Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#37
Posted 18 February 2013 - 16:10
rotile inguste sunt cele mai ok in teren moale sau zapada afanata. opun mai putina rezistenta la inaintare, chiar daca se afunda pana dau de teren ferm
|
#38
Posted 18 February 2013 - 16:34
De aia aveam la Oltcit 145x85x13 si imi era ciuda ca nu gaseam de 135
Insa,in pamint frezat proaspat,pentru a trage biloanele,totusi as opta pe roti duble dacie,ceva de genul 2x165xXx13,sau varianta lui @predrag80 parca,cu df-ul,frezat si tras rand in acelasi timp (momentan nu ma pot uita pe tr...ro ca nu merge error 101) Edited by alexbjorg, 18 February 2013 - 16:35. |
#40
Posted 18 February 2013 - 17:38
IdI1, on 18 februarie 2013 - 16:10, said:
rotile inguste sunt cele mai ok in teren moale sau zapada afanata. opun mai putina rezistenta la inaintare, chiar daca se afunda pana dau de teren ferm Nu este adevarat, rotile inguste se "ingroapa", vorbesc in cunostiinta de cauza, cu cit sint mai late cu atit aderenta creste si nici nu se ingroapa de ramine moto saupendat, asta la pamint/nisip unde unde ingroparea teoretic poate fi "infinita", la zapada este alta poveste, acolo trebuie sa se ingropape/sape in zapada pina ce ajunge la teren tare, pamint sau pe strada asfalt, unde va avea aderenta, de fapt e logic.... L.E. acum i-mi dau seama ca e vorba de fapt de rotile de la remorca..........., acolo nu prea conteaza. Edited by NickRvl, 18 February 2013 - 17:39. |
#41
Posted 18 February 2013 - 18:57
De citiva ani buni merg cu 4x4 in diverse conditii pe coclauri , iarna sau vara.
Diferenta intre o guma de 205C/16 si una de 235/70/16 e mare in favoarea celei din urma. Povestea cu alea inguste bune pe zapada e adevarata dar cu conditia sa ai cuie pe ele si sa mai ai si zapada inghetata altfel e la fel. Nu`i de luat in seama ce vedem pe la Tv la rally Andros . Pe teren moale acoperit cu zapada e jalnic cu alea inguste. Grig |
#42
Posted 18 February 2013 - 20:02
Azi am terminat "carutu" cu care m-am jucat prin curte,mai am de facut sistemul de prindere spate pt accesorii,maine poate pun si poze daca sunteti interesati.
Stie cineva daca la LC90,priza de putere este dictata de accealeratie sau este constanta? Ar fi o idee pt o remorca 4x4 |
#43
Posted 18 February 2013 - 20:14
Da unde ai auzit asa traznaie??
Vorbim de motosape cu CV mecanica. Normal ca`i dependenta de turatia motorului. Acuma sint 2 tipuri , sincrona si nesincrona . Aia sincrona are turatia dependenta de turatia axului rotilor. Deci depinde si de treapta de viteze in care esti. Cea nesincrona are turatia dependenta doar de turatia arborelui motor. La LC90 ai priza nesincrona , turatia e identica cu a motorului, in fapt e fix pe arborele primar al CV. Ruris 700 are 2 prize , una pare a fi sincrona. Aia sincrona e buna daca vrei sa faci o remorca cu tractiune. In esenta daca vrei remorca o poti face 4x4 dar folosesti doar 1 viteza de mers in acest regim. Grig Edited by Ion_Bumbu, 18 February 2013 - 20:17. |
#44
Posted 18 February 2013 - 20:38
Salut
Vreau sa-mi iau și eu o motosapa . Daca sinteti amabili sa-mi dați niște sugestii , iar mai apoi eu sa iau o decizie . Nu ma pricep de nici o culoare ! Nici la motoare , nici la mecanica ! Asa eu m-am orientat la B&S sau Honda . Am vazut Honda la 18 mil si B&S la 23 mil . As vrea cu transmisie cu ax melcat , pentru ca nu știu cum pot intercala reductorul la cea cu transmisia pe lanț. Am cautat ieri pe net și am găsit una B&S model TX602TG . Acum sunt putin confuz ... Are doar 4,5 CP dar poate suporta brazda de 33 X 85 cm pe când celelalte merg la abia la 15-22 cm adâncime . Sa fie doar publicitare ? Eu as dori ceva la vreo 5,5 CP și dacă intra la 30 cm adâncime sunt mulțumit . Aștept sugestii ! Eu sunt din Brăila și pe aici am magazinele Practiker , Dedeman si Bricostore . Ca sa fac o comanda pe net îmi e cam frica cu garanția (dacă ai ceva probleme fugi după vânzător, cheltuieli mari de transport , etc). Edited by mcjohn, 18 February 2013 - 20:38. |
#45
Posted 18 February 2013 - 20:47
Ion_Bumbu, on 18 februarie 2013 - 20:14, said:
Da unde ai auzit asa traznaie?? Vorbim de motosape cu CV mecanica. Normal ca`i dependenta de turatia motorului. Acuma sint 2 tipuri , sincrona si nesincrona . Aia sincrona are turatia dependenta de turatia axului rotilor. Deci depinde si de treapta de viteze in care esti. Cea nesincrona are turatia dependenta doar de turatia arborelui motor. La LC90 ai priza nesincrona , turatia e identica cu a motorului, in fapt e fix pe arborele primar al CV. Ruris 700 are 2 prize , una pare a fi sincrona. Aia sincrona e buna daca vrei sa faci o remorca cu tractiune. In esenta daca vrei remorca o poti face 4x4 dar folosesti doar 1 viteza de mers in acest regim. Grig Pai am vazut ca sunt 2 capacele,sa fie 2 prize,una sincron si alta nesincron? |
#46
Posted 18 February 2013 - 20:57
Salutare.
Foloseste cineva motosapa Ruris 650H (6,5 cai motor Honda, model de acum vreo 3 ani) cu plug/ alte accesorii ? Daca da, puteti sa-mi dati detalii daca merge ? Are nevoie de reductor ? se poate monta reductor? |
|
#47
Posted 18 February 2013 - 21:05
#48
Posted 18 February 2013 - 21:45
Buna seara . Anul trecut mi-am confectionat o remorcuta cu punte de dacie cu tot cu frana de mana si de picior ( lata de 1 m si lunga de 1,70) .Pe langa remorcuta pana sa vina vremea urata mi-am confectionat si un suport care se cupleaza la motocultori. As vrea o idee cum sa ii fac sistemul de rabatare ca la tractoare dar manual
Edited by a-zA-Zo-9_iulian, 18 February 2013 - 21:46. |
#49
Posted 19 February 2013 - 07:24
alexbjorg, on 18 februarie 2013 - 16:34, said:
De aia aveam la Oltcit 145x85x13 si imi era ciuda ca nu gaseam de 135 Insa,in pamint frezat proaspat,pentru a trage biloanele,totusi as opta pe roti duble dacie,ceva de genul 2x165xXx13,sau varianta lui @predrag80 parca,cu df-ul,frezat si tras rand in acelasi timp (momentan nu ma pot uita pe tr...ro ca nu merge error 101) O sa-ti cer despagubiri...df-ul era al meu |
#50
Posted 19 February 2013 - 09:06
Buna dimineata . Nu am putut sa atasez poze dar astazi incerc sa atasez remorcuta si suportul care se ataseaza de motocultor
Attached Files |
#51
Posted 19 February 2013 - 13:41
azi am bagat vikingu la treaba.cu toate ca pamantul este inca cam moale.....dar mi-a dat prin cap ceva -daca tot am facut viteza a doua pentru mers cu remorcuta mai repede oare nu ar merge sa dau si cu a doua la frezat si datorita vitezei duble ale frezelor sa faca treaba buna???
zis ...si trecui la treaba ,mai intii de toate am prelungit aparatorile la cutite sa nu imi arunce vreun bolovan in cap datorita vitezei. apoi ....am bagato la treaba si cit ai clipi am facut 400 metri patrati....miine ii si seman. apoi tot miine mai am 600 m patrati de afinat -semanat. una peste alta merge super bine cu viteza dubla la freze.si merge treaba si mai repede. mcjohn-nu iti lua dalea cu ax melcat.nu sint bune .i-ati daste cu transmisia de la motor la cutie pe curele . o sa poti face mai multe fulii si o sa faci fel si fel de combinatii de viteze. am vazut la dedeman braila o motosapatoare loncin cu 2 viteze inainte si 1 inapoi ..paia cumparo. |
|
#52
Posted 19 February 2013 - 16:38
#53
Posted 19 February 2013 - 19:43
a-zA-Zo-9_iulian, on 18 februarie 2013 - 21:45, said:
........................ As vrea o idee cum sa ii fac sistemul de rabatare ca la tractoare dar manual Adica asa ceva?: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/7nsEiSQcEd4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PEnh1rC-34M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#54
Posted 19 February 2013 - 20:08
Salut! Ca urmare a ce am citit pe acest thread, m-am hotarat (dupa ce m-am certat si cu nevasta!!) sa achizitionez un motocultor O-MAC 750 7CP din Dedeman Craiova, pe care l-am luat la cutie, urmand a-l asambla acasa. Toate bune si frumoase pana in momentul in care a trebuit sa intind curelele. Cei care mi-au vandut produsul nu mi-au dat manual cu instructiuni de asamblare. Am slabit cele 4 suruburi de pe cadru (plus cel din cutia de la curele), dand in fata motorul, dar curelele raman slabe. Ma poate ajuta cineva sa rezolv aceasta mare (pentru mine) problema?
|
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users