Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
(szq) Casuta primitoare, Berceni CartNou
Last Updated: Mar 17 2023 16:01, Started by
szg
, Feb 08 2013 23:56
·
0
#3296
Posted 31 August 2017 - 10:45
Daca pun un motor de 2 litri pe el imi iau si eu unul.
|
#3298
Posted 31 August 2017 - 12:38
kolfleading, on 31 august 2017 - 10:45, said:
Daca pun un motor de 2 litri pe el imi iau si eu unul. Iar Mercedes este echipat cu motor de ...Dacia, inca din 2013 Edited by szg, 31 August 2017 - 12:40. |
#3299
Posted 31 August 2017 - 13:40
Mai mult, se pare ca din 2013 pana acum mertzanele au motoare reno pe clasele A, B, C, E si pe utilitare gen ..Vito
deasemeni, in RO, pe langa "interioare" de Renault, se fac si cablaraia si interioare de masini de lux gen ...bertzanscheuri "livrează din anul 1999 clienților premium ai Grupului soluții integrate pentru sisteme de interior. Acoperim întregul proces, de la ideea inițială la producția în serie: design și dezvoltare de produs, proiectare și producție de matrițe și mașini speciale, dezvoltare de proces și, în final, producția de serie și unicat pentru interiorul autoturismelor de lux." dar na, cine vrea a(i)fon plateste zece preturi pe o integrare (de aceleasi componente) nitel mai "originala"/verificata/calitativa si cel mai bine e ca, o parte din acel pret, ajunge si in salariile din RO Edited by szg, 31 August 2017 - 13:43. |
#3301
Posted 31 August 2017 - 19:01
E inadmisibil ca Renault sa scoata modele 5 stars EURONCAP si Dacia vai de mama lor.
Da-o draq de economie....cat puii mei te costa ca tabla aia din lonjeroane sa o faci intr-o configuratie mai buna...sau cat costa in plus sa fie cu 2,3 micorni mai groasa??...Este singurul motiv pt care viitoarea masina a mea nu va fi Dacia. Poate sa-i puna si motor de M5 pe ea sau touchscreen de 15". Probabil faptul ca am avut un accident m-a marcat. Asadar sa gasesc intelegere la dvs. |
#3302
Posted 31 August 2017 - 19:45
Si eu cand aud de dacia imi vine in cap stickerul ala cu "no airbags - we die like real men". e doar funny, eu nu am nicio problema cu loganul, la munca am avut unul mult timp.
Edited by dell99, 31 August 2017 - 19:46. |
#3303
Posted 01 September 2017 - 12:30
ma rog, la extreme, si nu neaparat
- cine vrea siguranta are optiuni (ordinea inversa a "stelelor de siguranta"): sta acasa, se ascunde in munti, isi cumpara tanc, merge cu metroul, merge cu trenul, merge cu autobuzul etc. - cine vrea sa se deplaseze (si-l doare'n basca de "stelele de siguranta"): merge pe trotuare (unde sunt), merge cu caruta, merge cu bicicleta, motocicleta, avionul, vaporul acum, ramane o mica parte care niciodata nu stie unde sa se pozitioneze si atunci aceia merg cu ...masinile, dar - tot timpul o sa le fie frica de ....avionul care ii pandeste in picaj - dar cel mai important, ...ucigasi precum idiotul din Iasi, care ii poate surprinde ...tot ca avionul in picaj, la 90-100 km/h etc. cazuri in care o astfel de lovitura, cu toate airbagurile si fiarele din lonjeroane cred ca tot cu un rezultat groaznic se termina, la asa soc ii zdruncina toate organele interne, pt. care nu cred ca sunt airbaguri prea multe dar evident ca si acel mic plus de siguranta, niciodata nu strica sa existe, mai ales cand nici banii nu sunt o problema dar si cand nu iti propui (si nici nu esti nevoit) sa traiesti in masina, parca nici nu-ti vine sa "investesti" intr-una "extraordinara" si uite asa reduci mult si riscul, eu de aia mi-am luat logan, pt ca atunci cand aveam dacia nova cu motor de 1.6, carburator dublu camera de 1.8, consum ...20l in treapta a doua (carburator) , arcuri scurte si dure, era sa sar de vreo doua ori in prapastie depasind in curba pe contrasens coloane pe Posada/Campulung la 90km/h, am mai zis de "testul piscii" (care nu vomita in acele conditii, dar vomita in logan la 60 la ora), si am zis ca imi trebuie o masina cu care sa fiu fortat sa fiu .....prudent, nu haiduc/fara frica dar, din pacate, ne luam masini scumpe si "cele mai sigure", dar - nu respectam regulile de circulatie - suntem prea "grozavi" pt. mersul la "limita evitarii oricarui pericol", ca ne-am luat "masina sigura, io's glontzul, ailalti sunt tzinta", iar de ceilalti ..."da-i dracu de saraci, sa nu-si ia dacii" - si evident ca ...mergem fara centura de siguranta, sa nu mai vorbim de centura celor din spate (exemplu, copiilor, inclusiv celor cu scaun, si mai ales cand ii carutzezi toata ziua) Edited by szg, 01 September 2017 - 12:39. |
#3304
Posted 01 September 2017 - 14:42
szg, on 27 august 2017 - 13:35, said:
imi aduc si acum aminte de ...prima bere (Ciucas), facuta "posta" cu vreo 5 colegi, in gara la Codlea, eram in generala/gimnaziu (prin '86-'87), veneam bucurosi de la Brasov de la un concurs de atletism (erau foarte frecvente, in acea vreme, astfel de concursuri sportive scolare, locale/judetene ...acum nici ora de sport n-au la scoala) si termen de garantie ...9 zile, alea clar ca nu erau pasteurizate!! in aceeasi nota: prima mea bere a fost prin '87 -'88 (eram deja la liceu) si se numea bere (evident nepasteurizata) Sadu (de remarcat termenul de garantie variabil in functie de sezon) ... ne bateam pe la chefuri pe sticlele verzi din naveta, ca berea din alea maro parca nu avea acelasi gust dupa '90 nu s-a mai produs din pacate si am trecut pe Reghin, Regun, Bucegi si alte pasteurizate Attached Files |
|
#3305
Posted 15 September 2017 - 08:19
#3306
Posted 03 October 2017 - 14:07
Sa-mi fie cu iertare. Am nimerit pe aria auto ?
Mai construim ceva aicisa ? Mai lasa-ne bre cu loganu duster, de 10 ani acelasi design din ciocan asa. Nici facelift nu-l poti numi. N-are bani de designer ? Edited by Inginerul_bv, 03 October 2017 - 14:08. |
#3308
Posted 03 October 2017 - 16:54
Găsit pe facebook filmuleț de la o fabrica Dacia de undeva din rusia probabil. Dar sunt convins ca practica asta nu e un fenomen izolat ci instrucțiunea de lucru ii zice lu' ivan: dai cu ciocanu', pac un genunchi, mai trante
sti, mai dai cu ciocanu'. 😂 Attached Files |
#3310
Posted 05 October 2017 - 09:59
sa revenim la "constructii", si care unealta este cea mai cautata pe un santier ?!! .....BEREEEAAA, evident
(si tigarile, dar nu de ele vorbim) Pt. ca e ceva interesant, sa ai o bere "locala", continui cu impresiile - sarja 10: acelasi iz de salam dulce, "asortat" cu o mica amareala, mie mi se pare interesant, dar ma plictiseste repede, sotiei ...nu-i place deloc - s-au adus modificari de marketing , banu' primeaza, adica, au scazut cantitatea cu ~36% (500ml -> 330 ml), iar pretul l-au scazut doar "cu jumatate din scaderea cantitatii", adica ~18% (5.5 ron -> 4.5 ron) - in afara de eticheta din fata care aminteste de ceva local Berceni, cea din spate nu mai specifica "fabricat pt ..." - fatza de Azuga (5.5 ron, 500ml) ...fara suparare, NU SE COMPARA!! (miros, gust, spuma, tind sa cred ca Azuga chiar este nepasteurizata la rece, nu e clara precum apa, mai are ceva esenta in ea, poate de aia se face doar in Germania, si nu au venit sa o strice cu "practicile de marketing romanesc") iar cea locala este mult mai scumpa (dupa noile "ajustari de marketing") Attached FilesEdited by szg, 05 October 2017 - 10:01. |
#3311
Posted 06 October 2017 - 08:55
am tot uitat sa pun aceste "aparate de masura avansate" ...verificarea continuitatii firelor (fara super mega aparat de masura)
1) versiunea "bunicul": cu care mi-a identificat si etichetat firele (de net/tv) prin casa (cand eram la gri) cost: o bricheta "cu led" (include bateriile) + ciocan + banda izolatoare (deci vreo ...2 ron) 2) versiunea "imbunatatita" cost: aparat verificare baterie 6V-12V (vreo 10 ron parca) + 4x baterii AG13 (5 ron tzipla cu o gramada de baterii pe la pepco) insa, la verisunea "imbunatatita" becul nu este atat de "vioi" la 6 V, precum cel de la bricheta, trebe sa il inlocuiesc cu unu "de bricheta" Attached Files |
#3312
Posted 08 October 2017 - 09:35
Si .... merge, nu? Descalciti cu el? Ca acusa ma apuc si eu ...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users