Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
974 replies to this topic

#253
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Nu am simțit mare diferență între diverse sortimente de motorina  (aici sau dincolo). De aceea prefer sa iau motorina cea mai ieftina și sa o aditivez singur.

#254
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
La motor cu DPF pot să bag așa ceva? https://www.liqui-mo...bile&redirect=1
Am comandat câteva flacoane, este foarte ieftin.

#255
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Nu se încarcă. Scrie denumirea.
Lm are un aditiv dedicat pentru ungerea pompei de motorina, dar îs bani aruncați pe fereastra. L-am încercat, motorul trage mai slab. Poate dacă îl combini cu super devine suportabil, dar eu nu ii vad rostul.

#256
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007

 swtm, on 25 decembrie 2016 - 12:54, said:

Nu se încarcă. Scrie denumirea.
Lm are un aditiv dedicat pentru ungerea pompei de motorina, dar îs bani aruncați pe fereastra. L-am încercat, motorul trage mai slab. Poate dacă îl combini cu super devine suportabil, dar eu nu ii vad rostul.
Diesel Schmier-Additiv

#257
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Nu.
Am scris nu merită "ungerea" daca motorul reacționează mai greu. Dacă insiști să îl folosești combina-l cu super, eu pe asta îl folosesc cam de fiecare data.
PS. Dar dacă e sa ii crezi pe cuvânt, super deja are aditivi de ungere în el.


#258
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Nu am mașina de multă vreme, abia am făcut 2000 km cu ea. Comparativ cu fosta mi se pare că trage de rupe. Mă interesează să își facă treaba, să protejeze. Este posibil să nu realizez dacă trage sau nu pentru că eu fac săptămânal 2, 3drumuri în afara orașului a câte 100km dus întors și un pic prin oraș. Pe drumul acela traficul este zero, câmpie, asfalt nou, merg cu 90/h, consumul văd că este bun. Deci mă interesează protecție și cam atât.

#259
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Sunt multe piese care se vor duce mult mai repede decât pompa de motorina. La cât costă aditivul în timp nu cred că merită ideea în sine. Am mașini de peste 200000 km la care nu am avut probleme cu pompa de motorina.

#260
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
swtm, esti amuzant cu faptul ca tu simti ca masina trage mai greu de la aditivul de motorina pentru ungerea pompei, de la LM :D
Estu super mega extra senzorial. Si nu o spun la misto ci serios.

#261
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
O fi fost de la mașină. Bine ca am vândut-o!
Dar cum am scris folosesc super diesel de la lm de ani buni. Teoretic cică face și ungerea.

#262
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Eu am folosit si aditiv de la LM, si ulei 2T si Megasel... Cel mai simtitor a fost la uleiul 2T. Puneam cam un litru la un rezervor de 70 de litri. Am DPF, niciodata probleme. De nicio natura.

#263
yellowstork

yellowstork

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 202
  • Înscris: 11.05.2010
+1
Exact la fel si eu:LM apa chioara,Metabond la Twingo benzinar a scazut consumul,Megane diesel nici o diferenta.
Ulei 2T am pus,motor mai silentios...N-am pus...mai zgomotos.
>23.000km nici o problema,am FAP.

#264
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Până acum la 1.6 tdi cr - ul meu am băgat Schmier Additive. Efectul a fost un mers mai silențios, mai onctuos. În weekend nu am mai băgat și brusc a devenit mai zgomotos, metalic. La rece a apărut și un zgomot de aspersor de grădină. Consumul instant la relanti a crescut de la 0.4 l/h la 0.6 l/h. Am mai comandat câteva flacoane.

#265
ionutzz2008

ionutzz2008

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 29.10.2012
Salut, masina mea Avensis d4d _1ad ftv 2007 euro 4 fara dpf
Am gasit acest articol pe opelscanner.ro
"Zgomote atunci cand motorul este rece – Un fenomen deja cunoscut la injectia denso- motorul produce zgomote majore metalice doar cand este rece. Dupa ce se incalzeste, nu mai poti spune ca exista vreo problema. Acest defect reprezinta circa 95% din TOATE injectoarele testate si este de departe cauza principala a defectarii injectoarelor. Din experienta noastra, acest lucru este cauzat de pistonul principal din centrul injectorului. Acesta incepe sa se gripeze in alezajul sau, la fel ca un piston intr-un cilindru dar la scara mai mica. Problema este mai pronuntata cand motorul este rece si tolerantele sunt minime. Frecarea este atunci maxima iar injectorul ramane deschis pentru mai mult timp, inecand practic cilindrul respective cu motorina, putand duce la “topirea” lui. In acest caz, utilizarea unor piese de calitate este primordiala. In caz contrar, defectul reapare si pune in pericol siguranta motorului."

Eu cred ca de vina este motorina, filtrele combustibil after market ,si apa din motorina care provoaca griparea. Oare uleiul 2t ar rezolva problema?
In manualul utilizatorului, la motoarele 1ad ftv spune ca motorina trebuie sa aiba 500 ppm sau mai putin. Oare o fi greseala de traducere?. La 2ad ftv se cere max 50 ppm sulf.(cele cu DPF)
Avand in vedere ca motorina actuala nu contine sulf sau contine dar max 10ppm cred ca de aici ni se trage tacaneala implicit uzura. In manual se face undeva observatia ca bataia motorului in sarcina mai ales cand acesta este rece, este normala. Ok, sunt de acord dar prea tare bate ca uneori (iarna) zici ca merg cu tractorul pe ogor.

Edited by ionutzz2008, 19 April 2017 - 10:16.


#266
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
Poti folosi un ulei 2t mai vascos de ex. wolf synth 2t ca sa incerci sa scoti tacanitul de injectoare la rece.

#267
ionutzz2008

ionutzz2008

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 29.10.2012

 ionita123, on 19 aprilie 2017 - 10:52, said:

Poti folosi un ulei 2t mai vascos de ex. wolf synth 2t ca sa incerci sa scoti tacanitul de injectoare la rece.

multumesc,
dar de acesta ce spui? e ok?
https://s3-eu-west-1....pdf?1492016038
Inca nu am pus in motor ulei 2t. Principala mea problema este sa nu se separe motorina de ulei. Am amestecat 2t lukoil mineral, kross 2t green power semi sintetic, motul scooter expert 2t si valvoline 5w30 cu motorina sa vad ce se intampla ( proportia 100ml ulei :100 ml motorina standard) . Surpriza - dupa 3 saptamani nu s-a separat niciunul.
Pe alte forumuri oamenii zic ca dupa o perioada de timp, uleiul sintetic si cel de motor (5w30) se separa de motorina si nu cred ca vrea nimeni sa intre ulei pur in sistemul de injectie. Una peste alta nu cred ca 710 se va separa pt ca si 5w30 este tot full sintetic si se amesteca ft. bine cu motorina.
Legat de motul 710 - Acei esteri care rezista la temperaturi foarte mari si formeaza acel film de ulei pe piesele metalice cu care intra in contact ,  nu ies prin evacuare  in catalizator si il infunda?

#268
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
Uleiurile 2t de la motul sunt cam subtirele. Tu ai nevoie de un ulei cu vascozitate mai mare.
Eu ti-am recomandat wolf 2t synth : http://www.epiesa.ro...1l-acc-2477.htm
Il gasesti la orice magazin de piese auto care lucreaza cu reteaua autonet. Si este si foarte ieftin.
Eu folosesc 2t de cativa ani in porportie de 1% si nu-ti poti inchipui cat de frumos imi respira motorul.
Deci nu ulei de motor ci strict 2t.

Nu iese nici un ester pe catalizator....tu te auzi ce spui?
Am folosit cativa litri de 710 si in afara de faptul ca nu-mi scoate tacanitul de injectoare fiind cam subtirel este un ulei premium dar si scump....

#269
ionutzz2008

ionutzz2008

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 29.10.2012

 ionita123, on 20 aprilie 2017 - 06:52, said:

Uleiurile 2t de la motul sunt cam subtirele. Tu ai nevoie de un ulei cu vascozitate mai mare.
Eu ti-am recomandat wolf 2t synth : http://www.epiesa.ro...1l-acc-2477.htm
Il gasesti la orice magazin de piese auto care lucreaza cu reteaua autonet. Si este si foarte ieftin.
Eu folosesc 2t de cativa ani in porportie de 1% si nu-ti poti inchipui cat de frumos imi respira motorul.
Deci nu ulei de motor ci strict 2t.

Nu iese nici un ester pe catalizator....tu te auzi ce spui?
Am folosit cativa litri de 710 si in afara de faptul ca nu-mi scoate tacanitul de injectoare fiind cam subtirel este un ulei premium dar si scump....

MULTUMESC
tu ai folosit wolf? Am vazut in posturile anterioare ca ai euro 4 . PD SAU CR?

#270
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
1.5 dci common rail.
Da, am folosit 1 litru de wolf. Este un paradox cu wolful prin prisma pretului. Alte sintetice costa 50-60 lei sau mai mult insa acest wolf synth doar vreo 20 si ceva de lei.
Datele din fise sunt ok si imi place mie personal flash pointul lui.
In exploatare am constatat ca nu are foarte multe polyisobutilene pentru ca desi nu face fum la accelerare miroase totusi a motorina arsa mai ales la pornirile la rece.
In rest motorul mie imi respira la fel de frumos si cu wolf si cu 710 sau cu mobil extra.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate