Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
#1477
Posted 26 January 2014 - 06:21
Dragii mei eu tot la lopata am ajuns...
Cu super lama facuta nu mi porneste motocultorul...l am lasat afara sub o soapra si la minus 10 ce sa mai porneasca.. Sula recul la sfoara...am incercat cu motorina calduta pe admisie pe la busonul special de start dar fara succes... Tre sa l bag undeva la cald vre o jummatate de zi ai apoi sa l pornesc ca altfel n am nici o sansa... Stau cu troienele de 40 cm in curte viscolite si ma uit la lama... Acu zic ca era mai bun unu pe benzina si cu pornire automata... ( in aceleasi conditii drujba chinezeasca a luat o dintr a doua...) |
#1478
Posted 26 January 2014 - 08:21
'bogdanhbc'
Cu super lama facuta nu mi porneste motocultorul...l am lasat afara sub o soapra si la minus 10 ce sa mai porneasca Acu zic ca era mai bun unu pe benzina si cu pornire automata... De acord cu tine...asta in conditiile in care un Lombardini porneste destul de usor...ia sa incerci un chinez.....te apuca ....primavara...adica el nu porneste decat primavara cand da de caldura.... Si eu sant de parere ca desi nu au cuplul celor pe motorina un Kohler CH440 un Honda GX 390 sau mai bine zis un Subaru Robin EX 27 ALL Season care porneste instant la -10 grd e o alegere excelenta... Ce sa mai vorbim de pret cele pe motorina sant de doua ori mai scumpe decat cele pe benzina....la poluare la fel...se pare ca fumul emis de diesel e cancerigen... Edited by alin_ag2003, 26 January 2014 - 08:32. |
#1479
Posted 26 January 2014 - 10:01
Pfff... Imi pare rău pt tine Bogdan. Totuși cu lama Cum te-ai descurca în zăpadă de 40cm? Unde ai impinge-o? Mă gândeam la curtea mea de 350m2 ca ar fi destul de greu. Rămâne distracția
Edited by RazvanGL1, 26 January 2014 - 10:02. |
#1480
Posted 26 January 2014 - 13:17
alin_ag2003, on 26 ianuarie 2014 - 08:21, said:
De acord cu tine...asta in conditiile in care un Lombardini porneste destul de usor...ia sa incerci un chinez.....te apuca ....primavara... Io zic sa vii sa vezi cum pleaca chinezul meu la -10C la mână! Mai am si demaror electric pe el , da ală`i pentru cînd oi fi bătrân ! @bogdan La astea in caz ca nu pleaca ia o lampa cu gaz si incalzeste bine admisia. Daca nici asa nu vrea, iei o platbanda si o o pui in foc pina se face rosie apoi o pui in admisie, bineinteles cu filtrul de aer dat jos si picuri motorina pe ea. Scoate un fum alb gros pe care in momentul in care incerci pornirea il trage in cilindru. La varianta asta trebuie doi oameni. Daca nici asa nu pleacă ai probleme pe la injectie. Grig |
#1481
Posted 26 January 2014 - 14:08
bogdanhbc, on 26 ianuarie 2014 - 06:21, said:
...Sula recul la... Exceptând prepoziţia, cred că am înţeles Eu aş spune altfel decât colegul Grig, oleacă lipsă de compresie. Asta fiindcă am citit lipsa "reculului" ca şi "compresie" Verificările sunt super simple, odată desfaci injectorul şi verifici varianta prezentată de Grig, a doua verficare este a carburantului; la temperaturi negative trebuie musai motorină, nu mere cu ulei de transformator, biodiesel, oloi din friteuză, etc. A treia variantă are legătură cu segmenţii şi compresia, da' ţinem degetele încrucişate să nu. alin_ag2003, on 26 ianuarie 2014 - 08:21, said:
...se pare ca fumul emis de diesel e cancerigen... Nu mă forţa să transform suspendul precedent în unul de durată, mi-am făcut astăzi plinul la citit aberaţii... În acelaşi capitol al aberaţiilor includ şi PM-ul cu ameninţări; chiar dacă nu înţeleg colegii la ce mă refer, tu nu ai nicio îndoială. Scurt pe doi: calmează-te şi bucură-te de forum. Dacă mai vrei. xuma, on 20 ianuarie 2014 - 11:53, said:
...As vrea sa stiu daca modelul Texas Eltex 750 este suficient de fiabil ... Am încercat să folosesc un EM 750 (probabil aceeaşi Mărie cu altă pălărie) strict pentru prăşit; a rezistat vreo juma' de oră... Am schimbat rulmenţi, simeringuri şi am scos-o oarecum la lumină. Îmi pare oleacă de jucărie (şi preţul a fost pe măsură, nu ştiu dacă am dat 300lei pe ea în Dedeman) Cu menţiunea că solul în care am folosit-o nu-i unul dintre cele care apar în clipurile cu reclame |
#1482
Posted 26 January 2014 - 14:19
Salut! Stie careva un site din ro unde gasesc segmenti pentru lombardini lda 510 ?
Multumesc |
#1483
Posted 26 January 2014 - 17:03
FaNuTz19, on 26 ianuarie 2014 - 14:19, said:
Salut! Stie careva un site din ro unde gasesc segmenti pentru lombardini lda 510 ? Multumesc Aici gasesti piese de 3LD 510: http://magrit.ro/ Ion_Bumbu, on 26 ianuarie 2014 - 13:17, said:
Io zic sa vii sa vezi cum pleaca chinezul meu la -10C la mână! Mai am si demaror electric pe el , da ală`i pentru cînd oi fi bătrân ! Grig N-am nici o indoiala ca al tau nu pleaca la -10 grd...o fi mai bun tipul ala de motor.... Al meu WM 186 Weima nu pleaca decat electric la +10grd....la -10 grd nu vrea nici electric...imi consuma toata bateria.....daca e cald pleaca la juma de sfoara....si nu are decat 3 ani...orcum face asa din primul an deci nu e vorba de uzura....
Edited by scaiba, 26 January 2014 - 17:12.
|
#1484
Posted 26 January 2014 - 17:48
salut acum 3 saptamini am intrebat aici pe forum de o motosapa bsr500 (yz75) de 7cp daca merge la arat cu plugu ...am cuparat un bsr 500 si am reusit
|
#1485
Posted 26 January 2014 - 17:55
#1487
Posted 26 January 2014 - 18:15
am arat intre 12-15 cm cu roti de fier pe partea din interior am sudat o tabla de 3 si in exterior am turnat beton o roata are 15 kg si in fata am legat o sina de cale ferata de 38 cm care are 18 kg si a mers
|
#1488
Posted 26 January 2014 - 18:15
Buna seara la totii
Ce ma sfatuiti in legatura cu un apollo 135 merita sau Relu tu ai apollo 100 ce ma sfatuiesti? Va multumesc amnticipat. |
#1489
Posted 26 January 2014 - 18:21
andrey21m, on 26 ianuarie 2014 - 18:15, said:
...am sudat o tabla de 3 si in exterior am turnat beton o roata are 15 kg si in fata am legat o sina de cale ferata de 38 cm care are 18 kg si a mers Avem aici un topic cu astfel de îmbunătățiri/adaptări și altele, dacă ne pui și fotografii acolo sigur vor fi de folos ! |
#1490
Posted 26 January 2014 - 18:57
#1491
Posted 26 January 2014 - 19:03
D'apoi m-am cam primit cu afirmatiile dimineata....
La 0 grade porneste fara probleme, ce sa mai zic cand sunt cu plus. Motorina ii pun numa d'aia buna, iar acu pe timp de iarna i-am luat alpin.. probleme tehnice, zic eu ca n-are, doar ca nu-i place frigu ( seamana cu nevasta-mea)..si am dibuit asta din prima, la fel si cu rezolvarea, doar ca e mai dificil de bagat undeva la caldura... Nu mai zic ca valvolnina din cutia de viteze, era ca mierea zaharisita, si rotile se blocasera Oricum sa luam in calcul ca motocultorul meu nu mai e la prima tinerete, si fiind batran are artrita )) Cand ziceam sula recul, evident ca la compresie ma refeream, dar am zis-o mai poetic ci cu ciuda ca n-a pornit ieri... Dar dupa ce am dat 3 ore la zapada cu toata familia (soata, socru, soacra) si am terminat de dat zapada, a pornit si motocultorul meu... caci si masinariile astea au suflet si au nevoie de niscaiva "caldura" cum, l-am bagat in bucataria de vara si am facut un foc in soba, l-am lasat la caldura vre-o doua ore...l-am verificat la sfoara sa vad daca da sa toarca .. s'apoi l-am scos afara si i-am dat trei sfori in mufa, a tusit de vre-o doua ori fum afara, la cat l-am sacait ieri.... Si daca tot l-am pornit si la mine in curte nu am prea avut de dat multa zapada, am fost la vecin si l-am ajutat putin... Cel mai fain merge pe sosea, pus lama sa arunce intr-o parte si arunca super fain.... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/58EZWGMDKo4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qU6Ei3bpcw8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] P.S. daca postarea nu se potriveste topicului , rog mutarea ei pe topicul de accesorii. Concluzia: Lama-i lama, si freza-i freza!!! Edited by bogdanhbc, 26 January 2014 - 19:18. |
|
#1492
Posted 27 January 2014 - 09:15
scaiba, on 26 ianuarie 2014 - 14:08, said:
Experienţa mea-i tristă din ăst pdv. Am încercat să folosesc un EM 750 (probabil aceeaşi Mărie cu altă pălărie) .. Mi-ar fi bun si un ES 300 mititel pt o buruiana. Dar vaz ca e mai scumpa decat eltex 750. De ce oare? Multumesc pt raspuns! |
#1493
Posted 27 January 2014 - 09:48
Dacă le-aș fi avut pe amândouă pe mână, probabil aflam.
Nu le-am avut. După cum ți-am spus, problema la mine a fost tipul de sol; dacă o foloseam într-un teren nisipos, altfel stăteau lucrurile. Inclusiv metoda de lucru pe care am folosit-o a fost mai dură decât putea duce sărăcuța, am săpat mergând cu spatele, forțând astfel ansamblul să intre mai adânc în sol decât ar fi trebuit. O pereche de simeriguri și rulmenții transmisiei m-au costat sub douăzeci de lei și vreo jumătate de oră de meșterit. Am pus câteva fotografii aici cu ansamblul transmisiei pe 750 ca răspuns într-o discuție cu colegul daniel-popa. Io' ți-aș recomanda să lași banii să circule, dacă-i bai și se strică iute, te ajutăm măcar cu o vorbă bună |
#1494
Posted 31 January 2014 - 23:07
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tSUDxN5z8eE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by crystachy, 31 January 2014 - 23:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users