Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus
 Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...
 Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...
 

Uleiuri pentru motosape

- - - - -
  • Please log in to reply
474 replies to this topic

#37
lukes07

lukes07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 23.10.2006
vad aici multe pareri despre uleiuri si "intamplari" datorate uleiului; cel mai important este ca uleiul sa fie schimbat la timp, dupa recomandarea producatorului motorului, uzual primul schimb se face la 8-10 ore si ulterior la aprox.50 ore (motoare mici pe benzina).  Daca cautati prin carti la motoarele Briggs&Stratton de exemplu o sa gasiti recomandarea pentru ulei monograd cu vascozitate 30 iar daca cumparati flacon de ulei Briggs&Straton (600ml) o sa vedeti ca este tot monograd. 10W40 recomandat in cartile Honda este in regula, nu sunt probleme nici cu 15W40, cu conditia sa fie schimbate la timp. Mai ales uleiul multigrad, cand e uzat, isi pierde mult din proprietati; cel monograd pot zice ca "e mai rezistent" motiv pentru care e si recomandat de B&S la majoritatea masinilor pentru spatii verzi.  Problema de calitate a uleiului e mult mai grava la motoarele in doi timpi unde daca nu ai ulei bun si in raport strict controlat faci varza motorul.

#38
laurentiudragos35

laurentiudragos35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 23.02.2013
foloseste cineva ulei MOL Dynamic Garden 4T 10W-30? ceva pareri despre acest ulei ?este cam ieftin pentru un ulei bun

#39
laurentiudragos35

laurentiudragos35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 23.02.2013

 lukes07, on 14 martie 2013 - 17:49, said:

vad aici multe pareri despre uleiuri si "intamplari" datorate uleiului; cel mai important este ca uleiul sa fie schimbat la timp, dupa recomandarea producatorului motorului, uzual primul schimb se face la 8-10 ore si ulterior la aprox.50 ore (motoare mici pe benzina).  Daca cautati prin carti la motoarele Briggs&Stratton de exemplu o sa gasiti recomandarea pentru ulei monograd cu vascozitate 30 iar daca cumparati flacon de ulei Briggs&Straton (600ml) o sa vedeti ca este tot monograd. 10W40 recomandat in cartile Honda este in regula, nu sunt probleme nici cu 15W40, cu conditia sa fie schimbate la timp. Mai ales uleiul multigrad, cand e uzat, isi pierde mult din proprietati; cel monograd pot zice ca "e mai rezistent" motiv pentru care e si recomandat de B&S la majoritatea masinilor pentru spatii verzi.  Problema de calitate a uleiului e mult mai grava la motoarele in doi timpi unde daca nu ai ulei bun si in raport strict controlat faci varza motorul.

se merita sa cumperi ulei ulei 4 t sae 10w 30 gen MOTUL ,REPSOL ,RAVENOL ,YACCO ,sunt mai scumpe dar au este si protejeaza cica ambreiajul umed ,se merita cumparate ,problema este ca nu se gasesc decat pe net

#40
laurentiudragos35

laurentiudragos35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 23.02.2013

 Bogdan_AGRi, on 12 martie 2013 - 20:01, said:

ba da este pe melc si curea

bogdan ma poti ajuta cu intrebarea aceasta- se merita sa cumperi ulei ulei 4 t sae 10w 30 gen MOTUL ,REPSOL ,RAVENOL ,YACCO ,sunt mai scumpe dar au este si protejeaza cica ambreiajul umed ,se merita cumparate ,problema este ca nu se gasesc decat pe net

 pufarin, on 10 martie 2013 - 09:39, said:

Daca sti ce faci nu este riscant, iar o punte redresoare si un regulator de curent nu sant o mare inginerie, doar o cutie in plus care trebuie sa o agati undeva, problema mare este curentul livrat de bobina CDI-ului, cat poti sa tragi din ea fara griji.

ma poti ajuta cu un raspuns?se merita sa cumperi ulei ulei 4 t sae 10w 30 gen MOTUL ,REPSOL ,RAVENOL ,YACCO ,sunt mai scumpe dar au este si protejeaza cica ambreiajul umed ,se merita cumparate ,problema este ca nu se gasesc decat pe net

#41
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
se merita.

#42
laurentiudragos35

laurentiudragos35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 23.02.2013
eu sunt de putin timp posesorul unui pubert si trebui sa fac schimbul la ulei ,tin sa spun ca de la cumparare nu l-am mai pornit de loc ,as vrea si eu cateva lamuriri in legatura cu transmisia ,mai exact cu uleiul de acolo ,la magazin m-i s-a spus ca nu este nevoie sa-i puna ulei t90 ca are din fabrica ,pe forum cand am citit toata lumea spune ca nu vin cu ulei nici la motor nici la transmisie ,la motor i-au pus ei viking dar la transmisie au zis ca nu e nevoie si mi-au aratat ca este pe rotile alea dintate ca asa vine de la producator ,si de aceea nu am mai pornit-o de frica sa nu aibe ulei de ajuns si sa pateasca ceva ,aam vrut sa dau drumul la ulei si nu stiu cum sa dau fulia aia mare ca nu pot baga mana sa umblu la surubul la galben ,as da drumul si as pune eu cu mana mea altul sa fiu sigur ,am desfacut siguranta la fulie si am incercat sa trag de ea dar nu vrea nici dea dracu ,stie cineva ?

#43
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 21.12.2006
Ma bag si eu: la viking-ul meu folosesc orice imi ramane de la un schimb de ulei la masina, atata timp cat e 5W30. Asa am folosit: Liqui Moly, Ford Formula F, dar si ulei de Dacia. Pana acum merge foarte bine. Nu am folosit niciodata alta formula inafara de 5W30 sau, prima data, SAE30 monograd. La transmisie (pe lant) se baga vaselina cu litiu. Eu am pus cea recomandata de Viking, adica Shell Alvania. Cam atat la motosapa.

#44
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 26.10.2003
Eu nu as folosi uleiuri xx-30 la motoare racite pe aer in conditiile de vara din Ro. Cel mai indicat ar fi un 10w-40 insa de calitate avand in vedere temperaturile f. ridicate pe care le va avea uleiul.

#45
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 21.12.2006
Producatorul B&S recomanda, ca ulei multigrad universal 5W30. Deci pe acela il voi folosi. Romania nu este Arabia Saudita. E Europa. Sunt sigur ca Romania nu este cu nimic mai calda decat Grecia. Si totusi, si in Grecia este recomandat acelasi 5W30.

#46
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 3,623
  • Înscris: 26.10.2003

 predrag80, on 25 aprilie 2013 - 14:48, said:

Producatorul B&S recomanda, ca ulei multigrad universal 5W30. Deci pe acela il voi folosi. Romania nu este Arabia Saudita. E Europa. Sunt sigur ca Romania nu este cu nimic mai calda decat Grecia. Si totusi, si in Grecia este recomandat acelasi 5W30.

Da, uleiul lor, sintetic 100% 5w-30 special conceput si aditivat pentru motoare racite pe aer. Pun pariu ca se comporta diferi de uleiurilor pentru masini cu motoare racite pe apa ( uleiuri normale de autovehicul, ceea ce folosesti din cate observ ).

#47
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 21.12.2006
Asa-i. Si marmota ce facea?! De ce cautati a fi mai catolici decat Papa. Daca producatorul iti recomanda ulei mineral SAE30 ca prima optiune si nu face nici o alta referire la ulei multigrad decat 5w30, trebuie sa vina si unul cu x aditivi si alte conditii. Nu, nu trebuie da fie aditivat si nici 100% sintetic. Dar daca insistati, puteti folosi motul pentru motociclete de curse care ajung la 13000 rpm. Cine va opreste?! Oricum il veti schimba la 50 ore si asta nu pentru ca nu mai unge ci pentru ca este murdar.

Edited by predrag80, 25 April 2013 - 16:03.


#48
aflo

aflo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 11.12.2013
Am citit tot despre uleiurile folosite pt motoarele honda, pana soseste jucaria ,am intrebat pe un tehnician de la firma  daca uleiurile de masina 5w30 sunt bune, raspunsul a fost ca orice ulei mai de calitate {firma} cu aceste specificatii este foarte bun deci nu obligatoriu ulei honda,am mers la cumparaturi cu gandul sa  iau ceva ce se gaseste  mai usor gen> mobil,castrol,valvoline
si cand colo vad pe raft la un magazin ulei motul ,ma gandeam ca o sa fie cam scump am intrebat si  surpriza 34 lei litru, mai ieftin ca mobil si castrol lam si cumparat, ps motosapa vine cu ulei de rodaj de tip apolo, si ulei in transmisie t 90.

#49
maxddm

maxddm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 12.06.2012
Dragi colegi eu va recomand sa folositi uleiul Ravenol pentru motosape/motocultoare (mai jos aveti o poza cu bidonul si specificatiile tehnice).
Acest tip de ulei indeplineste cerintele Honda, Huskvarna, Stihl si O Mac.
Tatal meu de ceva vreme si-a cumparat o motosapa chinezeasca si  foloseste numai acest ulei  ( in transmisie tot Ravenol dar special pt transmisie).
Pretul lui nu este mai mare decat al celor din clasa concurentei la acest capitol.
Acest ulei este exclusiv fabricat in Gemrmania (auo singura fabrica) iar metodele de contrafacere au fost eliminate....bidonul nu se mai resigileaza, pe bidon este inscriptionata o holograma care poate fi citita la raze UV).
Aceasta firma o folosesc si eu de 40000 de km la masina mea diesel si tin sa spun ca e mare diferenta intre el si uleiurile folosite in trecut (GM, Castrol sau Mobil).
Sa nu va ganditi ca sunt distribuitor de Ravenol..ca ma apuca rasul....departe de acest gand......eu doar vreau sa va recomand un ulei bun pentru motocultoare/motosape...dat fiind faptul ca am vazut cum se comporta motosapa lu' batranu care foloseste acest ulei.
Folositi-l si pe urma sa-mi spuneti daca ati fost multumiti.

SPECIFICATII
RAVENOL 4-Takt Rasenmaheroel HD 30 indeplineste si depaseste normele:
Husqvarna
Honda
Stihl
Oleo-Mac
Please observe Original Equipment Manufacturer’s instructions!
Honda Small 4-Stroke Engines
Husqvarna Small 4-Stroke Engines
Oleo-Mac Small 4-Stroke Engines
SAE 30
Stihl Small 4-Stroke Engines
Parametru  Unitate de masura  valoare  Metoda de testare
Culoare 3  
Densitate (la 15°C)  g/ml  0.888  DIN 51757
Viscozitate (la 40°C)  mm2/s  91.9  DIN 51562
Viscozitate (la 100°C)  mm2/s  10.9  DIN 51562
indice de viscozitate 103  DIN ISO 2909
Punct de inflamabilitate (COC)  °C  232  DIN ISO 2592
Punct de curgere  °C  -26  DIN ISO 3016
Cifra de bazicitate  TBN  mg KOH/g  6  DIN ISO 3771
Sulfati in cenusa  %  0.87  DIN 51 575

Daca ceea ce am scris se va considera reclama...atunci ...rog insistent un moderator sa stearga postarea mea.
Va multumesc.

Attached Files


Edited by maxddm, 04 June 2014 - 15:20.


#50
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Ziic ca e bine sa te apuci sa razi din momentul in care ai postat. Se zice ca rasul nu ingrasa.

#51
maxddm

maxddm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 12.06.2012
Si de ce ma rog ar fi trebuit sa rad din primul moment in care am inceput sa scriu listarea mea?
Luminează-ma te rog.....nu am acelasi coeficient ridicat de inteligenta...ca al tau......te rog sa ma scuzi pentru sarcasmul meu.....

Edited by maxddm, 04 June 2014 - 19:01.


#52
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Este foarte probabil sa ma depasesti la coeficienti, teste si alte mizilicuri din astea, dar nu ai spus nimic nou in postarea respectiva, doar ai facut un pleosc, copy-paste, de undeva fara sa ne zici de ce e mai bun decat Mobil, BP, Agip, Shell, Texaco, Repsol, Total, Castrol, etc. Fabrica o fi ea in Germania, dar ambaleaza distilate, la fel ca oricare din cei enumerati ma sus, aduse de peste mari si tari ca nemtii nu prea se lafaie in aur negru. Deci ce are in plus fata de un Divinol, Metabond si alte nume care incearca sa sparga piata cu povesti legate de "Made in...." si " Noua tehnologie de..."

#53
maxddm

maxddm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 12.06.2012
Da-mi voie te rog sa-ti argumentez pe larg de ce e mai bun Ravenol decat alte uleiuri ( tin sa precizez...este strict parerea mea....formulata pe experienta acumulata timp de cativa ani in domeniul auto):

Un lucru general mai intai......Majoritatea fabricantilor lucreaza cu amestecuri (e mai ieftin)..aici nu e nimic nou dar diferenta se stabileste prin:

1 Rezistenta uleiului la temperaturi inalte (Ravenol stie sa faca asta..)...iar ca sa comparam aceasta caracteristica va trebuisa alegem la intamplare cateva uleiuri si sa le adaugam pe rand in acelasi motor si sa observam rezultatele la 40= grade de temperatura la umbra ( 99% din agricultori la temperatura aia lucreaza cu utilajele)...crede-ma ca pe autoturismul meu am facut acest test... si clar balanta s-a inclinat in favoarea acestuiulei din Germania.
2. Castrol si Mobil lucreaza cu licente...Ravenol nuuuu.....au o singura fabrica.
3. Am sa te rog sa intri pe ADAC Germania si sa verifici care sunt uleiurile recomandate de ei.....ai sa fii surprins sa gasesti acolo Ravenol
4. Tot ca un test pe care l-am facut ...iti spun ca am folosit Castrol Mobil, Rheinol, Elf dar nici unul nu a reusit sa curete atat de bine motorul cuma facut-o Ravenol ( am desfacut de cateva ori mai multe motoare si am vazut ca lucreaza..iar pe ultima masina pe care o am in prezent am folosit succesiv 3 tipuri de uleisi am vazut cat de curat este motorul cu Ravenol spre deosebire de celelalte firme cu renume.
5. Ravenol are masuri drastice impotriva contrafacerii...exemplu.....bidonul de 4 L de Ravenol are 2 rubrici...dreptunghiulare care daca sunt razuite ...veti gasi 2 coduri si ....daca aveti curiozitatea sa transmiteti aceste coduri la adresa de e-mail de pe bidon...veti primi in aceeasi zi confirmarea ca uleiul este conform specificatiilor Ravenol germania si veti primi si data fabricatiei uleiului si data cand a iesit pe poarta fabricii....sa vedem cand o sa faca Mobil si Castrol asa ceva.

si mai sunt si altele...ramane sa mai faci si tu reasearch......nu ar strica asta......

Edited by maxddm, 04 June 2014 - 19:40.


#54
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Inclusiv baietii tai din Germania lucreaza cu amestecuri in diverse proprotii pentru ca nu pot obtine altfel produsul ( uleiul) la standadul asumat.
1. Nu iei la intamplare "niste uleiuri din bidon" testezi  acele uleiuri care corespund temperaturilor exterioare.
2. Licentele inseamna si niste standarde care trebuie respectate de respectivii, teste de calitate pe loturile respective.
3. La primul serach despre ADAC mia iesit la iveala scandalul cand au masluit testul cu Loganul, cand au dezumflat cauciucul sa il poata  rasturna si sa zica ca nu e bun. Deci sunt de incredere
4. Prea curate uleiule Ravenol - suna aiurea. Uneori poate insemna ca uleiul  provoaca coroziune.
5. Oricine vrea sa isi apere proprietatea.

http://www.briggsand...p/other-engines


M-am oprit din scris si in topicul de aici, se pare ca trolez si ajut publicitatea prin voluntariat.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate