![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Evolio Aria Mini 3G
Last Updated: May 12 2019 19:38, Started by
Bobo123
, Feb 26 2013 23:15
·
0

#37
Posted 24 April 2013 - 11:56

serviceu 5 ani e ca berea fara alcool. am avut probleme cu o tableta evolio nu mini dar e cam acelasi lucru. daca
nu au trecut multr zile de la cumparare poti sa ceri negare serviceului si te intorci la magazin unde mai pui ceva si iei alt produs sau iti da alta din magazin. eu asa am facut, la service iti da alta tableta manarita si cu alte probleme pe care le vezi acasa la magazin iti desface alta. dupa o perioada cele cu probleme se baga iar la vanzare black fiday sau diverse pseudo mega reduceri. sunt chinezarii oem genuie china. bafta cautati sa cumparati de la magazine care accepta retur 30 de zile. |
#38
Posted 24 April 2013 - 15:31

am dus-o la service... intre timp am ,,initiat" si un contact cu OPC-ul, in functie de cum se gandesc cei de la service sa rezolve problema, ma duc singur sau insotit. @bobo, au trecut 3 saptamani de la achizitionare (altex), mai pot face retur? parca era 10 zile...
Edited by recul, 24 April 2013 - 15:38. |
#39
Posted 24 April 2013 - 15:44

Am avut si eu probleme cu ei,cu o aria dintraia mare luata de la Altex.
A fost trimisa de 7 ori in service si pana la urma mi-au dat negatie ca nu se mai pote repara si culmea pe negatie scria: se pot returna banii doar cu conditia ca cei de la Altex sa nu mai aibe modelul respectiv pe stoc:). O firma si un service de 2 lei. Nu tu suport, nu tu nimic, o trimiteam cu o problema si venea cu 2 probleme inapoi:)) A fost prima si ultima data cand mai cumpar produse "romanesti" facute pe vapor in China sau unde erau facute.(nu mai recomand nici dusmanilor mei produsele de la evolio) Edited by CRISTISOFT, 24 April 2013 - 15:45. |
#40
Posted 24 April 2013 - 16:52

@recul la altex nu stiu cum e. Eu o luasem de la flanco unde e 30 de zile. la service mi-au dat negarea pe loc. sunt f convingator, au scapat usurati. pe ei nu-i lasa.
|
#41
Posted 25 April 2013 - 13:31

Am avut si eu probleme cu ei,cu o aria dintraia mare luata de la Altex. A fost trimisa de 7 ori in service si pana la urma mi-au dat negatie ca nu se mai pote repara si culmea pe negatie scria: se pot returna banii doar cu conditia ca cei de la Altex sa nu mai aibe modelul respectiv pe stoc:). O firma si un service de 2 lei. Nu tu suport, nu tu nimic, o trimiteam cu o problema si venea cu 2 probleme inapoi:)) A fost prima si ultima data cand mai cumpar produse "romanesti" facute pe vapor in China sau unde erau facute.(nu mai recomand nici dusmanilor mei produsele de la evolio) ^^ prin ceva foarte asemanator am trecut eu cu allview. Si crede lumea ca am EU ceva cu ei...A mai avut Altex modelul pe stoc sau ai reusit sa scapi de ea? Edited by toderascuA, 25 April 2013 - 13:32. |
#42
Posted 25 April 2013 - 15:22

aveau dar, am refuzat chiar daca mi-au spus ca imi dau o alta tableta aria, care ii sigilata si ca nu o sa mai am probleme cu ea... povesti:) am ales un nexus 7 care nici nu se compara cu astea romanesti
|
#43
Posted 25 April 2013 - 15:38

Pai stai asa...prima tableta ai luat-o cu ambalajul desigilat ?
|
#44
Posted 25 April 2013 - 16:27

La Aria Mini ambalajul nu este sigilat.Cutia de carton in care se afla tableta si accesoriile are o "supracoperta" la design identica cu ambalajul tabletei, care imbraca cutia, atata tot nici un sigiliu nici un scoch nimic.Am vazut si la Altex ca asa venea tableta si la Emag de unde am cumparat-o.
Edited by johnny72, 25 April 2013 - 16:29. |
#45
Posted 25 April 2013 - 16:36

Aham...si presupun ca fiecare angajat (Altex, Dome, Cora etc.) se poate servi, fara nici o grija, cu ce vrea din cutia tabletei. Un incarcator, cablu de date...ce vrei "macatia-si"!!! Inteligenta miscare din partea allView, ce pot sa zic.
Edited by toderascuA, 25 April 2013 - 16:36. |
#47
Posted 26 April 2013 - 08:21

Da...ai dreptate imi cer scuze nu am vazut eu "drept". Cea ce mi se pare interesant este ca astia de la evolio au inceput sa ii copieze la comportament si atitudine fata de clienti pe "baietii destepti" ai Brasovului.
Edited by toderascuA, 26 April 2013 - 08:22. |
|
#49
Posted 26 April 2013 - 15:27

acum 5 minute m-au sunat cei de la evolio. surpriza!!! produsul meu a primit negatie, nu mai poate fi reparat, asa ca luni dimineata ma reped sa o ridic, apoi la altex pentru un schimb cu una noua. pana la urma se pare ca am avut noroc! multa bafta si voua! si, de ce nu, un plus pentru cei de la service!
|
#51
Posted 26 April 2013 - 18:17

nu stiu inca... oricum tableta se misca foarte bine, aplicatiile merg struna, netu' la fel...
ma mai gandesc pana luni, desi nu vreau sa depasesc bugetul alocat acestei tablete |
#53
Posted 29 April 2013 - 13:01

o luai tot p'aia... azi am fost la altex si mi-am luat una noua.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users