Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING Homebank pentru IOS si Android - UPDATE
Last Updated: Nov 04 2018 19:42, Started by
Ahasverus
, Mar 09 2013 00:11
·
0
#37
Posted 12 July 2014 - 06:53
democratoo, on 11 iulie 2014 - 19:58, said:
Ce am vazut la noua aplicatie, e ca lipseste functia "generate QR code" Din portofoliu alegi contul dorit, dai trimitere cont, email si apare codul QR, daca la asta te refereai... Functie de scanare a facturilor e praf, nu face auto zoom la codul de bare si n-am reusit sa-mi citeasca o factura... |
#38
Posted 13 July 2014 - 13:35
Update-ul asta vad ca e doar pentru versiunea de Android, pe iOS nu am primit niciun update.
|
#39
Posted 13 July 2014 - 15:33
#40
Posted 13 July 2014 - 18:40
catalinman, on 13 iulie 2014 - 13:35, said:
Update-ul asta vad ca e doar pentru versiunea de Android, pe iOS nu am primit niciun update. Las' ca am promit eu pe android si n-a mai functionat decat dupa ce am revenit la versiunea veche. Deci bag codul client->parola->sms-ul primit si iar o ia de la capat....incercat de vreo 5-6 ori. La suport mi-a zis sa astept un alt update. Versiunea veche imi merge bine inca,cat o mai merge avand in vedere ca a aparut asta noua. |
#41
Posted 28 July 2014 - 11:31
Imi poate confirma cineva daca pe Android este sau nu disponibil serviciul de notificari pentru contul cardului de credit?
Multumesc. |
#42
Posted 28 July 2014 - 11:55
Poti activa serviciul SMS Alert, parca era 5 lei pe luna. Primesti SMS pentru tranzactii de intrare / iesire si descriere. Nu tine de aplicatie.
|
#43
Posted 28 July 2014 - 12:02
Serviciul acesta este pentru fiecare cont?
Ar fi fost bine daca prin push primemam si pentru contul atasat cardului de credit deoarece il folosesc destul de mult si astfel as evita debitari duble sau alte astfel de "greseli" ale sistemului. |
#44
Posted 28 July 2014 - 15:36
Poate fi activat pentru fiecare cont in parte. Taxa va fi de 4 lei / luna pentru fiecare cont. La mine e 5 / luna, dar vorbim de alta mancare de peste
"https://www.ing.ro/i...le/alerte.html" |
#45
Posted 28 July 2014 - 15:45
Am inteles...din pacate nu este ce vreau eu. Adica as fi vrut fie optiunea push(ideal) pentru contul cardului de credit fie optiunea SMS dar macar sa ma lase sa cobor plafoanele de notificare.
Oricum, eu inteleg ca este 4 RON/Luna pentru oricate conturi ai la ei. Edited by bela, 28 July 2014 - 15:45. |
#46
Posted 28 July 2014 - 16:26
Am un cont PF si un cont PJ. Am activat serviciul pe contul PJ si primesc notificare doar pentru acela.
|
|
#47
Posted 28 July 2014 - 16:43
Eu, din link-ul tau de mai sus, la sectiunea costuri inteleg ca pretul este per portofoliu. Oricum e mai putin important deoarece nu este ce vreau eu.
Edited by bela, 28 July 2014 - 16:44. |
#48
Posted 24 August 2014 - 11:53
A mai aparut un update ieri, a reusit cineva sa scaneze o factura? La mine tot nu merge desi geniile luminate de la ING au trecut problema ca si rezolvata, evident aceeasi problema cu focusul... SII cu 4.4.2.
Quote Remedieri erori: - Scan&Pay (focalizare camera scanare coduri de bare) |
#49
Posted 23 September 2014 - 20:44
La mine nu mai merge de cand am updatat telefonul la IOS 8. A mai patit cineva asta ? Nu pot sa ma loghez. Apare un ecran alb si atat...
|
#50
Posted 23 September 2014 - 21:07
Nici la mine, ING nu au facut update la aplicatia Home Bank din App Store, nu e compatibil cu iOS 8, din cauza nu functioneaza.
|
#51
Posted 24 September 2014 - 00:23
Am inteles... mersi. Credeam ca tel meu a luat-o razna...
|
|
#52
Posted 24 September 2014 - 13:43
Au scos o versiune noua, 2.8 mai exact, de azi, 24 septembrie ING Home'Bank este compatibil cu iOS 8.
|
#53
Posted 09 March 2015 - 08:20
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva?
Cat sunt valabile notificarile push? Mai concret daca la servici(hipermarket cu panouri sanwich) pierd semnalul des si la fel si datele pot sa regasesc aceste notificari dupa o anumita perioada de 1ora sa zicem? Multumesc! |
#54
Posted 18 December 2016 - 19:39
Salut, mai traieste acest topic?
Daca da, aveti vreo idee daca trebuie sa fac ceva special sa primesc si eu alerte push pe telefon? Am incercat acum 1 an fara rezultat, acum am din nou serviciul activ si nu primesc, la call center mi se tot spune ca nu trebuie sa fac absolut nimic si le primesc, dar nu, nu se intampla asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users