Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

ING Homebank pentru IOS si Android - UPDATE

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#37
Alex86

Alex86

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 16.01.2006

View Postdemocratoo, on 11 iulie 2014 - 19:58, said:

Ce am vazut la noua aplicatie, e ca lipseste functia "generate QR code"

Din portofoliu alegi contul dorit, dai trimitere cont, email si apare codul QR, daca la asta te refereai...
Functie de scanare a facturilor e praf, nu face auto zoom la codul de bare si n-am reusit sa-mi citeasca o factura...

#38
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,473
  • Înscris: 16.12.2006
Update-ul asta vad ca e doar pentru versiunea de Android, pe iOS nu am primit niciun update.

#39
pykko

pykko

    I love, therefore I am

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,228
  • Înscris: 10.02.2006

View Postcatalinman, on 13 iulie 2014 - 13:35, said:

Update-ul asta vad ca e doar pentru versiunea de Android, pe iOS nu am primit niciun update.
Mai bine... se incarca atat de greu si are si erori la navigarea prin sectiuni. Sper sa o remedieze.

#40
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006

View Postcatalinman, on 13 iulie 2014 - 13:35, said:

Update-ul asta vad ca e doar pentru versiunea de Android, pe iOS nu am primit niciun update.

Las' ca am promit eu pe android si n-a mai functionat decat dupa ce am revenit la versiunea veche.
Deci bag codul client->parola->sms-ul primit si iar o ia de la capat....incercat de vreo 5-6 ori.
La suport mi-a zis sa astept un alt update.

Versiunea veche imi merge bine inca,cat o mai merge avand in vedere ca a aparut asta noua.

#41
bela

bela

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,308
  • Înscris: 28.04.2006
Imi poate confirma cineva daca pe Android este sau nu disponibil serviciul de notificari pentru contul cardului de credit?

Multumesc.

#42
razor1911

razor1911

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,237
  • Înscris: 17.08.2007
Poti activa serviciul SMS Alert, parca era 5 lei pe luna. Primesti SMS pentru tranzactii de intrare / iesire si descriere. Nu tine de aplicatie.

#43
bela

bela

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,308
  • Înscris: 28.04.2006
Serviciul acesta este pentru fiecare cont?
Ar fi fost bine daca prin push primemam si pentru contul atasat cardului de credit deoarece il folosesc destul de mult si astfel as evita debitari duble sau alte astfel de "greseli" ale sistemului.

#44
razor1911

razor1911

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,237
  • Înscris: 17.08.2007
Poate fi activat pentru fiecare cont in parte. Taxa va fi de 4 lei / luna pentru fiecare cont. La mine e 5 / luna, dar vorbim de alta mancare de peste :)

"https://www.ing.ro/i...le/alerte.html"

#45
bela

bela

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,308
  • Înscris: 28.04.2006
Am inteles...din pacate nu este ce vreau eu. Adica as fi vrut fie optiunea push(ideal) pentru contul cardului de credit fie optiunea SMS dar macar sa ma lase sa cobor plafoanele de notificare.
Oricum, eu inteleg ca este 4 RON/Luna pentru oricate conturi ai la ei.

Edited by bela, 28 July 2014 - 15:45.


#46
razor1911

razor1911

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,237
  • Înscris: 17.08.2007
Am un cont PF si un cont PJ. Am activat serviciul pe contul PJ si primesc notificare doar pentru acela.

#47
bela

bela

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,308
  • Înscris: 28.04.2006
Eu, din link-ul tau de mai sus, la sectiunea costuri inteleg ca pretul este per portofoliu. Oricum e mai putin important deoarece nu este ce vreau eu.

Edited by bela, 28 July 2014 - 16:44.


#48
Alex86

Alex86

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 16.01.2006
A mai aparut un update ieri, a reusit cineva sa scaneze o factura? La mine tot nu merge desi geniile luminate de la ING au trecut problema ca si rezolvata, evident aceeasi problema cu focusul... SII cu 4.4.2.

Quote

Remedieri erori:
- Scan&Pay (focalizare camera scanare coduri de bare)


#49
vali1712

vali1712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 27.03.2006
La mine nu mai merge de cand am updatat telefonul la IOS 8. A mai patit cineva asta ? Nu pot sa ma loghez. Apare un ecran alb si atat...

#50
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,473
  • Înscris: 16.12.2006
Nici la mine, ING nu au facut update la aplicatia Home Bank din App Store, nu e compatibil cu iOS 8, din cauza nu functioneaza.

#51
vali1712

vali1712

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 27.03.2006
Am inteles... mersi. Credeam ca tel meu a luat-o razna...

#52
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,473
  • Înscris: 16.12.2006
Au scos o versiune noua, 2.8 mai exact, de azi, 24 septembrie ING Home'Bank este compatibil cu iOS 8. :D

#53
fagutzu

fagutzu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 26.01.2012
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva?
Cat sunt valabile notificarile push?
Mai concret daca la servici(hipermarket cu panouri sanwich) pierd semnalul des si la fel si datele pot sa regasesc aceste notificari dupa o anumita perioada de 1ora sa zicem?
Multumesc!

#54
djcioc

djcioc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 08.02.2007
Salut, mai traieste acest topic?
Daca da, aveti vreo idee daca trebuie sa fac ceva special sa primesc si eu alerte push pe telefon?
Am incercat acum 1 an fara rezultat, acum am din nou serviciul activ si nu primesc, la call center mi se tot spune ca nu trebuie sa fac absolut nimic si le primesc, dar nu, nu se intampla asta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate