Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Peugeot 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1
kmeleonu3

kmeleonu3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 19.11.2009
Vreau sa deschid aici o discutie generala despre noul model.
In acest moment detin un Suzuki Swift care are  ani vechime. Nu l-as vinde, dar am nevoie de mai mult spatiu ( confort si depozitare) si modelul acesta mi-a ramas pe etina. Im place foarte mult.
Din x motive vreau numai o versiune cu transmisie automata/semiautomata si, din pacate, versiunea pe benzina anuntata mi se pare subdimensionata.
Ar face fata un motor de 1.2L,  82cp si cuplu de 118 Nm la o caroserie de 1060kg si 3 persoane + bagaje?
Alte pareri aveti de impartasit despre motoarele Peugeot sau/si transmisia automata BMP5?

#2
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
http://www.autoevolu...m/peugeot/2008/

Brosura Peugeot 2008

O reteta perfecta pentru un produs ce nu va fi succes.
Cutie automata e doar pe 1.6 diesel.
Cutie automata si motor mic = reteta spre dezastru.

1. E Peugeot => e scump pt ceea ce ofera  (in general)
2. Desi se doreste a fi SUV (micro)/crossover, are doar tractiune fata.
2. Motorizarile sunt de toata jena.

[ http://s1.aecdn.com/images/gallery/medium/PEUGEOT2008-medium-4723_4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

P.S. Va face fata, doar ca depinde la ce... Sunt 82 CP si aia la 5750 rpm!
Va fi o masina extrem de frustranta, mai ales avand in vedere banii ei (inca nu cred ca au aparut preturile in RO).

Ce zici de un Opel Mokka sau Chevrolet Traxx?

Edited by Ahasverus, 13 March 2013 - 15:19.


#3
tudor_ionutz2000

tudor_ionutz2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,892
  • Înscris: 16.04.2007
Nu am rabdare sa caut acum, dar daca transmisia aia BMP5, e aceeasi ca si cea de pe 508, uita de ea. Am fost la un drive-test si am ramas profund dezamagit de ea.

#4
kmeleonu3

kmeleonu3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 19.11.2009
Aici unde sunt eu, se taxeaza pe gramul de CO2 emis si taxele ar fi foarte mari la unele modele.
Preturile le-am gasit in Franta si m-am orientat dupa cel fara TVA si alte taxe.
Fata de ce este pe aici, modelul pe benzina era cel mai putin poluant ceea ce presupune o taxa de 600 euro. Tot ce depaseste 96 grame de CO2, se plateste 124 euro pe gram la benzina. Pentru motorina pragul incepe de la 89 gr + 56 euro suplimentar de la 70 gr  Posted Image

#5
bighi89

bighi89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 21.03.2011
Asx-ul sau 3008-ul ce au?

2008 nu stiu ce greutate are dar mai mult ca sigur are sub 1200kg si motorizarea de 1.6 e  mai mult decat decenta, chiar deajuns pentru strazile noastre. De la o asemenea masina nu poti sa ai pretentii sportive. Faptul ca sunteti obisnuiti cu multi cai putere  nu inseamna ca sunt de toata jena.

1.4hdi-ul poate sa fie la limita, cel de 1.2 e un pic submotorizat.

Si la cele amintite mai sus sunt mai breze la motorizari? Ai 3 variante la acel Opel.
Iar chevroletul e cu vreo 300kg mai greu decat 2008 ma indoiesc ca o sa fie foarte mare diferenta intre ele 1.7 fata de 1.6(fac referire la diesel).

ps: Iar la benzina si consumul e pe masura.

Edited by bighi89, 13 March 2013 - 16:45.


#6
kmeleonu3

kmeleonu3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 19.11.2009
Trebuie sa ma limitez numai la transmisie automata. Daca era vorba de transmisia clasica, manuala, aveam de unde alege :(

#7
KR_MAN

KR_MAN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,463
  • Înscris: 04.03.2013
2008 are putin peste 1000Kg- varianta cea mai ieftina (motor de 1.2L, transmisie manuala).

#8
kmeleonu3

kmeleonu3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 19.11.2009
Varianta 1.2e-VTI BMP5 are 1055 kg.
Daca stau bine sa ma gandesc, Swift-ul meu are 1329cc, 92 cp, 118 Nm si 1060 kg.  Se descurca destul de bine pe autostrada, dar de la 140 in sus nu prea mai e treaba serioasa. Am condus in Germania si cu greu a atins 165km/h.
Sa tin cont si de conditiile de mai sus, sau la 2008 sunt cam alti factori care influenteaza performantele?

#9
bighi89

bighi89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 21.03.2011
Probabil inaltimea, nefiind chiar asa de aerodinamica.

#10
kmeleonu3

kmeleonu3

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 19.11.2009
Am gresit greutatea Swiftului. Are aprox 970 kg, nu 1060 cat am mentionat mai devreme.
Mai iau in calcul si noul SX4, dar astept specificatiile tehnice, si preturile. :)

#11
50IMU

50IMU

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 30.01.2007
salutare. despre 2008 in cateva cuvinte pentru orice ar fi interesat de o parere obiectiva (conduc zilnic de cateva luni, momentan nu am avut nevoie de service in afara schimbului ulei)

motorizare: 1.6 e-hdi 92 cai (varianta echipare active)

pro:
- motor super economic, conduc foarte des in ambuteiaje si ma mentin undeva la media de 6.6 l/100km (dezactivez chiar functia eco care personal ma enerveaza)
- alearga foarte bine datorita cuplului si greutatii reduse, te poti strecura foarte usor
- interior foarte placut (display, materiale, culori samd)

contra:
- putine lucruri momentan ma deranjeaza, dar: tabla din plafonul masinii nu are o izolare fonica corecta, cand ploua zici ca esti intr-o mansarda; functia eco nu poate fi setata sa nu se activeze automat; etajarea cutiei ar fi putut fi mai buna

ne mai auzim pe parcurs, pana acum consider ca e o masina decenta

toate bune

#12
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Fa un jurnal de bord ca nu se stiu prea multe despre masina asta.

As mai adauga la plusuri faptul ca in sfarsit Pejo a mutat ventilatorul in spatele radiatorului. Pana de curand era in fata radiatorului si iarna se putea bloca cu zapada/gheata.
La minusuri, masina fiind ingusta si motorul destul de mare, o sa coste ceva manopera de schimbare a curelei de accesorii si nu numai. Din ce am vazut sub capota, nu prea merge sa o schimbi fara sa misti motorul. "Service space"ul la motor e zero pe partea pasagerului.
Tot la minus, desi la 308 au ascuns duzele pt spalarea parbrizului, la 2008 le-au lasat pe capota. Bancheta din spate are spatarul prea drept. Mi s-a parut mai comod 208 in spate.

Lipsa cotierei.

#13
noonna

noonna

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 29.10.2013
Am si eu una. Nu se compara cu 206, despre care am o parere foarte buna.

Singurele + uri: felul in care se rabateaza bancheta din spate si faptul ca e mai inalta.
- uri gramada: cel mai important - nu aveau masina pt drive test.
cele mai enervante: latimea si inclinarea montantilor din fata limiteaza foarte mult vizibilitatea. Nici luneta nu e prea "ofertanta" din acest punct de vedere.
Pozitia butonului de deschidere a portbagajului e incomoda. Foarte incomoda! Nu as lansa-o in vanzare fara actionare din cheie!
alte -
Functia ECO e chiar enervanta. Nu stiu ce distruge cu prioritate: bateria sau ambreiajul.
Un pahar de cafea nu ai unde pune! Cica exista optional "chitul fumatori" din care daca se scoate scrumiera se poate pune un pahar. O bucata de plastic gaurit ridica prea mult pretul masinii ca sa il includa in dotare standard?
Afiseaza in coltul ecranului cand sa schimbi viteza dar doar in sens crescator. Oricum, de dragul consumului redus, sugereaza treapta superioara la turatie cam mica. Eu cam ignor informatia asta, mai ales ca pe 206 il tineam mai turat (aprox in 2000 ture).

Am consola dar nu am navigatie. Mi s-a spus de la dealer ca nu se poate pune/instala. Credeam ca gasesc pe aici vreo info in sensul asta pana sa intreb importatorul.

Am impresia ca iar mi-a stricat bluetooth-ul de la telefon! Nu am apucat sa-l verific cu alte casti, dar se plange lumea ca nu ma aude bine. Ar fi a doua oara ca doar ce am trimis telefonul in service ... Doar ca acum nu mai e in garantie. Telefonul. Si nici nu stiu cum as putea demonstra care pe care strica... Posted Image

Consum mediu (in 6000 km) 4,4.
La ultimul drum, 80% pilot automat, autostrada - 4,2
In tara, la drumuri cu doar 20% autostrada tot 4,2.
din totalul de 6000 km cam 50% au fost facuti in oras. fara ambuteiaje, nu-i cinestie ce oras. Posted Image

uitasem de manere. Nu are! Alea din interior de deasupra usilor. O fi scump plasticul? sau suruburile?

Edited by noonna, 25 May 2015 - 13:57.


#14
ionutz7979

ionutz7979

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 22.05.2016

View Postkmeleonu3, on 13 martie 2013 - 14:44, said:

Vreau sa deschid aici o discutie generala despre noul model.
In acest moment detin un Suzuki Swift care are  ani vechime. Nu l-as vinde, dar am nevoie de mai mult spatiu ( confort si depozitare) si modelul acesta mi-a ramas pe etina. Im place foarte mult.
Din x motive vreau numai o versiune cu transmisie automata/semiautomata si, din pacate, versiunea pe benzina anuntata mi se pare subdimensionata.
Ar face fata un motor de 1.2L,  82cp si cuplu de 118 Nm la o caroserie de 1060kg si 3 persoane + bagaje?
Alte pareri aveti de impartasit despre motoarele Peugeot sau/si transmisia automata BMP5?

curand am achizitionat si eu un Peugeot 2008 varianta style,motor 1,2 82cp...masina inca nu a venit,o astept...dar din cate am mai citit pe aici ...nu cred ca voi fi multumit de achizitia facuta...PARERILE SUNT IMPARTITE,PRO SI CONTRA...e O MASINA DE FAMILIE,spatioasa.Avand in vedere ca nu voi conduce in romania...sper sa faca fatza.E normal ca la asa o motorizare pe autostrada n o sa ai rezultate foarte multumitoaRE CU EA.....Facand 70 de km pe zi pe autostrada,drumul spre serviciu si inapoi),sper sa faca fatza.Depinde foarte mult si cum conduci,asta e cert.

View Post50IMU, on 17 martie 2015 - 18:16, said:

salutare. despre 2008 in cateva cuvinte pentru orice ar fi interesat de o parere obiectiva (conduc zilnic de cateva luni, momentan nu am avut nevoie de service in afara schimbului ulei)

motorizare: 1.6 e-hdi 92 cai (varianta echipare active)

pro:
- motor super economic, conduc foarte des in ambuteiaje si ma mentin undeva la media de 6.6 l/100km (dezactivez chiar functia eco care personal ma enerveaza)
- alearga foarte bine datorita cuplului si greutatii reduse, te poti strecura foarte usor
- interior foarte placut (display, materiale, culori samd)

contra:
- putine lucruri momentan ma deranjeaza, dar: tabla din plafonul masinii nu are o izolare fonica corecta, cand ploua zici ca esti intr-o mansarda; functia eco nu poate fi setata sa nu se activeze automat; etajarea cutiei ar fi putut fi mai buna

ne mai auzim pe parcurs, pana acum consider ca e o masina decenta

toate bune

La cati km ai facut primul schimb de ulei?Eu conduc in belgia...si cei de aici mi au spus ca prima revizie va fi la 10mii de km.Nu ma pricep la motoare,insa chiar si asa nepriceput cred ca uleiul ar trebui schimbat totusi macar la 5000...Astept pARErile voastre..Multumesc mult

View PostKR_MAN, on 13 martie 2013 - 17:06, said:

2008 are putin peste 1000Kg- varianta cea mai ieftina (motor de 1.2L, transmisie manuala).

varianta 1.2  82 cp ti se pare una buna pentru un 2008 style?E cineva pe aici care conduce 2008 cu astfel de motorizare ,pentru a ne impartasi parerile?

#15
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,492
  • Înscris: 15.09.2010
Pe autostrada nu vei avea probleme. Problemele apar pe sosele obisnuite cand va trebui sa depasesti. Motorul neavand putere suficienta, vei imbatrani pana vei reusi sa depasesti un camion. Probleme vor aparea cand va trebui sa urci pante. Crede-ma ca eu am trecut prin asta cu motor de 1.2 pe o masina Citroen C3 care e mult mai mica decat 2008-ul. Daca poti schimba optiunea, fa-o acum inainte sa o cumperi efectiv fiindca iti garantez ca intr- un an vei dori s-o vinzi dar vei pierde cam o treime din pret.
Uleiul se schimba la 10.000km dar stiam ca la o masina noua pe la 1000 sau 2000km mergi la revizie. Nu stiu daca mai e valabil la motoarele noi. La Peugeotul meu 3008 Diesel revizia se face la 20.000km dar eu o fac anual. Oricum, vei fi instruit in sensul acesta de dealerul respectiv.

Edited by Freddy12, 22 May 2016 - 13:49.


#16
ionutz7979

ionutz7979

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 22.05.2016

View Postbighi89, on 13 martie 2013 - 16:39, said:

Asx-ul sau 3008-ul ce au?

2008 nu stiu ce greutate are dar mai mult ca sigur are sub 1200kg si motorizarea de 1.6 e  mai mult decat decenta, chiar deajuns pentru strazile noastre. De la o asemenea masina nu poti sa ai pretentii sportive. Faptul ca sunteti obisnuiti cu multi cai putere  nu inseamna ca sunt de toata jena.

1.4hdi-ul poate sa fie la limita, cel de 1.2 e un pic submotorizat.

Si la cele amintite mai sus sunt mai breze la motorizari? Ai 3 variante la acel Opel.
Iar chevroletul e cu vreo 300kg mai greu decat 2008 ma indoiesc ca o sa fie foarte mare diferenta intre ele 1.7 fata de 1.6(fac referire la diesel).

ps: Iar la benzina si consumul e pe masura.

peugeot 2008,motor de 1,2,merge bine masina...o am de o luna,am facut deja 2000km cu ea si sunt multumit....Nu e un motor puternic,se cunoaste asta,dar crede ma,ca in oras nu ti trebuie sute de cai...Si pe autostrada se descurca binisor...LA 120 KM/h are deja 3800 de rpm...aproape 4mii....Nu stiu daca un astfel de motor face fatza la un drum de 2500 de km...Poat e cineva pe aici mai documentat pentru a mi zice....Oricum,am de gand sa fac drumul asta lung cu ea...Consumul mixt  la 2000 km -5,7%...Sa spun un sfert facuti in oras,restul autostrada....Bine,mai adaugam 1l in plus pt consumul real...nu cred in consumul afisat in bord...

View Postnoonna, on 25 mai 2015 - 13:46, said:

Am si eu una. Nu se compara cu 206, despre care am o parere foarte buna.

Singurele + uri: felul in care se rabateaza bancheta din spate si faptul ca e mai inalta.
- uri gramada: cel mai important - nu aveau masina pt drive test.
cele mai enervante: latimea si inclinarea montantilor din fata limiteaza foarte mult vizibilitatea. Nici luneta nu e prea "ofertanta" din acest punct de vedere.
Pozitia butonului de deschidere a portbagajului e incomoda. Foarte incomoda! Nu as lansa-o in vanzare fara actionare din cheie!
alte -
Functia ECO e chiar enervanta. Nu stiu ce distruge cu prioritate: bateria sau ambreiajul.
Un pahar de cafea nu ai unde pune! Cica exista optional "chitul fumatori" din care daca se scoate scrumiera se poate pune un pahar. O bucata de plastic gaurit ridica prea mult pretul masinii ca sa il includa in dotare standard?
Afiseaza in coltul ecranului cand sa schimbi viteza dar doar in sens crescator. Oricum, de dragul consumului redus, sugereaza treapta superioara la turatie cam mica. Eu cam ignor informatia asta, mai ales ca pe 206 il tineam mai turat (aprox in 2000 ture).

Am consola dar nu am navigatie. Mi s-a spus de la dealer ca nu se poate pune/instala. Credeam ca gasesc pe aici vreo info in sensul asta pana sa intreb importatorul.

Am impresia ca iar mi-a stricat bluetooth-ul de la telefon! Nu am apucat sa-l verific cu alte casti, dar se plange lumea ca nu ma aude bine. Ar fi a doua oara ca doar ce am trimis telefonul in service ... Doar ca acum nu mai e in garantie. Telefonul. Si nici nu stiu cum as putea demonstra care pe care strica... Posted Image

Consum mediu (in 6000 km) 4,4.
La ultimul drum, 80% pilot automat, autostrada - 4,2
In tara, la drumuri cu doar 20% autostrada tot 4,2.
din totalul de 6000 km cam 50% au fost facuti in oras. fara ambuteiaje, nu-i cinestie ce oras. Posted Image

uitasem de manere. Nu are! Alea din interior de deasupra usilor. O fi scump plasticul? sau suruburile?

mai pune un litru in plus la consumul afisat in bord:))))Crede ma:)

View Postkmeleonu3, on 15 martie 2013 - 00:25, said:

Varianta 1.2e-VTI BMP5 are 1055 kg.
Daca stau bine sa ma gandesc, Swift-ul meu are 1329cc, 92 cp, 118 Nm si 1060 kg.  Se descurca destul de bine pe autostrada, dar de la 140 in sus nu prea mai e treaba serioasa. Am condus in Germania si cu greu a atins 165km/h.
Sa tin cont si de conditiile de mai sus, sau la 2008 sunt cam alti factori care influenteaza performantele?

eu cu 1,2 ul din dotare i am dat 140....intr adevar se simte ca i motor mic....are doar 82 de cai...ce pretentii sa am?:)))

#17
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postionutz7979, on 01 iulie 2016 - 23:18, said:

...Nu stiu daca un astfel de motor face fatza la un drum de 2500 de km...Poat e cineva pe aici mai documentat pentru a mi zice....Oricum,am de gand sa fac drumul asta lung cu ea...
Si cu maxiscuterul poti face 2500 km lejer ...

#18
ionutz7979

ionutz7979

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 22.05.2016

View Postcobi1, on 01 iulie 2016 - 23:21, said:

Si cu maxiscuterul poti face 2500 km lejer ...

:)))))ei ,nici chiar asa....Mai trage si o ploaie..:)))Nu,cobi1,vvroiam sa zic altceva....Masina e noua,am doar 2000 facuti cu ea...Si nu s asa de expert in motoare si alte alea...Vroiam sa intreb oare ar fi o problema pentru un motor atat de mic sa l tii asa distanta multa numai in viteze de 110-120?avand in vedere ca la 120 deja are aproape 4000rpm?poate tu stii mai  bine...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate