Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...
Last Updated: Sep 04 2018 20:32, Started by
Ahasverus
, Mar 08 2013 23:44
·
0
#253
Posted 20 September 2017 - 22:57
http://carsalesbase....sover-segments/
Masinile conventionale vanzari in crestere fata de anul 2016. Pai ce fac electricele, ca tot cresc vanzarile la benzinare si dieseluri. 🤣🤣🤣 Electricele se pare ca nu opresc avantul si crestetea in vanzari a masinilor conventionale. E bine. Poanta eco, crrste vanzarile, dar nu la electrice. Edited by Torquemada-666, 20 September 2017 - 23:07. |
#254
Posted 26 September 2017 - 13:25
http://m.automarket....rice-79957.html
"Actuala tehnologie a bateriilor pentru mașinile electrice “nu va fi acceptată de prea mulți clienți”, afirmă cei de la Lexus prin vocea vicepreședintelui său executiv. Cu toate că avântul mașinilor electrice pe piața auto nu mai poate fi contestat, iar Tesla a devenit unul dintre cele mai populare branduri ale momentului tocmai din acest motiv, există și opinii mai rezervate privind situația actuală a electricelor. Yoshihiro Sawa, vicepreședinte executiv al celor de la Lexus, crede că actuala tehnologie a bateriilor “nu va fi acceptată de prea mulți clienți” ai mașinilor electrice. Cu toate acestea, el a spus că Lexus lucrează la dezvoltarea unei mașini electrice, dar că aceasta “va fi introdusă la momentul potrivit”. În schimb, Lexus oferă versiuni hibride pentru toate modelele din propria gamă. Oficialii companiei nu sunt îngrijorați de lipsa mașinilor electrice din gama lor și așteaptă “să intre în joc puțin mai târziu”, atunci când avansul tehnologic va fi pe placul lor." |
#255
Posted 26 September 2017 - 13:34
lexus face cum a facut sony cu lansarea TV-ul 3D sau cum au facut nemtii cu tehnologia trenurilor de mare viteza (au vandut la chinezi sa vada cat de fezabil este proiectul si apoi l-au bagat in DE).
in acelasi timp Porsche isi va lansa un hibrid... oamenii il vor accepta dupa ce va scrie pe baterii "duracell" |
#259
Posted 27 September 2017 - 20:43
Hansolo, on 26 septembrie 2017 - 17:43, said:
Toyota din pacate greseste la faza asta. Sigur, isi promoveaza tehnologia hibrid pe care au dat-o si la BMW iar hibridele proprii sunt mai bune decat diesel-urile de la concurenta doar ca sunt un pas intermediar. Sau poate prima companie din lume la vânzări are departamente de cercetare si analisti care au studiat problema si au ajuns la concluzia ca tehnologia actuala nu poate sustine si nu e fiabila pe full electric. Nu si au băgat picioarele in electric, au zis doar nu inca. Personal sunt total de acord cu ei. |
#260
Posted 27 September 2017 - 20:55
Sau poate au de amortizat prea multe active relationate cu motorul termic sivdaca ar face-o brusc si-ar da cu "tesla" in oua. La asta nu te-ai gandit?
|
#261
Posted 27 September 2017 - 21:49
Ba da, insa explicația asta nu tine.
E o piata imensa. Îți dai seama ce înseamnă să înlocuiești tot parcul auto bazat pe motoare termice cu motoare electrice? Cât ai avea de vândut ? Poate greșesc, dar nu cred... De fapt as pune pariu că în cazul apariției acumulatorilor aia mult așteptați și lăudați se reprofilează producția instant. Cerere sa fie. |
#262
Posted 28 September 2017 - 14:32
@Rdaneel, gresesti. Daca Toyota pur si simplu nu comenta nimic sau spunea ca studiaza era ok. Insa cand in reclama la hibride mentioneaza ca nu e nevoie sa fie bagat in priza atunci nu e o simpla explicatie tehnica. N-a spus nimeni sa inlocuiesti peste noapte tot parcul auto de motoare termice, dar poti avea o pozitie pozitie ponderata daca nu ai ceva cu care sa iesi in fata.
De altfel si la plug-in au ramas in urma fata de Chevrolet Volt. Sa nu mai spunem ca si-au dat cu stangul in dreptul la promovarea fuel-cell (auto pe hidrogen), ca toate Mirai vandute au fost in pierdere si a fost un dead-end atat economic cat si ca resurse/ecologic. O chestiune mai interesanta e modelul de statie Shell din Uk https://electrek.co/...g-gas-stations/ Din comentarii daca ajung sa ceara .49p/kWh ajung la pret/mila egal cu motoarele ICE. De asemenea ce mi-a atras atentia: But even in Germany the average price of 1 kWh is 25 cents and that is after 55% taxes and levy, the actual production and distribution costs are only 19.3% of those 25 cents. Holy shit N-am idee daca e asa, ceva info: http://ec.europa.eu/...rice_statistics https://www.cleanene...holds-pay-power |
|
#263
Posted 11 October 2017 - 15:46
#264
Posted 11 October 2017 - 16:02
Aham...foarte pertinente ale unui CEO care a adus in pragul falimentului Fiat-Chrysler.
|
#265
Posted 23 October 2017 - 05:59
Vad ca s-a schimbat numele topicului. Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia ... . Nu sunt inca solutia la ce? Ca daca vorbim de transport, o hibrida face ce face si una clasica. Chiar si electricele se apropie foarte mult. Inca au ceva limitari, dar in functie de scopul achizitiei pot fi compensate de alte avantaje.
Daca vorbim de poluare, e un pas mare inainte. Ca sa fie 0 poluarea mai trebuie construite si centralele cu poluare 0. Si se cupleaza perfect cu smart grid si panori solare. Deci sa ne lamareasca si pe noi cineva despre ce mai vorbim acum ca am impresia ca sunt persoane de pe aici care privesc masinile electrice cum sunt privite tigarile electronice: de ce fumezi din aia maica, nu ai vazut la TV ca sunt nocive? Mai bine baga una din aia de tutun adevarat ca e mai naturala Acum ce sa zic, fiecare are dreptul la propria opinie, dar daca stai si citesti pe forumurile de dincolo si compari cum sunt privite masinile electrice acolo fata de ce se scrie la noi, iti dai seama cat de inapoiati suntem. Puneti fratilor mana si conduceti o masina electrica. Vorbiti din propria experienta nu din auzite pe la stiri! Da, masina electrica nu e solutia universala la orice problema de transport. Nici nu cred ca o sa fie vreodata. Dar cu hibridele ce aveti? |
#266
Posted 23 October 2017 - 07:28
Mda. Am ametit eu topicurile... Ignorati ce nu se aplica
|
#267
Posted 28 October 2017 - 23:46
Incep sa apara si la noi primele flote de masini hibryde :
http://ecoprofit.ro/...ngdistribution/ Deci se pare ca macar hybridele sunt deja solutia la poluarea urbana, pana ajung si electricele la preturi accesibile ! |
|
#268
Posted 01 November 2017 - 12:14
Lumea stie si decide singura, foarte corect.
http://m.automarket....rile-80761.html "Constructorii auto solicită îmbunătățirea infrastructurii pentru ca vânzările de mașini electrice și plug-in hybrid să crească, în contextul în care cota de piață a acestor vehicule depășește 1% în numai 10 țări europene. Asociația Constructorilor de Automobile din Europa (ACEA) trage un semnal de alarmă cu privire la popularitatea mașinilor electrice și plug-in hybrid pe teritoriul Bătrânului Continent. Organizația avertizează că, cu câteva excepții notabile, cele mai multe țări europene nu au ajuns încă nici măcar la o cotă de piață de 1%. Pe această listă figurează inclusiv Germania, cea mai mare piață auto europeană, acolo unde cota de piață a mașinilor cu încărcare la priză este de numai 0.8%. De asemenea, vânzările de astfel de vehicule sunt foarte mici în alte două piețe importante din Europa, Spania (0.3%) și Italia (0.2%), la fel ca și în țările din Europa Centrală și de Est, unde cota de piață depășește rar 0.3%. De altfel, inclusiv în România aceasta este scăzută, de numai 0.1%." |
#269
Posted 01 November 2017 - 17:51
Unele masini electrice vand bine.
http://m.automarket....l-an-80769.html BMW i3, cea mai vanduta din Romania. Este BMW, este germana, este firma cu experienta, deci este de succes. Vinde mai bine decat Tesla cu toate inovatiile ei, desi BMW, are autonomie mult mai mica, nu atata electronica, iar designul nu straluceste. Dar, daca doar de i3 a fost nevoie sa concurezi marea tesla in Romania, asta spune f.multe. Bravo BMW !!! Am corectat. Edited by Torquemada-666, 01 November 2017 - 18:06. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users