Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate
Last Updated: Feb 15 2022 12:19, Started by
curentelectric
, Feb 20 2013 23:22
·
0
#19
Posted 21 February 2013 - 13:44
Stai asa ca acu' apare cu polonicul Eu n-am nimic impotriva sa ma apuc de prajit oloiu ala, da' nu-s foarte convins ca acea prajeala imita ce se intampla prin cilindru aprindere.
|
#20
Posted 21 February 2013 - 15:35
Citesc si ma iau ochii... 1:120 sau 1l la plin!!Pai ce merge in amestec?E motor in 2 timpi ala de pe masina??
Se pune putin ulei (1:400 e cam media) si se pun anumite tipuri de ulei.Nu bagati la nimereala ca o sa buliti motorul! Eu de exemplu la Opel astra h,1.7cdti bag in jur de 100ml la 50l motorina (faceti voi calculul).Nu am probleme de vreun an de cand bag.Dar de obicei bag cam asa: la doua plinuri bag ulei,al treilea plin fara si tot asa.La plinul fara ulei bag motorina aditivata!Ca ulei eu bag ulei pentru motoarele in 2T cu norma jaso-fc,adica ulei ce arde fara depuneri. Nu se mai aude "rontaitul" specific diesel si merge si mult mai rotund masina.De consum nu am ce sa zic ca nu am observat mare diferenta! Am mai spus si cu alte ocazii,uleiul in 2T se baga pentru ca motorina din zilele noastre (euro5) e motorina uscata,fara sulf.Motoarele euro 5 pentru motorina din aia sunt facute,dar la motoarele euro3 (mai ales) si euro4 motorina asta ii face mai mult rau.Acum 5-10 ani nu exista euro5 si motorina era mult mai aditivata si facuta special pentru motoarele alea,cu o ungere mult mai buna! Intre timp noi am ramas cu masinile asa,dar astia pentru a tine pasul cu mediul au modificat combustibilul! |
#21
Posted 21 February 2013 - 15:56
Eu am zis 1:200, iar ideea de baza a celorlalti colegi care au postat cam tot asta e. Nu stiu ce ai citit tu ...
1.7 cdti ? De care ? euro ? CP ? |
#22
Posted 21 February 2013 - 16:14
Mie nu mi se pare ca nu se mai aude rontaitul specific diesel, si nici ca motorul merge mai rotund. E adevarat ca se aude mai incet, insa sa nu exageram, iar la -20 de grade tot douaj' de mii de pitici cu ciocanele se aud sub capota la pornire.
|
#23
Posted 21 February 2013 - 20:28
150 -200 grame la plin ca 1:200 pare complicat pentru unii.
Incercati si vedeti daca se simte ceva. Nu are cum sa se buleasca vreun motor de la 200 grame de 2T pus la 45 litri de motorina. Nu va place , postati impresiile si nu mai puneti. N-a tusit motorul de BMW (m57tu2) 50.000 km , nu o sa se buleasca TDI-ul din prima incercare. cristi.r, on 21 februarie 2013 - 13:37, said:
RealThing, da-i o veste lui Pejeu, el e intotdeauna pregatit cu lingura si uleiul potrivit . I-am mai dat candva o idee si a venit nebunul (a nu se interpreta ca atac la persoana, ci exprimare cordiala) cu filmuletul cu lingura pe aragaz . |
#24
Posted 27 February 2013 - 15:41
Am 600km cu ulei 2T. Coafura rezista ... Zgomotele s-au atenuat, dar nu au disparut, asa cum aud pe la altii ca s-a intamplat. Pun asta si pe seama uzurii sistemului. Daca puneam cand erau mai noi pompa de inalta presiune sau injectoarele, probabil altfel statea treaba ...
Edited by cristi.r, 27 February 2013 - 15:41. |
#25
Posted 27 February 2013 - 17:34
Pentru un Passat 1.9 TDI PD fabr. 2002 (euro2/3), merge folosit uleiul acesta?, la proportia de 1:200, de asemenea de unde il cumpar (ma refer la ce lant de benzinarii il gasesc).
Dupa mine este galagios motorul, desi seniorul spune ca suna cum suna orice Passat cu motorizarea aceea. Edited by connectorxp, 27 February 2013 - 17:35. |
#26
Posted 27 February 2013 - 17:38
Merge, chiar este recomandat la motoarele cu "euro" mai vechi. Casti bine ochii sa fie minim norma JASO-FC. Lant de benzinarii ? Oricare, nu conteaza. Cred ca pretul trebuie sa fie cel mai mic, ca sa nu crestem degeaba costul per kilometru. Nu sunt actionar la niciunul dintre ei, asa ca nu mentionez nume. Oricum or sa se gaseasca altii s-o faca .
Sa nu te astepti la minuni in ceea ce priveste zgomotele. Edited by cristi.r, 27 February 2013 - 17:40. |
#27
Posted 27 February 2013 - 17:46
cristi.r, on 27 februarie 2013 - 15:41, said:
Zgomotele s-au atenuat, dar nu au disparut, asa cum aud pe la altii ca s-a intamplat. Confirm, acele zgomote nu dispar niciodata, cel putin la mine, si supercaru' are 107 k km, folosesc uleiul de pe la 80k km (mai mult sau mai putin - posibil vreo 70k km, nu mai stiu exact), deci n-as spune ca-i un motor obosit. Bine, pe de alta parte eu am in el Elf 10W40, un fel de posirca, lucru care in mod sigur influenteaza zgomotele motorului. |
#28
Posted 27 February 2013 - 18:14
Citesc pentru prima oara faza cu uleiul, sigur ca am fost prin copaci, departe de civilizatie, vreau sa bag si eu la Brava mea, intrebari, de unde cumpar ulei din asta ? exista vreo marca anume sau trebuie sa aiba scris pe bidon norma JASO-FC? Acum eu bag cam 16 litri, cat ulei din ala trebuie pus la o alimentare de genul ala ? Chiar sunt curios sa vad ce se intampla.
|
|
#29
Posted 27 February 2013 - 21:27
@Cristi.r: notat si memorat, cum ajung la prima benzinarie, o sa arunc un ochi pe acolo sa vad cat costa si pe urma sa-l conving pe senior sa incerce. De uleiul asta am auzit pe forumul Renault, mai ales cei cu masini mai vechi, ca ar face minuni, dar acolo nu au dat niciun detaliu tehnic sau ceva similar.
|
#31
Posted 27 February 2013 - 21:45
Ma eu la ultimii 50L motorina am pus 1L de ulei 2T (nu neaparat pentru ca am vrut, ci pentru ca mi-am dat seama prea tarziu ca torn ca idiotul). Fum nu scoate, merge la fel ca de obicei, consumul numai in Bucuresti tot 6.5, deci nimic deosebit (bine, la trecut vorbim, ca plinul ala s-a dus si am revenit la 500ml ulei 2T/ 50L motorina). Insa mare atentie, e Euro 3 si NU am filtru DPF. Nu stiu la cele cu filtru daca sau ce influenta are.
|
#32
Posted 27 February 2013 - 22:17
#33
Posted 27 February 2013 - 23:08
ulei de unelte taietoare utilizate pe linga casa omului: drujba, motocoasa...d-astea
un ulei bun e cel husqvarna |
|
#34
Posted 28 February 2013 - 10:38
Toti cei care va ganditi la ulei 2T v-ati gandit si la aditivi de motorina?
Cred ca este mai normal sa folositi substante chimice care au fost gandite pentru a fi adaugate in motorina, fie pentru lubrefiere, fie pentru crestere cifra cetanica, in loc sa folositi ulei 2T, pe care daca-l nimeriti si mineral ati infundat DPF-ul in mod sigur. Uleiurile de Stihl, Husqvarna sunt bune, dar daca-mi aduc aminte sunt si mai scumpe. La moto fierastrau se observa cel mai usor daca un ulei este bun sau prost avand in vedere conditiile foarte dificle in care lucreaza. Mai puteti incerca si ulei 2T de la producatorii motoarelor de barci. In medie un 1l de ulei de Stihl/Husqvarna este 30-35Lei, cost ~ 17Lei/rezervor. Un flacon de aditiv LM este 20-25Lei pentru 2 rezervoare, cost ~ 12Lei/rezervor. Aditivul este special gandit pentru asta. |
#35
Posted 28 February 2013 - 11:30
Daca o sa citesti pe flaconul de aditiv LM ce contine o sa fii surprins ca in proportie de 90% e acelasi lucru ca intr-un bidon de ulei 2T.Dieferenta e ca un bidon de ulei are 1l iar aditivul 250-300ml.
Pentru cei din Bucale,incercati in targ la autovit ca pe la toate tarabele alea gasiti asa ceva.Preturi diferite,marci diferite!In benzinarii e cam dublu pretul! |
#36
Posted 28 February 2013 - 12:00
Eu ma refeream in principal la sistemul de injectie: colmatari sau alte defecte, datorate schimbarii caracteristicilor fizice ale combustibilului.
Confirm ca majoritatea aditivilor de motorina (nu stiu cum e cu cei de crestere a cifrei cetanice) contin ca ce are si uleiul 2T in compozitie. Ideea e ca un bidon de ulei de LM de 1 litru costa 35 lei, iar un flacon de aditiv de la ei costa 25 de lei, dar are un sfert de kil. Ca trateaza 70 de litri de motorina ... hmmm ... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users