Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

motor carpatina

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#37
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005
Ma mai puteti ajuta cu cateva informatii:
- cum se regleaza supapele?
- pt. schimbarea segmentilor la un motor la care nu au mai fost schimbati segmentii, ce segmenti se folosesc, cota normala sau R1?
Multumesc.

Edited by xtrix, 21 January 2014 - 21:59.


#38
enebalaneata

enebalaneata

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.02.2010
Intre carburator si esapament e un capac cu o pipa pt evacuarea gazelor din baie. Se scoate capacul, iar in spatele lui sunt supapele. Distanta dintre supape si tacheti sa fie e 0,2 mm cand motorul e rece. Supapele trebuie sa fie inchise (cel mai bine la sfarsitul compresiei). Distanta se regleaza cu doua chei de 10 prin invartirea suruburilor din capetele tachetilor si se masoara cu o lera. La segmentare nu ma pricep.

Valabil pt motorul AL 75 de pe cositoarea Carpatina.

#39
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005
Multam fain.

#40
enebalaneata

enebalaneata

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.02.2010
Va spuneam ca am o problema cu carburatorul. Nu se regleaza aerul si consuma exagerat de mult. Am un carburator bun de Mobra. 50cc la 7600rot/min deci 50x7600=380000 cc de amestec pe minut (capacitatea maxima a carburatorului). Carpatina Metrom75AL are 287 cc la 2600 rot/min = 287x2600:2(motor 4 timpi,adica admisii pe jumatate)=373000 cc (necesari pt a merge la turatia de cuplu maxim 2600r/m). Teoretic ar trebui sa mearga. Acum intrebarea: Un carburator accelerat la maxim functioneaza normal? Sau dupa un anumit punct se modifica proportia de amestec si mananca benzina mai multa decat altul mai mare care are clapeta de acceleratie deschisa doar pe jumatate? Multumesc.

#41
enebalaneata

enebalaneata

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.02.2010
Am pus carburatorul de Mobra. La inceput nu mergea decat la ralanti, cand il turam saracea amestecul si ori se incingea motorul, iar toba devenea incandescenta, ori se oprea. Bujia se facea alba. Am marit gaura din jiglor si acum merge perfect. Am arat cu el si are forta destula, iar consumul e mult mai mic decat cu carburatorul lui, care era defect.

#42
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Buna forumisti.Am si eu o norocoasa Carpatina de prim 1988.Scula este numa mai ales ca tata nu a avut grijă mare de ea.Acum va întreb deoarece am demontat motorul unde găsesc piese pe net,si referitor la semnele de pe pinioane pe arbore este si pe pinion ax cu came,dar la magnetou are vreun semn,sincer nu m-am uitat si are ca o săi a mare pe pinion.Va rog sfaturi si informatii.Multumesc anticipat!😐

#43
xtrix

xtrix

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 11.01.2005

View Posttechmaster35, on 06 mai 2014 - 07:01, said:

Buna forumisti.Am si eu o norocoasa Carpatina de prim 1988.Scula este numa mai ales ca tata nu a avut grijă mare de ea.Acum va întreb deoarece am demontat motorul unde găsesc piese pe net,si referitor la semnele de pe pinioane pe arbore este si pe pinion ax cu came,dar la magnetou are vreun semn,sincer nu m-am uitat si are ca o săi a mare pe pinion.Va rog sfaturi si informatii.Multumesc anticipat!��

Piese de schimb nu prea am gasit pe internet. Nici nu am cautat f. mult. Insa am gasit la magazinele care au piese si pt. tractoare. In general pt. motor gasesti aproape orice
Referitor la reglarea magnetoului si am patit-o cand l-am dat jos dar nu am stiut sa il pun la loc. Rezolvarea pare simpla si ar fi cam asa:
-se desface butonul de cauciuc care este in spatele volantei (cum stai intre coarnele cositoarei ar trebui sa fie in stanga, pe partea cealalta)
-se invarte de volanta pana observi un marcaj (in carte de culoare alba, in cazul meu de culoare rosie)
-si amu-i chestia: undeva pe sub magnetou/in partea de jos a magnetoului se afla o gaura (eu nefacand nu stiu unde si cum, dar am vazut  pe cel care l-a reglat) in care introduci o surubelnita subtire pt. a bloca rotirea magnetoului
-cele doua pozitii (punctul alb/rosu de pe volanta si gaura de la magnetou trebuie sa corespunda)
Daca nu ai inteles mai cauta prin acest forum ca a mai explicat cineva si poate intelegi mai bine.
Succes

PS: Incearca si in carte, pe la pg. 26

Attached Files


Edited by xtrix, 07 May 2014 - 07:28.


#44
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Buna colegi.Am montat motorul si l-am pornit dar la începutu se auzeau ceva zgomote,ca un clantanit,cred că de la supape.A dus tata blocul nou la un mecanic,dar a zis ca nu trebuie băgată freza,ca se vor aseza,a curs putina benzina si a,lovit usor supapele si apoi nu a mai curs.La cilindrul vechi un scaun un ghid de,supapă joaca în locașul său,dar avea o compresie mult mai buna decât cel nou,sau pana se rodeaza segmentii si se mai aseaza supapele pe scaun.Va rog păreri.Motorul a fost,montat ca la carte.Multumesc 😐

#45
razvanmacin

razvanmacin

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 19.05.2009
buna ziua . am si eu un motocultor carpatina si in momentul cand accelerez brusc pe ``liber`` imi da rateuri in esapament si  se opreste motorul . am schimbat bujia  si vad ca face tot la fel . ma gandesc ca nu are cum sa fie de la benzina ca la masina pun din acelasi punct petrom deci nu poate fi slaba (folosesc si la o motocoasa in 2 timpi si nu am observat nimic suspect).ma gandesc sa nu fie din platina . se potriveste cea de dacie ? am vazut ca mai are si un condensator  sau ceva asemanator in capat . filtru de aer s-a spart si nu am gasit sa iau sa il schimb dar am improvizat un filtru de plasa cea mai mica ca si ochiuri sa zic asa si am pus-o in patru  ca sa nu traga ceva in capul pistonului . astept lamuriri va rog daca puteti sa imi dati la problema mea . multumesc frumos si o seara placuta !!!

#46
elnueste

elnueste

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 29.06.2011

View Postrazvanmacin, on 26 iunie 2014 - 23:24, said:

buna ziua . am si eu un motocultor carpatina si in momentul cand accelerez brusc pe ``liber`` imi da rateuri in esapament si  se opreste motorul . am schimbat bujia  si vad ca face tot la fel . ma gandesc ca nu are cum sa fie de la benzina ca la masina pun din acelasi punct petrom deci nu poate fi slaba (folosesc si la o motocoasa in 2 timpi si nu am observat nimic suspect).ma gandesc sa nu fie din platina . se potriveste cea de dacie ? am vazut ca mai are si un condensator  sau ceva asemanator in capat . filtru de aer s-a spart si nu am gasit sa iau sa il schimb dar am improvizat un filtru de plasa cea mai mica ca si ochiuri sa zic asa si am pus-o in patru  ca sa nu traga ceva in capul pistonului . astept lamuriri va rog daca puteti sa imi dati la problema mea . multumesc frumos si o seara placuta !!!

pplatiniile nu se potrivesc de la nimmmmic vezi joc supape curata platinile vezi avans

#47
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
va salut! astazi am achizitionat un motor brasov metrom in 4 timpi  cacel descric de colegii forumisti.l.am curatat si i.am curatat si carburatorul,maine o sa ii reglez tacheti si o  sa incerc sa il pornesc.as vrea sa stiu cat ulei intra in el?o sa ii pun 15w40 dar nu stiu cat ma gandeam ca 1 litru.i.am dat joc chiulasa si cilindru nu are urme de uzura,pare reconditionat recent,iar ambielajul pare ok nu se simte joc la mana.cred ca are o problema pe la aprindere deoarece l.am invartit de cateva ori cu fisa pusa pe cilindru si nu a dar scanteie, o sa verific platina condensatorul si  boboina de inductie.

#48
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
Va salut! revin la acest topic in speranta ca ma poate ajuta cineva cu  un sfat...am si eu un astfel de motor si intentionez sa fac un motocultor sau minitractoras din el.astazi am pornit motorul cu ideea sa ii reglez carburatorul( am montat unul de motosapa ),a pornit cam greu dar asta se rezolva problema mea de acum este ca  imi curge ulei pe langa  "aprindere"(delcou),mai exact iese pe langa tija de la avans cred si pe langa suruburile de prindere ale delcoului.eu banuiesc un semering ,are asa ceva in zona aceea?atasez  niste poze cu  zonele resptective..va rog sa ma ajutati cu un sfat...

Attached Files



#49
elnueste

elnueste

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 29.06.2011

View PostPopaAlex93, on 19 ianuarie 2015 - 17:50, said:

Va salut! revin la acest topic in speranta ca ma poate ajuta cineva cu  un sfat...am si eu un astfel de motor si intentionez sa fac un motocultor sau minitractoras din el.astazi am pornit motorul cu ideea sa ii reglez carburatorul( am montat unul de motosapa ),a pornit cam greu dar asta se rezolva problema mea de acum este ca  imi curge ulei pe langa  "aprindere"(delcou),mai exact iese pe langa tija de la avans cred si pe langa suruburile de prindere ale delcoului.eu banuiesc un semering ,are asa ceva in zona aceea?atasez  niste poze cu  zonele resptective..va rog sa ma ajutati cu un sfat...

ai un semering la axul de la magnetou pe langa tija de la avans curge cind pui mult ulei ulei in motor trebe 0,75 ml

#50
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Poate 0,750 ml

#51
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
Va multumesc pt raspunsuri! Am rezolvat.o era doar garnitura dintre delcou si bloc.acum incerc adaptarea unui alt carburator de motocultor.problema acestuia e ca porneste usor si se accelereaza doar pana la jumatate dupa moare.am marit gaura jiclerului de benzina de la 0.7-0.8 dar tot asa face.o sa incerc maine cu un carb de 2t 50cc.

Va multumesc pt raspunsuri! Am rezolvat.o era doar garnitura dintre delcou si bloc.acum incerc adaptarea unui alt carburator de motocultor.problema acestuia e ca porneste usor si se accelereaza doar pana la jumatate dupa moare.am marit gaura jiclerului de benzina de la 0.7-0.8 dar tot asa face.o sa incerc maine cu un carb de 2t 50cc.

#52
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010

View PostPopaAlex93, on 26 ianuarie 2015 - 20:19, said:

Va multumesc pt raspunsuri! Am rezolvat.o era doar garnitura dintre delcou si bloc.acum incerc adaptarea unui alt carburator de motocultor.problema acestuia e ca porneste usor si se accelereaza doar pana la jumatate dupa moare.am marit gaura jiclerului de benzina de la 0.7-0.8 dar tot asa face.o sa incerc maine cu un carb de 2t 50cc.

Va multumesc pt raspunsuri! Am rezolvat.o era doar garnitura dintre delcou si bloc.acum incerc adaptarea unui alt carburator de motocultor.problema acestuia e ca porneste usor si se accelereaza doar pana la jumatate dupa moare.am marit gaura jiclerului de benzina de la 0.7-0.8 dar tot asa face.o sa incerc maine cu un carb de 2t 50cc.
Carburatorul pe care il ai este pentru motor de 5,5 cp. Motorul tau este mai mare. Sa nu fie ceva infundat de nu da benzina cum trebuie. Cu carb de 50 cm3 nu stiu daca faci ceva...

#53
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
Va salut! L-am curatat din nou, l-am suflat cu compresorul urmeaza sa il pun zilele astea (sunt in sesiune si nu am asa mult timp de el)am un carburator nou de 2t si stiu ca suporta mai multe ture decat  accest motor deci ar trebui sa mearga.pe jiclorul principal scrie 7.5 la asta care vreau sa-l pun , iar la cel original scrie 8.am vazut in acest topic ca cineva adapase unul de mobra deci ar trebui sa mearga.daca nu o sa mearga o sa cumpar unul de atv cu motor  de 300cc sa fiu sigur ca da suficienta benzina.va multumesc pentru ajutorul acordat!

#54
elnueste

elnueste

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 29.06.2011

View Postciprian_vladis, on 25 ianuarie 2015 - 23:14, said:

Poate 0,750 ml

nu poate sigur tataie

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate