Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
am un renault megane 2 si vreu sa tractez o rulota.
Last Updated: Mar 15 2018 12:03, Started by
alex_dtrsc
, Mar 05 2013 09:36
·
0
#1
Posted 05 March 2013 - 09:36
#2
Posted 05 March 2013 - 09:45
Motoru ca motoru dar vezi sa ai frane bune pe masina ta. Frane pe disc si pe spate.
|
#3
Posted 05 March 2013 - 11:06
mergi prietene fara probleme,mai ales daca este rulota(este usoara). Am un prieten cu laguna 1.8 din 96' ,a venit din italia cu o remorca de o tona jumatate incarcata full + in masina pachete,fara probleme in trafic,dar presupun ca tu nu vei face la fel ..for your safety cum a zis blueson,sa ai franele bune, goodluck!
|
#4
Posted 05 March 2013 - 11:31
Ca fapt divers....rulotele nu cantaresc mai mult de 750kg?
|
#5
Posted 05 March 2013 - 12:00
Orice taraboanta agatata de curul masinii va forta motorul mai mult decat il forteaza acum. Discutia este cat de mult poti sa-l fortezi. Sunt rulote destule pe piata romaneasca de profil pana in 750-800kg. Deci, pana in 800 de kg n-ar trebui sa-ti faci probleme.
BlueSoon, meganu 2 are frana pe disc la toate modelele, insa nu stiu daca asta e un criteriu. Frana pe tambur este foarte eficienta si aia. Si oricum, repartitorul spate va deschide mai mult circuitul, dat fiind faptul ca rulota va apasa destul de bine pe spatele masinii. Problema este tot intre scaun si volan. Si asta iti spun din proprie experienta. Trebuie sa te obisnuiesti sa ceri mai putin de la masina cand ai agatata rulota de tine. O sa vezi tu atunci ... Edited by cristi.r, 05 March 2013 - 12:05. |
#6
Posted 05 March 2013 - 13:48
N-ar fi rau nici daca ai pune niste roti cat mai mici pe fata. Ma refer la diametrul cauciucului nu al jantei. O dif chiar de 10% se simte la tractat.
Asta daca nu ai ESP. 185/55 R15 de exemplu iti dau un plus de cuplu la roata de 8.5%. Nu e mult dar ajuta. Nu stiu cat de mult vei folosi rulota si cat de "modificabila" e masina dptdv. Adica daca te lasa inima sa faci dintr-astea. Daca o vei folosi mult, o cutie de viteze de Kangoo poate face minuni in cazuri dintr-astea. Sau iei ceva ieftin de tractat, eventual cu volan pe dreapta, o duba mica, un pickup, ceva, si nu te doare capul de Megan, daca o tii de buna. De ex. http://www.autovit.r...-C28212636.html E buna si pt alte chestii, fiind 4x4, nu doar pentru tractat. Pt iarna, pt pescuit sau alte activitati recreationale. Edited by undercoverbrother, 05 March 2013 - 13:45. |
#7
Posted 06 March 2013 - 11:50
ma gandeam tot la o rulota de max 800kg cu care sa merg prin occident.La distante lungi imi fac probleme ca daca este sa mergi pana in Franta treci putin si prin Italia sa nu afecteze rau masina, un ambreaj, cutia de viteze chestii mai costisitoare.Franele nu este o problema le schimbi dar ambreajul nu iti vine sa il schimbi foarte des.
|
#8
Posted 06 March 2013 - 15:15
Ia o duba/van sau un papuc. Parerea mea.
Mai ales ca nu mergi 200 de km ci mii de km. Mai urci un deal, mai bate vantul tare din fata samd. |
#9
Posted 15 March 2018 - 12:03
@alex_dtrsc
Se recomanda ca remorca/rulota tractata sa se incadreze la 80-85% din greutatea masinii, asta pentru siguranta. Frane disc sau tambur, nu conteaza, motorul va suporta asamblul, daca este in parametri, insa va trebui sa te obisnuiesti cu o viteza mica de deplasare, uzuri mai mari la masina, comsum mai mare, chiar si km vei face mai multi. Intra pe forumuri de specialitate si ai sa primesti toate informatiile si ajutorul necesar. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users