sa cumpere online. au cautat sa cumpere de la cine ofera mai ieftin, si normal c-au dat peste "fantomele" de care am vorbit in primul post, care normal ca nu raspund la mesaje. Si-au facut cont, au umplut pagina cu produse, apoi nu s-au mai logat veci in acel cont, au trecut la facut alte conturi.

Edited by rumegus, 03 April 2013 - 18:19.


#12
wide

wide

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,292
  • Înscris: 08.02.2012

View Postrumegus, on 03 aprilie 2013 - 18:13, said:

Copile, cati anisori ai, ca vad ca esti "generatia facebook", maxim 12?
Ai cumparat tu de pe site si n-ai primit marfa, sau banii inapoi? Cunosti personal pe cineva s-o fi patit?  Sunt ferm convins ca n-ai nici macar cont, te iei dupa balivernele unora de pe feisbuc. , altfel nu debitai tampenii.
Ziceai ca n-au sectiunea "contact". Pai asta ce-i? http://www.aliexpres...p/contactus.htm
Au si forum: http://community.ali...s.com/forum.php , dar tu stii una si buna! Daca scrie pe feisbuc, inseamna ca asa e! Toti retardatii aia, nici macar n-au citit ce scrie la "buyer protection", habar n-au sa cumpere online. au cautat sa cumpere de la cine ofera mai ieftin, si normal c-au dat peste "fantomele" de care am vorbit in primul post, care normal ca nu raspund la mesaje. Si-au facut cont, au umplut pagina cu produse, apoi nu s-au mai logat veci in acel cont, au trecut la facut alte conturi.

prietene no offence dar eu unul chiar cred ca ai probleme cu capu!

ai reusit tu cumva sa intri in legatura cu vreunul dintre cei care detin site-ul? ....... prin intermediul forumului adresezi o intrebare (daca nu se gaseste cineva sa o stearga asa cum s-a intamplat pana acum de cateva ori) si astepti un raspuns la sfantu' asteapta

ai citit cumva plangerile celor care au fost pacaliti? ........ nu prea cred

Singura modalitate de a intra in contact cu unul dintre acesti membrii fantomatici este prin intermediul FACEBOOK!


View Postrumegus, on 03 aprilie 2013 - 18:13, said:

habar n-au sa cumpere online. au cautat sa cumpere de la cine ofera mai ieftin, si normal c-au dat peste "fantomele" de care am vorbit in primul post, care normal ca nu raspund la mesaje. Si-au facut cont, au umplut pagina cu produse, apoi nu s-au mai logat veci in acel cont, au trecut la facut alte conturi.

ai citit macar ce am postat pana acum?

nu e vb de tepe date de catre vanzatori ........ exista si acelea dar nu deste asta e vb!!!

e vb de banii pe care site-ul trebuie sa-i ramburseze (atunci cand se ajunge la refund) ....... mama lui de refund

ii loc sa-i inapoieze ....... administratorii site-lui uita sa faca asta

am dat cateva ex, printre ele se nr si cazul meu

View Postrumegus, on 03 aprilie 2013 - 18:13, said:


Sunt ferm convins ca n-ai nici macar cont, te iei dupa balivernele unora de pe feisbuc. , altfel nu debitai tampenii.


m-am abtinut de cateva ori pana acum dar de data asta nu o mai fac!

PRIETENE, ESTI COMPLET HANDICAPAT!

INCHIDE CALCULATORUL!!!

Edited by wide, 03 April 2013 - 18:37.


#13
wide

wide

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,292
  • Înscris: 08.02.2012
ce o fi atat de greu de inteles?!?

astept un refund de 5 mil din partea site-lui (atentie nu a vanzatorului!!!) insa site-ul se pare ca ori nu mai are banii care mi-au fost luati de pe card ori i-a furat pur si simplu!

vanzatorul in urma unei greseli pe care el a comis-o a acceptat anularea tranzactiei insa site-ul refuza inapoierea banilor fara sa dea explicatii (ori nu-i mai are ori ia furat!!!)

tranzactia apare ca fiind in procesare asa cum am aratat si in cazurile celorlalti useri

din exemplele date am aratat ca mai sunt destui in aceeasi situatie! (in ciuda faptului ca administratorii fac eforturi pentru musamalizarea acestor lucruri)

ce o fi atat de greu de inteles ?!?

incredibil .........

Edited by wide, 03 April 2013 - 19:17.


#14
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,529
  • Înscris: 03.04.2011
Toti aia de pe feisbuc asteapta, dar niciunul nu spune clar ce-a cumparat, cand si de la cine, exact ca tine.  In loc sa expici clar ce-ai cumparat, cand, de la cine, ai tabarat aici cu citate a-la-feisbuc, sa nu mai cumparam de-acolo. Refound-ul nu-i instant, poate dura pana la 2 luni, teoretic, la mine a durat, parca 2-3 saptamani, pana banii s-au intors pe card, si mai muli decat am platit, ca dollarul urcase binisor intre timp. Drept ca n-am mai cumparat demult de la ei, am gasit siteuri mai ieftine, eu am platit prin paypal, mai nou vad ca nu mai accepta, cica escrow n-ar vrea...

#15
wide

wide

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,292
  • Înscris: 08.02.2012
oameni buni nu fac altceva decat sa va dau un sfat prietenesc, un sfat care in mod sigur o sa va scuteasca de foarte mari probleme, un sfat care o sa va scuteasca de pierderea unor bani

eu personal cu acest jeguri de site-uri (nu stiu cum sa le numesc pt a le descrie) am pierdut cca. 500ron

poate pt unii nu e suma mare dar pt mine unul a fost si este in continuare de aceea va sfatuiesc sa evitati pe cat posibil aceste site-uri menite sa fraudeze, sa fure sau sa pacaleasca utilizatorii creduli sau de buna credinta

nici pana in momentul de fata nu mi-am recuperat banii in ciuda faptului ca am incercat sa contactez membrii site-lui prin toate mijlocele posibile!

site-ul imi datoreaza acei bani iar la tranzactie imi apare "refund processing" ca si in cazurile celor de pe facebook!

am completat codurile iban ale contului meu, codul bic, etc absolut tot ce era necesar pentru returnarea banilor insa site-ul pur si simplu refuza sa faca asta.

asta se mai numeste si furt!

nu stiu unde as putea reclama aceste site-uri pentru a fi luate in vizorul organelor competente in domeniu

View Postrumegus, on 03 aprilie 2013 - 21:54, said:

Toti aia de pe feisbuc asteapta, dar niciunul nu spune clar ce-a cumparat, cand si de la cine, exact ca tine.  In loc sa expici clar ce-ai cumparat, cand, de la cine, ai tabarat aici cu citate a-la-feisbuc, sa nu mai cumparam de-acolo. Refound-ul nu-i instant, poate dura pana la 2 luni, teoretic, la mine a durat, parca 2-3 saptamani, pana banii s-au intors pe card, si mai muli decat am platit, ca dollarul urcase binisor intre timp. Drept ca n-am mai cumparat demult de la ei, am gasit siteuri mai ieftine, eu am platit prin paypal, mai nou vad ca nu mai accepta, cica escrow n-ar vrea...

prietene, am explicat clar ce am cumparat, am aratat exact despre ce este vb si singurul lucru pe care membrii site-lui l-au facut a fost acela de a-mi sterge absolut toate intrebarile adresate. in aceeasi situatie sunt mai mult ca sigur foarte multe persoane, multe dintre aceste probleme nu apar pe facebook intrucat proprietarul contului le sterge, le blocheaza, etc pt a le musamaliza!!!

nu recomand sub nici o forma aceste site-uri!!!!

Edited by wide, 08 April 2013 - 19:27.


#16
BIDON

BIDON

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 04.04.2013
si eu am cumparat de pe ambele si am primit ce am comandat si rapid
poate sterge totusi cineva mizeria asta de topic
ar fi si cazul...

#17
wide

wide

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,292
  • Înscris: 08.02.2012

View PostBIDON, on 08 aprilie 2013 - 19:27, said:

si eu am cumparat de pe ambele si am primit ce am comandat si rapid
poate sterge totusi cineva mizeria asta de topic
ar fi si cazul...

ai fost vreodata in situatia de a anula o tranzactie si de a primi banii inapoi?

ai citit comentariile celor pacaliti din ultima vreme?

un destept ca tine cum ar  intra in legatura cu detinatorii site-lui pt a-si recupra banii in cazul in care a fost pacalit?

crezi ca eu nu am avut tranzactii finalizate pana sa pierd banii astia? ........ lol

totul a fost ok pana s-a ajuns la refund .........

Edited by wide, 08 April 2013 - 21:02.


#18
BIDON

BIDON

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 144
  • Înscris: 04.04.2013

View Postwide, on 08 aprilie 2013 - 20:56, said:


ai fost vreodata in situatia de a anula o tranzactie si de a primi banii inapoi?

cand fac cumparaturile si plec acasa, nu ma intorc din drum la magazin ca sa returnez din produse ca m-am razgandit sau ca la un chiosc din drum era painea cu 20 bani mai ieftina

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate