Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Radare fixe pe autostrada A2
#37
Posted 13 March 2013 - 13:54
Nah, ce sens are, pierzi vremea. Te distrezi 40 de km si restul de 60 mergi regulamentar... cu 50 pe banda 2, ca sa fii sigur ca esti cel mai sofer regulamentar din cati s-au vazut!
|
#38
Posted 13 March 2013 - 13:54
accexpert, on 13 martie 2013 - 09:45, said:
De ce iti pare asa amuzant sa mergi legal? Pe autostrada? Cat vrei limita, 200? Daca nici pe autostrada nu poti pastra limita (130 este o limita ok, cam peste tot in europa este asa, 130-140), atunci sunt de inteles politistii care stau la panda cu radare mobile in tara sa amendeze vitezomanii. Este chiar o problema mentalitatea asta. Legislatia ar trebui mai dura si amenzile mai mari. Sorry, dar cand ai o MASINA si platesti pentru ea impozit statului roman anual cat juma de Logan... 130 Km/h in viata reala e o aberatie. Da, eu merg cu 180 Km/h de la un cap la altul. De ce? Pentru ca pot si vreau + ma simt bine. Ce te fute pe tine grija de ce fac eu? Pe bune... In orice tara (si la noi), 130 Km/h e real viteza MINIMA! Am fost de atatea ori prin vest si am vazut ce de la Mercedes la Opel, toti mergeau cu 160 Km/h pe banda II!. La noi 130 Km/h e pentru depasiri Iar asta e problema reala, mai ales cand e aglomerat pe autostrada. Pe banda I se merge cu 90 Km/h, iar pe a II-a cu 160 Km/h! E destul ca unul sa mearga "safe", adica sa doarma, ca toata banda I moare! E frumos si prea adevarat cliseul celui care doarme pe banda a II-a cu 130 Km/h, ca ce... te grabesti? Da, acum voi frana la camerele alea fixe; o fac si acum pe la poduri, unde stiu ca politia "vegheaza". Despre chestia cu viteza medie pe o portiune, e o aberatie si nua re sustinere legala. Daca se baga asta, o iau pe DN si tot merg tare. Cand legea devine mult prea stramta, fara portite... apar problemele adevarate. P.S. Eu mor cand aud de moralistii care spun ca ei merg legal, pentru ca le place. Nu le place! Nu stiu sa conduca, masina/buzunarul nu le permit! P.S.2 Un BMW nu se conduce se piloteaza (vorba cantecului)... |
#39
Posted 13 March 2013 - 15:10
fastcarjunkie, on 13 martie 2013 - 13:40, said:
^^ Vitezometrul masinii nu este un dispozitiv omologat, nici n-ar avea cum sa fie din cauza limitarilor inerente ale principiului folosit pentru masurare. Mai mult, orice producator introduce voit o marja pozitiva in acest sistem, in principal pentru a se feri de eventuale procese initiate de utilizatori. Asadar, ca sa fim corecti, in general stii doar aproximativ cu cat mergi. Adu-ti aminte de vechile Dacii ale caror vitezometru, cand mergea, indica cam ce voia el. Quote
Viteza indicată nu trebuie niciodată să fie inferioară vitezei reale. La valorile de încercare specificate la punctul 4.3.5 și la aceste valori, trebuie să existe între viteza V1 citită pe cadranul indicatorului de viteză, și viteza reală V2, următoarea relație: 0≤V1–V2≤(V2/10+ 4) km/h. Deci exista o omologare care te asigura ca la orice moment se indeplinesc cumulativ conditiile: - diferenta intre viteza indicata si cea reala este intotdeauna pozitiva (Vi e mereu mai mare sau cel mult egala cu Vr) - diferenta intre viteza indicata si cea reala este intotdeauna mai mica sau cel mult egala cu 10% din viteza reala + o marja fixa de 4kmph. Daca masina ta nu corespunde normelor tehnice, nu esti absolvit de vina (pentru ca esti responsabil de buna functionare a tuturor componentelor ei). Morala e ca sta in picioare foarte bine ce-am spus eu mai devreme. Esti informat tot timpul de viteza pe care o ai, cu o marja aleasa astfel incat sa nu poti depasi viteza legala fara sa iti dai seama. @Ahasverus, Romania este (teoretic) o tara libera si democratica. Tradus inseamna ca: - fiecare e liber sa faca orice (libertate) - regulile dupa care se guverneaza societatea (si se limiteaza libertatile mai sus mentionate) sunt decise prin puterea majoritatii cetatenilor (democratie) Libertatea trebuie inteleasa in contextul democratiei, nu separat. Mai exact, esti liber sa faci ce vrei, in limitele impuse de societatea in care traiesti. Ahasverus, on 13 martie 2013 - 13:54, said:
P.S.2 Un BMW nu se conduce se piloteaza (vorba cantecului)... Edited by crz, 13 March 2013 - 15:11. |
#40
Posted 13 March 2013 - 15:37
#41
Posted 13 March 2013 - 15:59
Ahasverus, on 13 martie 2013 - 13:54, said:
Iar asta e problema reala, mai ales cand e aglomerat pe autostrada. Pe banda I se merge cu 90 Km/h, iar pe a II-a cu 160 Km/h! E destul ca unul sa mearga "safe", adica sa doarma, ca toata banda I moare! E frumos si prea adevarat cliseul celui care doarme pe banda a II-a cu 130 Km/h, ca ce... te grabesti? Rolul limitarilor de viteza pe autostrada este printre altele sa "impacheteze" vitezele intr-un range rezonabil. Ca masinile mari au limitatoare la 80-90 ca unul cu Dacia nu merge decit cu 100 sau ca unul cu Matiz-ul nu merge decit cu 110 e nerelevant, e dreptul lor sa mearga cu viteza aia. Sau incepatori sau sau sau. Oricine are putina frustrare cind ajunge in fundul a doua tir-uri care se depasesc cu delta-v de 2 km/h dar asta este, e dreptul lor. Si limitarea de viteza de 130 (de exemplu) e pusa in mare masura ca sa poata depasi in oarece conditii de siguranta si ala cu 90, nu sa dai tu faruri si claxoane de la juma de km din spate ca vrei sa treci cu 160. |
#42
Posted 13 March 2013 - 19:51
Ahasverus, on 13 martie 2013 - 13:54, said:
Sorry, dar cand ai o MASINA si platesti pentru ea impozit statului roman anual cat juma de Logan... 130 Km/h in viata reala e o aberatie. dupa cum spuneai, ce ne f... pe noi grija ca tu dai o caruta de bani statului, tu sa te simti bine... alta aberatie sa nu fie... bine ca macar limitele de viteza nu sunt in functie de impozitul platit pe masina Edited by rexkroki, 13 March 2013 - 19:54. |
#43
Posted 13 March 2013 - 20:37
Ahasverus, on 13 martie 2013 - 13:54, said:
Sorry, dar cand ai o MASINA si platesti pentru ea impozit statului roman anual cat juma de Logan... 130 Km/h in viata reala e o aberatie. Da, eu merg cu 180 Km/h de la un cap la altul. De ce? Pentru ca pot si vreau + ma simt bine. Ce te fute pe tine grija de ce fac eu? Pe bune... In orice tara (si la noi), 130 Km/h e real viteza MINIMA! Am fost de atatea ori prin vest si am vazut ce de la Mercedes la Opel, toti mergeau cu 160 Km/h pe banda II!. La noi 130 Km/h e pentru depasiri Iar asta e problema reala, mai ales cand e aglomerat pe autostrada. Pe banda I se merge cu 90 Km/h, iar pe a II-a cu 160 Km/h! E destul ca unul sa mearga "safe", adica sa doarma, ca toata banda I moare! E frumos si prea adevarat cliseul celui care doarme pe banda a II-a cu 130 Km/h, ca ce... te grabesti? Da, acum voi frana la camerele alea fixe; o fac si acum pe la poduri, unde stiu ca politia "vegheaza". Despre chestia cu viteza medie pe o portiune, e o aberatie si nua re sustinere legala. Daca se baga asta, o iau pe DN si tot merg tare. Cand legea devine mult prea stramta, fara portite... apar problemele adevarate. P.S. Eu mor cand aud de moralistii care spun ca ei merg legal, pentru ca le place. Nu le place! Nu stiu sa conduca, masina/buzunarul nu le permit! P.S.2 Un BMW nu se conduce se piloteaza (vorba cantecului)... Din ingamfarea asta de coscos viteaz vei muri ca un prost pe sosea. Partea proasta este ca poti omori si altii, nevinovati. Ala e singurul lucru rau. Nu faci ce vrei, trebuie sa fi responsabil in tot ceea ce faci. In momentul cand iti inchipui ca "faci ce vrei ca sa te simti bine" devii deja un pericol public si pericolele publice trebuie izolate de societate. De aia, ca sunt inca multi care gandesc ca "fac ce vreau!" a ajuns Romania unde este si nici nu sunt sanse sa iasa vreodata din mizerie. Bineinteles, nu-mi inchipui ca cineva care gandeste ca d-ta primeste lectii. El stie mai bine, nu are nevoie. |
#44
Posted 13 March 2013 - 23:33
fastcarjunkie, on 13 martie 2013 - 15:37, said:
Ca sa fac un pic de offtopic: si cele diesel sau 1,8is? alea nu-s BMW-uri! @ fund rosu... prostu moare de grija altuia. Acum ma vezi in oglinda retrovizoare, apoi sunt un pct in fata. Eu consider ca oamenii care VOR sa mearga incet, chiar daca masina poate mai mult, sunt pur si simplu limitati in multe aspecte ale vietii. Ei sunt oile cuminti, prostii utili. Se amagesc cu expresia "cine merge incet, merge mereu", dar ignora contnuarea: "dar e intotdeauna ultimul...". |
#45
Posted 13 March 2013 - 23:45
Ahasverus, on 13 martie 2013 - 23:33, said:
Eu consider ca oamenii care VOR sa mearga incet, chiar daca masina poate mai mult, sunt pur si simplu limitati in multe aspecte ale vietii. Ei sunt oile cuminti, prostii utili. Se amagesc cu expresia "cine merge incet, merge mereu", dar ignora contnuarea: "dar e intotdeauna ultimul...". Sau oameni care chiar au o viata reala, nu cauta pseudoadrenalina pe o banda de asfalt. Pentru respectivii masina e un mijloc de transport, care ii pasioneaza intr-o anumita masura, dar fara a crapa de hepatita ca nu am medie orara de avion pe strada. Serios, daca sportivitatea BMW sta numai in viteza maxima, atunci ma retrag ... . Mai sportiv era un Porsche Boxter (ca sa fim cam pe acolo cu pretul). BMW este masina de lux (ma rog, premium), comparativ cu marea masa. Ca are motoare si dinamica pe masura asta nu o va face o masina sport decat in cazuri punctuale (divizia M). |
#46
Posted 13 March 2013 - 23:49
Ca sa mergi cu 200 Km/h nu iti trebuie decat un 1.9 TDI spalat.
Sportivitatea nu se simte pe autostrada. Unii conduc de placere, altii (se) "transporta". |
|
#47
Posted 14 March 2013 - 00:04
Unde dracu mergeti ma voi cu 180 constant pe mizeria aia de autostrada? Va merg masinile si in plan vertical?
Edited by RealThing, 14 March 2013 - 00:04. |
#48
Posted 14 March 2013 - 00:28
Ahasverus, on 13 martie 2013 - 13:54, said:
P.S.2 Un BMW nu se conduce se piloteaza (vorba cantecului)... Ah nu! Inca cun amarat cu 316 din care cure rugina si care se crede sportiv! Eu n-as solicita o masina veche de 15 ani la 200 la ora, s-ar putea sa te coste scump cand incepe sa se descompuna... Macar ai grija sa nu omori vreun nevinovat cand faci o eroare de "pilotaj" ... |
#49
Posted 14 March 2013 - 11:36
Adm, on 13 martie 2013 - 23:49, said:
Ca sa mergi cu 200 Km/h nu iti trebuie decat un 1.9 TDI spalat. Sportivitatea nu se simte pe autostrada. Unii conduc de placere, altii (se) "transporta". Nici măcar spălat. Ce mă amuză e că gărcile își implantează un sistem de adunat bani și aproape toată lumea sare să le ia apărarea. Desigur, cei care merg cu 150-160 km/h (marea masă a viitorilor infractori) sunt cei care pun în pericol viața copiilor celorlalți. Dacă tot vor radare, eu le-aș pune să dea amenzi celor care au sub 70 km/h pe banda 2. A dracu' logica asta circulară. Prin localități e limită de 30/50 km/h pentru că e populație. Prin apropierea localităților e limită de 70 km/h pentru că e... tot populație, mai apare câte unul pierdut pe jos pe drum, să nu-l calci. Prin afara localităților e limită de 100 km/h pentru că... e totuși un drum pe care te poți trezi cu căruțe, bicicliști, cineva de pe un drum lateral. Pe autostradă unde nu prea ai cum să te trezești cu alte cele pe drum în afară de cei care circulă și care intră pe noduri e limită de 130 km/h pentru că... AȘA E LEGEA. |
#50
Posted 14 March 2013 - 12:42
Ahasverus, on 13 martie 2013 - 23:33, said: alea nu-s BMW-uri! @ fund rosu... prostu moare de grija altuia. Acum ma vezi in oglinda retrovizoare, apoi sunt un pct in fata. Eu consider ca oamenii care VOR sa mearga incet, chiar daca masina poate mai mult, sunt pur si simplu limitati in multe aspecte ale vietii. Ei sunt oile cuminti, prostii utili. Se amagesc cu expresia "cine merge incet, merge mereu", dar ignora contnuarea: "dar e intotdeauna ultimul...". |
#51
Posted 14 March 2013 - 14:50
Ahasverus, on 13 martie 2013 - 23:33, said:
alea nu-s BMW-uri! @ fund rosu... prostu moare de grija altuia. Acum ma vezi in oglinda retrovizoare, apoi sunt un pct in fata. Eu consider ca oamenii care VOR sa mearga incet, chiar daca masina poate mai mult, sunt pur si simplu limitati in multe aspecte ale vietii. Ei sunt oile cuminti, prostii utili. Se amagesc cu expresia "cine merge incet, merge mereu", dar ignora contnuarea: "dar e intotdeauna ultimul...". Iti dai seama ca nu are rost sa-ti raspunda unul din "aia" limitatii... Ti-ar trebui dictionar ca sa intelegi mesajul pentru a formula injuratura de rigoare... |
|
#52
Posted 15 March 2013 - 00:14
AlexIP, on 14 martie 2013 - 11:36, said:
Prin afara localităților e limită de 100 km/h pentru că... e totuși un drum pe care te poți trezi cu căruțe, bicicliști, cineva de pe un drum lateral. Pe autostradă unde nu prea ai cum să te trezești cu alte cele pe drum în afară de cei care circulă și care intră pe noduri e limită de 130 km/h pentru că... AȘA E LEGEA. |
#53
Posted 20 March 2013 - 01:32
eu fac A1 ,A2 , A3 190 km/h de la un cap la altu ...problem?
P.S nu am avut accident pina acum si nici nu o sa am ,nici cind am urcat in primele zile de cind am luat permisul nu am avut stres Am facut primul drum pe autostrada la 2 zile de cind am luat permisul Bucuresti-Tg-Jiu si ce am mai plimbat cazanul prin oras ,aproximativ 800km. Daca e sa dai de prosti pe strada nu scapi de accident Daca esti prost tot nu scapi de accident Daca ai luat permisul pe spaga sau nepotisme nu scapi de morga Daca ai bun simt si nu abuzezi de legile fizici nu sunt probleme in ale condusului... Acum urmeaza ceva important : nu toti sunt facuti sa conduca o masina ,nici dupa 1000 de ore pe scoala de soferi. Specimenele care tin strins colacul ,care tremura cind vede ca unul taie calea sau vine spre el prea repede ,care nu se pot stapini ,mai bine sa se abtina de la comentarii si sa nu vorbeasca de sofat ca nu au treaba cu viata asta mai zbuciumata si plina de surprize. Volanul te tine in alerta non-stop cind esti pe drum sau asa ar trebui la un om cu cap. Este musai sa ai reflexe sa ai o vede buna si un stapinire de sine foarte puternica sa nu te piezi in situatii mai delicate. Cit timp ai aceste calitati si respecti legile fizici la volan nu ai probleme. Normal ca nu treci pe linga o trecere de pietoni cu 120km/h ca nu ai cum sa opresti nici timp sa reactionezi ,dar aceste situatii se exclud aici in discutie ,pentru ca nu ai cap daca faci asa ceva. Cit despre ce vrea politia ....nu e problema ,ince ,incet ajunge cutitul la os ,o sa iesim in strada si poate sa-i linșăm asa cum s-a intimplat cu Ceausescu (acolo a fost o decizie gresita dat cu astia de la guvernare din prezent e o decizie corecta....) Edited by polter, 20 March 2013 - 01:42. |
#54
Posted 20 March 2013 - 02:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users