Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5662 replies to this topic

#19
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Bang goes the theory.
Eu de mult sunt de parere ca cei care studiaza un fenomen de orice fel din afara lui sa cunoasca cel putin la fel de bine acel fenomen cum isi cunosc specializarea lor. Altfel, praf si pulbere.
Specialisti in sex care studiaza reproducerea la broaste.

#20
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,068
  • Înscris: 19.12.2012
Eu mizez pe hidrogen, este peste tot in jurul nostru (in stari combinate) si este nepoluant. In plus, puterea dezvoltata de un motor termic ce foloseste hidrogen e mult mai mare decat unul electric. De vreo 20 de ani se tot incearca diverse variante pe hidrogen dar din nu stiu ce motive, nu se vrea exploatarea la maxim a acestei ramuri.

#21
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Hidrogenul a murit odata cu Hindenburgul si mort o sa ramana.
E energie pura. La hidrocarburi stii ca ai H si C. Hul e energia si Cul e fumul. Cu cat o hidrocarbura are mai multi de H si mai putini de C in formula, cu atat e mai puternica. Chestia cu CH3, CH4 samd.

Arderea hidrogenului da apa si energie si cam atat.
Ardere=oxidare.
Adica H+O. Apa e H2O.

Uitati-va voi la mine daca nu o sa alimentati cu electrolit gata incarcat peste niste ani. E cea mai comoda forma de stocare a energiei electrice si de implementare a infrastructurii. Il predai pe ala inert si iei altul incarcat in cateva minute. Fara sa schimbi bateria cu totul sau sa-l bagi tu pe ion cu forta in eletrolit.
Probabil ca au avut si altii ideea asta dar mie mi-a venit odata cu topicul asta si cu incantatiile mistice ale lui Becali.

Cum ziceam, au avut altii ideea asta inaintea mea prin anii 70. Baieti destepti de la NASA.
"Deeya l-cells store energy within the electrolyte itself, with no solid materials, such as lead-oxide, required. This approach completely decouples the power and energy ratings of the systems. As such, system power is defined by the size of the electrode stacks, and available energy depends only on the size of the electrolyte tanks."
(...)
"In the long term, Deeya plans to expand into large 50-megawatt batteries"

http://spinoff.nasa....f2008/er_2.html

Utilizatorii de TDI se vor adapta cel mai repede. Doar vor schimba bidonul de Mobil din portbagaj cu cel de Deeya ca nu se stie niciodata. Probabil automakerul va scoate un motor care va consuma 1 litru de electrolit la mia de km si mai trebuie completat intre schimburi Posted Image

Edited by undercoverbrother, 09 March 2013 - 01:32.


#22
nellox333

nellox333

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 09.06.2007
Posted Image daaa!solutia e calul cu caruta!Nasol ca e comestibil!Posted Image

#23
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Comestibil, combustil, ce mai conteaza?
Chestii de nuanta si de semantica.

Edited by undercoverbrother, 09 March 2013 - 01:38.


#24
NASTYPRIMUL

NASTYPRIMUL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,605
  • Înscris: 20.09.2008

View Postundercoverbrother, on 09 martie 2013 - 00:48, said:

Bang goes the theory.
Eu de mult sunt de parere ca cei care studiaza un fenomen de orice fel din afara lui sa cunoasca cel putin la fel de bine acel fenomen cum isi cunosc specializarea lor. Altfel, praf si pulbere.
Specialisti in sex care studiaza reproducerea la broaste.
Nu specialistii isi spun ultimul cuvint, ci piata.
daca piata absoarbe astfel de masini, e in regula. Cu toate problemele.
Deocamdata piata nu a fost intrebata....niciodata.
Fiindca producatorii de termice chiar au sabotat. O recunoaste clar un fost director de la GM. Si el spune ca masina electrica e f ieftina. Cu gurita lui.
Pretul mare pe piata al automobilului electric se datoreaza faptului ca nu a trecut niciodata de faza de prototipuri de piata.

Deci sabotarea este cauza inexistentei pe piata a automobilului electric. Nu problemele tehnice.

Deci cei ce au luat decizii au fost cei cu c...ie in loc de creier.

#25
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

View Postmotanu44, on 09 martie 2013 - 00:23, said:

Apropo de asta, si de masini silentioase... Am vazut un documentar recent care arata ca soferii conduc prudent cand aud motorul mai tare.

A fost facut pe un esantion de cateva persoane, puse intr-un simulator performant, setat pe masina identica, doar cu zgomotul motorului diferit (electrica vs obisnuita vs sport).
Concluzia testului a fost  - cu cat auzim mai tare motorul, cu atat conducem mai prudent.

Ciudat, din perspectiva poluarii fonice si a antifonarii interioare.

Si cred ca e mai bine si pentru pietoni, sa auda masina cand vine.
Nici o problema. Or sa apara pe piata CD-uri cu zgomot de motor pe care o sa-l pui frumos in Cd cand pleci cu masina de pe loc ca sa ai si zgomot de motor aferent.

#26
kim1

kim1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 15.05.2012
nu e invers? cu cat auzi mai mult zgomot cu atat ii dai mai mult?
si daca nu e zgomot de motor nu esti tentat sa auzi cauciucurile mai bine(cum scartaie/derapeaza)?

#27
Kortana

Kortana

    POWERED BY MICROSOFT !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,221
  • Înscris: 24.11.2010
Eu nu as cumpara o masina "zgomotoasa", nu m-ar ajuta la nimic.
Cele care ar putea sa fie solutia, sunt pe cele cu apa dar nici un producator "nu doreste" sa le produca in serie.
Motivele ar fi multe.

#28
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Sau cu aer. Ca e peste tot.

Nu-i asa simplu...

#29
kim1

kim1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 15.05.2012
se pare ca sunt, 9 din 10 proprietari ar cumpara-o din nou: http://www.worldcarf...0-miles-between

doar ca acesti proprietari au si ceva bani. dar cu ajutorul lor se vor ieftini.

#30
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Cine a vrut asa ceva, a cumparat. Poate vor mai fi si altii care isi vor cumpara dar in scurt timp se va ajunge la o saturatie sa zic asa adica se va forma un parc de Volturi care nu se va mari ci doar va fi reimprospatat. Va mai fi si piata sh dar si aia va fi limitata.
Btw, ma mir cum Mercedes nu i-a tras de urechi, numele de VoLT fiind al lor. La noi ii zice doar LT dar pe alte piete VOLT.

Edited by undercoverbrother, 04 April 2013 - 17:11.


#31
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Volt as lua si eu, imi place masina, cei drept mai mult imi place Ampera, suna mai bine la ureche si Opel este ceva mai comun pe aici, dar la 35.000 fara taxe este pornografie curata + nevoia unei statii de incarcare, lucru greu de facut la bloc.

#32
martonwass

martonwass

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 05.04.2013
Niciodata nu vor circula atatea masini electrice cate sunt acum pe combustie interna . Cel mult vor fi 10 %.
Presupunem  ca  s-a  descoperit modalitatea de a face o baterie foarte fiabila si foarte usoara si f ieftina . Problema este ca acea baterie tot cu energie trebuie sa o incarci si presupunem ca o incarcam cu
50 KWh (Aproximativ asta este capacitatea medie a unui acumulator a unui autoElectric)  . Si un calcul simplu ca sa va dati seama de imposibilitatea utilizarii deocamdata pe scara larga a automobilului electric . La ora actuala in Romania sunt cam 5 milioane de masini personale , si presupunem ca toate ar fi electrice (ca asa zic toti ca va fi in viitor , suta la suta electric) . Sa zicem ca daca factorul de utilizare ar fi de 1/100 adica din 100 de masini ar fi puse doar una la incarcat timp de ora (incarcare rapida), tot ar trebui ca reteaua energetica nationala sa suporte un surplus de energie de 2500 MWh. Ori la ora actuala consumul energetic orar al Romaniei este cam de 8000 MWh iar puterea totala instalata undeva la 20.000 MW. Putere instalata ar fi sa zicem pentru 5% automobile (stau cate 5 % din automobile la incarcat timp de o ora ), problema este ca nu ai destula energie primara,  Carbune , hidro , petrol, nuclear etc.

#33
retele

retele

    Acest etern fabulos

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,788
  • Înscris: 29.04.2004
Ca să nu mai deschid topic nou: Apple își propune să livreze pe piață o mașină electrică în 2019:
Apple Inc. is accelerating efforts to build an electric car, designating it internally as a “committed project” and setting a target ship date for 2019, according to people familiar with the matter.
wsj.com

#34
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,113
  • Înscris: 04.02.2011
Uite o mașină care sigur va da reject la telefoanele cu Android, probabil nici n-o să le poți încărca :lol:

#35
FlorinCCC

FlorinCCC

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 19.04.2015
Niciodata nu se va tine cont de ceea ce vrea piata, ci ne vor da impresia ca asta vrem, cand de fapt ne vor obliga sa vrem.(scumpiri si taxe aberante.. Practic, nu ne vom putea permite sa intretinem un motor cu ardere interna)
Categorim, motoarele electrice sunt de viitor(electricitatea este o ramura care va acapara orice, deja suntem depedenti de electricitate), au si avantaje fata de un motor cu ardere interna, cuplu mai bun, constructie mai simpla, intretinere mai ieftina,zgomot redus, singura problema este legata de incarcare si autonomie, dar in timp se vor rezolva, oricum s-au facut progrese mari in acest domeniu. In plus, vom avea posibilitatea producerii curentului prin retele eoliene, panouri electrice. Deci ne va avantaja trecerea la motoare electrice? Eu zic ca da....daca nu vor incepe sa profite de asta, prin scumpiri si adaugiri de taxe aberante, cum au facut si cu combustibilul din ziua de azi.
Si acum daca ne gandim, cat de complicata e constructia si proiectarea unui motor cu ardere interna, fata de unul electric (cine are studii de inginerie, va sti), ne intrebam de ce nu s-a facut aceasta trecere mai devreme si de ce ne chinuim cu ceva atat de complicat de atatia ani.
Raspunsul e simplu, economia (dupa parerea mea, SUA are cel mai greu cuvant de spus, iar cand vor vrea sa ii sugrume pe arabi cu petrolul lor, vom trece la electrice cu toti)

#36
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,680
  • Înscris: 30.01.2006
Da da, si materia prima? Aia vine de la chinezi. O fi mai bine pentru americani?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate