Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Asigurari CNAS

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Kneegrow

Kneegrow

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 12.08.2011
Buna seara.Am o intrebare: anul trecut mi-am dovedit calitatea de asigurat medical printr-o adeverinta cum ca sunt student.Intre timp am absolvit facultatea m-am inscris la alta.Intrebarea mea este : asigurarile expira anual? Si daca da, se va lua in considerare si diploma de licenta in locul adeverintei? Mersi

#2
adadoi

adadoi

    scorpie bătrână

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,603
  • Înscris: 25.10.2006
Studenţii în vârstă pe până la 26 de ani sunt automat asiguraţi dacă nu au şi altă sursa de venit. Diploma de licenţa nu demonstrează decât că ai absolvit, trebuie o adeverinţă că eşti student plus declaraţie că nu ai alte venituri (dacă ai, sau ai peste 26 de ani, trebuie să mergi la CAS să ceri de acolo adeverinţă că ai plătit). Asigurările nu expiră decât dacă expiră motivul pentru care ai fost asigurat (de exemplu, ai fost student, dar ai absolvit; nu ţi-ai mai plătit CAS-ul; ai terminat perioada de somaj etc ).

#3
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,769
  • Înscris: 25.11.2009
Aici poti vedea daca esti asigurat.

#4
malwarebytes

malwarebytes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,375
  • Înscris: 25.03.2013

View PostRemicade, on 23 februarie 2013 - 18:51, said: