Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate
Last Updated: Feb 15 2022 12:19, Started by
curentelectric
, Feb 20 2013 23:22
·
0
#415
Posted 25 October 2017 - 17:48
Ma gandesc si eu ca nu-i de la ulei. Inainte de a schimba garniturile mereu era ud pe acolo si nu foloseam ulei in motorina, dupa ce le-am schimbat a fost o perioada uscat si acum iar e ud. Cand o sa am timp o sa le mai schimb o data, inca mai asteapta, nu-i nimic strasnic.
|
#416
Posted 25 October 2017 - 19:53
Când bagi aditiv în carburant/ulei și începe să meargă ceva prost, primul suspectat este aditivul (în cazul de față uleiul 2t). Este o reacție normală. Dar de multe ori aditivul este găsit țapul ispășitor și se omit aspecte precum uzura, calitatea slabă a pieselor etc. Teoretic un ulei 2t ar trebui să protejeze garniturile pentru că pe traseul lui dintr-o motocicleta, motocoasă, drujbă etc. întâlnește și așa ceva.
|
#417
Posted 25 October 2017 - 22:10
Asta e cantitatea maximă descoperită după multe teste... am pus si mai mult si mai puțin. Deja la 300ml si peste se pierde din demaraj, devine foarte leneșă.
Și la 240ml/plin îmi ajunge la fix un bidon, nu rămân cu fracții. 2.0DTI euro 3, mergea cu maxim 500ml la 50-54L, dar îi băgam ulei 2T Hexol, cel mai ieftin și panaramă. Acum i-am comandat și lui Wolf și a zis că bagă aceeași cantitate ca la mine, 60ml la 10L |
#418
Posted 28 October 2017 - 21:09
TLGTLC, on 25 octombrie 2017 - 08:31, said:
Te rog frumos să monitorizezi consumul, sunt curios daca problema creșterii acestuia este doar la mine. O singura data pe saptamana fac 150km in afara orasului...acolo cred ca as putea sa-l monitorez....dar nu stiu cat este de relevant. CB-ul meu de la masina s-a intepenit la un consum de 7,6% cu o medie de 36 km/h (urban+ rural). Un consum in plus de 0,5-1L la 100km nu cred ca este asa important....mai important este sa protejez injectia si sa n-o mai aud ca rontaie. Deocamdata uleiul Shell isi face treaba din plin si sunt extraordinar de multumit de el....chiar am ramas uimit de cat de eficace este...iar consumul nu mai conteaza. Luna asta am sa fac comanda la vreo 10 bidoane...sa am acolo.... sa nu-i duc grija. Sa nu mai vorbim de faptul ca ies aproape la jumatate de pret fata de Ravenol, care costa 50lei litru. Edited by RasAlGhul, 28 October 2017 - 21:13. |
#419
Posted 14 November 2017 - 13:47
2.0DTI, 350ml Wolf Synth 2T la 50l diesel = sunet frumos.
|
#420
Posted 14 November 2017 - 13:54
TLGTLC, on 25 octombrie 2017 - 19:53, said:
Când bagi aditiv Ă®n carburant/ulei și Ă®ncepe să meargă ceva prost, primul suspectat este aditivul (Ă®n cazul de față uleiul 2t). Este o reacție normală. Dar de multe ori aditivul este găsit țapul ispășitor și se omit aspecte precum uzura, calitatea slabă a pieselor etc. Teoretic un ulei 2t ar trebui să protejeze garniturile pentru că pe traseul lui dintr-o motocicleta, motocoasă, drujbă etc. Ă®ntâlnește și așa ceva. Am descoperit saptamana trecuta ca nu-i ud cu motorina ci apa. Pompa de apa pierde. Am comandat-o si astept sa vina ca s-o schimb. |
#421
Posted 21 November 2017 - 19:25
#423
Posted 22 November 2017 - 00:39
#424
Posted 22 November 2017 - 08:02
Fiesta 1.4 TDCI. Dacă pui prea mult din orice ulei incetinești arderea și de aceea scade puterea.
|
|
#425
Posted 22 November 2017 - 21:02
#426
Posted 22 November 2017 - 21:37
Cantitatea optimă se stabilește prin teste. Pleci de la 50 ml la 10 litri de motorina și vezi dacă poți să mai scazi. Ideal este ca mașina să se mulțumească cu mai puțin.
Wolf 2t sintetic îl recomand pentru injectoare cu corecții mari pentru capacitatea foarte bună de Lubrifiere. Dar pentru tine care ai dpf prima opțiune este Liqui Moly 1052 pentru că nu afectează filtrul de particule. Alte variante mai ieftine, Shell Advance VSX, Eneos 2t semisintetic (le găsești pe Autokarma) sau mai scumpe Ravenol Scooter 2-takt Sintetic sau Valvoline SynPower 2t. Eu merg cu LM 1052 pentru că a mi-a dat cele mai bune rezultate în combinație cu motorină Rompetrol Efix 51. Opțional recomand Adizol T6 pentru că eficientizează arderea și diminuează depunerile. |
#427
Posted 24 November 2017 - 01:10
TLGTLC, on 22 noiembrie 2017 - 21:37, said:
Cantitatea optimă se stabilește prin teste. Pleci de la 50 ml la 10 litri de motorina și vezi dacă poți să mai scazi. Ideal este ca mașina să se mulțumească cu mai puțin. Wolf 2t sintetic îl recomand pentru injectoare cu corecții mari pentru capacitatea foarte bună de Lubrifiere. Dar pentru tine care ai dpf prima opțiune este Liqui Moly 1052 pentru că nu afectează filtrul de particule. Alte variante mai ieftine, Shell Advance VSX, Eneos 2t semisintetic (le găsești pe Autokarma) sau mai scumpe Ravenol Scooter 2-takt Sintetic sau Valvoline SynPower 2t. Eu merg cu LM 1052 pentru că a mi-a dat cele mai bune rezultate în combinație cu motorină Rompetrol Efix 51. Opțional recomand Adizol T6 pentru că eficientizează arderea și diminuează depunerile. Multumesc pentru sfaturi! Ravenol Scooter 2-takt Sintetic este acesta: https://images-na.ss...zL._SL1500_.jpg Valvoline SynPower 2t este acesta: http://i1.adis.ws/i/...312?w=637&h=403 Si LM 2052 banuiesc ca este acesta: http://cdn1.shopmani...1052-1l~930.jpg Multumesc! |
#428
Posted 24 November 2017 - 07:51
chelooo, on 24 noiembrie 2017 - 01:10, said:
Multumesc pentru sfaturi! Ravenol Scooter 2-takt Sintetic este acesta: https://images-na.ss...zL._SL1500_.jpg Valvoline SynPower 2t este acesta: http://i1.adis.ws/i/...312?w=637&h=403 Si LM 2052 banuiesc ca este acesta: http://cdn1.shopmani...1052-1l~930.jpg Multumesc! Attached Files |
#429
Posted 01 December 2017 - 14:22
|
#430
Posted 05 December 2017 - 18:33
Pentru fanii Wolf 2t sintetic, de curând uleiul are o nouă rețetă cu numai 0,045% sulf. Și-o fi păstrat restul de proprietăți? O fi ajuns și la noi în țară? Trebuie retestat.
Tot discutând încoace și încolo am sesizat că un procent însemnat din cei care și-au făcut upgrade softul nu sesizează nici un fel de îmbunătățiri când încearcă aditivarea motorinei cu ulei 2 timpi. Aici chiar nu mă pricep să găsesc o explicație. Fiindcă m-a pus soția să fac ordine în debara, am găsit mai multe doze de Diesel Schmier Additiv de care uitasem complet. Pentru că tot le-am găsit am amestecat două doze cu un litru de ulei 2t iar acesta s-a făcut foarte subțire. Am mai turnat în rezervor doze rămase alături de ulei 2t si efectul a fost wow! Dar este prima dată când le amestec într-un recipient și văzând cât de subțire devine uleiul chiar nu îmi fac griji pentru când vor veni temperaturile negative. |
#431
Posted 05 December 2017 - 18:44
Ce firmă e acel diesel additiv?
/off topic : vezi ca sunt bune si soțiile pentru ceva? |
#432
Posted 05 December 2017 - 21:49
Moon_Fire, on 05 decembrie 2017 - 18:44, said:
Ce firmă e acel diesel additiv? /off topic : vezi ca sunt bune si soțiile pentru ceva? Am luat când prindeam la eMag cu 9 lei. Off topic: dacă vă pun poze cu ce a gătit pentru ziua de Sfântul Nicolae o să mă urâți! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users