Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Technicolor tc7200

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

#1
adionita

adionita

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 27.04.2008
salutare!
am primit decurand de la upc un modem tc7200 si dupacum am observat pe device si dupa ce am citit manualul am aflat ca as putea sa  il folosesc ca nas impreuna cu un hard extern.  numai ca in interata web nu apare optiunea de usb ca in manual.
e posibil sa o fi blocat upc? se poate gasi un alt firmware sau sa ii pot da enable din command line acestei functii.
poate cine are acest tip de modem sau se pricepe ma poate ajuta.


http://www.upc.ro/pd...e_utilizare.pdf

#2
Old'guy

Old'guy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 16.02.2007
Ne-am abonat zilele astea si la UPC, ca deh, multa lume in casa, erdeesh-ul nu mai tine :D.Asa, am primit in custodie Technicolor TC7200.Bun, e wireless N.Problema e ca pe laptopul meu, HP Sleekbook 15 cu placa de retea Ralink RT3290 nu mi se conecteaza decat la 72Mbps.Alt coleg de apartament se conecteaza cu 144Mbps.Chiar nu inteleg de ce.Am incercat cu n'spe mii de drivere si tot nimic.

#3
Inginerul

Inginerul

    Setup Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,488
  • Înscris: 22.05.2002

View PostOld, on 01 iunie 2013 - 15:52, said:

Ne-am abonat zilele astea si la UPC, ca deh, multa lume in casa, erdeesh-ul nu mai tine Posted Image.Asa, am primit in custodie Technicolor TC7200.Bun, e wireless N.Problema e ca pe laptopul meu, HP Sleekbook 15 cu placa de retea Ralink RT3290 nu mi se conecteaza decat la 72Mbps.Alt coleg de apartament se conecteaza cu 144Mbps.Chiar nu inteleg de ce.Am incercat cu n'spe mii de drivere si tot nimic.

Aia e viteza de conectare, viteza de transfer e mult mai mica. 72 tine de 20MHZ radio, 144 parca de 40MHz (din cate mai stiu, poate gresesc). Ai remarcat vreun download mai rapid la coleg decat la tine?

Am si eu o problema cu acest tc7200. Toate bune dar cand ma loghez pe router si apoi inchid pagina fara sa dau logout imi apare de cate ori vreau sa accesez router-ul "user has already logged in. Only one session is allowed at a time.". Nu ma pot loga decat daca-l resetez. Exista vreo solutie, ati mai intalnit asa?

#4
Old'guy

Old'guy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 16.02.2007
Intre timp am schimbat modem-ul asta pe un  Cisco EPC3925.Singura solutie e sa astepti cam o ora, sau un power cycle.

#5
bond1

bond1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 13.12.2005
Salutare,



De cateva luni am reziliat cu rds in favoarea upc. Am sunat la ei, m-am interesat ce echipamente au pe stoc, am cautat pe net. Si am gasit:



http://www.upc.ro/pd...e_utilizare.pdf
http://www.upc.ro/pd...user_manual.pdf
http://www.upc.ro/pd...0_descriere.pdf

http://www.technicol...olor_tc7200.pdf



Peste tot routerul este prezentat ca fiind un server DLNA in totalitate compatibil cu standardul DLNA 1.5 Digital Multimedia Server.
De la producator la vanzator final, toti declara acest router ca fiind capabil sa foloseasca hard diskuri externe sau stickuri. Mai mult, upc chiar iti spune cum se configureaza aceasta functie.



Fac un calcul simplu, rds nu stie ce e aia fidelizare dupa 5 ani abonament, upc imi da 3 luni moca, rds nu ofera suport pentru routere, upc imi dau ei unul, la rds trebuie eu sa imi cumpar server NAS, la upc imi trebuie doar un hard disk. Concluzie: TREBUIE SA FI CRETIN SA NU AI UPC!



Ok, reziliez cu rds, chem UPC, trec 3 luni, strang banii de un hard extern, mut cam 1.3 TB de date, conectez hard disk-ul la modem/router si surpriza, "al meu nu merge", o fi de la hard disk, ce pretentii am si eu, poate e doar pentru stick-uri, doar ca stick-ul meu e dat imprumut. Ma duc si cumpar stick de 64GB (copil prost cu bani pe mana). Bag stickul si surpriza... NU MERGE!
Dau o cautare pe net si gasesc tot felul de aberatii, cum ca portul respectiv e doar pentru management (?!?), doar ca sa legi calculatorul la el, etc... Mai iau odata manualele la puricat, aberatii, e doar defect.



Sun la ei, le explic, incep sa ma ia cu povesti. Ca e activat, ca nu e activat, ca trebe cd, ca nu trebe cd. Il intreb daca e sigur ca dupa ce pun windoz pe un laptop si instalez cd-ul o sa mearga... da sa imi spuna ca da... dupa care ma pune sa astept o secunda (cea mai mare imbecilitate, zi frate 5 minute, nu o secunda ca nici sa stranuti nu iti ia atat). Astept o secunda, 1 minut, whatever si brusc reapare in telefon zanu maseluta, ca a descoperit el zanul ca portul meu usb nu e activat de la ei (Sau asa am inteles eu, exprimarea a fost: "Stati o secunda sa verific daca la noi este activa functia USB.... am verificat si nu este activat la noi". Nu am inteles ce a facut, au si ei acolo modemuri si a incercat pe loc, a intrat in sistemul ala al lor smecher de unde iti reseteaza si controleaza tot cand sunt probleme si a vazut ca modemul meu are functia dezactivata de la ei.... nu am inteles, nu stiu si NU IMI PASA).

COOL Frate ce le stii tu pe toate. Pai si cum il activam? Poti sa faci tu asta remote? Nu, nu pot. Ok, vin eu cu modemu'? Vine echipa la mine? Nu, nu facem nicicum ca nu se poate! CUM? Pai de ce nu se poate? Ca firmware, ca nush ce, povesti, ca ei asa le-au cumparat. CE FACE? Pai si ce ma f***e pe mine grija cum le-ati cumparat voi? Ce imi pasa mie? Sunt eu maica-ta si tre sa sufar cand are puiu' probleme? Nu nene, eu am cumparat un serviciu in anumite conditii. Am venit la tine ca nu tre sa ma mai cert cu cretinii aia de la rds, care nu au auzit de modem sau linux si, de fiecare data cand imi pica netul, trebuia sa bat la usile vecinilor, sa cer un laptop cu windoz, sa le spun ce eroare imi da ( de parca cable unplugged de router e diferit de ala de windows, da ce sa ii faci, nu are acelasi cod), pana m-am prins de smecherie si am inceput sa le spun ca eu nu stiu d-astea ca mie cine mi-a pus routerul mi-a pus router nu "iconita pe desktop" cum stiu ei sa ceara, si nu pun eu mana pe cabluri si ca n-am vecini care se pricep si ca sa-i f***a dracii mie sa imi trimita echipa, am trecut la tine ca tu imi dai router de la tine si capabil NAS si tot ce trebuie.

Il intreb politicos (nu am folosit limbajul colorat de mai sus nici un moment) daca intelege ca sunt deranjat de situatie si imi spune: "NU!" (Mai tineti minte: Serviti unul sec?). Il intreb daca poate sa isi ceara scuze in numele UPC ca am batut drumuri a proasta sa reziliez cu rds, sa fac contract cu ei, ca am aruncat banii pe un hard extern ca sa nu mai tin un calculator full size 24 din 24 pornit si in final am schimbat doar cateva linii la o amarata de interogare whois. ATAT! Si imi spune ca nu, nu poate sa isi ceara scuze, ca sa imi cumpar un echipament care poate ce vreau eu, ca echipamentul nu era in contract (cum dracu' pot sa abereze asa ceva, pai cine iti cumpara tie serviciile de cacat stiind ca trebuie sa cumpere ei echipamente ca sa iti poti furniza tu serviciul cand poate sa mearga dincolo unde nu tre' sa isi cumpere nimic. De ce nu au adus unul din ala de la inceputurile internetului? De ce nu spun ca ei iti aduc doar un cable modem, nu magnificul TC7200 care stie DLNA).

Il intreb daca l-ar deranja sa merg la ANPC si sa fac o sesizare (pentru ca inclusiv manualul utilizatorului este considerat reclama, ca eu ca si cumparator am dreptul sa vad manualul de operare inainte de a cumpara ca sa ma informez despre modul de functionare si ca eu chiar asta am facut si descopar ca manualul ala era o mare minciuna. Ca daca datele continute in acel manual sunt susceptibile de a se modifica fara notificari, asta nu inseamna ca dupa ce ai schimbat produsul mai poti sa vinzi acelasi produs cu manualul vechi si sa imi spui ca Da' stiti ca ala e un manual mai vechi, pai atunci arata-l tata pe ala nou, scrie in el ca din xx a lunii xxxie a lu doua mii xxxspe routerele tale nu mai au functia, da nu ma aburi ca ala e facut ca ati vrut sa bagati functia da vi s-a facut lene sau whatever, n-ati avut bani. Bla bla, nush cate povesti...)  ba chiar ii spun ce putea sa faca sa nu ma enervez asa tare, sa puna in ma-sa de prosti o steluta acolo la usb ca in functie de versiunea de echipament functia poate fi sau nu disponibila si imi spune ca nu ma opreste nimeni sa fac cate sesizari doresc.

Prin urmare, am de gand sa merg la ANPC si daca nu imi dau raspuns favorabil, (nu stiu in ce sens ca nici nu stiu ce vreau, sa ii oblige sa imi aduca echipament, sa imi faca cadou un NAS, sa pot sa reziliez moca cu ei (da' iar ma pun sa bat drumurile pe la rds sa imi refac contractul?)) am de gand sa discut cu un avocat. Sunt destul de sigur in urma tertipurilor de la telefon si a faptului ca nici macar curent nu este pe acel port ca modelul cumparat de ei, nu are nici o problema firmware ci pur si simplu nu are, nu a avut si nu o sa aiba niciodata aceasta functie. Poate pentru ca acea functie este controlata de un procesor, procesor care nu vine moca si in marea lor inteligenta au cerut celor de la Thomson/Tehnicolor sa livreze modemurile fara acel procesor ca romanii oricum sunt prosti si nu stiu sa foloseasca asa ceva.

Toate tertipurile astea le consider o insulta adusa la adresa inteligentei mele, cata o fi, nu au dreptul sa ma prosteasca si sa ma trateze ca pe ultimul prost, sau poate tocmai de asta, sunt incredibil de prost si nu ma duce bostanul ca ce scrie pe hartie este doar pentru hartie, realitatea tre sa fie diferita, macar pentru faptul ca macar un atom din scaunul care ii sustine curul e platit de mine, ca eu sunt consumator, ma astept sa ma trateze corect. Apreciez ca la ei nu imi iau limbile de la rds, care te lingeau pana se uda parchetu sub tine si dupa isi bateau joc, ca erau prea prosti sa stie ceva util, sau sa faca ceva cum trebuie, dar faptul ca imi vorbesc ca de la om la om, nu de la sluga la stapan nu inseamna ca pot sa ma joace cum vor ei. Si pentru asta am de gand sa ma lupt cu ei!

#6
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Bond, portul ala USB nu poate sa fie folosit la ce vrei tu, ci el se foloseste pentru conectarea unui calculator la net, in cazul in care nu are placa de retea. Insa, cum toate au, portul ala nu e folosit deloc. Era bine daca intrebai inainte pe aici. :)

Nu stiu cum sta in cazul Thomsonului, insa in cazul routerului de la Cisco, asa vine de la fabricant, fara posbilitatea de a putea folosi portul USB pentru stocare.

#7
Old'guy

Old'guy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 16.02.2007
Ce a spus si simple_dreams, un mic search pe google si vedeai ca in nicio tara in care UPC este prezenta, nu este activata aceasta optiune.

#8
bond1

bond1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 13.12.2005
Sa intreb pe aici pentru ce?

Portul ala USB este folosit pe o caruta de routere pentru a conecta dispozitive, unele suporta si stickuri si imprimante, foarte multe doar stickuri, si din ce in ce mai putine il folosesc doar in loc de port ethernet.

Routerul TC7200 despre care va dati cu parerea, accepta pe acel port stickuri sau medii de stocare externe (conform manualelor catre care aveti link-uri mai sus, daca e nevoie cand ajung pe un calculator normal, o sa va copiez exact paragrafele in care spun si upc si producatorul cum functioneaza acel port), exact la fel ca acest router http://www.cel.ro/wi...-tl_wr1043nd-l/ si nenumarate altele.

Daca in manualul lor scria ca portul usb e folosit sa il conectezi la calculator ca la amaratele de huawei, luam un router care accepta storage devices si ramaneam cu rds.

Old'guy tre sa recunosc ca suna interesant asta cu un mic search pe google, chiar foarte, v-ati obisnuit sa o dati pe asta de cate ori vi se pare ca sunteti destepti. "Mosule" stai linistit nu am dat o cautare mica pe google, am dat una mare, am cautat pe site-ul producatorului sa vad daca sunt mai multe variante de modem/router, poate e doar o clasa de produse a lor, fii atent aici, am sunat si la UPC si i-am intrebat ce routere au pe stoc, ca ma intereseaza strict Tehnicolor TC7200 ca sa conectez un stick la el, a zis ca doar Tehnicolor mai aduc, ca la CISCO aveau probleme cu semnalul de Wireless si schimba definitiv tipul de echipamente, l-am intrebat daca pot sa merg la ei sa vad interfata de la router daca se misca ok, daca e usor de folosit, cat de greu e sa pun stickuri de usb, m-a asigurat ca totul e simplu si echipamentele sunt ok si se misca bine, ca in magazine pot sa testez doar telecomanda, am facut impreuna putin misto de stb-urile de la rds si a ramas sa nu imi fac probleme ca daca in manual scrie ca merg stickuri pe usb, inseamna ca merg. Ce crezi, am cautat destul dupa informatie? Ai citit ce ti-am scris acolo ca am facut inainte sa semnez ceva cu ei? Ti s-a parut ca nu am cautat destul dupa informatie? Descarca manualele dai cautare dupa DLNA in pdf, o sa vezi ca teoretic porcariile astea suporta stick usb sau hard disk extern, cand te convingi ca scrie asta, cauta sa vezi in tot manualul ala nenorocit daca scrie undeva ca in functie de model, ai link si de la TEHNICOLOR si de la UPC, nu scrie nici unde ca e optional sau in functie de model. Singurul loc unde banuiesc ca scrie asta este in manualul disponibil in sectiunea clientilor, care clienti nu sunt decat Business-uri, baietii de la TEHNICOLOR produc doar B2B nu iei echipamentele lor ca pe D-Linkuri de pe emag, dar acolo accesul e restrictionat si te trimi baietii la furnizorul de servicii.

Sunt routere CISCO care au sloturi pentru module si conectezi acolo ce iti trebuie, sunt o gramada de produse cu functii total diferite, vandute ca atare, dar pe care daca le desfaci si lipesti cateva piese si rescrii un firmware obtii aceleasi produse care erau cu 100 de EURO mai scumpe. Ok, eu am cumparat produsul scump de data asta, am ales UPC pentru ca imi ofereau acest modem, despre care spuneau foarte clar ca suporta unitati de stocare, i-am verificat inca odata pe site-ul producatorului sa vad daca chiar stie sa citeasca stickuri si aia spuneau la fel. Nu am primit de la ei un modem si sa ma bucur ca are gaura de stick si sa descopar ca nu e gaura de stick si sa ma supar. Am cerut de la ei un modem cu gaura da stick, normal ca ma supar cand descopar ca nu e gaura de stick pentru ca ei au luat produse mai ieftine.

LE: Singura persoana cinstita de acolo a fost tipa care mi-a facut contractul, nici cand mi-a batut la usa, nici cand am sunat-o sa o chem sa semnam contractul nu a sustinut vreun moment ca routerul ala stie asa ceva, a spus ca ea nu stie, ca nu se pricepe si ca doar cei de la relatii cu clientii stiu. Sunat, vorbit, facut un rahat! Aia dupa ce ca nu stiu, te asigura ca n-are zahar!

Edited by bond1, 22 June 2013 - 18:59.


#9
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Eu nu va inteleg de ce nu va cumparati echipamentele independent, puteai sa iei de la bun inceput routerul, NAS-ul pe care ti-l doresti, mergeau fara probleme pe RDS.
Providerul e obigat sa iti furnizeze internet si atat, nu ai contractat server DLNA sau ce vrei tu acolo. Daca UPC respecta parametrii de furnizare internet din contract atunci nu au de ce sa ti-l rezilieze fara daune sau sa iti faca cadouri, asta e buna, cred ca se trage de la reclama cu cetateanul european.

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Daca un router are port USB nu inseamna neaparat ca pe el merge sa conectezi un HDD sau stick. Portul respectiv poate sa fie acolo doar pentru diagnostic, de exemplu. Oricum, vitezele pe care le atingi printr-o astfel de metoda (HDD sau stick pe USB) sunt mici, asa ca din start e mult mai indicat un NAS.

Eu am mers pe solutia formata din modem simplu + routerul meu. Pentru mine asta-i cea mai buna solutie.

#11
bond1

bond1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 13.12.2005
Da stiu ca sunt si routere/modemuri care au acel port pentru total altceva, dar nu e cazul de fata, sau cel putin producatorul pretinde ca nu e vorba de asa ceva, upc la fel, pana acum, cand incep sa o dea la intors. Ca daca ei nu aveau in oferta decat TC7200 care nu stia ce imi trebuie mie poate nu ma mutam, desi acum o sa deviem dar mutarea de la rds era iminenta.

Sa stii ca de la cretinatatea aia de reclama cu consumatorul european, desi trecand peste gluma, eu am un stil de a face afaceri, te intreb cat vrei pentru serviciul/produsul tau si ce imi oferi de banii aia. Daca imi convine bine, daca nu, caut in alta parte. Nu stau sa negociez cu nimeni nimic. Vreau doar sa stiu ce poti sa faci pentru mine si pe ce bani, atat. Daca eu iti ofer mai putin, chiar daca obtin de la tine o reducere, stiu ca nu iti face placere sa lucrezi pe banii aia si mai bine ma lipsesc, nu am chef de lucru' facut prost. Din nou, daca nu poti sa imi oferi ce vreau merg mai departe. E atat de simplu. Daca eu sunt corect cu tine furnizor iti spun nevoile mele si astept un pret corect, tu de ce ma minti ca poti si dupa iti bati joc?

W21 normal ca cea mai buna solutie este sa iti iei tu echipamentul tau, de cati bani vrea muschiul tau si care stie ce vrea muschiul tau. Dar pana la muschi ai provideri, inteleg ca esti un utilizator fericit de rds. Eu nu! Ca d'aia am plecat, am avut 8 ani contract pe numele maicamii si de 5 pe numele meu, sunt clientul lor de 13 ani, in ultimii doi ani, m-am mutat in alt apartament, aici sunt probleme cu rds-ul. Probleme care nu ma deranjau foarte mult. Felul in care le administreaza in schimb este de natura sa te scoata din pepeni. Odata la cateva zile imi picau net/tv/telefon in diferite combinatii partiale sau totale. Ce faci cand pica? Suni la ei. Le zici ca au avarie. Care e reactia lor?
Ce eroare va da? Pai ce eroare sa imi dea draga doamna? Cine isi bate capul sa mai citeasca erorile cand pe cablul de WAN nu am becul de semnal aprins. Ce cablu de WAN? Duduie, cablul de la router care merge in switchul tau. Ati umblat in cutia rds de pe casa scarii? Nu ba ce sa caut in cutia ta si daca umblam de ce sa te sun si sa ma reclam? Domnul meu stiti ca putem sa va reclamam daca ati umblat in cutiile rds-ului? O calmez pe proasta si in final ma asculta si pe mine si intelege ca eu am un router in casa, care are doua becuri o lanterna si un licurici, amandoua sunt moarte. Daca pana acum discutia a fost lunga de aici o sa fie si mai lunga si mai plictisitoare... imi spune ca ei nu ofera suport pentru routere. Ii spun ca nu vreau sa imi repare routerul ca routerul meu merge sigur. In final ma convinge ca nu stie ce sa faca mai departe ca daca nu ii dau codul de eroare nu ma poate ajuta (in conditiile in care eu ma chinuiam sa o conving sa imi trimita o echipa si sa nu mai puna intrebari ca nu suntem la scoala, bineinteles politicos). In final mut birou, mut toate rahaturile de sub masa, scot cablul din router il bag in comp si realizez ca la vremea respectiva daca vroiai pppoe pe linux trebuia instalat si configurat, super, cum afli cum se face asta daca tu nu ai net? Suni un prieten! Cu duduia in telefon? O intreb daca poate sa ma ajute sau sa caute pe net cum configurezi pppoe pe linux si ea foarte draguta imi spune sa nu ma obosesc ca nici pentru linux nu ofera suport. Inchid, rog un prieten sa care un laptop cu windows pana la mine, configuram conexiunea, o sunam pe duduie, raspunde unu, povestim putin cu el, asa ca sa ne cunoastem mai bine, vine intrebarea, ce eroare va da? Ii spunem eroarea si raspunde: Da sigur, din pacate postul dumneavoastra nu apare conectat, o sa trimitem o echipa! Dupa 4 ore, am reusit sa ii conving sa imi trimita o echipa. Sampanie, artificii, senzatie, spectacol. A durat doua zile pana a venit echipa? A durat! Sau intamplare tip 2, ii spui frumos ca nu iti merg nici tv, nici telefon si el te pune sa mai scanezi odata posturile din tv ca sa fie el sigur ca nu gaseste tv-ul nici un prost. Ii spui ca tu nu ai posturi pe tv ca nu mai folosesti decat stb-ul de la ei de vreo 4 ani. Te pune sa scanezi si pe stb, de parca nu te asteptai la asta. In final se prinde ca nu ai semnal si te pune tot pe tine sa iti verifici cablurile prin casa, daca au urme vizibile de uzura/rupere, ii spui ca ai toate cablurile mascate si ca alea chiar nu te apuci sa le scoti din pereti si ca daca vrea sa trimita echipa cu tester daca chiar e curios. Aceeasi poveste de nenumarate ori, la un moment dat, ii zic lu ala, prietene nu te supara, nu crezi ca pica putin cam des netu vostru'? Si imi spune ca face tot posibilul sa remedieze situatia, iritat il iau la misto, daca rezolva vreun solitaire sau vine el de acolo din call center sa le repare la astia echipamentele? Ma roaga sa nu fiu ironic si il intreb daca nu crede ca totusi e cam de prost gust o data la 3 zile sa stau cu ei in telefon si sa imi spuna ca remediaza situatia, omul imi spune ca da, dar nu gasesc o solutie de durata, ca isi cere scuze si ca o sa mai insiste la nush ce departament sa caute o solutie mai durabila. Ii multumesc, ma simt chiar naspa pentru mistouri si inchid incantat telefonul. Doua saptamani nici cea mai mica problema. Se face februarie sau martie, mai aveam cateva zile de naviextras moca si oricum plecam din tara in seara urmatoare, dau sa fac update la harti si imi pica netul, bang, in fata mea si erau acolo, le vazusem atat de aproape, disperare. Astept juma de ora, o ora, sun. Ma ia iar aia cu firele ei, de data asta aveam windows dar nu aveam rabdare, ii cer echipa ca m-am saturat de povestile ei ca eu nu mut nici un fir sa ii trimita pe aia ca reziliez, imposibil sa pice atat de des un echipament, ca la cate ore am pierdut cu ei in telefon si cate echipe au trimis la mine, faceam cheta si luam cu ei un switch mai bun sau ce rahat le pica. Faza la care ea imi spune ca in nustiu'ce'ul ei de date nu figureaza alte sesizari la adresa indicata de mine, ma enervez, ii spun ca daca nu figureaza sesizari o sa figureze rezilieri, ii trantesc in nas si intr-o saptamana aveam upc.

Acum cu echipamentele cumparate independent, ok, chiar iti iei ce vrei, de cati bani iti permiti, dar in rds nu recomand, daca chiar ai o locatie cu probleme cum era la mine, o sa ti se acreasca de ei. Upc nici macar nu stiu de unde as putea sa imi cumpar un modem catv, nici macar nu stiu daca mi-as permite. Cel putin nu am cautat pana acum si nici nu mi-a sarit in ochi vreodata. Dar ce faci daca ai aceeasi experienta cu ei cand iti iei un echipament 3rd party? Daca in momentul ala incep si ei sa o dea in balade cu suport pentru produsele altora? Ce fac, sun la emag sa imi repare netul? Cum ma descurc cu astia?

Ramane in continuare problema cu reclama si manualele de pe site-ul lor. De ce sa iau un hard extern, cand puteam sa pun mai multi bani si sa iau un nas cu un hard in el, eventual mai tarziu mai puneam eu un hard inauntru si nu trebuia sa tin un comp pornit 24 din 24? A da, pentru ca ei au trecut acolo ca modemul lor suporta asa ceva. Pentru ca eu ma asteptam sa am un anumit tip de digital home si acum se pare ca tre sa pun putin mai multi bani ca sa am acel digital home, plus ca mai am si un hdd cu care nu am ce face....

#12
usd

usd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 30.05.2012
Iti place sa scrii, nu gluma..

#13
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,720
  • Înscris: 26.02.2010
Parca ar fi Creanga. Parca il vezi in fata povestind pataniile cu rds si rtc. Si eu sunt stan patitul cu rds-ul la parintii mei.

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Bond, de ce nu suni la UPC  sa le zici ca vrei modem simplu? Ti-l schimba gratuit si apoi poti cumpara routerul tau. Ce abonament de net ai contractat?

Edited by MembruAnonim, 23 June 2013 - 01:38.


#15
florianro

florianro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 03.07.2007

View PostInginerul, on 22 iunie 2013 - 15:55, said:

Nu ma pot loga decat daca-l resetez. Exista vreo solutie, ati mai intalnit asa?
Da... logout din pagina. Altminteri... o sa tot spuna ca mei e cineva logat pe el...

#16
acc0untz0r

acc0untz0r

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 24.06.2008
Salut,

Am si eu o mica nelamurire, vreau sa pot vedea pc-urile conectate in modem ca si cum ar fi parte dintr-o retea locala

Am aceasta posibilitate prin modem-ul UPC sau trebuie sa imi cumpar un switch/router si sa le pun in cascada ?

Momentan sunt 3 desktop-uri conectate, au acelasi workgroup setat dar nu le pot vedea pe niciunul.

Unde vreau sa ajung, am 1 imprimanta pentru toate cele 3 desktop-uri si se plimba firul de la unul la altul iar unul este server pentru randari si trebuie sa mut cu stick-ul fisierul de 3dmax

Multumesc,

Andrei

Edited by acc0untz0r, 25 June 2013 - 16:53.


#17
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Daca vorbim de modem simplu, iti trebuie un router, pentru ca modemul are doar un port.

Ma rog, merge si switch. Astfel fiecare calculator o sa primeasca IP propriu din reteaua UPC, dar asta poate fi considerat un bonus (pe care-l are doar UPC) si nu ceva garantat, asa ca recomand, cum am scris mai sus, un router.

Edited by MembruAnonim, 25 June 2013 - 17:04.


#18
acc0untz0r

acc0untz0r

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 24.06.2008
Modemul este technicolor-tc7200.

De asta am postat aici :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate