Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
#1279
Posted 02 January 2014 - 09:41
nicu_gh, on 02 ianuarie 2014 - 09:19, said:
Uite aici: http://www.alibaba.c...esel_power.html sau: http://www.alibaba.c...iller_with.html si daca insist mai gasesc inca cel putin 100 Ce te face sa crezi ca "SICILZAPPA", "LOMBARDIN" sau mai stiu eu care brand italian, german, spaniol... nu sunt produse in China... Iar despre http://emtools.ro sunt de toata jena, ma interesa un accesoriu care l-am vazut doar la ei si vroiam sa stiu ce diametru de ax are,ca sa vad daca e compatibila cu motoscarpinatoarea mea, in momentul cand le-am spus ca eu deja am motosapa si vreau doar accesoriul s-a intrerupt orice comunicare ca de nu mai sunt un client important (bun de prostit) pentru ei... HA HA si unde vezi matele tractiune pe remorca...grup conic cu diferential....eu nu vad nici un cardan spre remorca...si nici o punte motoare in acele exemple..... IdI1, on 02 ianuarie 2014 - 09:22, said:
Daca un tractor nu merge pe acolo ca soferul nu are dexteritatea necesara sau chiar ii depaseste limitele este partea a doua ..Daca un tractor ajunge sa se rastoarne inseamna ca nici nu isi face ungerea la motor cum trebuie, iar la chinezaria ta nu vad sistem autonivelant sau manual pentru a corecta inclinatia motorului. Ce unghiuri maxime de inclinare suporta copia ta de motor si sa nu zici ca il tii drept din servomuschi? Copia mea de motor e produsa se Antor care au traditie in producerea de motoare Lombardini cu licenta....de altfel sant singurii din Europa care mai produc sub licenta Lombardini ....mai era DMB dar nu cred ca mai produce... Lombardini 3LD510 lucreaza la 25 grd dar suporta inclinatii pana la 35 grd pentru perioade scurte...inclinatia e o problema reala numai ca eu am facut terase...am terasat tot terenul... Am observat totusi incarcat cu o tona in spate ca la inclinatii mari scoate fum negru dar pentru cateva secunde daca ai un ulei bun recomandat de producator....eu folosesc numai Agip Sint nu se intampla nici o problema... |
#1280
Posted 02 January 2014 - 10:01
Copie la copie motorul tau, cu mare "traditie" la copiat. Din pacate nu l-a convins pe Dorel un astfel de motor. El zice ca nu e bun, iar la pantele pe care le suporta pentru scurt timp motorul tau eu lucrez cu tractorul constant.
Ia incearca marea cu degetul aici, da sa nu fugi repede cu coada intre picioare. http://forum.softped...opicu-lu-dorel/ |
#1281
Posted 02 January 2014 - 10:11
Antor produce motoare Lombardini din 1972:
http://www.anadolugr.../all/antor.html http://www.anadolumotor.com.tr/ si sant de calitate...de fapt toata Europa foloseste motoare de la ei pe utilaje mici din considerente de pret....sant mai ieftine ca Lombardini din Italia.... Chestia cu corectarea inclinatiei motorului la un utilaj in speta motosapa e complet nerealista ca sa nu zic altfel..... IdI1, on 02 ianuarie 2014 - 10:01, said:
Copie la copie motorul tau, cu mare "traditie" la copiat. Din pacate nu l-a convins pe Dorel un astfel de motor. El zice ca nu e bun, iar la pantele pe care le suporta pentru scurt timp motorul tau eu lucrez cu tractorul constant. Ia incearca marea cu degetul aici, da sa nu fugi repede cu coada intre picioare. http://forum.softped...opicu-lu-dorel/ Dorel cauta utilajul perfect...nu prea exista asa ceva..sau cel putin nu in costuri acceptabile... Prefer sa risc un pic decat sa dau la sapa pe suprafete mari si sa car cu roaba tone de materiale... Eu nu neg ca tractorul e ideal...numai ca mie nu-mi permite terenul...zona dealurilor subcarpatice inseamna 800-1000-1200 m altitudine..aici sant pante si rampe la tot locul denivelari mari de teren...eu am vazut tractor scapat pe iarba uda cazut 150-200 de metri de pe deal......arata de fiare vechi... |
#1282
Posted 02 January 2014 - 10:35
Ai fugit repede. S-a dat pe panta tot profesionalismul. Daca il rezolvai pe Dorel aveai cu ce sa te lauzi.
Edited by IdI1, 02 January 2014 - 10:35. |
#1283
Posted 02 January 2014 - 10:58
IdI1, on 02 ianuarie 2014 - 10:35, said:
Ai fugit repede. S-a dat pe panta tot profesionalismul. Daca il rezolvai pe Dorel aveai cu ce sa te lauzi. Dorel e rezolvat de mult din punctul meu de vedere....numai ca e cam piperata propunerea mea: mkii-sprayer.jpg 44.02K 75 downloads Buffalo-2012-spec.pdf 1.75MB 51 downloads acest utilaj cu motor Lombardini Alpin sau Rotax il rezolva usor...dar pretul e marisor dar daca produci bani cu recuperezi investitia si faci si profit... |
#1284
Posted 02 January 2014 - 11:08
#1285
Posted 02 January 2014 - 12:52
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/He48n0wLBsg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#1286
Posted 02 January 2014 - 14:09
alin_ag2003, on 02 ianuarie 2014 - 08:45, said:
O problema reala este buruianul mare care se infasoara pe sape..la acest exemplu unii mai ingeniosi au gasit rezolvarea : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LkIEX6PWf2Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0azSpHjqgwc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Această temă chiar merită să fie dezvoltată. Sunt curios dacă cineva de pe forum (nu cred ca are importanță dacă are motosapă pe curele sau nu ) a pus ideea în practică. Attached Files |
#1287
Posted 03 January 2014 - 11:06
pufarin, on 02 ianuarie 2014 - 12:52, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/He48n0wLBsg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mai, mai, mai, acesta este ditamai "tractorul"!!!, nu e motosapa, acuma daca se vrea sa devenim invidiosi atunci ai reusit. Eu la remorcuta mea visez inca doar la tractiune pe spate, 4X4? visuri, "e prea mult". |
#1288
Posted 03 January 2014 - 11:18
Si eu visez la remorca aia, macar am la ce sa o agat Si cand te gandesti ca nu e profesionala, fiidca este facuta in china, si are transmisie pe curele si lant.
L.E. S-ar putea sa ma insel in privinta lantului la motoro din film. Edited by pufarin, 03 January 2014 - 11:21. |
|
#1289
Posted 04 January 2014 - 19:47
Asta e una din bucuriile pe care le ai daca detii o motosapa si mai si muncesti cu ea. Ce sa fac? Sa cumpar piesele, sau sa cumpar tot angrenajul?
Attached Files |
#1290
Posted 04 January 2014 - 20:14
Unde esti ala de sustineai sus si tare ca angrenajul melcat este cel mai tare la motosape? Sant curios ce explicatie ai pentru @robuadr.
Edited by pufarin, 04 January 2014 - 20:15. |
#1291
Posted 04 January 2014 - 20:31
robuadr, on 04 ianuarie 2014 - 19:47, said:
Asta e una din bucuriile pe care le ai daca detii o motosapa si mai si muncesti cu ea. Ce sa fac? Sa cumpar piesele, sau sa cumpar tot angrenajul? Aceasta inseamna transmisia cu ax si pinion melcat, sa fie invatatura pentru cei ce sustin ca "merg si astea", acuma ca sa nu profitam totusi de necazul omului..... tot de unde ai luat-o trebuie sa te interesezi daca se gaseste ce sa rupt si dupa pret stabilesti ce ie mai ieftin, "pinioanele" sau angrenaj complet, dar ma astept la preturi mari pentru piese dinstincte. |
#1292
Posted 04 January 2014 - 21:39
pufarin, on 04 ianuarie 2014 - 20:14, said:
Unde esti ala de sustineai sus si tare ca angrenajul melcat este cel mai tare la motosape? Sant curios ce explicatie ai pentru @robuadr. Aici sant ....daca tu consideri transmisie si cutie de viteze perfomante un melc si o roata dintata de bronz.....atunci ai dreptate transmisiile pe curele sant cele mai bune.....in consecinta fratilor cumparati numai motosape pe curele....cat mai multe curele.... Cea ce a patit omul asta este ca a fortat un utilaj creat doar pentru a prasi la munca pentru care nu a fost proiectat..probabil s-a spart rulmentul conic si a fost antrenat in angrenaj... pufarin, on 03 ianuarie 2014 - 11:18, said:
Si eu visez la remorca aia, macar am la ce sa o agat Si cand te gandesti ca nu e profesionala, fiidca este facuta in china, si are transmisie pe curele si lant. L.E. S-ar putea sa ma insel in privinta lantului la motoro din film. Aici iar ne spui niste neadevaruri...: -remorca nu e facuta in China ci in Brazilia -http://www.moldemaq.com.br/ -s-ar putea ca sa nu ai de ce sa o agati deoarece se pare ca acea remorca merge doar cu motocultorul YANMAR AGRITECH TC 14....care e diferit la specificatii tehnice fata de al tau...adica printre altele are 3 viteze inapoi 2 prize de putere...etc...fisa tehnica a Yanmar-ului e atasata: TC.pdf 610.05K 24 downloads Probabil ca cei care-l vand pe al tau ne pot comunica aici in forum daca se poate adapta remorca Moldemaq.... robuadr, on 04 ianuarie 2014 - 19:47, said:
Asta e una din bucuriile pe care le ai daca detii o motosapa si mai si muncesti cu ea. Ce sa fac? Sa cumpar piesele, sau sa cumpar tot angrenajul? |
#1293
Posted 04 January 2014 - 21:41
Robuadr , i-mi pare rau de necazul tau . Cumpara o transmisie noua, nu piese separate ,,,,gandesc ca este mai bine asa . Si foloseste-o mai usurel cum zise si Alin ag3 ,,,,nu e angrenaj care trebuie solicitat prea tare . Cu stima .
|
|
#1294
Posted 04 January 2014 - 21:43
NickRvl, on 04 ianuarie 2014 - 20:31, said: Aceasta inseamna transmisia cu ax si pinion melcat, sa fie invatatura pentru cei ce sustin ca "merg si astea", acuma ca sa nu profitam totusi de necazul omului..... tot de unde ai luat-o trebuie sa te interesezi daca se gaseste ce sa rupt si dupa pret stabilesti ce ie mai ieftin, "pinioanele" sau angrenaj complet, dar ma astept la preturi mari pentru piese dinstincte. Matale numesti asta transmisie..un pinion de bronz............ai vazut vreodata un pinion adevarat????asa de curiozitate te intreb...... |
#1295
Posted 04 January 2014 - 22:17
Da` era mai bun un pinion din oţel la transmisia aia cu melc?
Are melcul de oţel, trebuia şi celalalt ? Grig Edited by Ion_Bumbu, 04 January 2014 - 22:18. |
#1296
Posted 04 January 2014 - 22:42
Este ceva in neregula pentru ca nu a patinat ambreiajul. Nu aveau cum sa se strambe canelurile de la ax daca ambreiajul era reglat corect si curatat din cand in cand
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users