Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
974 replies to this topic

#955
GeorgicaPopescuIoan

GeorgicaPopescuIoan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 20.01.2019

View Postcamionul, on 30 octombrie 2021 - 14:21, said:

depinde de rezervor, se baga doze de 250 ml la 45l motorina. Citește în spate ca s-au scris rețete de aditivari cu ulei 2t
Uleiul 2T nu curata nimic din instalatia de alimentare, iti trebuie aditiv diesel schmier, diesel zuzats, proline super diesel additiv
Sincer ...n-am citit deloc in spate ....merci de tips .
Uleiul nu-l bagam pt spalare / curatare , ci pentru ungere . Asa mi-a explicat mecanicul care m-o ajutat sa scot benzina din rezervor la vremea aia . Nu-s mecanic decat asa okazional , de carpaceli ...deci nu ma pot pronunta daca este corect sau nu .

#956
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Producatorul de ulei 2t spune ca nu e de bagat in diesel, producatorul de motor diesel spune sa nu bagi ulei 2t. Forumistii stiu mai bine :)

#957
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016
Producatorii aia de ulei trebuiau sa-l caute pe Rudolf Diesel si sa se documenteze mai bine....sa afle de la el ca motorul lui a fost gandit sa functioneze cu rezidurile rezultate in urma distilarii petrolului...adica si uleiul printre altele.

Edited by RasAlGhul, 03 November 2021 - 22:03.


#958
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Puternic argument.

#959
Ghytza333

Ghytza333

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 01.02.2018
Din motorul lui Rudolf a ramas doar principiul.
  Uleiul 2t creeaza depuneri, dar nu inseamna ca nu are si beneficiile lui.

#960
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Dacă pui la nimereală, da, creează depuneri! Dacă pui fără sulf și zddp nu mai ai depuneri. Însă nu cred că mai este necesar adaosul de ulei 2t la cum se prezintă motorina în momentul de față, dar pentru cine insistă să încerce și nu a mai pus niciodată, există posibilitatea să nu fie tolerat de sistemul de injecție (a se vedea ce a pățit colegul care a postat pe pagina anterioară). La tdi-uri, dci-uri, hdi-uri nu am văzut să fie probleme.
Dacă totuși se dorește o protecție prin creșterea lubricitătii exista o serie de aditivi care fac acest lucru (Schmier, System Pflege, Super Diesel Additive, Megasel, etc) și nu vor mai fi probleme de compatibilitate (doar de costuri).

Edited by TLGTLC, 04 November 2021 - 11:34.


#961
Xelo

Xelo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 710
  • Înscris: 12.05.2005
Am terminat rezervorul de motorina in care pusesem LM DS si WOLF2T, 3/4 circulatie in oras si 1/4 in afara (ma refer la 1.5tdci, generatie mai noua).
Pentru sfertul de rezervor parcurs in afara a trebuit sa injumatatesc cantitatile (am mai pus vreo 12 litri de motorina peste aia 12-15 ramasi), astfel incat dilutia initiala de 2+5ml/L s-a redus cam la jumate (1+2-2.5ml/L).

La final, masuratorile arata asa si sunt dublate de feeling-ul de la volan:
  • masina e mai vioaie
  • acceleratia e smooth/pedala e usoara
  • masina nu pica in nas ca urmare a franei de motor daca luam piciorul de pe acceleratie (la unele masini e mai brusca franarea, la altele nu o simti; a mea e automata si diferenta intre motorina aditivata cu ulei si fara e vizibila din avion pe aspectul asta); luam piciorul de pe acceleratie si masina se deplasa mult timp cu aceeasi viteza fara a simti vreo frana de motor - (injectia era 0 in ambele cazuri, deci sistemul electronic al masinii nu a avut vreo influenta)
  • zgomotul motorului redus simtitor/drastic
  • legat de consum, prefer momentan sa nu ma pronunt, s-ar putea ca mai sus sa ma fi hazardat in unele comparatii; vreau sa mai fac niste masuratori cu resetare totala si consum la pompa
PS: chiar daca as scoate consum cu 1L mai mare, simt ca n-as prea putea sa ma intorc la zgomotul si lipsa de putere/varianta stock a motorinei; in ambele cazuri prezentate am folosit Rompetrol 55 cu B0. Ba pentru a face o comparatie imediata, am folosit un flacon de LMDS de 150ml la un nou plin, consumul in afara a fost de 4.8L/100km, dar simptomele "binefacatoare" ale combinatiei initiale nu au existat decat intr-o proportie destul de mica, undeva la 30% estimez eu (zgomot + putere). Se si observa in ultimele 2 poze efectul masurabil al lipsei de 2T. Motorina simpla, fara LMDS sau 2T are valori si mai prapastioase, sunt prezente mai sus in postul meu initial. Desi consumul cu LMDS a fost de 4.8 in afara, odata intrat in Bucuresti am 9,6 pentru cca 40km parcursi, drumuri zilnice scurte ce-i drept, de cca 3km, deci nu pot spune ca influenteaza in vreun fel  / in bine in afara si in rau in oras. Ungere sigur asigura datorita consistentei, dar cifrele spun ca nu se compara cu 2Tul. Astept sa termin rezervorul aditivat numai cu LMDS si apoi voi folosi 2T dozat la jumatate (undeva la 2-2.5ml/L) in combinatie cu 55/B0.

Attached Files



#962
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 01.12.2007
Astazi am schimbat injectoarele la al meu 1.4tdci si desi mereu alimentam de la TSV și puneam ulei 2tWolf sau LMDS am găsit mâzgă pe duzele injectoarelor...
Nu stiu din ce cauză, nu stiu nici de ce se formeaza depunerile acelea, ținând cont că mașina mea mea vedea zilnic turații roșii.
Cert este că n-o sa mai alimentez de la TSV.

#963
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008
Care ar fi motivul pentru care ai alimenta numai de la TSV? Ceva moca de la munca?
E prima oara când aud de ei.

#964
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 01.12.2007
Cel mai mic preț și o cafea si o doza de suc, bonus.

#965
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,457
  • Înscris: 30.10.2003

View Postscrisit, on 12 ianuarie 2022 - 21:39, said:

Nu stiu din ce cauză, nu stiu nici de ce se formeaza depunerile acelea, ținând cont că mașina mea mea vedea zilnic turații roșii.
E clar! De la turatiile rosii! Posted Image

#966
Catalito

Catalito

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 06.01.2022
Acum ceva ani,am mers cu cineva sa-si ridice Loganul nou nout,diesel,cu injectia Delphi !
Când a primit cheile,cineva de la reprezentanța Dacia,i-a spus că-i recomandă să pună 1% ulei 2t în motorină, pentru protecția pompei de joasă presiune,ca să nu facă șpan. Omul nu a pus,că i s-a părut o prostie!
La 130k,deja nu mai pornea mașina.  A dat-o așa cum era.

#967
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Aia din reprezentanta mai spun si ei prostii. Nu ala a proiectat si fabricat masina. Daca trebuia scriau in manual ca-i musai sa bagi ulei 2t.

#968
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Caută pe net despre pompele de injecție Delphi, a fost o perioadă în care făceau șpan la orice mașină era montată. Cei din servisurile Toyota își sfătuia clienții să folosească ulei 2t. Și nu doar Delphi a dat buleală cu pompele de injecție, Bosch poate fi și el trecut pe listă.

#969
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,235
  • Înscris: 01.12.2007

View Postvinciun, on 25 ianuarie 2022 - 23:44, said:

Aia din reprezentanta mai spun si ei prostii. Nu ala a proiectat si fabricat masina. Daca trebuia scriau in manual ca-i musai sa bagi ulei 2t.
In manuale scrie si ca uleiul se poate schimba la 30.000km, (doar) cureaua de distributie pe la 240.000km si filtrul de motorina pe la 90.000km. Tot in manuale scrie si de cutiile automate ZF care nu necesita revizie la ulei.

#970
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015
Vezi ca nu e chiar asa. Pe langa recomandarile astea  mai sunt trecute si niste conditii. Ori citesti cap coada ori deloc.

#971
Catalito

Catalito

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 06.01.2022
Cu ceva vreme în urmă, aprovizionam cu motorină, o societate de transport, care are și acum tir-uri ! Patronul se plângea că are mereu probleme cu pompele de injecție la camioane. I-a spus lucrul ăsta și partenerului de afaceri din Germania. Iar neamțul l-a sfătuit sa pună 1% ulei 2t în motorină. Omului i s-a părut cam mare cheltuiala, pentru rezervoarele de 1000l de la camioane și a băgat ulei de motor. Cert e că, de atunci, nu a mai avut vreodată probleme cu vreo pompă de injecție, chiar dacă uleiul de motor nu se amestecă perfect cu motorina!

#972
dem3ntor

dem3ntor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,135
  • Înscris: 16.04.2007
Am folosit metoda 6 ani, aveam un golf4 1.9tdi PD, ala de 101 cai.
Am gasit ideea pe vwforum, dupa perioade de luni cand puneam mai pateam sa nu am ulei 2T, asa ca facem un plin fara.
Nu stiu daca era placebo, dar parca era mai zgomotos si trepida mai mult.
Masina am cumparat-o la 210k km si am vandut-o la 350+ k km.
Nu stiu daca uleiul 2t sau pur si simplu 'am nimerit' o masina buna, daaaar: Nu scoatea pic de fum, nu papa ulei, iar motorul mergea ceas si la 37grade si la -25grade.
Nu am schimbat la ea nimic la motor, turbina originala nedesfacuta.
Acum la G7 nu am mai pus, cica nu ar fi benefic pt DPF, dar cred ca am sa ma risc un plin sa vad cum se comporta motorul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate