Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Audi A2 - mai merita modelul asta?

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Pe vremea aia A3 era prima masina de la Audi!

Edited by BV87FFF, 24 February 2013 - 04:15.


#20
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Modelul asta face parte din randul masinilor atat de avantgardiste incat se poate spune ca ori omenirea era prea inapoiata atunci ori era el prea inaintea vremii sale. Merita? Cu siguranta! Nu m-am plimbat cu asa ceva dar la un Salon auto, acum multi ani, m-am urcat in el si l-am cercetat in detaliu. Nu-l cumperi pentru utilizare intensiva ci pentru ca este o masina aparte. Cu timpul ii va creste valoarea

#21
bighi89

bighi89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 21.03.2011

View Postgabriel1981, on 23 februarie 2013 - 18:27, said:

bun, eu ma las batut , masinile in germania costa mai mult ca la noi in tara. atunci ce bani mai scot cei ce aduc masinile din germania?? plus ca mai platesc si drumul.

sa zicem ca tu ai avea 500 de masini si daca vine unul si iti cumpara 300 oare nu le dai mai ieftin? sa zicem aproape de jumatatea valorii, pai daca nu le vinzi ce ai castica ca anii trec si valoare masinii scade plus ca tebuie sa platesti taxele.
Cei care aduc masini sau le cumpara de la licitatii le iau la un pret destul de mic. Profit iese si inca destul de mult.
Masinile luate de la licitatii sunt vandute cu mult timp inainte sa ajunga la noi in tara samsarilor. Ei au cel mai mare profit.

Am sa citez iar pe cineva care se ocupa cu masini(mai mult din grupul psa ce-i drept)

Quote

Atentie la taxi. S-au adus exagerat de multe in ultimele 2 luni. In Franta un lot de 12 taxiuri 308 SW 2009/2010 se vindea cu preturi intre 11-15.000 euro.
Chestia e valabil si pentru masinile pe firma, autoutilitare nu neaparat taxiuri.
Daca voi inca credeti ca masinile samsarilor sunt toate cu peste 400k km sunteti naivi.
Multe care se vand sunt intre 2-4 ani si au km destul de mari pana la 200k-250k si sunt dati km inapoi. De acolo si majoritatea masinilor au intre 80-110k km. Si multi o iau de buna pe asta.

Lasand aspectul asta deoparte. Multi daca vad o masina cu 200k km, nici macar nu suna la anunt, dar cand vad una la 80k km, adusa de afara si are 2-3 ani se mint singuri si zic ca au km reali. Prefera una de la un samsar decat una de la un proprietar care are toate cele la zi.

#22
gabriel1981

gabriel1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 30.04.2012
asa este,cu licitatia uitasem de ea dar se practica si teoria mea cu cumpararea la un pret mult mai scazut la un numar mare.

#23
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
La licitatie intr-adevar se vand si loturi de la firme.
Chestia este ca nu o sa cumperi de la un parc auto, care le ia din stanga cu bani si le da in dreapta cu adaos, la jumatate de pret pt ca el trebuie sa iasa in profit ci de la cineva care le-a folosit pana in mom ala, cum sunt cele de la licitatii, pt care, orice ban luat pe masina aia e sa zicem profit. Adica activitatea lui nu e vanzarea de masini si vanzand masinile doar incearca sa recupereze o mica parte din bani.

#24
bighi89

bighi89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 21.03.2011
Masinile alea care sunt vandute asa si-au scos banii de cateva ori. Iar vanzarea lor e doar profit.

#25
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Pai asta incercam sa-i explic de la inceput. Cine le da mult sub pretul pietei nu se ocupa cu vanzarea de masini.

Edited by undercoverbrother, 25 February 2013 - 14:59.


#26
Flueraru1985

Flueraru1985

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.02.2017
Salut tuturor posesorilor de A2, sunt pe cale sa achiziționez și eu un model de A2, ideea este ca nu știu dacă sa fie diesel sau benzina, la drum lung plec de maxim 5 ori pe an gen mare, munte, etc, restul timpului prin oras (București) so in general drumuri scurte gen 5-10 km, la diesel ma bucura consumul dar lipsa ieșirilor rare pe autostrada pentru "curățare" ma duce cu gândul ca diesel este mai pretentios si mai de drum intins,, o părere din partea dumneavoastră o sa ma ajute destul de mult, ma uit foarte mult după 1.4 diesel 90cp,dar....Mai aștept păreri din partea dumneavoastră ,mulțumesc

#27
Flueraru1985

Flueraru1985

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 05.02.2017
Ar' mai fi de ales între skoda Fabia 2 si Audi A2, părerea voastră strict personala pe ce varianta sa merg dintre cele doua? Mulțumesc

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate