Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
motor carpatina
Last Updated: Mar 02 2019 10:46, Started by
cristidan79
, Mar 02 2013 22:53
·
0
#19
Posted 13 April 2013 - 22:23
nu s-a oprit brusc , l-am oprit eu iar apoi n-a mai pornit .o sa verific si condensatorul totusi , iar supapele m-i sau parut reglate bine dar o sa mai verific . oricum multumesc pentru raspunsuri , o sa mai lucrez la motor dar nu curand deoarece primavara sunt multe de facut
|
#20
Posted 08 January 2014 - 19:13
Daca mai citeste cineva discutia aceasta:
- cum se verifica compresia unui motor? - daca bujia are scanteie ce alte probleme ar putea avea motorul daca nu porneste? zicea cineva ca daca scanteie "nu este destul de puternica" : ce inseamna asta? cum verifici "puterea" unei scantei? - mentionez ca motorul nu scoate fum asa cum zicea cristidan. pur si simplu nu face nimic, doar scoate un zgomot ca un pufait iar pe teava de esapament miroase a benzina. Mentionez ca vorbesc despre acelasi tip de motor, anume motor de Carpatina in patru timpi, produs de Metrom Brasov, tip AL75. Multumesc anticipat pt. sfaturile sau parerile date. |
#21
Posted 09 January 2014 - 17:51
scinteia trebe sa fie albastruie. nu e bun amestecul benzina aer deaia nu vrea sa mearga
|
#22
Posted 11 January 2014 - 20:51
surubul de aer il am strins la maxim de ani buni scinteia la bujiie cauze; 1 bujie defecta. distanta intre electrozi . magnetou contactele platini sa fie curate si reglate sa nu fie puscata platina ATENTIE ; BOBINA BUNA SA NU FIE SPARTA FURA CURENT SEMERINGUL DE LA ROTOR SA FIE BUN SA NU INTRE ULEI [nu da curent sau il da intrerupt ] si ar mai fi daca ai nevoie de piese te pot ajuta bafta
|
#23
Posted 12 January 2014 - 08:33
Multumesc.
Am rugat pe cineva si mi l-a pornit dar mi-a spus ca are catve probleme motorul: -lipsa compresie; -garnitura de chiuloasa defecta; si mi-as facut o estimare pt. reparatie dar parca nu as vrea sa mai cheltui bani cu motorul intrucat nu stiu daca o sa reusesc sa il folosesc la ce vreau eu. De aceea intreb in afara de schimbarea garniturii de chiuloasa (pe care o pot schimba singur) mai credeti ca sunt si alte lucruri de care ar trebui sa tin cont astfel incat motorul sa nu se strice mai rau. Adica, chiar daca compresia ii pe duca eu zic ca as mai putea sa il folosesc un pic pana vad ce fac cu el, nu? Referitor la poblema nepornirii a fost faptul ca am demontat magnetoul si la remontare nu am tinut cont de reglajul acela cu punctul de pe volanta (descris si in cartea tehnica si pe pagina anterioara a acestui forum). |
#24
Posted 12 January 2014 - 13:30
sint interesat de motor daca il vinzi poti baga segmenti nu sint scumpi
|
#25
Posted 12 January 2014 - 19:36
Multumesc. Daca schimb segmentii sunt ceva chestii de care trebuie sa tin cont (garnituri, piese la care trebuie sa fiu atent)?
Vezi PM. |
#26
Posted 13 January 2014 - 09:42
nu desfaci chiulasa scoti cilindru cu totul e mai usor asa fac nu ai nevoie de garnituri
tinem legatura sal |
#27
Posted 13 January 2014 - 21:26
Salutare! Ma numesc Alexandru. Am un motor AL75, ca cel despre care ati vorbit. Nu a fost pornit de 10 ani, i-am schimbat uleiul si condensatorul ca nu avea scanteie. Dupa cateva zeci de sfori a pornit. Merge binisor, dar mi se pare ca se incinge prea tare (scoate fum din corpul lui si nu poti sa-l atingi de tare ce frige, iar daca scuipi pe el sfaraie), iar teava de esapament se face incandescenta, noaptea se vede ca o torta. Cand da cate-un rateu, in special la decelerare scoate foc pe ea. Ma gandesc ca nu e reglat bine amestecul, dar nu stiu sa-i reglez aerul. Mi se pare ca invart degeaba de surubul de reglaj, ca nu se intampla nimic, se aude la fel pe toata plaja filetului. Infundat nu e, ca l-am desfacut si curatat. Spuneti-mi va rog la cate rotatii se regleaza? Si prin strangere se da benzina mai multa sau mai putina? Nu inteleg cum functioneaza acel surub, daca stiti, va rog sa ma lamuriti. Avansul de la aprindere e neumblat, nu stiu sa-l reglez. Multumesc!
|
#28
Posted 13 January 2014 - 22:05
are avansul prea mare [face scinteia prea repedee] posibil supapa
|
|
#29
Posted 13 January 2014 - 22:18
Multumesc. Cum se regleaza avansul la motorul asta? Ca platina e fixa, nu e ca la Dacie sa invarti de delcou.
|
#31
Posted 14 January 2014 - 19:26
http://imagizer.imag...90/707/zdq9.jpg
http://imagizer.imag...nwu.jpg    Nu am altele detaliate, ci doar cu utilajul https://imagizer.ima...90/560/fnwu.jpg A doua poza facea probleme, am reincarcat-o. |
#32
Posted 15 January 2014 - 08:55
#33
Posted 15 January 2014 - 13:32
Daca o supapa (ori cea de evacuare ori cea de admisie) nu inchide bine, care snt problemele pe care le poate crea?
|
|
#34
Posted 15 January 2014 - 18:06
http://imagizer.imag...q90/11/ybne.jpg
Am pus o poza cu carburatorul. In dreapta este surubul cu arc, care ar trebui sa dozeze carburantul(asa cred). Invart de el pana la capat Invart de el degeaba, odata a iesit de tot si nu s-a intamplat nimic. De ce? Am suflat pe gaurile alea si nu sunt infundate. http://imagizer.imag...0q90/6/bgsb.jpg Aerul care e dozat de surubul ala, ajunge in partea de susa jiclorului din imaginea a doua. Jiclorul are nevoie de garnitura intre partea de sus si cea de jos? Cred ca nu etanseaza bine rama din partea de jos a corpului mai gras. Cu privire la intrebarea despre supape cred ca ar trebui rectificate. Daca pierde compresie in timpul exploziei e posibil ca supapele in timp sa se arda de tot. |
#35
Posted 15 January 2014 - 21:03
xtrix, on 15 ianuarie 2014 - 13:32, said:
Daca o supapa (ori cea de evacuare ori cea de admisie) nu inchide bine, care snt problemele pe care le poate crea? enebalaneata, on 15 ianuarie 2014 - 18:06, said:
http://imagizer.imag...q90/11/ybne.jpg Am pus o poza cu carburatorul. In dreapta este surubul cu arc, care ar trebui sa dozeze carburantul(asa cred). Invart de el pana la capat Invart de el degeaba, odata a iesit de tot si nu s-a intamplat nimic. De ce? Am suflat pe gaurile alea si nu sunt infundate. http://imagizer.imag...0q90/6/bgsb.jpg Aerul care e dozat de surubul ala, ajunge in partea de susa jiclorului din imaginea a doua. Jiclorul are nevoie de garnitura intre partea de sus si cea de jos? Cred ca nu etanseaza bine rama din partea de jos a corpului mai gras. Cu privire la intrebarea despre supape cred ca ar trebui rectificate. Daca pierde compresie in timpul exploziei e posibil ca supapele in timp sa se arda de tot. carburator f vechi poate are joc la clapeta de acceleratie surubul de reglaj nu mergea nici cind erau noi eu il tin strins la maxim O SA PUN UN VIDEO CU MOTORUL [AM AVUT VREO 15 BUC O SEGMENTAM IN CIMP ] |
#36
Posted 18 January 2014 - 19:05
Multumesc pt sfaturi. I-am reglat culbutorii, am schimbat fisa si bujia, acum merge bine, fara rateuri. Surubul de aer tot nu face nimic, o sa-l las asa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users