Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
974 replies to this topic

#19
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Stai asa ca acu' apare cu polonicul Posted Image Eu n-am nimic impotriva sa ma apuc de prajit oloiu ala, da' nu-s foarte convins ca acea prajeala imita ce se intampla prin cilindru aprindere.

#20
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 24.06.2008
Citesc si ma iau ochii... 1:120 sau 1l la plin!!Pai ce merge in amestec?E motor in 2 timpi ala de pe masina??
Se pune putin ulei (1:400 e cam media) si se pun anumite tipuri de ulei.Nu bagati la nimereala ca o sa buliti motorul!
Eu de exemplu la Opel astra h,1.7cdti bag in jur de 100ml la 50l motorina (faceti voi calculul).Nu am probleme de vreun an de cand bag.Dar de obicei bag cam asa: la doua plinuri bag ulei,al treilea plin fara si tot asa.La plinul fara ulei bag motorina aditivata!Ca ulei eu bag ulei pentru motoarele in 2T cu norma jaso-fc,adica ulei ce arde fara depuneri.
Nu se mai aude  "rontaitul"  specific diesel si merge si mult mai rotund masina.De consum nu am ce sa zic ca nu am observat mare diferenta!
Am mai spus si cu alte ocazii,uleiul in 2T se baga pentru ca motorina din zilele noastre (euro5) e motorina uscata,fara sulf.Motoarele euro 5 pentru motorina din aia sunt facute,dar la motoarele euro3 (mai ales) si euro4 motorina asta ii face mai mult rau.Acum 5-10 ani nu exista euro5 si motorina era mult mai aditivata si facuta special pentru motoarele alea,cu o ungere mult mai buna!
Intre timp noi am ramas cu masinile asa,dar astia pentru a tine pasul cu mediul au modificat combustibilul!

#21
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Eu am zis 1:200, iar ideea de baza a celorlalti colegi care au postat cam tot asta e. Nu stiu ce ai citit tu ...

1.7 cdti ? De care ? euro ? CP ?

#22
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Mie nu mi se pare ca nu se mai aude rontaitul specific diesel, si nici ca motorul merge mai rotund. E adevarat ca se aude mai incet, insa sa nu exageram, iar la -20 de grade tot douaj' de mii de pitici cu ciocanele se aud sub capota la pornire.

#23
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
150 -200 grame la plin ca 1:200 pare complicat pentru unii.Posted Image
Incercati si vedeti daca se simte ceva. Nu are cum sa se buleasca vreun motor de la 200 grame de 2T pus la 45 litri de motorina. Nu va place , postati impresiile si nu mai puneti.
N-a tusit motorul de BMW (m57tu2) 50.000 km , nu o sa se buleasca TDI-ul din prima incercare.

View Postcristi.r, on 21 februarie 2013 - 13:37, said:

RealThing, da-i o veste lui Pejeu, el e intotdeauna pregatit cu lingura si uleiul potrivit Posted Image. I-am mai dat candva o idee si a venit nebunul (a nu se interpreta ca atac la persoana, ci exprimare cordiala) cu filmuletul cu lingura pe aragaz Posted Image.
El poate sa bage orice, si ulei de masline ca ne-a pus poze acum vreo 2 ani cu "tuning"-ul lui la tobe (la diesel sa se stie ). Teava dintr-un cap in altul, ca n-avea 10 lei de o toba din dezmembrari.

#24
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Am 600km cu ulei 2T. Coafura rezista ... Zgomotele s-au atenuat, dar nu au disparut, asa cum aud pe la altii ca s-a intamplat. Pun asta si pe seama uzurii sistemului. Daca puneam cand erau mai noi pompa de inalta presiune sau injectoarele, probabil altfel statea treaba ...

Edited by cristi.r, 27 February 2013 - 15:41.


#25
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Pentru un Passat 1.9 TDI PD fabr. 2002 (euro2/3), merge folosit uleiul acesta?, la proportia de 1:200, de asemenea de unde il cumpar (ma refer la ce lant de benzinarii il gasesc).

Dupa mine este galagios motorul, desi seniorul spune ca suna cum suna orice Passat cu motorizarea aceea.

Edited by connectorxp, 27 February 2013 - 17:35.


#26
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Merge, chiar este recomandat la motoarele cu "euro" mai vechi. Casti bine ochii sa fie minim norma JASO-FC. Lant de benzinarii ? Oricare, nu conteaza. Cred ca pretul trebuie sa fie cel mai mic, ca sa nu crestem degeaba costul per kilometru. Nu sunt actionar la niciunul dintre ei, asa ca nu mentionez nume. Oricum or sa se gaseasca altii s-o faca Posted Image.

Sa nu te astepti la minuni in ceea ce priveste zgomotele.

Edited by cristi.r, 27 February 2013 - 17:40.


#27
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006

View Postcristi.r, on 27 februarie 2013 - 15:41, said:

Zgomotele s-au atenuat, dar nu au disparut, asa cum aud pe la altii ca s-a intamplat.

Confirm, acele zgomote nu dispar niciodata, cel putin la mine, si supercaru' are 107 k km, folosesc uleiul de pe la 80k km (mai mult sau mai putin - posibil vreo 70k km, nu mai stiu exact), deci n-as spune ca-i un motor obosit. Bine, pe de alta parte eu am in el Elf 10W40, un fel de posirca, lucru care in mod sigur influenteaza zgomotele motorului.

#28
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002
Citesc pentru prima oara faza cu uleiul, sigur ca am fost prin copaci, departe de civilizatie, vreau sa bag si eu la Brava mea, intrebari, de unde cumpar ulei din asta ? exista vreo marca anume sau trebuie sa aiba scris pe bidon norma JASO-FC? Acum eu bag cam 16 litri, cat ulei din ala trebuie pus la o alimentare de genul ala ? Chiar sunt curios sa vad ce se intampla.

#29
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
@Cristi.r: notat si memorat, cum ajung la prima benzinarie, o sa arunc un ochi pe acolo sa vad cat costa si pe urma sa-l conving pe senior sa incerce. De uleiul asta am auzit pe forumul Renault, mai ales cei cu masini mai vechi, ca ar face minuni, dar acolo nu au dat niciun detaliu tehnic sau ceva similar.

#30
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
5 ml la litrul de'motorina.
Ulei de scuter.

#31
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,547
  • Înscris: 06.02.2006
Ma eu la ultimii 50L motorina am pus 1L de ulei 2T (nu neaparat pentru ca am vrut, ci pentru ca mi-am dat seama prea tarziu ca torn ca idiotul). Fum nu scoate, merge la fel ca de obicei, consumul numai in Bucuresti tot 6.5, deci nimic deosebit (bine, la trecut vorbim, ca plinul ala s-a dus si am revenit la 500ml ulei 2T/ 50L motorina). Insa mare atentie, e Euro 3 si NU am filtru DPF. Nu stiu la cele cu filtru daca sau ce influenta are.

#32
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postundercoverbrother, on 27 februarie 2013 - 21:30, said:

Ulei de scuter.
Majoritatea scuterelor care se vand de ceva timp incoace sunt cu motoare in 4 timpi, cu baie de ulei separata si care merg cu ulei normal, de gen SAE 10W40 sau 10W30. Sa nu facem confuzie !!!

#33
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
ulei de unelte taietoare utilizate pe linga casa omului: drujba, motocoasa...d-astea
un ulei bun e cel husqvarna

#34
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Toti cei care va ganditi la ulei 2T v-ati gandit si la aditivi de motorina?

Cred ca este mai normal sa folositi substante chimice care au fost gandite pentru a fi adaugate in motorina, fie pentru lubrefiere, fie pentru crestere cifra cetanica, in loc sa folositi ulei 2T, pe care daca-l nimeriti si mineral ati infundat DPF-ul in mod sigur.

Uleiurile de Stihl, Husqvarna sunt bune, dar daca-mi aduc aminte sunt si mai scumpe.
La moto fierastrau se observa cel mai usor daca un ulei este bun sau prost avand in vedere conditiile foarte dificle in care lucreaza.

Mai puteti incerca si ulei 2T de la producatorii motoarelor de barci.

In medie un 1l de ulei de Stihl/Husqvarna este 30-35Lei, cost ~ 17Lei/rezervor.
Un flacon de aditiv LM este 20-25Lei pentru 2 rezervoare, cost ~ 12Lei/rezervor.

Aditivul este special gandit pentru asta.

#35
george_eu25

george_eu25

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,362
  • Înscris: 24.06.2008
Daca o sa citesti pe flaconul de aditiv LM ce contine o sa fii surprins ca in proportie de 90% e acelasi lucru ca intr-un bidon de ulei 2T.Dieferenta e ca un bidon de ulei are 1l iar aditivul 250-300ml.
Pentru cei din Bucale,incercati in targ la autovit ca pe la toate tarabele alea gasiti asa ceva.Preturi diferite,marci diferite!In benzinarii e cam dublu pretul!

#36
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Eu ma refeream in principal la sistemul de injectie: colmatari sau alte defecte, datorate schimbarii caracteristicilor fizice ale combustibilului.

Confirm ca majoritatea aditivilor de motorina (nu stiu cum e cu cei de crestere a cifrei cetanice) contin ca ce are si uleiul 2T in compozitie. Ideea e ca un bidon de ulei de LM de 1 litru costa 35 lei, iar un flacon de aditiv de la ei costa 25 de lei, dar are un sfert de kil. Ca trateaza 70 de litri de motorina ... hmmm ...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate