Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
motor carpatina
Last Updated: Mar 02 2019 10:46, Started by
cristidan79
, Mar 02 2013 22:53
·
0
#37
Posted 21 January 2014 - 21:49
Ma mai puteti ajuta cu cateva informatii:
- cum se regleaza supapele? - pt. schimbarea segmentilor la un motor la care nu au mai fost schimbati segmentii, ce segmenti se folosesc, cota normala sau R1? Multumesc. Edited by xtrix, 21 January 2014 - 21:59. |
#38
Posted 22 January 2014 - 12:22
Intre carburator si esapament e un capac cu o pipa pt evacuarea gazelor din baie. Se scoate capacul, iar in spatele lui sunt supapele. Distanta dintre supape si tacheti sa fie e 0,2 mm cand motorul e rece. Supapele trebuie sa fie inchise (cel mai bine la sfarsitul compresiei). Distanta se regleaza cu doua chei de 10 prin invartirea suruburilor din capetele tachetilor si se masoara cu o lera. La segmentare nu ma pricep.
Valabil pt motorul AL 75 de pe cositoarea Carpatina. |
#40
Posted 18 February 2014 - 21:38
Va spuneam ca am o problema cu carburatorul. Nu se regleaza aerul si consuma exagerat de mult. Am un carburator bun de Mobra. 50cc la 7600rot/min deci 50x7600=380000 cc de amestec pe minut (capacitatea maxima a carburatorului). Carpatina Metrom75AL are 287 cc la 2600 rot/min = 287x2600:2(motor 4 timpi,adica admisii pe jumatate)=373000 cc (necesari pt a merge la turatia de cuplu maxim 2600r/m). Teoretic ar trebui sa mearga. Acum intrebarea: Un carburator accelerat la maxim functioneaza normal? Sau dupa un anumit punct se modifica proportia de amestec si mananca benzina mai multa decat altul mai mare care are clapeta de acceleratie deschisa doar pe jumatate? Multumesc.
|
#41
Posted 28 March 2014 - 20:20
Am pus carburatorul de Mobra. La inceput nu mergea decat la ralanti, cand il turam saracea amestecul si ori se incingea motorul, iar toba devenea incandescenta, ori se oprea. Bujia se facea alba. Am marit gaura din jiglor si acum merge perfect. Am arat cu el si are forta destula, iar consumul e mult mai mic decat cu carburatorul lui, care era defect.
|
#42
Posted 06 May 2014 - 07:01
Buna forumisti.Am si eu o norocoasa Carpatina de prim 1988.Scula este numa mai ales ca tata nu a avut grijă mare de ea.Acum va întreb deoarece am demontat motorul unde găsesc piese pe net,si referitor la semnele de pe pinioane pe arbore este si pe pinion ax cu came,dar la magnetou are vreun semn,sincer nu m-am uitat si are ca o săi a mare pe pinion.Va rog sfaturi si informatii.Multumesc anticipat!😐
|
#43
Posted 07 May 2014 - 07:22
techmaster35, on 06 mai 2014 - 07:01, said:
Buna forumisti.Am si eu o norocoasa Carpatina de prim 1988.Scula este numa mai ales ca tata nu a avut grijă mare de ea.Acum va întreb deoarece am demontat motorul unde găsesc piese pe net,si referitor la semnele de pe pinioane pe arbore este si pe pinion ax cu came,dar la magnetou are vreun semn,sincer nu m-am uitat si are ca o săi a mare pe pinion.Va rog sfaturi si informatii.Multumesc anticipat!�� Piese de schimb nu prea am gasit pe internet. Nici nu am cautat f. mult. Insa am gasit la magazinele care au piese si pt. tractoare. In general pt. motor gasesti aproape orice Referitor la reglarea magnetoului si am patit-o cand l-am dat jos dar nu am stiut sa il pun la loc. Rezolvarea pare simpla si ar fi cam asa: -se desface butonul de cauciuc care este in spatele volantei (cum stai intre coarnele cositoarei ar trebui sa fie in stanga, pe partea cealalta) -se invarte de volanta pana observi un marcaj (in carte de culoare alba, in cazul meu de culoare rosie) -si amu-i chestia: undeva pe sub magnetou/in partea de jos a magnetoului se afla o gaura (eu nefacand nu stiu unde si cum, dar am vazut pe cel care l-a reglat) in care introduci o surubelnita subtire pt. a bloca rotirea magnetoului -cele doua pozitii (punctul alb/rosu de pe volanta si gaura de la magnetou trebuie sa corespunda) Daca nu ai inteles mai cauta prin acest forum ca a mai explicat cineva si poate intelegi mai bine. Succes PS: Incearca si in carte, pe la pg. 26 Attached FilesEdited by xtrix, 07 May 2014 - 07:28. |
#44
Posted 18 May 2014 - 07:35
Buna colegi.Am montat motorul si l-am pornit dar la începutu se auzeau ceva zgomote,ca un clantanit,cred că de la supape.A dus tata blocul nou la un mecanic,dar a zis ca nu trebuie băgată freza,ca se vor aseza,a curs putina benzina si a,lovit usor supapele si apoi nu a mai curs.La cilindrul vechi un scaun un ghid de,supapă joaca în locașul său,dar avea o compresie mult mai buna decât cel nou,sau pana se rodeaza segmentii si se mai aseaza supapele pe scaun.Va rog păreri.Motorul a fost,montat ca la carte.Multumesc 😐
|
#45
Posted 26 June 2014 - 23:24
buna ziua . am si eu un motocultor carpatina si in momentul cand accelerez brusc pe ``liber`` imi da rateuri in esapament si se opreste motorul . am schimbat bujia si vad ca face tot la fel . ma gandesc ca nu are cum sa fie de la benzina ca la masina pun din acelasi punct petrom deci nu poate fi slaba (folosesc si la o motocoasa in 2 timpi si nu am observat nimic suspect).ma gandesc sa nu fie din platina . se potriveste cea de dacie ? am vazut ca mai are si un condensator sau ceva asemanator in capat . filtru de aer s-a spart si nu am gasit sa iau sa il schimb dar am improvizat un filtru de plasa cea mai mica ca si ochiuri sa zic asa si am pus-o in patru ca sa nu traga ceva in capul pistonului . astept lamuriri va rog daca puteti sa imi dati la problema mea . multumesc frumos si o seara placuta !!!
|
#46
Posted 28 July 2014 - 15:40
razvanmacin, on 26 iunie 2014 - 23:24, said:
buna ziua . am si eu un motocultor carpatina si in momentul cand accelerez brusc pe ``liber`` imi da rateuri in esapament si se opreste motorul . am schimbat bujia si vad ca face tot la fel . ma gandesc ca nu are cum sa fie de la benzina ca la masina pun din acelasi punct petrom deci nu poate fi slaba (folosesc si la o motocoasa in 2 timpi si nu am observat nimic suspect).ma gandesc sa nu fie din platina . se potriveste cea de dacie ? am vazut ca mai are si un condensator sau ceva asemanator in capat . filtru de aer s-a spart si nu am gasit sa iau sa il schimb dar am improvizat un filtru de plasa cea mai mica ca si ochiuri sa zic asa si am pus-o in patru ca sa nu traga ceva in capul pistonului . astept lamuriri va rog daca puteti sa imi dati la problema mea . multumesc frumos si o seara placuta !!! pplatiniile nu se potrivesc de la nimmmmic vezi joc supape curata platinile vezi avans |
|
#47
Posted 13 November 2014 - 21:18
va salut! astazi am achizitionat un motor brasov metrom in 4 timpi cacel descric de colegii forumisti.l.am curatat si i.am curatat si carburatorul,maine o sa ii reglez tacheti si o sa incerc sa il pornesc.as vrea sa stiu cat ulei intra in el?o sa ii pun 15w40 dar nu stiu cat ma gandeam ca 1 litru.i.am dat joc chiulasa si cilindru nu are urme de uzura,pare reconditionat recent,iar ambielajul pare ok nu se simte joc la mana.cred ca are o problema pe la aprindere deoarece l.am invartit de cateva ori cu fisa pusa pe cilindru si nu a dar scanteie, o sa verific platina condensatorul si boboina de inductie.
|
#48
Posted 19 January 2015 - 17:50
Va salut! revin la acest topic in speranta ca ma poate ajuta cineva cu un sfat...am si eu un astfel de motor si intentionez sa fac un motocultor sau minitractoras din el.astazi am pornit motorul cu ideea sa ii reglez carburatorul( am montat unul de motosapa ),a pornit cam greu dar asta se rezolva problema mea de acum este ca imi curge ulei pe langa "aprindere"(delcou),mai exact iese pe langa tija de la avans cred si pe langa suruburile de prindere ale delcoului.eu banuiesc un semering ,are asa ceva in zona aceea?atasez niste poze cu zonele resptective..va rog sa ma ajutati cu un sfat...
Attached Files |
#49
Posted 25 January 2015 - 20:37
PopaAlex93, on 19 ianuarie 2015 - 17:50, said:
Va salut! revin la acest topic in speranta ca ma poate ajuta cineva cu un sfat...am si eu un astfel de motor si intentionez sa fac un motocultor sau minitractoras din el.astazi am pornit motorul cu ideea sa ii reglez carburatorul( am montat unul de motosapa ),a pornit cam greu dar asta se rezolva problema mea de acum este ca imi curge ulei pe langa "aprindere"(delcou),mai exact iese pe langa tija de la avans cred si pe langa suruburile de prindere ale delcoului.eu banuiesc un semering ,are asa ceva in zona aceea?atasez niste poze cu zonele resptective..va rog sa ma ajutati cu un sfat... ai un semering la axul de la magnetou pe langa tija de la avans curge cind pui mult ulei ulei in motor trebe 0,75 ml |
#51
Posted 26 January 2015 - 20:19
Va multumesc pt raspunsuri! Am rezolvat.o era doar garnitura dintre delcou si bloc.acum incerc adaptarea unui alt carburator de motocultor.problema acestuia e ca porneste usor si se accelereaza doar pana la jumatate dupa moare.am marit gaura jiclerului de benzina de la 0.7-0.8 dar tot asa face.o sa incerc maine cu un carb de 2t 50cc.
Va multumesc pt raspunsuri! Am rezolvat.o era doar garnitura dintre delcou si bloc.acum incerc adaptarea unui alt carburator de motocultor.problema acestuia e ca porneste usor si se accelereaza doar pana la jumatate dupa moare.am marit gaura jiclerului de benzina de la 0.7-0.8 dar tot asa face.o sa incerc maine cu un carb de 2t 50cc. |
|
#52
Posted 26 January 2015 - 22:27
PopaAlex93, on 26 ianuarie 2015 - 20:19, said:
Va multumesc pt raspunsuri! Am rezolvat.o era doar garnitura dintre delcou si bloc.acum incerc adaptarea unui alt carburator de motocultor.problema acestuia e ca porneste usor si se accelereaza doar pana la jumatate dupa moare.am marit gaura jiclerului de benzina de la 0.7-0.8 dar tot asa face.o sa incerc maine cu un carb de 2t 50cc. Va multumesc pt raspunsuri! Am rezolvat.o era doar garnitura dintre delcou si bloc.acum incerc adaptarea unui alt carburator de motocultor.problema acestuia e ca porneste usor si se accelereaza doar pana la jumatate dupa moare.am marit gaura jiclerului de benzina de la 0.7-0.8 dar tot asa face.o sa incerc maine cu un carb de 2t 50cc. |
#53
Posted 27 January 2015 - 12:05
Va salut! L-am curatat din nou, l-am suflat cu compresorul urmeaza sa il pun zilele astea (sunt in sesiune si nu am asa mult timp de el)am un carburator nou de 2t si stiu ca suporta mai multe ture decat accest motor deci ar trebui sa mearga.pe jiclorul principal scrie 7.5 la asta care vreau sa-l pun , iar la cel original scrie 8.am vazut in acest topic ca cineva adapase unul de mobra deci ar trebui sa mearga.daca nu o sa mearga o sa cumpar unul de atv cu motor de 300cc sa fiu sigur ca da suficienta benzina.va multumesc pentru ajutorul acordat!
|
#54
Posted 28 January 2015 - 22:31
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users