Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Uleiuri pentru motosape

- - - - -
  • Please log in to reply
474 replies to this topic

#19
pipera

pipera

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 27.10.2010

 laurentiudragos35, on 07 martie 2013 - 23:46, said:

este adevarat ca sunt problema cu intinzatoarele /o curea cat costa?un intinzator de curea ?
se gasesc piese pentru ele /dvs ce ulei folositi ?

 laurentiudragos35, on 07 martie 2013 - 23:46, said:

este adevarat ca sunt problema cu intinzatoarele /o curea cat costa?un intinzator de curea ?
se gasesc piese pentru ele /dvs ce ulei folositi ?

ulei folosesc garden 10w /30w ,intinzatoarele nu au nici o problema ,iar cureaua este inca noua,motosapa am cumparat-o asta toamna si am lucrat cu ea aproximativ 2000 m patrati,acum am schimbat uleiul si a pornit foarte bine fara probleme ,pana acum sunt foarte multumit de ea,gandestete ca motorul cu care este echipata este si la modelele de 5000 roni de la pubert , este foarte buna si este un model fiabil ,crede-ma ca nu te pacalesti la 1800 roni nu gasesti motosapa mai buna,iar daca vrei piese de schimb gasesti destule pe internet.

#20
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,826
  • Înscris: 17.03.2008
IDI1, bagă continuarea la oloiuri, te rog! Sunt cu ochii cât cepele.

#21
stefan1976

stefan1976

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 13.07.2011
Eu am bagat in b&s-ul meu 10w40 de la kaufland(made in germany) si l-am scos, dupa un an, negru cu mici chestii argintii.

#22
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

 IdI1, on 08 martie 2013 - 19:41, said:

Legatura API  cu SAE este prin faptul ca se afla in acelasi bidon . Norma API SF  era indeplinita atat in uleiul RO3 ( SAE 15w-30 ) cat si de uleiurile  SAE 10w-40. Norma SAE are legatura cu vascozitatea in plaja de temperaturi exterioare pentru care este recomandat uleiul,  Clasificarea API are legatura cu ce trebuie sa indeplineasca uleiul referitor la proprietati antiuzura, coroziune si anticoroziune, antirugina, oxidare etc.

Corect, dar eu incerc sa iti demonstrez ca fenomenul ala de care pomeneai la motoarele Honda nu are nici o legatura cu aluminiul si calitatea uleiului. Oltcit-ul avea o gramada de aluminiu in motor si evident ulei comunist vai de mama lui si totosi refuza sa se strice.

Edited by pufarin, 08 March 2013 - 23:04.


#23
laurentiudragos35

laurentiudragos35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 23.02.2013
foloseste cineva acest tip de ulei pentru motosapa lui MOL Dynamic Garden 4T 10W-30 -ulei pentru utilaje de gradinarit ? nu este nicio reclama ,dar am observat ca are niste  valori bune ,il foloseste cineva ?e multumit ,?eu m0am gandit sa folosesc acest tip de ulei ulei motor Yacco MVX 500 4T 10W30 1L
ulei motor Yacco MVX 500 4T 10W30 1L ,poate ii prelungesc viata motorului subaru la pubertul meu ,in carte scrie 10w30 ,dar nu vreau honda ci motul in 4 t

#24
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Bate seaua sa priceapa iapa. Laurentiudragos35, ai vazut ce a scris sefu`mai sus? Sau tu esti mai incapatanat de felul tau?

#25
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Sunt multe de spus pe tema uleiurilor, iar eu nu sunt specialist in asa ceva.
Spre exemplu uleiurile pentru motoarele de conceptie recenta, cu specificatii API SM/SL, au un continut redus de fosfor cea ce poate provoca probleme unor motoare ( coroziune) de conceptie anteriora specificatiilor respective.

Clasificarea API:

Benzina
SA - Pentru motoare foarte vechi, fara cerinte de performanta. Folosita numai atunci cand este ceruta in mod special de fabricant.
SB - Pentru motoare foarte vechi. Folosita numai atunci cand este ceruta in mod special de fabricant.
SC - Pentru motoare fabricate pana in anul 1967.
SD - Pentru motoare fabricate pana in anul 1971.
SE - Pentru motoare fabricate pana in anul 1979.
SF - Pentru motoare pe benzina fabricate dupa 1980, pana in anul 1989. În comparatie cu SE asigura o curatire mai buna a partilor active ale motorului si reducerea depunerilor, rezistenta la oxidare si protectie la uzura mai ridicate.
SG - Pentru motoare fabricate dupa 1980, pana in anul 1993 inclusiv. Recomandat la autoturismele si autoutilitarele pe benzina. Aditivare mai ridicata in comparatie cu SF.
SH - Pentru motoare fabricate pana in anul 1996 inclusiv. Valabil incepand cu 1993, contine un sistem de asigurare a calitatii care in comparatie cu SG asigura in mod mai sever proprietatile uleiului.
SJ - Pentru toate motoarele folosite in prezent. A fost introdusa in clasificarile API dupa 1996. Este mai eficienta decat SH in ceea ce priveste stabilitatea la oxidare la temperaturi inalte, compatibilitatea cu catalizatorul, spumare redusa.
SL - Cea mai inalta clasa de performanta pentru motoarele pe benzina dupa clasificarea API. A fost introdusa incepand cu iulie 2001. Standard inca in vigoare.
SM - Cea mai inalta clasa de performanta pentru motoarele pe benzina dupa clasificarea API. A fost introdusa incepand cu noiembrie 2004. Pentru toate motoarele performante produse in prezent, avand o protectie imbunatatita impotriva depozitelor si lucrului l temperaturi scazute. Unele uleiuri pot primi specificatia "Energy Saving",

Diesel
CA - CC - Pentru motoare diesel pana in 1965.
CD - Valabil din 1965, lubrifiant pentru motoare diesel de sarcina mare, supraalimentate. Contine aditivi DD mai eficienti.
CE - Lubrifiant pentru motoare diesel de mica si mare viteza, cu sarcina ridicata, supraalimentate. Aditivat moderat, asigura consum redus de ulei.
CF - A fost introdus in 1994. Pentru motoare diesel cu sau fara injectie indirecta, incluzand si pe cele care folosesc combustibil cu sulf peste 0,5%. Înlocuieste specificatia API CD.
CF-2 - Introdusa in 1994. Pentru motoare cu sarcina mare, in doi timpi.
CF-4 - Introdusa in 1990 . Pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, aspirate natural sau supraalimentate. Poate fi folosita in loc de API CD sau CE.
CG-4 - Introdusa in 1995. Pentru motoare diesel in patru timpi, cu sarcina mare, care folosesc combustibil sub 0,5% sulf. Uleiurile CG-4 sunt recomandate la motoarele care indeplinesc standardele de emisii din 1994. Poate fi folosit in loc de API CD, CE si CF-4.
CH-4 - Introdusa la 1 decembrie 1998. Pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, care indeplinesc standardele de emisii din 1998. Uleiurile CH-4 sunt special aditivate sa fie folosite cu combustibili sub 0,5% sulf. Asigura o uzura mai redusa la ghidajele de supape, tratare mai eficienta a funinginii si performante mai ridicate. Poate fi folosita in loc de API CD, CE, CF-4 si CG-4.
CI-4 - Introdusa in 2002. Pentru motoare diesel in patru timpi, de mare viteza, care vor indeplini in 2004 standardele de emisie implementate in 2002. Standardul CI-4 este destinat motoarelor prevazute cu sistem de recirculare a gazelor arse si destinate motoarelor Diesel ce folosesc o motorina cu o concentratie de pana la 0.5% sulfuri. Pot fi folosite in locul uleiurilor care indeplinesc standardele CD, CE, CF-4, CG-4, CH-4. Unele uleiuri pot primi specificatia CI-4 Plus.
CJ-4 - In Septembrie 2006, API a inceput certificarea uleiurilor si pentru standardul CJ-4. Acesta se adreseaza motoarelor in 4 timpi Diesel, echipate sisteme de control al emisiei cu filtre de particule si alte sisteme moderne.


Clasificarea ACEA  (Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile):

A1 - Ulei multigrad pentru motoare pe benzina, stabil la forfecare la temperaturi medii, asigura economie de combustibil.
A2 - Ulei multigrad de vascozitate normala pentru motoare pe benzina.
A3 - Ulei multigrad stabil la forfecare, de mica volatilitate. Proprietati foarte bune de curatire, stabilitate excelenta.
B1 - Ulei pentru motoare diesel, stabil la forfecare la temperaturi medii si sarcini mici, asigura economie de combustibil.
B2 - Ulei pentru motoare diesel de sarcina mica.
B3 - Ulei pentru motoare diesel de sarcina mica. Depaseste prescriptiile B1, B2 privind conditiile de uzura, depuneri si formarea de funingine.
B4 - Avantajos, in primul rand, in motoarele diesel cu injectie directa.
E1 - Ulei pentru interval normal de schimb, motoare usor supraalimentate.
E2 - Ulei pentru interval normal de schimb, motoare mediu supraalimentate.
E3 - Superior normei E2-96, ulei SHPD, asigura curatenie si protectie antiuzura impecabila. Satisface EURO 1 si EURO 2.
E4 - Norma mai severa decat E3, asigura cel mai lung interval de schimb.
E5 - Asigura curatire mai buna a pistonului, protectie ridicata la uzura, stabilitate mai buna la oxidare.

Clasificarea API pentru transmisii
GL-1: Norma specifica angrenajelor elicoidale si melcate, ale cutiilor de viteze manuale, ce functioneaza la presiuni si viteze scazute. Ulei mineral , neaditivat extrema presiune.
GL-2: Norma specifica axelor echipate cu angrenaje melcate, ce lucreaza in conditii de incarcare nu foarte severe.
GL-3: Norma specifica cutiilor de viteze manuale si axelor echipate cu angrenaje elicoidale, ce lucreaza in conditii medii de incarcare.
GL-4: Norma specifica angrenajelor hipoide ce lucreaza in conditii severe de incarcare (viteze mari si cuplu mic, cuplu mare viteze mici). Performante standard, aditivare extrema presiune.
GL-5: Norma specifica angrenajelor hipoide ce lucreaza in conditii foarte severe(viteze mari si socuri, cuplu mic si viteze mari, cuplu mare si viteza redusa).  Performante standard, puternic aditivat extrema presiune.
GL-6: Norma specifica angrenajelor hipoide deschise ( cu o deschidere mai mare de 5 cm, ce se apropie de 25% din diametrul coroanei dintate) supuse la conditii de lucru foarte severe de lucru: variatii ale vitezei, patinari si socuri mari.
MT-1: Norma specifica transmisiilor nesicronizate. Cerinte specifice privind rezistenta la oxidare.

#26
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Clasificarea SAE.  Vascozitatea ( curgerea) uleiului in functie de temperaturatura mediului in care lucreaza motorul.
Iarna s-ar putea ca uleiul de vara sa fie o piftie si sa nu  ajunga in motor, iar vara cel de iarna sa se evapore sa ramana tigaia goala.

Pentru motor:

Ulei monograd:
SAE 0W-5W ulei de iarna pentru tarile nordice cu temperaturi mai jos de -30 °C
SAE 10W ulei de iarna de la 0 la -20 C°
SAE 15W ulei de iarna -15 to +20 °C
SAE 20W-20  iarna, vara, in functie de zona de cilmat -10 to +20 C°
SAE 25W ulei de iarna  pentru zonele  0 to +30 °C
SAE 30 ulei de vara +30 C°
SAE 40 ulei de vara, pentru tarile sudice +15 to +40 C°
SAE 50 ulei de vara pentru tarile tropicale cu temperaturi apropiate de +40 °C

Ulri multigrad:
SAE 0W-30 All-season oil below -30 to +30°C
SAE 0W-40 All-season oil below -30 to +40°C
SAE 5W-30 All-season oil below -20 to +40°C
SAE 5W-40 All-season oil below -20 to +40°C
SAE 5W-50 All-season oil below -20 to +50°C
SAE 10W-30 All-season oil -20 to +20 C°
SAE 10W-40 All-season oil -20 to +40 C°
SAE 10W-50 All-season oil -20 to +50 C°
SAE 15W-40 All-season oil -20 to +50 C°
SAE 20W-50 All-season oil -10 to +40 C°

Pentru transmisii:
Monograd:
SAE 70 W ulei special pentru tarile nordice
SAE 75W ulei de iarna
SAE 80W ulei de iarna
SAE 90W ulei de vara
SAE 140W ulei de vara pentru anumite zone de climat specifice

Multigrad:
SAE 75W-90 All-season oil
SAE 80W-90 All-season oil
SAE 85W-140 All-season oil/summer oil

http://www.profi-tec...che_nr=1&v=html
http://www.profi-tec...che_nr=1&v=html

Attached File  visc.jpg   59.68K   80 downloads
Attached File  50c2e77d71fa5.jpg   20.96K   83 downloads

http://www.bobistheoilguy.com/


Clasificarea SAE tine cont de temperaturile exterioare in care lucreaza motorul pentru a putea curge uleiul in bune conditii ( a avea presiune cum se zice), iar clasificarea API tine cont de ce trebuie sa indeplineasca uleiul in interiorul motorului pentru al proteja. Despre clasificarea ACEA nu pot sa zic nimic pentru ca nu am inteles-o am dat copy-paste cu speranta ca nu se observa.
Eu consider ca este de preferat un ulei multigrad in Romania, 10w-40 la motor, iar pentru transmisii un 75w-90 spre munte sau 80w-90 spre mare pe care le alegeti in functie de clasificarea API care corespunde utilajului sau sezonului in care lucrati.

Edited by IdI1, 09 March 2013 - 12:00.


#27
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,826
  • Înscris: 17.03.2008
Frăţioare,frăţioare, lasă ochii mei să zboare!.... Nu credeam că e aşa de complicat cu scormonitorile astea! Astăzi am prins o oră liberă şi fiindcă eram îmbrăcat şi io ca de duminica, am dat o tură până-n Dedeman să belesc ochii la LC75. Trăgeam speranţă că-mi cumpăr 3 chile de arpagic ca să intru-n rându' lumii. Altfel, cum naiba să justific nevesti-mii lipsa a 2000 de lei?
M-am pierdut, frăţică, în SAE, API, ACEA...
Spune-mi, ca pentru nivelu' meu, adică 4 clase primare, şi alea făcute cu greu: ce oloi să bag?
Am aşa: de Logan, de Megane şi de tractor. Merge vreunu' din astea?Posted Image

#28
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Nu ma bag sa fac recomandari. Nu se stie ce motorizari sunt, vezi recomandarile din manulul de exploatare al fiecarui autovechicul
Motoare Megane: K9K/F9Q/K4J/K4M/F4R pe Logan habar nu am ce s-a pus.
Tractor ai un u445 daca imi amintesc eu bine, iar la asta este simplu orice ulei cu specificatie diesel API ( exceptie CJ-4 care nu se potriveste ). Iar la plaja de  temperatura exterioara consulti SAE. Spre exemplu  daca mergi de acum pana in toamna poti baga linistit un 20W-40 sau la schimbul de peste o luna merge direct un M40 Super3 pana in septembrie, daca prestezi pana in noiembrie inceput de decembrie un 15w-40 sau tot timpul anului un 10w-40. Odata la doi ani schimbat ulieul chiar daca nu ai facut numarul de ore ( 250 ore, daca nu ma insel).
La generatia de motoare de pe Logan si Megan se zice sa schimbi anual chiar daca nu ai facut kilometrii suficienti pentru un schimb.
S-ar putea sa gasesti specificatii la un producator de ulei care sa se potriveasca la toate trei vehiculele si nu faci decat sa iti cumperi un bidon de 20 litrii si sa rezolvi toate problemele.

#29
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,826
  • Înscris: 17.03.2008
Bre, n-ai înţeles! Io mă duc în magazin şi cer ulei pt tractor. Vine băiatu, îl iau si-l schimb. Sau pt Logan- la fel cer! Dar îmi rămân resturi prin bidoane. Le pot folosi la LC75?

#30
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Am gasit un ciob din cristalul pe care l-am scapt pe jos si mi-a aratat asa, ce ramane de la masinile alea benzinare da, posibil si de la diesel daca au si specificatii API incepand cu SF. Ce bagi in tractor nu prea se vede bine.

#31
laurentiudragos35

laurentiudragos35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 23.02.2013
la motoarele de la mototsape se merita sa bagi ulei scump?

#32
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,826
  • Înscris: 17.03.2008
Aha, deci să mă-ncumet la o vărtelniţă! Şi-i pun oloi 10W40 sau 5W40

#33
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Pune fara frica 15W40 pentru rodaj ca este mai ieftin si dupa 5 ore de functionare pune 10W40.

Edited by pufarin, 10 March 2013 - 08:13.


#34
laurentiudragos35

laurentiudragos35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 23.02.2013
Ulei sintetic sau semi-sintetic tot acolo este...
Daca considerati ca un magar este la fel cu un armasar, atunci probabil ca da.
Uleiurile sintetice prezinta mari avantaje fata de cele semi-sintetice sau minerale din toate punctele de vedere:
    Interval de schimb aproape dublu
    Protectie mult superioara
    Longevitatea motorului este crescuta
    Procesul de fabricatie si componentele nu sunt la fel, chimia este diferita...si mai scumpa
    Moleculele uleiurilor full sintetice sunt uniforme si in lanturi lungi, cele semi sintetice sau minerale sunt ne-uniforme si mai scurte.
Singurul dezavantaj al uleiurilor sintetice este costul per litru. Pe termen lung este mai ieftin de fapt, pentru ca economiile de combustibil si uzura, cu mult compenseaza costul uleiului. Daca iti perimiti financiar, foloseste intotdeauna uleiuri sintetice.

Uleiul expira dupa 2-3 ani in sticla.
Daca flaconul nu a fost deschis, uleiul de motor are viata de raft nelimitata...nu are termen de "Expirare."

Mecanicul meu poate sa isi dea seama de calitatea uleiului prin frecare intre degete.
Nu, daca ar putea face acest lucru, ar fi extrem de bogat. Acestea sunt povesti cu pesti si daca un mecanic sustine asa ceva, gasiti-va altul.
Pentru a evalua calitatea unui ulei este nevoie de teste speciale de temperatura, spectroscopie, etc...nu se face intre degetele unui mecanic.

 NickRvl, on 08 martie 2013 - 20:04, said:

Ca tot este in toi asta cu uleiurile, cit de rau sau cit de bine pote sa faca un aditiv la motorul de motospa? i-i poate prelungii viata? sau e taman pe dos? ma refer la "acei" aditivi cu teflon sau "altele" pentru masinile noaste, adica alea care cica fac motorul sa merga nu stiu citi Km fara ulei dupa un astfel de "tratament", nu mint asa zic reclamelePosted Image , asta daca a avut cineva inspiratia/indrazneala sa incerce......
Dupa "idea" cu motospa pe GPL cred ca si asta de mai sus intra tot in categoria de "idei" trasnite dar... ma risc.

Aditivii de motor cu Tefon sunt buni?
NU! Sub nici o forma sa nu folositi aditivi care contin teflon sau orice alt material solid. Teflonul este OK pentru gatit, nu pentru motoare. Teflonul este un material extrem de dur, care cind circula prin motor nu se descompune ci zgarie. Dupa citeva ture de aditivii cu Teflon..vezi poza.

Doua uleiuri au ceeai cifra SAE deci sunt cam la fel...
Nu...Cifra SAE, adica 10W-40, 5W-30, etc. un indiciu al performantei unui ulei la fel de superficial ca si culoarea la o masina.

Aditivii de motor cu Tefon sunt buni?
NU! Sub nici o forma sa nu folositi aditivi care contin teflon sau orice alt material solid. Teflonul este OK pentru gatit, nu pentru motoare. Teflonul este un material extrem de dur, care cind circula prin motor nu se descompune ci zgarie. Dupa citeva ture de aditivii cu Teflon..vezi poza.

http://www.uleidemot...ri-despre-ulei/

citit despre ulei si va lamuriti ,chiar daca au motoare micute ,motosapele au si ele de nevoie de uleiuri calitative ,eu m-am lamurit ,cumpar un ulei mai perfomant ,nu ma zgarcesc pentru 10 lei in plus ,decat sa urc motosapa in masina sa ma duc cu ea la service si sa-si bage aia nasu prin ea

 NickRvl, on 08 martie 2013 - 20:04, said:

Ca tot este in toi asta cu uleiurile, cit de rau sau cit de bine pote sa faca un aditiv la motorul de motospa? i-i poate prelungii viata? sau e taman pe dos? ma refer la "acei" aditivi cu teflon sau "altele" pentru masinile noaste, adica alea care cica fac motorul sa merga nu stiu citi Km fara ulei dupa un astfel de "tratament", nu mint asa zic reclamelePosted Image , asta daca a avut cineva inspiratia/indrazneala sa incerce......
Dupa "idea" cu motospa pe GPL cred ca si asta de mai sus intra tot in categoria de "idei" trasnite dar... ma risc.


#35
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,595
  • Înscris: 01.12.2007
Intervalul de schimb dublu este la auto cu motoare din generatiile noi care nu mai incing atat de mult uleiul si ii prelungesc durata de exploatare, cer uleiuri cu vascozitate scazuta la pornire 0w-30, 5w-30, 10w-40 chiar si pe timpul verii. Sistemul de racire performant face sa poti rula vara cu SAE 30 unde un motor vechi ar cere un ulei SAE 40 sau SAE 50. Uleiul sintetic cu ultimele specificatii are cote reduse de fosfor si zinc cea ce poate cauza probleme de coroziune la motoarele din generatiile mai vechi unde un ulei mineral sau semisintetic pastreaza valori normale pentru aceste motoare.
Analiza de ulei se face si in Romania la flotele de camioane in special de unde afla exact la ce componenete mecanice trebuie sa se uite sau cand sa schimbe uleiul. numarul de kilometrii nu mai este un reper, una este sa plimbi un camion plin , dar cu marfa cu greutate scazuta, si alta sa transporte ceva greu => uzura mai mica sau mai mare a uleiului.
Frecare intre degete poate da informatii unui mecanic referitor la onctuozitate "simte" cand se rupe filmul de ulei, dar nici el nu pune mare baza pe asta.

http://www.bobistheo...what-is-normal/
o analiza de ulei pentru un Golf TDI din 2006:
http://www.bobistheo...369#Post2253369

#36
laurentiudragos35

laurentiudragos35

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 23.02.2013

 pufarin, on 10 martie 2013 - 08:13, said:

Pune fara frica 15W40 pentru rodaj ca este mai ieftin si dupa 5 ore de functionare pune 10W40.

foloseste cineva uleiul Mol Dynamic Garden 4T 10W-30 ,pentru motosapa lui?este recomandat la un motor subaru?in fisa lui asa scrie dar parca este prea ieftin sa fie adevarat

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate