Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Cafenea informativa- cursuri gratuite

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#19
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Deea,

trebuie sa mergi la AJOFM Cluj si sa iti faci dosar de persoana in cautarea unui loc de munca.
Iti trebuie adeverinta de la medicul de familie( clinic sanatos- apt pt munca), copii dupa actele de studii, identitate, apoi completezi acolo o cerere si vei fi luata in evidenta la AJOFM ca fiind persoana in cautarea unui loc de munca.
Ai un plus ca beneficiezi de asigurari medicale de sanatate, ceea ce este un mare beneficiu, apoi ca poti face cursuri gratuite de formare profesionala la ei sau prin parteneriatele din proiecte.

Momentan nu te pot ajuta altfel.
Noi ca organizatie facem niste cursuri acum pe Regiunea NE si urmeaza pe Bucuresti.

#20
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Fundația Civitas pentru Societatea Civilă, partener în cadrul proiectului „Incluziune socială și pe piața muncii prin întreprinderi sociale” (POSDRU/84/6.1/S/53560), alături de Consiliul Județean Alba, în calitate de beneficiar și Centrul de Formare Continuă și Evaluarea Competențelor în Asistență Socială (CFCECAS), Structural ConsultingTM Group și Die Querdenker, în calitate de parteneri, anunță organizarea unui curs de perfecționare în ”Competențe Antreprenoriale” pentru regiunea Centru și Nord-Vest.

Cursul se adresează managerilor sau viitorilor manageri în economia socială.

De asemenea, la curs pot participa și angajați ai unor organizații non-guvernamentale care intenționează sau deja întreprind activități de economie socială.

Cursul va avea loc între 20 și 23 Mai 2013, în comuna Ighiu, județul Alba, Complexul Turistic Terra Mythica.

Detalii aici

#21
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Curs GRATUIT in vederea calificarii tale ca Ospătar (Chelner) vânzător în unitaţi de alimentaţie:

Cursul se adreseaza femeilor cu domiciliul/viza de flotant in judetul Iasi  care isi doresc o calificare in acest domeniu.
Puteti completa formularele de inscriere la centrul de informare si consiliere (adresa str. Anastasie Panu, nr. 28, bl. Anastasie Panu 2B, Tr. 7, Parter (repere BRD, Hotel Europa), Iasi Tel / fax: 0332 140 660 Mobil: 0736 302 039 E-mail: [email protected]) sau puteti crea un cont si apoi completa formularele online pe www.femeipentruviitor.ro

Edited by -Diana-, 10 May 2013 - 09:09.


#22
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
În perioada 20 – 26 mai 2013, tinerii ieșeni interesați de inițierea unei afaceri în domeniu artelor, designului, filmului, muzicii sau orice altă zonă economică bazată pe talent și creativitate pot participa la cursurile din cadrul proiectului “Promovarea Antreprenoriatului în Domeniul Industriilor Creative”.

Înscrierea la cursuri presupune completarea unui formular de participare, disponibil pe site-ul proiectului, la adresa http://www.crestetal...riere-training.

În Iași, cursurile se desfășoara în 2 sesiuni a câte trei zile, în Corpul Central al Universității de Arte George Enescu, Sala Senatului.

Participarea este gratuită, însă locurile sunt limitate la maxim 25 de persoane pentru fiecare sesiune.

Agenda celor 3 zile precum si alte informații sunt disponibile pe site-ul proiectului www.crestetalente.ro.

Mai multe informații despre cursuri și participanți găsiți și pe Facebook Event-ul dedicat trainingurilor.

Datele cursurilor și termenele de înscriere sunt:

     20-22 mai 2013: deadline înscriere 15 mai
     24-26 mai 2013: deadline înscriere 17 mai

În luna mai și iunie, programul ”Promovarea Antreprenoriatului în Domeniul Industriilor Creative” va derula o serie de evenimente menite să consolideze piața industriilor creative din România și să realizeze un transfer necesar de experiențe și know-how între profesioniștii din domeniu și tinerii aflați la început de drum.

În curând mai multe detalii vor fi disponibile pe www.crestetalente.ro.

#23
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Ai intre 18 si 23 de ani si vrei sa afli mai multe despre cetatenia activa? Inscrie-te la “Scoala pentru Democratie”, o scoala de vara organizata de British Council in parteneriat cu Asociatia Pro Democratia, Konrad Adenauer Stiftung si Expert Forum, la Hotel Eden din Predeal, in perioada 24-28 iunie 2013.

Sub indrumarea trainerilor care vor folosi numai metode de educatie non-formala, vei invata cum sa devii un cetatean activ, un lider de opinie care sa influenteze dezvoltarea comunitatii sale, capabil sa provoace autoritatile publice pentru a rezolva probleme in beneficiul cetatenilor. De asemenea, te vom sprijini in conceperea unui proiect care sa solutioneze o problema din comunitatea ta.

Toate costurile sunt acoperite de organizatori, participantii urmand sa acopere doar 50% din costul transportului.

Inscrierile au loc pana miercuri, 5 iunie. Pentru a participa la Scoala de Vara este necesar sa trimiti pe e-mail, la adresa [email protected], un curriculum vitae si o propunere de proiect prin care iti propui sa rezolvi o problema din comunitatea ta (oras, scoala, facultate, comuna etc). Propunerea trebuie sa aiba maximum o pagina si sa includa: care este problema, cum poate fi solutionata printr-un proiect, ce scop ar avea proiectul, ce activitati s-ar desfasura in proiect, ce buget estimativ ar avea proiectul si cine ar face parte din echipa de proiect.

Pe baza celor doua documente, vom selecta un numar de maximum 30 de participanti, care vor fi anuntati pana pe data de 7 iunie.

Pentru detalii suplimentare, te rugam sa o contactatezi pe Alina Constantinescu (Partnership Manager, British Council): [email protected].

#24
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Studii postuniversitare de economie sociala- Iasi


Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, în parteneriat cu Asociaţia Alternative Sociale, Academia de Studii Economice Bucureşti şi Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare România, organizează la Iaşi programul de studii postuniversitare de Economie socială în domeniul ştiinţelor social-politice, în perioada 10 iunie – 19 iulie, cu 11 credite ECTS.  Evenimentul se derulează în cadrul proiectului „Modelul Economiei Sociale în România”, cofinanţat prin Programul Operațional Sectorial de Dezvoltare a Resurselor Umane 2007-2013 – Fondul Social European.

Scopul proiectului este de construire a capacității strategice a sectorului economiei sociale în concordanță cu dezvoltarea sustenabilă, în vederea sprijinirii creșterii economice prin incluziunea socială a grupurilor vulnerabile pe piața muncii. Obiectivul este de dezvoltare a competenţelor în economie socială pentru specialiștii din domeniul incluziunii sociale grup țintă eligibil în cadrul prezentei linii de finanțare.

Pentru a participa la cursurile postuniversitare persoanele interesate trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

-  să se încadreze în categoria de specialiști din domeniul incluziunii sociale (asistenţi sociali, psihologi, psihopedagogi, sociologi, jurişti ş.a.) care activează în cadrul unei instituții cu atribuții în domeniul economiei sociale și/sau incluziune socială;

-  pot face dovada prin depunerea adeverinței tip în original (semnată și stampilată de reprezentantul legal al instituției);

-  nu au mai participat la alte evenimente organizate în cadrul proiectului Modelul Economiei Sociale în România - POSDRU/69/6.1/S/33490.

Dosarul de candidatură pentru grupul țintă eligibil trebuie să fie depus în format hârtie și să conțină:

-  fişa de înscriere;

-  diploma de licenţă sau echivalentă în copie legalizată / adeverinţă de studii (pentru anul curent de absolvire);

-  certificatul de naştere (copie legalizată),

-  certificatul de căsătorie, în cazul candidaţilor care, după căsătorie, şi-au schimbat numele (copie legalizată);

-  adeverință tip în original;

-  copie după cartea de identitate.

Programul cursurilor va fi modular.

Menţionăm că NU ESTE TAXĂ DE ÎNSCRIERE, costurile sunt acoperite din fondurile proiectului, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Dosarul de înscriere se depune în perioada 13 mai – 06 iunie 2013, la sediul din strada Lascăr Catargiu nr. 54, Iași – 700107 în atenția doamnei Geta MITREA – asistent coordonator proiect, e-mail [email protected], tel. 0232.201.102, int. 2338.

Afișarea rezultatelor se va realiza în data de 7 iunie 2013.

Mai multe informații despre proiect pe www.profitpentruoameni.ro

#25
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
    Curs gratuit "Competenţe antreprenoriale în economie socială", 11-13 iunie 2013, Tîrgu Mureş

Participarea la curs este gratuita, iar cursantii vor avea asigurate materialele de curs si mesele zilnice. Cazarea si decontul transportului sunt asigurate participantilor care se deplaseaza din afara orasului Tirgu Mures, in limita
locurilor disponibile.

Pentru a participa la acest curs, persoanele interesate sunt rugate sa trimita o copie dupa cartea de identitate, o adeverinta care să ateste calitatea de specialist in domeniul incluziunii sociale, precum si o copie dupa diploma/certificat ce atesta absolvirea a 12 clase.

Pentru mai multe informatii si inscrieri puteti contacta echipa proiectului la urmatoarea adresa de e-mail [email protected] sau la telefon 021.201.78.86.

#26
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Curs de formare "Let's get out!"-19-25 august 2013 | Letonia

Scopul principal al acestui curs este de explora abordarile si metodele incluzive in aer liber pentru a fi integrate in activitatile si proiectele lucratorilor de tineret cu tinerii cu oportunitati reduse.
Lucratorii de tineret si asistentii sociali vor participa in tandem cu un/o tanar/a cu care lucreaza! Sunt incurajati sa se inscrie candidatii cu nevoi speciale!

Profilul candidatului:

- sa fie lucrator de tineret sau asistent social in tandem cu un/o tanar/a cu care lucreaza si care ar dori sa participe intr-un viitor proiect international pe includere;
- nu este necesar sa aiba experienta anterioara in programul Tineret in Actiune, dar trebuie sa fie interesat de acest program;
- sa fie interesat si sa aiba o anumita experienta in utilizarea activitatilor in aer liber ca instrument pentru incluziunea sociala;
- sa detina cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit);
- sa fie motivat in realizarea unor viitoare proiecte Tineret in Actiune;
- varsta minima a lucratorului de tineret/asistentului social este de 18 ani; limita de varsta a persoanei tinere este intre 16-25 de ani.

Criterii de selectie:

- capacitate de multiplicare, informare si formare;
- motivatie si asteptari personale;
- distributie geografica;
- abilitati lingvistice.

Informatii suplimentare cu privire la seminar si la obiectivele acestuia, gasiti accesand urmatoarea adresa:
http://www.salto-you...s-get-out.3546/

Formularul de candidatura se va completa ONLINE in LIMBA ENGLEZA (fiind necesara in prealabil inregistrarea pe site-ul SALTO-Youth) la adresa:
http://www.salto-you...09/application/

Dosarul de candidatura va contine urmatoarele documente COMPLETATE in LIMBA ENGLEZA:

1. Formularul de candidatura, completat, printat de la adresa de mai sus si obligatoriu SEMNAT de catre CANDIDAT (SAU confirmarea primita prin e-mail, printata si semnata)

2. CV in format european (individual), care poate fi descarcat de la adresa: http://www.tinact.ro...cvformaten.doc

NOTA: Persoanele care nu vor semna formularul de aplicatie sau nu vor trimite prin posta dosarul complet de candidatura (incluzand cele 3 documente) nu vor participa la selectie.

Formularul de candidatura este comun si se va completa de catre lucratorul de tineret/ asistentul social.

Data limita pentru inscrierea ONLINE este 9 iunie 2013, iar pentru trimiterea prin posta, cu confirmare de primire, a dosarului de candidature este: 10 iunie 2013 (data postei)

Adresa de trimitere a dosarului de candidatura, cu confirmare de primire, este:
Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale
Calea Serban Voda nr. 133, Corp A, etaj 3, sector 4
RO - 040205 Bucuresti
cu specificatia "Departamentul TiA – Candidatura 'LET'S GET OUT!', Letonia"

#27
andreia_m

andreia_m

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 31.05.2013
Salut. Nu ştiţi dacă se organizează ceva cursuri gratuite pentru studenţi în Cluj-Napoca ?

#28
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Andreia, daca aflu ceva, am sa postez aici.
Urmareste topicul.
Toate cursurile postate aici sunt gratis, deoarece sunt finantate prin FSE.

#29
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Curs de competente antreprenoriale

Structural Consulting™ Group - www.fonduri-structurale.ro - www.proiecte-structurale.ro, partener in cadrul proiectului „Incluziune sociala si pe piata muncii prin intreprinderi sociale” (POSDRU/84/6.1/S/53560), implementat impreuna cu Consiliul Judetean Alba, in calitate de beneficiar, si Fundatia Civitas pentru Societatea Civila, Centrul de Formare Continua si Evaluarea Competentelor in Asistenta Sociala (CFCECAS) si Die Querdenker, in calitate de parteneri, anunta organizarea unui curs gratuit de „Competente Antreprenoriale” pentru regiunile Bucuresti-Ilfov si Sud Muntenia.

Cursul se adreseaza antreprenorilor si potentialilor antreprenori din regiunile Bucuresti-Ilfov si Sud Muntenia, interesati in demararea sau dezvoltarea de afaceri in domeniul economiei sociale.

Vor fi abordate teme esentiale pentru formarea de abilitati in domeniul antreprenoriatului, printre care demararea afacerii (dezvoltarea ideii de afacere, aspecte legislative privind infiintarea), elemente de leadership si comunicare, management financiar si bugetare, marketing, finantarea afacerii

Cursul se va desfasura in perioada 1-5 iulie 2013, in judetul Brasov (zona Bran) si este autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari (fosta CNFPA), participantii obtinand la finalul sesiunii de instruire un certificat care atesta specializarea in „Competente antreprenoriale”.
Criterii de eligibilitate pentru participanti:

sa aiba cel putin studii medii absolvite;
sa aiba domiciliul sau resedinta in regiunile Bucuresti-Ilfov (Bucuresti, jud. Ilfov) sau Sud Muntenia (judetele Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova, Teleorman);
sa nu fi fost deja certificati in „Competente antreprenoriale” printr-un proiect finantat prin POSDRU.
sa aiba o afacere in economia sociala si sa fie interesati sa o dezvolte;

sau

sa aiba o idee de afacere in domeniul economiei sociale si sa reiasa interesul real si vizibil al candidatului de a o demara ;

Procedura de inscriere si selectie

Numarul de locuri disponibile: 24, dupa cum urmeaza:

12 pentru Regiunea Bucuresti-Ilfov;
12 pentru Regiunea Sud Muntenia;

In vederea selectarii, persoanele interesate sa participe la acest curs vor transmite, pe adresa de e-mail [email protected], urmatoarele documente:

Copie diploma de studii medii(sau superioare);
Copie carte de identitate din care sa reiasa faptul ca participantul are domiciliul sau resedinta intr-unul din judetele eligibile;
O declaratie pe propria raspundere semnata, din care sa reiasa faptul ca nu detine certficare ANC/CNFPA in „Competente antreprenoriale” obtinuta in cadrul altui proiect finantat prin POSDRU (se va trimite scanata si va fi prezentata in original la curs);
Scrisoare de motivare din care sa reiasa implicarea candidatului in activitati de economie sociala sau interesul acestuia pentru dezvoltarea de initiative concrete in domeniul economiei sociale, precum si disponibilitatea de timp de a participa la curs in perioada mentionata;
O descriere a ideii de afacere sociala (start-up sau dezvoltare), din care sa reiasa ideea de afacere, nevoia la care raspunde aceasta, precum si modul cum se integreaza domeniului economiei sociale (maximum 1 pagina A4).

Pentru eficienta procesarii aplicatiilor, va solicitam ca titlul/subiectul e-mailui transmis sa fie de forma: „Aplicatie [nume aplicant] curs Competente antreprenoriale” (Atentie! Doar e-mail –urile care indeplinesc aceasta cerinta formala vor fi luate in considerare si procesate).

De asemenea, in textul e-mailului, candidatii sunt rugati sa transmita si datele lor de contact, respectiv telefon mobil si e-mail personale, in vederea unei comunicari eficiente cu privire la detaliile de desfasurare ale cursului.

Termentul limita pentru transmiterea aplicatiilor este 6 iunie 2013, ora 14:00.

Cursul este gratuit. Prin proiect se asigura cazarea si masa participantilor, decontarea transportului, suportul si materialele de curs, precum si acoperirea costurilor implicate de certificarea ANC.

Mai multe informatii sunt disponibile pe www.proiecte-structurale.ro

#30
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Curs GRATUIT de formare profesională pentru persoanele cu dizabilităţi - Operator vânzări prin telefon, Bucureşti

Persoanele cu dizabilități sunt invitate la cursul de operator vânzări prin telefon.

În perioada 17.06.2013- 29.06.2013, Federația ONPHR (Organizația Națională a Persoanelor cu Handicap din România) organizează cursul de formare profesională operator vânzări prin telefon.

Cursul va avea loc în București și este organizat în cadrul proiectului “Reţeaua de Economie Socială – o premisă pentru integrarea persoanelor cu dizabilităţi pe piaţa muncii”, ID 56705, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Condițiile minime pentru participarea la curs sunt absolvirea ciclului mediu de învățământ- diplomă de bacalaureat.

De asemenea, menționăm că acest modul de formare este inaccesibil persoanelor cu surdocecitate, tulburări de limbaj sau mentale.

Termenul limita de inscriere este luni, 17.06.2013, ora 10.00.

Pentru inscrieri si detalii suplimentare, o puteti contacta pe Oana Descaru, asistent social: [email protected], telefon 0744.248.456

#31
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Curs GRATUIT de formare profesională pentru calificarea Bucătar organizat în cadrul proiectului “Femei pentru viitor”

Ultima serie a cursului de formare cu specializarea Bucatar incepe la data de 25.06.2013 pentru o perioada de 5 luni.

Conditii participare:

- femeie cu domiciliul sau viza de flotant in judetul Iasi, indiferent de statutul pe piata muncii
- minim 10 clase absolvite (invatamantul minim obligatoriu)

Cursul se va finaliza cu obtinerea unui certificat de calificare recunoscut CNFPA.

Inscrierile se mai pot face in aceasta saptamana fie on-line pe site-ul www.femeipentruviitor.ro fie la Centrul fix de consiliere pentru femei, str. Anastasie Panu, nr. 28 (tel. 07436302039 sau 0332140660).

Cursurile sunt organizate in cadrul proiectului „Piaţa Muncii: oportunităţi pentru viitor prin şanse egale pentru femei”, finanţat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Mai multe informatii despre proiect pe www.femeipentruviitor.ro

#32
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
CAMERA DE COMERȚ ȘI INDUSTRIE SUCEAVA VĂ INVITĂ LA CURSUL GRATUIT de Achizitii Publice DIN CADRUL PROIECTULUI STRATEGIC : eLife – Dezvoltarea inovației, creativității, responsabilității și sustenabilității antreprenoriatului românesc

Descriere: Obiectivul general al proiectului îl reprezintă sprijinirea potențialilor și actualilor întreprinzători din 3 regiuni de dezvoltare ale României (NORD-EST, BUCUREȘTI ILFOV ȘI CENTRU) în demersurile lor antreprenoriale, prin aplicarea unui set complex de măsuri de analiză, informare, formare și asistență personalizată.

Activitățile proiectului se vor adresa nevoilor următoarelor grupuri țintă: antreprenori, manageri și angajați din IMM-uri și microîntreprinderi, viitori antreprenori.
PERIOADA DE DERULARE

25 – 29 iunie 2013
GRUP ȚINTĂ

În principal FEMEI ANGAJATE, secundar angajați, persoane cu funcție de conducere, întreprinzători sau viitori antreprenori .

Persoanele care participă la cursuri pot beneficia de consultanță gratuită și personalizată pentru înfiinţarea propriei firme.

Descărcați Formularul de participare – ACHIZITII PUBLICE

Vă rugăm să ne comunicați intenția dumneavoastră de participare la adresa de e-mail: [email protected]/ [email protected] sau la numerele de telefon 0741 221 494 sau 0230 521 506

Sursa: www.ccisv.ro

#33
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Curs Sistemul de Management de Mediu organizat la Brașov în cadrul proiectului INOVENTIV, cofinanțat din Fondul Social  European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.

Cursul se adresează managerilor de top și de nivel mediu din cadrul industriei romanești interesați de dezvoltarea activităților de protecția mediului în organizație, respectiv responsabililor de mediu care doresc implementarea unui sistem de management de mediu în cadrul companiei în care lucrează.

Data limită de înscriere: 28 iunie 2013

Locuri limitate; înscrierea se face conform principiului primul venit, primul servit.

Participarea la aceste cursuri nu presupune nici un cost pentru participant. Toate costurile pentru livrarea cursurilor, pentru organizare, pentru masă și cazare sunt suportate din bugetul proiectului.

Temele abordate în cadrul cursului sunt:

Proiectarea sistemului de management de mediu și evaluarea aplicării politicii și a programelor de mediu;
Organizarea și supravegherea auditului de mediu;
Implementarea sistemului de management de mediu;
Monitorizarea și corectarea periodică a managementului de mediu.

În urma cursului veți dobândi acele competențe necesare pentru elaborarea si implementarea unui mecanism intern al organizației pentru rezolvarea problemelor ecologice majore. Sistemul managementului de mediu se distinge ca un instrument puternic care permite organizației să realizeze și să controleze nivelul performanței ecologice pe care și-l stabilește.

Cursul este acreditat CNFPA conform standardului „Manager al sistemelor de management de mediu – curs de perfecționare”. Astfel, participanții care doresc vor putea obține certificarea competențelor dobândite printr-o diplomă recunoscută la nivel european.

Trainerul, Ioana Negoescu, este Consultant Senior pentru sistemele de management de mediu cod CSMM 0001, pentru sistemele de management al calităţii, cod CSMC 0012 EOQ, Environmental Systems Auditor, cod RO04ESA-13, Auditor Mediu, cod AM 0053, având peste 10 ani experiență ca trainer pentru cursul de management de mediu și peste 8 ani experiență ca Expert pentru sistemele de management de mediu, Lector ARC, Examinator și Consultant.

Pentru înscrieri, vă rugăm să consultați pagina „Înscriere cursuri” din site-ul proiectului Inoventiv: www.inoventiv.svasta-icg.ro.

#34
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
MITROPOLIA MOLDOVEI ŞI BUCOVINEI în parteneriat cu SC CONSULTING GROUP SRL anunță organizarea cursului gratuit de formare profesională LUCRĂTOR ÎN ALIMENTAȚIE (din grupa de calificări: OSPĂTARI ȘI BARMANI).

Vă puteți înscrie până la data de 1 iulie 2013.

Cine se poate înscrie?

Cursul se adresează persoanelor din următoarele categorii eligibile*: persoane inactive, persoane ocupate în agricultura de subzistență, șomeri, cu domiciliul în mediul rural în județele Iași și Neamț.

Ce obțin participanții?

Participații vor dobândi cunoștințe teoretice și competențele specifice meseriei de Lucrător în alimentație (Grupă de bază din COR: Ospătari și barmani), cod NC 5123.1.1., iar la sfârșitul cursului vor obține un Certificat de calificare profesională eliberat de Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului și Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale.

Unde și când se desfășoară cursul?

Cursul se desfășoară la Centrul de Consiliere şi Orientare Profesională din sat Miclăuşeni, comuna Butea, județul Iaşi, în perioada iulie–septembrie 2013.

Care este durata cursului?

Durata cursului este de 360 de ore, din care: 120 de ore pregătire teoretică și 240 de ore activitate practică. Înaintea selectării și înscrierii la curs, participanții vor beneficia  gratuit de consiliere profesională, la Centrul de Consiliere și Orientare Profesională.

Cum se pot obtine  mai multe informații?

Persoanele interesate pot obține informații la tel: 0784257744 (rețeaua Cosmote), tel. fix 0232892912 sau direct la Centrul de Consiliere și Orientare Profesională din sat Miclăușeni, Comuna Butea (lângă Castelul Miclăușeni), județul Iași.

#35
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Fundatia Principesa Margareta a Romaniei organizeaza selectia pentru Proiectul “O meserie, incredere in viitorul tau” in perioada iulie – august 2013.

Prin acest proiect ne propunem sa sustinem tineri ce provin din medii sociale defavorizate (Bucuresti si Ilfov), cu varste cuprinse intre 14 – 22 de ani pentru a urma cursuri de scurta durata (3-8 luni), cu scopul de a obtine un certificat profesional intr-o meserie actuala precum coafor – stilist, cosmetician, tehnician maseur, coafor, ospatar, bucatar, optician, bijutier, mecanic auto, croitor, electromecanic, electrician etc.

Criterii selectie:
1. Varsta 14-22 ani.
2. Zona: Bucuresti/Ilfov (nu decontam transportul).
3. Tineri institutionalizati sau proveniti din medii defavorizate (venit pe membru de familie mai mic de 750 lei/luna);
4. Studii finalizate in functie de cursul pentru care opteaza:

Liceu (cu sau fara bacalaureat): coafor-stilist, cosmetician, tehnician masseur.
Invatamant obligatoriu (10 clase): coafor, ospatar, vanzator in unitati de alimentatie, bucatar, optician, bijutier, mecanic auto, tinichigiu vopsitor auto, zidar pietrar tencuitor, lacatus mecanic de intretinere si reparatii universal, croitor imbracaminte dupa comanda;
Invatamant obligatoriu incomplete (8 clase): maseur, frizer, manichiurist pedichiurist, stilist-protezist unghii, makeup, operator universal spalator textile si curatitor chimic, agent de curatenie cladiri si mijloace de transport, ambalator manual.

Cursurile se vor tine in cadrul liceului UCECOM. Programul este finantat de Raiffeisen Leasing.

Dosarul pentru selectie se va depune in perioada: 08.07. – 15.08.2013 si va cuprinde urmatoarele acte:

copie CI;
copie certificat nastere;
adeverinte venit (daca e cazul);
adeverinta medicala;
copie certificat casatorie (daca e cazul).

Sursa: www.fpmr.ro

#36
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,717
  • Înscris: 06.10.2012
Tabară gratuită de jurnalism, teatru de improvizaţie şi scurt metraj pentru tineri, 8 - 14 august 2013

Tabara nationala gratuita - jurnalism, teatru de improvizatie, film

Loc de desfășurare

‹Centrul de Agrement Râul Alb (la 18 km de Reșița în judeţul Caraş-Severin)‹
Perioadă


8 – 14 august 2013

Participanţi

90 de tineri selectaţi la nivel naţional pe baza formularului de candidatură.
Condiţii de participare

Tinerii interesaţi vor trimite formularul de candidatură completat până în data de 15 iulie 2013 prin e-mail la: [email protected], prin fax la 0255 212856 sau prin poştă la adresa:

Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Caraş-Severin
Str. Sarmisegetuza, nr.6B
320071 Reşiţa‹

Formularul de candidatura se poate descarca de aici.
Data limita de inscriere

‹15 iulie 2013

Pentru tinerii selectaţi organizatorii vor asigura cheltuielile de cazare şi masă, participanţii urmând a suporta cheltuielile de transport până la Centrul de agrement Râul Alb.
Organizatori

‹Direcţia Judeţeană pentru Sport şi Tineret Caraş-Severin, Ministerul Tineretului şi Sportului, Banat Media şi Studioul Regional de Radio România Reşiţa
Atelierele de lucru din cadrul şcolii de vară vor fi:
1. Atelier de jurnalism

Va realiza, împreună cu tinerii selecţionaţi pentru acest departament, jurnalul zilnic al taberei (în format radiofonic), banca de imagini şi interviuri, microcursuri de iniţiere în mass-media, precum şi organizarea de activităţi artistice şi “mini evenimente” (concursuri, audiţii muzicale, expoziţii, seri de filme, întâlniri cu personalităţi locale etc).
2. Atelier de teatru de improvizaţie

Teatrul de improvizaţie este un gen teatral în care nu există text dinainte scris, actorii improvizând replici, scenete, versuri şi cântece, toate acestea pe baza sugestiilor date de public. Acest atelier nu urmăreşte să transforme participanţii în actori, ci să îi facă să îşi depăşească anumite limite, să conştientizeze avantajele unei bune funcţionări în echipă şi să le dezvolte imaginaţia, spontaneitatea şi creativitatea. Participanții vor înțelege diferența între “a auzi” şi “a asculta”, vor fi stimulați să nu se prefacă, să răspundă şi să acţioneze după ce ascultă cu atenţie. Improvizaţia este atât de eficientă pentru că nu implică niciun plan, nici o agendă ascunsă a nimănui. Nu le spune nimeni participanţilor ce să facă, cum să facă, nu-i judecă nimeni, nu există greşeli, ci doar propuneri acceptate şi duse mai departe până în punctul unde apare soluţia. Alături de actorii-lectori, participanţii la acest atelier vor descoperi cât de importantă este echipa în care lucrează, îşi vor antrena capacitatea de a se adapta secundă de secundă unor situaţii neprevăzute, îşi vor exersa spontaneitatea şi imaginaţia.
3. Atelier film de scurt metraj

Atelierul va familiariza participanții ce vor opta pentru acest atelier cu ce înseamnă rețeta unui film: scenariul, regia, actorul, decorul, imaginea, sunetul. Vor învăța despre “poveste” ca primul instrument al cinematografului, despre genuri de film, fiecare având un limbaj specific ce va fi definit si analizat pe parcursul acestui atelier. Fiecare şedinţă va debuta cu o parte teoretică (cu exemplificări din filme), iar în cea de-a doua parte se vor structura informaţiile acumulate, prin exerciţii creative. La curs vor fi vizionate şi analizate secvenţe din filme. Se va discuta despre cum începe şi cum se construieşte o poveste, ce se petrece cu personajele pe parcursul derulării filmului, care sunt regulile esenţiale de scriere şi care este deosebirea dintre literatură şi scenariu. Participanții vor finaliza prin a crea un film de scurt metraj în echipă sau individual.

Sursa: www.granturi.ro

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate