Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Uleiuri pentru motosape
Last Updated: Feb 09 2022 23:57, Started by
laurentiudragos35
, Mar 07 2013 23:46
·
0
#37
Posted 14 March 2013 - 17:49
vad aici multe pareri despre uleiuri si "intamplari" datorate uleiului; cel mai important este ca uleiul sa fie schimbat la timp, dupa recomandarea producatorului motorului, uzual primul schimb se face la 8-10 ore si ulterior la aprox.50 ore (motoare mici pe benzina). Daca cautati prin carti la motoarele Briggs&Stratton de exemplu o sa gasiti recomandarea pentru ulei monograd cu vascozitate 30 iar daca cumparati flacon de ulei Briggs&Straton (600ml) o sa vedeti ca este tot monograd. 10W40 recomandat in cartile Honda este in regula, nu sunt probleme nici cu 15W40, cu conditia sa fie schimbate la timp. Mai ales uleiul multigrad, cand e uzat, isi pierde mult din proprietati; cel monograd pot zice ca "e mai rezistent" motiv pentru care e si recomandat de B&S la majoritatea masinilor pentru spatii verzi. Problema de calitate a uleiului e mult mai grava la motoarele in doi timpi unde daca nu ai ulei bun si in raport strict controlat faci varza motorul.
|
#38
Posted 16 March 2013 - 15:28
foloseste cineva ulei MOL Dynamic Garden 4T 10W-30? ceva pareri despre acest ulei ?este cam ieftin pentru un ulei bun
|
#39
Posted 16 March 2013 - 17:17
lukes07, on 14 martie 2013 - 17:49, said:
vad aici multe pareri despre uleiuri si "intamplari" datorate uleiului; cel mai important este ca uleiul sa fie schimbat la timp, dupa recomandarea producatorului motorului, uzual primul schimb se face la 8-10 ore si ulterior la aprox.50 ore (motoare mici pe benzina). Daca cautati prin carti la motoarele Briggs&Stratton de exemplu o sa gasiti recomandarea pentru ulei monograd cu vascozitate 30 iar daca cumparati flacon de ulei Briggs&Straton (600ml) o sa vedeti ca este tot monograd. 10W40 recomandat in cartile Honda este in regula, nu sunt probleme nici cu 15W40, cu conditia sa fie schimbate la timp. Mai ales uleiul multigrad, cand e uzat, isi pierde mult din proprietati; cel monograd pot zice ca "e mai rezistent" motiv pentru care e si recomandat de B&S la majoritatea masinilor pentru spatii verzi. Problema de calitate a uleiului e mult mai grava la motoarele in doi timpi unde daca nu ai ulei bun si in raport strict controlat faci varza motorul. se merita sa cumperi ulei ulei 4 t sae 10w 30 gen MOTUL ,REPSOL ,RAVENOL ,YACCO ,sunt mai scumpe dar au este si protejeaza cica ambreiajul umed ,se merita cumparate ,problema este ca nu se gasesc decat pe net |
#40
Posted 16 March 2013 - 17:20
Bogdan_AGRi, on 12 martie 2013 - 20:01, said:
ba da este pe melc si curea bogdan ma poti ajuta cu intrebarea aceasta- se merita sa cumperi ulei ulei 4 t sae 10w 30 gen MOTUL ,REPSOL ,RAVENOL ,YACCO ,sunt mai scumpe dar au este si protejeaza cica ambreiajul umed ,se merita cumparate ,problema este ca nu se gasesc decat pe net pufarin, on 10 martie 2013 - 09:39, said:
Daca sti ce faci nu este riscant, iar o punte redresoare si un regulator de curent nu sant o mare inginerie, doar o cutie in plus care trebuie sa o agati undeva, problema mare este curentul livrat de bobina CDI-ului, cat poti sa tragi din ea fara griji. ma poti ajuta cu un raspuns?se merita sa cumperi ulei ulei 4 t sae 10w 30 gen MOTUL ,REPSOL ,RAVENOL ,YACCO ,sunt mai scumpe dar au este si protejeaza cica ambreiajul umed ,se merita cumparate ,problema este ca nu se gasesc decat pe net |
#42
Posted 30 March 2013 - 01:16
eu sunt de putin timp posesorul unui pubert si trebui sa fac schimbul la ulei ,tin sa spun ca de la cumparare nu l-am mai pornit de loc ,as vrea si eu cateva lamuriri in legatura cu transmisia ,mai exact cu uleiul de acolo ,la magazin m-i s-a spus ca nu este nevoie sa-i puna ulei t90 ca are din fabrica ,pe forum cand am citit toata lumea spune ca nu vin cu ulei nici la motor nici la transmisie ,la motor i-au pus ei viking dar la transmisie au zis ca nu e nevoie si mi-au aratat ca este pe rotile alea dintate ca asa vine de la producator ,si de aceea nu am mai pornit-o de frica sa nu aibe ulei de ajuns si sa pateasca ceva ,aam vrut sa dau drumul la ulei si nu stiu cum sa dau fulia aia mare ca nu pot baga mana sa umblu la surubul la galben ,as da drumul si as pune eu cu mana mea altul sa fiu sigur ,am desfacut siguranta la fulie si am incercat sa trag de ea dar nu vrea nici dea dracu ,stie cineva ?
|
#43
Posted 25 April 2013 - 14:27
Ma bag si eu: la viking-ul meu folosesc orice imi ramane de la un schimb de ulei la masina, atata timp cat e 5W30. Asa am folosit: Liqui Moly, Ford Formula F, dar si ulei de Dacia. Pana acum merge foarte bine. Nu am folosit niciodata alta formula inafara de 5W30 sau, prima data, SAE30 monograd. La transmisie (pe lant) se baga vaselina cu litiu. Eu am pus cea recomandata de Viking, adica Shell Alvania. Cam atat la motosapa.
|
#44
Posted 25 April 2013 - 14:42
Eu nu as folosi uleiuri xx-30 la motoare racite pe aer in conditiile de vara din Ro. Cel mai indicat ar fi un 10w-40 insa de calitate avand in vedere temperaturile f. ridicate pe care le va avea uleiul.
|
#45
Posted 25 April 2013 - 14:48
Producatorul B&S recomanda, ca ulei multigrad universal 5W30. Deci pe acela il voi folosi. Romania nu este Arabia Saudita. E Europa. Sunt sigur ca Romania nu este cu nimic mai calda decat Grecia. Si totusi, si in Grecia este recomandat acelasi 5W30.
|
#46
Posted 25 April 2013 - 15:36
predrag80, on 25 aprilie 2013 - 14:48, said:
Producatorul B&S recomanda, ca ulei multigrad universal 5W30. Deci pe acela il voi folosi. Romania nu este Arabia Saudita. E Europa. Sunt sigur ca Romania nu este cu nimic mai calda decat Grecia. Si totusi, si in Grecia este recomandat acelasi 5W30. Da, uleiul lor, sintetic 100% 5w-30 special conceput si aditivat pentru motoare racite pe aer. Pun pariu ca se comporta diferi de uleiurilor pentru masini cu motoare racite pe apa ( uleiuri normale de autovehicul, ceea ce folosesti din cate observ ). |
|
#47
Posted 25 April 2013 - 16:02
Asa-i. Si marmota ce facea?! De ce cautati a fi mai catolici decat Papa. Daca producatorul iti recomanda ulei mineral SAE30 ca prima optiune si nu face nici o alta referire la ulei multigrad decat 5w30, trebuie sa vina si unul cu x aditivi si alte conditii. Nu, nu trebuie da fie aditivat si nici 100% sintetic. Dar daca insistati, puteti folosi motul pentru motociclete de curse care ajung la 13000 rpm. Cine va opreste?! Oricum il veti schimba la 50 ore si asta nu pentru ca nu mai unge ci pentru ca este murdar.
Edited by predrag80, 25 April 2013 - 16:03. |
#48
Posted 31 December 2013 - 11:52
Am citit tot despre uleiurile folosite pt motoarele honda, pana soseste jucaria ,am intrebat pe un tehnician de la firma daca uleiurile de masina 5w30 sunt bune, raspunsul a fost ca orice ulei mai de calitate {firma} cu aceste specificatii este foarte bun deci nu obligatoriu ulei honda,am mers la cumparaturi cu gandul sa iau ceva ce se gaseste mai usor gen> mobil,castrol,valvoline
si cand colo vad pe raft la un magazin ulei motul ,ma gandeam ca o sa fie cam scump am intrebat si surpriza 34 lei litru, mai ieftin ca mobil si castrol lam si cumparat, ps motosapa vine cu ulei de rodaj de tip apolo, si ulei in transmisie t 90. |
#49
Posted 04 June 2014 - 14:59
Dragi colegi eu va recomand sa folositi uleiul Ravenol pentru motosape/motocultoare (mai jos aveti o poza cu bidonul si specificatiile tehnice).
Acest tip de ulei indeplineste cerintele Honda, Huskvarna, Stihl si O Mac. Tatal meu de ceva vreme si-a cumparat o motosapa chinezeasca si foloseste numai acest ulei ( in transmisie tot Ravenol dar special pt transmisie). Pretul lui nu este mai mare decat al celor din clasa concurentei la acest capitol. Acest ulei este exclusiv fabricat in Gemrmania (auo singura fabrica) iar metodele de contrafacere au fost eliminate....bidonul nu se mai resigileaza, pe bidon este inscriptionata o holograma care poate fi citita la raze UV). Aceasta firma o folosesc si eu de 40000 de km la masina mea diesel si tin sa spun ca e mare diferenta intre el si uleiurile folosite in trecut (GM, Castrol sau Mobil). Sa nu va ganditi ca sunt distribuitor de Ravenol..ca ma apuca rasul....departe de acest gand......eu doar vreau sa va recomand un ulei bun pentru motocultoare/motosape...dat fiind faptul ca am vazut cum se comporta motosapa lu' batranu care foloseste acest ulei. Folositi-l si pe urma sa-mi spuneti daca ati fost multumiti. SPECIFICATII RAVENOL 4-Takt Rasenmaheroel HD 30 indeplineste si depaseste normele: Husqvarna Honda Stihl Oleo-Mac Please observe Original Equipment Manufacturer’s instructions! Honda Small 4-Stroke Engines Husqvarna Small 4-Stroke Engines Oleo-Mac Small 4-Stroke Engines SAE 30 Stihl Small 4-Stroke Engines Parametru Unitate de masura valoare Metoda de testare Culoare 3 Densitate (la 15°C) g/ml 0.888 DIN 51757 Viscozitate (la 40°C) mm2/s 91.9 DIN 51562 Viscozitate (la 100°C) mm2/s 10.9 DIN 51562 indice de viscozitate 103 DIN ISO 2909 Punct de inflamabilitate (COC) °C 232 DIN ISO 2592 Punct de curgere °C -26 DIN ISO 3016 Cifra de bazicitate TBN mg KOH/g 6 DIN ISO 3771 Sulfati in cenusa % 0.87 DIN 51 575 Daca ceea ce am scris se va considera reclama...atunci ...rog insistent un moderator sa stearga postarea mea. Va multumesc. Attached FilesEdited by maxddm, 04 June 2014 - 15:20. |
#50
Posted 04 June 2014 - 18:49
Ziic ca e bine sa te apuci sa razi din momentul in care ai postat. Se zice ca rasul nu ingrasa.
|
#51
Posted 04 June 2014 - 19:00
Si de ce ma rog ar fi trebuit sa rad din primul moment in care am inceput sa scriu listarea mea?
Luminează-ma te rog.....nu am acelasi coeficient ridicat de inteligenta...ca al tau......te rog sa ma scuzi pentru sarcasmul meu..... Edited by maxddm, 04 June 2014 - 19:01. |
|
#52
Posted 04 June 2014 - 19:18
Este foarte probabil sa ma depasesti la coeficienti, teste si alte mizilicuri din astea, dar nu ai spus nimic nou in postarea respectiva, doar ai facut un pleosc, copy-paste, de undeva fara sa ne zici de ce e mai bun decat Mobil, BP, Agip, Shell, Texaco, Repsol, Total, Castrol, etc. Fabrica o fi ea in Germania, dar ambaleaza distilate, la fel ca oricare din cei enumerati ma sus, aduse de peste mari si tari ca nemtii nu prea se lafaie in aur negru. Deci ce are in plus fata de un Divinol, Metabond si alte nume care incearca sa sparga piata cu povesti legate de "Made in...." si " Noua tehnologie de..."
|
#53
Posted 04 June 2014 - 19:38
Da-mi voie te rog sa-ti argumentez pe larg de ce e mai bun Ravenol decat alte uleiuri ( tin sa precizez...este strict parerea mea....formulata pe experienta acumulata timp de cativa ani in domeniul auto):
Un lucru general mai intai......Majoritatea fabricantilor lucreaza cu amestecuri (e mai ieftin)..aici nu e nimic nou dar diferenta se stabileste prin: 1 Rezistenta uleiului la temperaturi inalte (Ravenol stie sa faca asta..)...iar ca sa comparam aceasta caracteristica va trebuisa alegem la intamplare cateva uleiuri si sa le adaugam pe rand in acelasi motor si sa observam rezultatele la 40= grade de temperatura la umbra ( 99% din agricultori la temperatura aia lucreaza cu utilajele)...crede-ma ca pe autoturismul meu am facut acest test... si clar balanta s-a inclinat in favoarea acestuiulei din Germania. 2. Castrol si Mobil lucreaza cu licente...Ravenol nuuuu.....au o singura fabrica. 3. Am sa te rog sa intri pe ADAC Germania si sa verifici care sunt uleiurile recomandate de ei.....ai sa fii surprins sa gasesti acolo Ravenol 4. Tot ca un test pe care l-am facut ...iti spun ca am folosit Castrol Mobil, Rheinol, Elf dar nici unul nu a reusit sa curete atat de bine motorul cuma facut-o Ravenol ( am desfacut de cateva ori mai multe motoare si am vazut ca lucreaza..iar pe ultima masina pe care o am in prezent am folosit succesiv 3 tipuri de uleisi am vazut cat de curat este motorul cu Ravenol spre deosebire de celelalte firme cu renume. 5. Ravenol are masuri drastice impotriva contrafacerii...exemplu.....bidonul de 4 L de Ravenol are 2 rubrici...dreptunghiulare care daca sunt razuite ...veti gasi 2 coduri si ....daca aveti curiozitatea sa transmiteti aceste coduri la adresa de e-mail de pe bidon...veti primi in aceeasi zi confirmarea ca uleiul este conform specificatiilor Ravenol germania si veti primi si data fabricatiei uleiului si data cand a iesit pe poarta fabricii....sa vedem cand o sa faca Mobil si Castrol asa ceva. si mai sunt si altele...ramane sa mai faci si tu reasearch......nu ar strica asta...... Edited by maxddm, 04 June 2014 - 19:40. |
#54
Posted 04 June 2014 - 20:39
Inclusiv baietii tai din Germania lucreaza cu amestecuri in diverse proprotii pentru ca nu pot obtine altfel produsul ( uleiul) la standadul asumat.
1. Nu iei la intamplare "niste uleiuri din bidon" testezi acele uleiuri care corespund temperaturilor exterioare. 2. Licentele inseamna si niste standarde care trebuie respectate de respectivii, teste de calitate pe loturile respective. 3. La primul serach despre ADAC mia iesit la iveala scandalul cand au masluit testul cu Loganul, cand au dezumflat cauciucul sa il poata rasturna si sa zica ca nu e bun. Deci sunt de incredere 4. Prea curate uleiule Ravenol - suna aiurea. Uneori poate insemna ca uleiul provoaca coroziune. 5. Oricine vrea sa isi apere proprietatea. http://www.briggsand...p/other-engines M-am oprit din scris si in topicul de aici, se pare ca trolez si ajut publicitatea prin voluntariat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users