Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...
 

motor carpatina

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#1
cristidan79

cristidan79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 07.10.2010
am achizitionat un motor de carpatina si mi-am facut cu el o masinuta .am pornit motoul de cateva ori de cand l-am luat iar acum nu mai vrea sa porneasca.scoate fum  dar nu da explozie.am dat avansul la maxim in ambele sensuri , l-am dat si la mijloc si tot nu vrea sa dea vreo explozie .aveti vreo ideea ce ar putea sa fie de vina?rog posesorii de carpatine sa -mi specifice si mie cam ce reglaje sunt la carburator si aprindere .daca nu reusesc voi cumpara aprindere si carburator noi dar stiti si voi cum e in perioada asta cu banii(am dat jos carburatorul si i am dat benzina cu siringa ca poate o fi el de vina dar tot la fel facea , scoatea fum si atat.)

#2
Maniaxro

Maniaxro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 19.04.2012
Pai verifica bujia in primul rand,daca da scanteie si ce culoare are. Daca da scanteie de alta culoare decat albastra si/sau nu este puternica incarca o alta bujie. In principiu, cu carburatorul montat, daca ii bagi 2-3 ml de benzina pe gaura bujiei si dupa montezi rapid bujia si tragi la sfoara ar trebui sa porneasca pt cateva momente. Daca nu porneste, inseamna ca problema este din partea de aprindere. Nu stiu exact ce configuratie are motorul, zi te rog cateva detalii (cati timpi are, ce fel de generator, daca are bobina de inductie, etc). Cred ca este ceva mai vechi in 2 timpi, deci simplut. Vezi deschiderea la platina sa fie corecta si sa nu fie perlata platina ca atare. Da cateva detalii, cum a murit, etc ca sa te putem ajuta.

P.S. Nu cumpara nimic inca, sunt sanse mari sa rezolvi problema cu costuri mici sau deloc.

Edited by Maniaxro, 02 March 2013 - 23:24.


#3
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
"carpatina" nu era cu motor de Mobra"? Daca nu, explica ce motor e, in 2 sau 4 timpi. Daca zici ca scoate fum, inseamna ca are si scanteie, nu iese fum fara foc. :) posibil sa fie avansul, platina dereglate, sa nu fi "tras" socul la pornire, sau sa n-ai filtrul de aer cu socul. Posibil sa ai simeringurile de la arbore uzati si sa pierzi compresia din carter, daca-i in 2 timpi. Niste poze ar fi de mare ajutor, sa stim exact despre ce motor vorbim.

#4
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
E un 2T de Brasov.
Se bucura de o buna reputatie printre utilizatori.

Grig

#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Daca doar atat ai de spus, iti doresc sa te bucuri si tu de reputatia lui!

#6
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010

 rumegus, on 02 martie 2013 - 23:37, said:

"carpatina" nu era cu motor de Mobra"? Daca nu, explica ce motor e, in 2 sau 4 timpi.
Niste poze ar fi de mare ajutor, sa stim exact despre ce motor vorbim.

Asta ai intrebat!
Raspunsul nu a fost pentru @cristidan79 el stie despre ce e vorba.
Unii`l cunosc si ca motor de Brasov in 2T de aia am specificat.
Am crezut ca te ajuta asta in identificare.
M`am inselat!
Aprinderea la alea era pe magnetou.

Grig

#7
cristidan79

cristidan79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 07.10.2010
motorul de carpatina este un motor in 4 timpi de aprox 6,5 cp cu aprindere cu magnetou .i-am bagat benzina pe la bujie si tot la fel se comporta , scoate fum dar nu da explozie.i-am pus si electromotor de dacie ca sa-l pot invarti mai bine .o sa incerc sa-i suflu cu aer carburatorul ca sa fie sigur ca nu e infundat dar totusi daca i-as baga benziina pe la bujie ar trebui sa dea o explozie , eu cred ca e de la aprindere dar nu stiu ce sa-i fac, cum sa-l pun la punct .dupa ce a pornit eu l-am oprit deoarece am avut o problema la cutia de viteze.apoi n-am mai reusit sa-l mai pornesc .(scanteia da, dar nu sunt sigur daca  e suficienta sau daca o da la timp)

www.tocmai.ro/motor-carpatina-8660305.html

as e si motorul meu ca cel de pe din pagina de mai sus

Edited by cristidan79, 03 March 2013 - 11:58.


#8
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Ala e in 2T.
Sper ca i`ai pus ulei in benzina......

Grig

#9
cristidan79

cristidan79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 07.10.2010
al meu e in patru timpi deoarece i-am dat jos chiulasa si avea supape dar si ala din imagine cred ca e in 4 timpi deoarece se vede intr-o poza joja si busonul de ulei

#10
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Atunci e bine , se pare ca pe motocoasele Carpatina au pus si in 4T , am vazut inclusiv Rotakt .
Alea vazute de mine  erau in 2T .

Grig

#11
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Propun sa votam! cati sunt pt 2 timpi, cati pt 4? :)
Daca are joja, baie, supape, clar ca-i in 4 timpi. In cazul asta, zic sa verifici compresia, macar cu degetul, sa simti ca exista. Ai zis de ceva improvizatii, electromotor de Dacie. Esti sigur ca sensul de rotatie e cel corect, nu invers? Din pacate nu cunosc motoarele astea, nu degeaba ti-am cerut poze, dar poze reale, ale motorului tau, cel din link e pozat aiurea, acoperit cu tabla, pare in 2 timpi.
La supape ai joc? daca nu, e nasol. daca-i prea mare, iar e grav, s-o fi gripat o supapa. Posibil si sa fi "sarit" distributia, pt asta, e suficient sa vezi cum se comporta supapele cand pistonul e "sus". La o tura, ambele inchise, la urmatoarea, ambele-n baleiaj, adica una n-apuca sa inchida, celalta deja deschide, faza-i cam simetrica. Problema-i simpla pt un mecanic care are motorul in fata, dificila pe forum, unde nu se stie nimic.

#12
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006

 rumegus, on 03 martie 2013 - 21:27, said:

...Problema-i simpla pt un mecanic care are motorul in fata, dificila pe forum, unde nu se stie nimic.
Dacă ar veni cu toate informațiile din prima, ar fi prea simplu...

ps: wankelu' nu-l putem introduce pe buletinele de vot ? Posted Image

#13
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Din cate stiu, la Brasov nu s-au fabricat cositoare cu motor wankel. :)  Dar totusi, era de asteptat ca initiatorul sa ne spuna, ce motoras are, sa stim ce sfaturi sa-i dam. Cum s-a dat la fund, banuiesc totusi ca l-a rotit invers, desi si asa-s sanse sa porneasca. Imi amintesc 2 cazuri: Unul, c-o motocicleta-n 2 timpi, avea reglat avansul prea mare. Daca dadea sanatos la pedala, pornea normal, daca dadea mai firav, motorul se rotea invers si omul iesea din parcare cu spatele, avea marsarier pe CZ! Altul, lucra pe un buldozer. Impingea la greu, dadea motorul sa moara, a debraiat, moment in care motorul diesel a luat-o invers, aspira aer pe esapament si gazele-i ieseau pe filtrul de aer din cabina, tot sistemul hidraulic era pe invers. :)

#14
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,587
  • Înscris: 31.01.2010
Cu diesele care au luat`o invers mai gasesti vre`o 2 -3 si pe aici ! Posted Image

Grig

#15
cristidan79

cristidan79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 07.10.2010
eu nu pot vorbi decat in week-end de aceea nu am mai raspuns . electromotorul l-am pus bine deoarece m-am gandit bine cum sa-l pun in functie de sensul de rotatie al motorului si al electromotorului .eu cred ca motorul este de carpatina deoarece seamana cu motoarele de pe net despre care se spune ca sunt de carpatina.si

acestea sunt pozele

ce parere aveti?

Attached Files


Edited by cristidan79, 08 March 2013 - 22:07.


#16
rafnic

rafnic

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 02.07.2012
motor de carpetina ieste un motor in 4 timpi facut de brasov pe volanta are un semn are o gaura mica cum te uiti di fata pe partea dreapa se afla gaura ieste astupata cu un dop de caciuc se scote dopul se invrte de volanta pina dai de o gaura deosebita acela ieste puncul aprideri tot in acelasi punct trbuie sa fie la magnetou sub magnetou se afla o gaura intrduci un cui si ivirti  pina se simte gaura gaurile trebuie sa fie idetice

#17
cristidan79

cristidan79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 155
  • Înscris: 07.10.2010
multumesc , o sa incerc, nu mai stiu ce sa-i mai fac , compresie are , i-am modificat aprinderea si am facuta ca la dacie si tot la fel facea .am facut aprinderea la loc cum era originala si tot asa face , cred ca nu e pus la punct deoarece compresie are , scoate fum si nu da explozie

#18
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012

 cristidan79, on 03 martie 2013 - 19:29, said:

al meu e in patru timpi deoarece i-am dat jos chiulasa si avea supape dar si ala din imagine cred ca e in 4 timpi deoarece se vede intr-o poza joja si busonul de ulei
Dupa ce ai pus chiulasa inapoi ai procedat la reglarea supapei-admisie si cea de evacuare ??M-ai verifica la sistemul de aprindere prin magnetou daca condensatorul aferent platinei nu este impuscat......sau daca sa oprit brusc din  mers (accidental ) sa nu fi sarit distributia de la punct(dinte sarit,rupt etc)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate