Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Tractoras PASQUALI

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3284 replies to this topic

#37
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View Postciocaionflorin, on 18 octombrie 2014 - 08:49, said:

gasesti foarte multe informatii aici cauta cu incredere tipul 945 gasesti informatii despre toate manetele, motor punte spate.... sa iti stapanesti sanatos tractorasul si spor la muncahttp://herve.cochard...urs/manuals.htm


merci de info. Asa ma gandeam si eu. Eu cand m-am auzit cu vanzatorul initial nu a stiut sa-mi spuna ce model de pasquali este, ci de abia mi-a zis de motor si cand am auzit ca e LDA 100, am zis ca e pasquali 945, ca asta e in echiparea 945-ului, de asta m-am si dus sa-l vad.

Am gasit si manual pentru motor, si l-am listat ca sa il am preventiv pentru mentenanta.


Eu sunt deja familiarizat cu aceste utilaje, caci am de ceva vreme , motocultor(valpadana cu motor lombardini) si o sa il iau usor sa il bibilesc, sa ii fac neajunsurile pe care le-am vazut.

i-a priviti cum toarce :)


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xRbVdXB1tvY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#38
kwstha

kwstha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 29.09.2014
Cat tea costat tractorasul

Edited by kwstha, 18 October 2014 - 18:27.


#39
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Buna achizitie. Din cate vad modelul asta se poate folosi si ca tractoras dar si ca motocultor prin adaugarea unor coarne si comenzile aferente. Prin intoarcerea rotilor o sa ai un ecartament mai ingust.

#40
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View Postciprian_vladis, on 18 octombrie 2014 - 18:57, said:

Buna achizitie. Din cate vad modelul asta se poate folosi si ca tractoras dar si ca motocultor prin adaugarea unor coarne si comenzile aferente. Prin intoarcerea rotilor o sa ai un ecartament mai ingust.

Corect, ii pot pune coarne, si modifica ecartamentul. Asta a fost si unu din luccrurile urmarite, ca sa pot incaleca randurile de cartofi, sa pot intra in vie. In configuratia actuala are 100 cm latime.
Ieri, am curatat filtru de aer si am inlocuit garnitura la culbutori, ca era pusa cea veche de fostul proprietar, si era rupta de unde pierdeam ulei. Am inlocuit garnitura veche cu silicon rosu pentru temperatura.

Trebuie sa fac o revizie la cilindrul hidraulic. Ridica dar usor usor coboara singur.

Problema mai ingrijoranta e ca nu intra in vitezele mari, decat greu, si nu stiu de ce. Sa fie de la ambreaj, cu toate ca atunci cand apas pedala in ti pul mersului, tractorasul se opreste.
Am mai primit un manual de intretinere si reparatii pasquali de la un prieten pe care sa-l pun la dosar in caz de nevoie.

#41
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View Postbogdanhbc, on 19 octombrie 2014 - 06:49, said:


Problema mai ingrijoranta e ca nu intra in vitezele mari, decat greu, si nu stiu de ce. Sa fie de la ambreaj, cu toate ca atunci cand apas pedala in ti pul mersului, tractorasul se opreste.
Am mai primit un manual de intretinere si reparatii pasquali de la un prieten pe care sa-l pun la dosar in caz de nevoie.

asta-i maneta de sens ( prima) cu cele 3 pozitii : inainte, liber, inapoi

[ https://farm4.staticflickr.com/3943/15548123336_fd396b0a19_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

asta-i maneta de viteze: - se observa 5 gauri - 5 trepte iar pozitia actuala este mai inapoi decat prima treapta - ca asa sta in treapta 1

[ https://farm6.staticflickr.com/5610/14951667583_42b3bf495a_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

cele doua manete - vedere de ansamblu

[ https://farm6.staticflickr.com/5597/15572676942_bbae32ef2f_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Pe partea stanga a grupului mai sunt doua manete. Prima cea din fata e pentru blocarea satelitilor, si a doua teoretic este pentru cuplajul prizei de putere (freza si ridicare hidraulica), cand este impinsa in fata - pozitia curenta, inseamna ca priza de putere este cuplata, cand este trasa in spate spre conducator in pozitia 2 se decupleaza:

intrebare: ce rol o avea cablul ala, care dupa opritor, nici nu se misca deloc, si unde duce?

[ https://farm6.staticflickr.com/5603/15385814067_ef9bc0466f_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://farm4.staticflickr.com/3946/15385205859_130df7db9f_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

am nevoie de ajutorul vostru in solutionarea dilemelor si problemelor de mai sus!

Multumesc anticipat

#42
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
Super achizitie , in primul rand cele 3l5 gauri sunt defapt 3 trepte. Prima gaura spre scaun treapta 1 urmatoarea gaura este pozitie null adica pe liber. Gaura 3 este treapta 2 .gaura 4 este null , gaura 5 este treapta 3 .

Tot pe partea dreapta ai inversorul. Are pe el si o sageata care indica avanti/vell , inainte inapoi.  Acea sageata dai de ea in timp ce misti inversorul si trece de la greu la usor , sau de la mic la mare cum vrei tu. Este greu pana te obijnuiesti tre sa iti arate cineva. Sldaca treci pe greu , marsarierul va veni pe pozitia inainte si mersul inainte va fi pe pozitia inapoi. Este complicat pana inveti. Dar este esential la arat.  Acel cablu care nu stii ce face este o protectie pt priza de putere sa nu rupi transmisiile , pt ca nu ai voie sa bagi in marsarier cu priza cuplata. O sa vezi ca daca mergi in fata cu freza pornita, daca te opresti si vrei sa dai in spate inversorul nu te lasa pana nu decuplezi priza, datorita cablului .

Edit: ai punte 601 , cilindrul isi trage uleiul din transmisia spate fara rezervor separat , este o punte mai veche , din cate imi aduc aminte are 4x4 permanent, nu ai posibilitate sa dezactivezi rotile spate, ai 2 cardane daca nu ma insel la puntea asta ,  cilindrul nu necesita revizie , daca nu ai ulei in cutia spate nu va ridica cat trebuie , daca priza are turatie mare va ridica si cilindrul mai repede

Fara acel snur metalic daca bagi in marsarier si priza este cuplata poti sa rupi ambele transmisii . Eu am rupt o transmisie la un pasquali pana am invatat , am spart o cutie spate , si a curs tot uleiul in brazda :)) norocu meu ca a cedat in zona unui rulment si nu mi-a rupt pinioane

In viteze intra doar daca dai drumu usooor la ambreiaj ca sa miste un pic pinioanele  deoarece nu are sincroane ca la autoturisme , daca e turatia mare inainte sa schimbi treapta e posibil si sa caraie , trebuie sa schimbi pe loc cu rabdare , nu se schimba in mers ca la masini.  La goldoni meu am vazut ca schimba fara sa ajut din ambreiaj, dar nu stiu daca are sincroane

Edited by nitaalin, 19 October 2014 - 18:23.


#43
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Aline, multumesc mult pentru informatiile pretioase!

Maine montez la loc filtru de aer si incerc sa reproduc cu grija ce mi-ai explicat mai sus. Cum spuneam, tipul de la care l-am luat nici nu stia care e maneta pentru viteze si ce face fiecare...

am si zis, ca il las pe dreapta pana gasesc ceva informatii decat sa frec ceva la el.

Intr-adevar este 4x4 permanent, dar asta nu e o problema pentru ca vireaza foarte usor.

Maine am in plan sa golesc rezervorul, dupa ce fac proba si am sa curat filtru de combustibil plus ca am luat azi un filtru de benzina de pus pe furtun ( merge si la motorina?) pentru o filtrare suplimentara. In manual zice ca principalele probleme ale atomizorului (injectorului) si uzurii acestuia cat si a pompei de injectie sunt mizeriile din combustibil si picaturile de apa. Ca sa evit apa, eu am pus si la motocultor motorina buna de la rompetrol direct din bidon de 5 transparent.

In puntea din spate uleiul este la maxim ( nivel) insa in cea din fata, era sub nivelul minim si am pus 3 litri de ulei de transmisie ( 1 L - tip 140 ca in manual si 2 L - 75w90 gearbox)

Edited by bogdanhbc, 19 October 2014 - 19:18.


#44
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
acum am vazut clipul ca pe telefon nu reuseam,  ai un pasquali ca primul meu pasquali Posted Image) doar ca eu aveam lda 97 pe el, cel cu pornire cu intinzator, care impingeam zapada cu el in clipurile respective. este acelasi pasquali ca al tau , cu aceleasi punti.

nu ai ce sa strici la el daca esti atent la manevre, deci sa nu dai cu spatele cu priza cuplata atata tot. in reste nu ai ce strica.

preventiv  desfa daca ai timp tulumba de la ventilatorul de aer, cea pe care scrie LDA 100, ca sa vezi daca ai praf si frunze care blocheaza calea aerului spre cilindru, ca in general acolo se blocheaza cu detoate si nu mia face racirea, asta preventiv ca sa nu bulesti motorul, ca nu stii pe unde a mers inainte cu el.

daca ai de gand sa il tii, inlocuieste-i capurle de gresare, are gresoare si la volan si prin mai multe locuri, deasta au tinut o viata, ca italienii s-au gandit la toate.  si la cateva luni il mai gresezi cu vaselina si o scula speciala.


o mica poza si cu utilajul meu, cand i-am montat spatar de la un scaun de birou :)) pot sa spun ca merita efortul

Attached Files


Edited by nitaalin, 19 October 2014 - 19:40.


#45
kwstha

kwstha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 29.09.2014
Sal Bogdan cat tea costat tractorasul

#46
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View Postkwstha, on 19 octombrie 2014 - 20:11, said:

Sal Bogdan cat tea costat tractorasul

ti-am raspuns cu detalii pe pm.

View Postnitaalin, on 19 octombrie 2014 - 19:34, said:

preventiv  desfa daca ai timp tulumba de la ventilatorul de aer, cea pe care scrie LDA 100, ca sa vezi daca ai praf si frunze care blocheaza calea aerului spre cilindru, ca in general acolo se blocheaza cu detoate si nu mia face racirea, asta preventiv ca sa nu bulesti motorul, ca nu stii pe unde a mers inainte cu el.


desfacut ieri si verificat. E curat, faza e ca tatal vechiului proprietar de care va ziceam, mecanic, a desfacut tot si curatat, inclusiv admisie, evacuare, culbutori.

View Postnitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said:

Super achizitie , in primul rand cele 3l5 gauri sunt defapt 3 trepte. Prima gaura spre scaun treapta 1 urmatoarea gaura este pozitie null adica pe liber. Gaura 3 este treapta 2 .gaura 4 este null , gaura 5 este treapta 3 .


Da, asa e, ai dreptate. Am testat si intr-adevar asa sunt vitezele.

View Postnitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said:

Tot pe partea dreapta ai inversorul. Are pe el si o sageata care indica avanti/vell , inainte inapoi.  Acea sageata dai de ea in timp ce misti inversorul si trece de la greu la usor , sau de la mic la mare cum vrei tu. Este greu pana te obijnuiesti tre sa iti arate cineva. Sldaca treci pe greu , marsarierul va veni pe pozitia inainte si mersul inainte va fi pe pozitia inapoi. Este complicat pana inveti. Dar este esential la arat.  Acel cablu care nu stii ce face este o protectie pt priza de putere sa nu rupi transmisiile , pt ca nu ai voie sa bagi in marsarier cu priza cuplata. O sa vezi ca daca mergi in fata cu freza pornita, daca te opresti si vrei sa dai in spate inversorul nu te lasa pana nu decuplezi priza, datorita cablului .

inca n-am testat inversorul cu greu/usor, dar pana ma acomodez am dat freza jos, ca sa nu stric ceva.

View Postnitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said:

Edit: ai punte 601 , cilindrul isi trage uleiul din transmisia spate fara rezervor separat , este o punte mai veche , din cate imi aduc aminte are 4x4 permanent, nu ai posibilitate sa dezactivezi rotile spate, ai 2 cardane daca nu ma insel la puntea asta ,  cilindrul nu necesita revizie , daca nu ai ulei in cutia spate nu va ridica cat trebuie , daca priza are turatie mare va ridica si cilindrul mai repede

4x4 permanent nu ma deranjeaza, insa ieri am fost intr-o situatie de patinare, si am observat ca pe spate trage doar o roata( era in marsalier). Pe puntea de pe spate este cumva si diferential?

View Postnitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said:

Fara acel snur metalic daca bagi in marsarier si priza este cuplata poti sa rupi ambele transmisii . Eu am rupt o transmisie la un pasquali pana am invatat , am spart o cutie spate , si a curs tot uleiul in brazda Posted Image) norocu meu ca a cedat in zona unui rulment si nu mi-a rupt pinioane

da, nea Aline, dar acel snur metalic nu se misca deloc nici in fata nici in spate, adica opritorul de pe el e inutil.. nu ar trebui sa culiseze pe camasa?

View Postnitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said:

In viteze intra doar daca dai drumu usooor la ambreiaj ca sa miste un pic pinioanele  deoarece nu are sincroane ca la autoturisme , daca e turatia mare inainte sa schimbi treapta e posibil si sa caraie , trebuie sa schimbi pe loc cu rabdare , nu se schimba in mers ca la masini.  La goldoni meu am vazut ca schimba fara sa ajut din ambreiaj, dar nu stiu daca are sincroane

Aici era tot secretul, chiar aveam emotii ca e frecata cutia de viteze, insa dupa ce am aplicat ce mi-ai scris, functioneaza toate 3, tot secretul este cum ai spus, vitezele se schimba la relanti, fara turatie, pe loc, si usor, fara a brusca maneta de viteze. Astfel au mers toate!!!

#47
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Poti sa-mi zici si mie cat ai dat pe tractoras... Tot pe pm.

Edited by ciprian_vladis, 21 October 2014 - 08:23.


#48
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008
cred ca poti spune pretul, bineinteles daca doresti, chiar aici, nimeni nu se supara...... poate asa mai vedem diferenta pret vannzare/pret cumparare.

#49
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Salut.
Tractorasul cu freza m-a costat 1400 de euro, era pus pe net cu 1750. Insa dupa parerea mea ca nu stia ce vinde omul, ca nu se pricepea si nici vitezele sau alte cuplaje. Eu urmaresc de mult anunturile si era pus cu titlu de motocultor de aceea nu cred ca a avut vizionari.
M-am dus mai mult ca are motorul lda100 si pornire electrica. Omul nu se pricepea sa il porneasca la sfoara , dar eu deja in bransa l-am pornit la sfert la sfoara si l-am mai pornit el de doua ori la baterie.

Urmaream de ceva vreme si la italieni pe kijij si subito, doar ca ce gasesti acolo, sunt 2000 de euro fara freza si te costa 250 adusul, iar la noi pe net variaza intre  2300 si 2500 cu freza dar fara pornire electrica.

Cum ziceam si pe topicul de motocultor: eu am vrut pasquali ( ecartament reglabil), LDA100, 18,5 , Lombardini, freza, hidraulic, pornire electrica, 4x4


Voi ce ziceti de pret?

pe net se cere pe un motocultor fara accesorii 1200 de euro...

#50
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
super pretul , acel snur nu mai retin daca culiseaza , ideea este ca daca vrei sa dai cu spatele cu priza cuplata nu ar trebui sa poti cupla inversorul pe marsarier ,este un avantaj la marsarier ca ai 2 cardane ai 4x4 permanent chiar si pe marsarier , noi ceilalti cu un cardan nu este indicat sa dam cu spatele cu priza cuplata

super pretul , acel snur nu mai retin daca culiseaza , ideea este ca daca vrei sa dai cu spatele cu priza cuplata nu ar trebui sa poti cupla inversorul pe marsarier ,este un avantaj la marsarier ca ai 2 cardane ai 4x4 permanent chiar si pe marsarier , noi ceilalti cu un cardan nu este indicat sa dam cu spatele cu priza cuplata

#51
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View Postciocaionflorin, on 11 iulie 2014 - 21:19, said:

Eu nu am decat Pasquali asa ca nu pot face comparatie. Sunt foarte multumit de el, acum are si cositoare laterala cu degete.


Florin, poti pune te rog fotografii cu cositoarea laterala? si ceva detalii despre ea?

Multumesc

#52
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008

View Postbogdanhbc, on 22 octombrie 2014 - 07:57, said:

Florin, poti pune te rog fotografii cu cositoarea laterala? si ceva detalii despre ea?

Multumesc
In primele doua foto este demontata, pregatita pentru pus la iernat/hibernat. In ultima foto din doc. word este anuntul de cand am cumparat-o. La cumparare a avut si unele piese lipsa. oricum am inlocuit degetele si lama superioara. De cosit coseste bine, copiaza bine si terenul, doar ca viteza de cosire este destul de mica. La prima coasa viteza 1, maxim2 la mediu, la otava 2 sau 3 in functie de cat de deasa este iarba. Nu am incercat-o la lucerna. Pentru comparat viteza mai am o motocositoare Bedogni&Ferrari cu 3 roti.

Attached Files



#53
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
Florine, felicitari. Important e sa iti faci treaba cu ea.
Si eu am gasit-o pe tocmai, dar m-a descurajat din prima pretul cerut de vanzator aprximativ 650 de euro parca era in anunt ( foarte scump omul asta - adrian din babeni).

Eu am vazut una facuta home made de un roman, pe un pasquali, dintr-un grup de aro de pe fata. Pun clipul cum ajung la un pc.

#54
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 30.01.2011
si eu astept clipul sunt curios

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate