Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tractoras PASQUALI
#37
Posted 18 October 2014 - 09:29
ciocaionflorin, on 18 octombrie 2014 - 08:49, said:
gasesti foarte multe informatii aici cauta cu incredere tipul 945 gasesti informatii despre toate manetele, motor punte spate.... sa iti stapanesti sanatos tractorasul si spor la muncahttp://herve.cochard...urs/manuals.htm merci de info. Asa ma gandeam si eu. Eu cand m-am auzit cu vanzatorul initial nu a stiut sa-mi spuna ce model de pasquali este, ci de abia mi-a zis de motor si cand am auzit ca e LDA 100, am zis ca e pasquali 945, ca asta e in echiparea 945-ului, de asta m-am si dus sa-l vad. Am gasit si manual pentru motor, si l-am listat ca sa il am preventiv pentru mentenanta. Eu sunt deja familiarizat cu aceste utilaje, caci am de ceva vreme , motocultor(valpadana cu motor lombardini) si o sa il iau usor sa il bibilesc, sa ii fac neajunsurile pe care le-am vazut. i-a priviti cum toarce [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xRbVdXB1tvY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#38
Posted 18 October 2014 - 18:26
Cat tea costat tractorasul
Edited by kwstha, 18 October 2014 - 18:27. |
#39
Posted 18 October 2014 - 18:57
Buna achizitie. Din cate vad modelul asta se poate folosi si ca tractoras dar si ca motocultor prin adaugarea unor coarne si comenzile aferente. Prin intoarcerea rotilor o sa ai un ecartament mai ingust.
|
#40
Posted 19 October 2014 - 06:49
ciprian_vladis, on 18 octombrie 2014 - 18:57, said:
Buna achizitie. Din cate vad modelul asta se poate folosi si ca tractoras dar si ca motocultor prin adaugarea unor coarne si comenzile aferente. Prin intoarcerea rotilor o sa ai un ecartament mai ingust. Corect, ii pot pune coarne, si modifica ecartamentul. Asta a fost si unu din luccrurile urmarite, ca sa pot incaleca randurile de cartofi, sa pot intra in vie. In configuratia actuala are 100 cm latime. Ieri, am curatat filtru de aer si am inlocuit garnitura la culbutori, ca era pusa cea veche de fostul proprietar, si era rupta de unde pierdeam ulei. Am inlocuit garnitura veche cu silicon rosu pentru temperatura. Trebuie sa fac o revizie la cilindrul hidraulic. Ridica dar usor usor coboara singur. Problema mai ingrijoranta e ca nu intra in vitezele mari, decat greu, si nu stiu de ce. Sa fie de la ambreaj, cu toate ca atunci cand apas pedala in ti pul mersului, tractorasul se opreste. Am mai primit un manual de intretinere si reparatii pasquali de la un prieten pe care sa-l pun la dosar in caz de nevoie. |
#41
Posted 19 October 2014 - 13:33
bogdanhbc, on 19 octombrie 2014 - 06:49, said: Problema mai ingrijoranta e ca nu intra in vitezele mari, decat greu, si nu stiu de ce. Sa fie de la ambreaj, cu toate ca atunci cand apas pedala in ti pul mersului, tractorasul se opreste. Am mai primit un manual de intretinere si reparatii pasquali de la un prieten pe care sa-l pun la dosar in caz de nevoie. asta-i maneta de sens ( prima) cu cele 3 pozitii : inainte, liber, inapoi [ https://farm4.staticflickr.com/3943/15548123336_fd396b0a19_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] asta-i maneta de viteze: - se observa 5 gauri - 5 trepte iar pozitia actuala este mai inapoi decat prima treapta - ca asa sta in treapta 1 [ https://farm6.staticflickr.com/5610/14951667583_42b3bf495a_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cele doua manete - vedere de ansamblu [ https://farm6.staticflickr.com/5597/15572676942_bbae32ef2f_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pe partea stanga a grupului mai sunt doua manete. Prima cea din fata e pentru blocarea satelitilor, si a doua teoretic este pentru cuplajul prizei de putere (freza si ridicare hidraulica), cand este impinsa in fata - pozitia curenta, inseamna ca priza de putere este cuplata, cand este trasa in spate spre conducator in pozitia 2 se decupleaza: intrebare: ce rol o avea cablul ala, care dupa opritor, nici nu se misca deloc, si unde duce? [ https://farm6.staticflickr.com/5603/15385814067_ef9bc0466f_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm4.staticflickr.com/3946/15385205859_130df7db9f_c.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] am nevoie de ajutorul vostru in solutionarea dilemelor si problemelor de mai sus! Multumesc anticipat |
#42
Posted 19 October 2014 - 18:02
Super achizitie , in primul rand cele 3l5 gauri sunt defapt 3 trepte. Prima gaura spre scaun treapta 1 urmatoarea gaura este pozitie null adica pe liber. Gaura 3 este treapta 2 .gaura 4 este null , gaura 5 este treapta 3 .
Tot pe partea dreapta ai inversorul. Are pe el si o sageata care indica avanti/vell , inainte inapoi. Acea sageata dai de ea in timp ce misti inversorul si trece de la greu la usor , sau de la mic la mare cum vrei tu. Este greu pana te obijnuiesti tre sa iti arate cineva. Sldaca treci pe greu , marsarierul va veni pe pozitia inainte si mersul inainte va fi pe pozitia inapoi. Este complicat pana inveti. Dar este esential la arat. Acel cablu care nu stii ce face este o protectie pt priza de putere sa nu rupi transmisiile , pt ca nu ai voie sa bagi in marsarier cu priza cuplata. O sa vezi ca daca mergi in fata cu freza pornita, daca te opresti si vrei sa dai in spate inversorul nu te lasa pana nu decuplezi priza, datorita cablului . Edit: ai punte 601 , cilindrul isi trage uleiul din transmisia spate fara rezervor separat , este o punte mai veche , din cate imi aduc aminte are 4x4 permanent, nu ai posibilitate sa dezactivezi rotile spate, ai 2 cardane daca nu ma insel la puntea asta , cilindrul nu necesita revizie , daca nu ai ulei in cutia spate nu va ridica cat trebuie , daca priza are turatie mare va ridica si cilindrul mai repede Fara acel snur metalic daca bagi in marsarier si priza este cuplata poti sa rupi ambele transmisii . Eu am rupt o transmisie la un pasquali pana am invatat , am spart o cutie spate , si a curs tot uleiul in brazda ) norocu meu ca a cedat in zona unui rulment si nu mi-a rupt pinioane In viteze intra doar daca dai drumu usooor la ambreiaj ca sa miste un pic pinioanele deoarece nu are sincroane ca la autoturisme , daca e turatia mare inainte sa schimbi treapta e posibil si sa caraie , trebuie sa schimbi pe loc cu rabdare , nu se schimba in mers ca la masini. La goldoni meu am vazut ca schimba fara sa ajut din ambreiaj, dar nu stiu daca are sincroane Edited by nitaalin, 19 October 2014 - 18:23. |
#43
Posted 19 October 2014 - 19:17
Aline, multumesc mult pentru informatiile pretioase!
Maine montez la loc filtru de aer si incerc sa reproduc cu grija ce mi-ai explicat mai sus. Cum spuneam, tipul de la care l-am luat nici nu stia care e maneta pentru viteze si ce face fiecare... am si zis, ca il las pe dreapta pana gasesc ceva informatii decat sa frec ceva la el. Intr-adevar este 4x4 permanent, dar asta nu e o problema pentru ca vireaza foarte usor. Maine am in plan sa golesc rezervorul, dupa ce fac proba si am sa curat filtru de combustibil plus ca am luat azi un filtru de benzina de pus pe furtun ( merge si la motorina?) pentru o filtrare suplimentara. In manual zice ca principalele probleme ale atomizorului (injectorului) si uzurii acestuia cat si a pompei de injectie sunt mizeriile din combustibil si picaturile de apa. Ca sa evit apa, eu am pus si la motocultor motorina buna de la rompetrol direct din bidon de 5 transparent. In puntea din spate uleiul este la maxim ( nivel) insa in cea din fata, era sub nivelul minim si am pus 3 litri de ulei de transmisie ( 1 L - tip 140 ca in manual si 2 L - 75w90 gearbox) Edited by bogdanhbc, 19 October 2014 - 19:18. |
#44
Posted 19 October 2014 - 19:34
acum am vazut clipul ca pe telefon nu reuseam, ai un pasquali ca primul meu pasquali ) doar ca eu aveam lda 97 pe el, cel cu pornire cu intinzator, care impingeam zapada cu el in clipurile respective. este acelasi pasquali ca al tau , cu aceleasi punti.
nu ai ce sa strici la el daca esti atent la manevre, deci sa nu dai cu spatele cu priza cuplata atata tot. in reste nu ai ce strica. preventiv desfa daca ai timp tulumba de la ventilatorul de aer, cea pe care scrie LDA 100, ca sa vezi daca ai praf si frunze care blocheaza calea aerului spre cilindru, ca in general acolo se blocheaza cu detoate si nu mia face racirea, asta preventiv ca sa nu bulesti motorul, ca nu stii pe unde a mers inainte cu el. daca ai de gand sa il tii, inlocuieste-i capurle de gresare, are gresoare si la volan si prin mai multe locuri, deasta au tinut o viata, ca italienii s-au gandit la toate. si la cateva luni il mai gresezi cu vaselina si o scula speciala. o mica poza si cu utilajul meu, cand i-am montat spatar de la un scaun de birou ) pot sa spun ca merita efortul Attached FilesEdited by nitaalin, 19 October 2014 - 19:40. |
#46
Posted 21 October 2014 - 07:32
kwstha, on 19 octombrie 2014 - 20:11, said:
Sal Bogdan cat tea costat tractorasul ti-am raspuns cu detalii pe pm. nitaalin, on 19 octombrie 2014 - 19:34, said:
preventiv desfa daca ai timp tulumba de la ventilatorul de aer, cea pe care scrie LDA 100, ca sa vezi daca ai praf si frunze care blocheaza calea aerului spre cilindru, ca in general acolo se blocheaza cu detoate si nu mia face racirea, asta preventiv ca sa nu bulesti motorul, ca nu stii pe unde a mers inainte cu el. desfacut ieri si verificat. E curat, faza e ca tatal vechiului proprietar de care va ziceam, mecanic, a desfacut tot si curatat, inclusiv admisie, evacuare, culbutori. nitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said:
Super achizitie , in primul rand cele 3l5 gauri sunt defapt 3 trepte. Prima gaura spre scaun treapta 1 urmatoarea gaura este pozitie null adica pe liber. Gaura 3 este treapta 2 .gaura 4 este null , gaura 5 este treapta 3 . Da, asa e, ai dreptate. Am testat si intr-adevar asa sunt vitezele. nitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said: Tot pe partea dreapta ai inversorul. Are pe el si o sageata care indica avanti/vell , inainte inapoi. Acea sageata dai de ea in timp ce misti inversorul si trece de la greu la usor , sau de la mic la mare cum vrei tu. Este greu pana te obijnuiesti tre sa iti arate cineva. Sldaca treci pe greu , marsarierul va veni pe pozitia inainte si mersul inainte va fi pe pozitia inapoi. Este complicat pana inveti. Dar este esential la arat. Acel cablu care nu stii ce face este o protectie pt priza de putere sa nu rupi transmisiile , pt ca nu ai voie sa bagi in marsarier cu priza cuplata. O sa vezi ca daca mergi in fata cu freza pornita, daca te opresti si vrei sa dai in spate inversorul nu te lasa pana nu decuplezi priza, datorita cablului . inca n-am testat inversorul cu greu/usor, dar pana ma acomodez am dat freza jos, ca sa nu stric ceva. nitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said: Edit: ai punte 601 , cilindrul isi trage uleiul din transmisia spate fara rezervor separat , este o punte mai veche , din cate imi aduc aminte are 4x4 permanent, nu ai posibilitate sa dezactivezi rotile spate, ai 2 cardane daca nu ma insel la puntea asta , cilindrul nu necesita revizie , daca nu ai ulei in cutia spate nu va ridica cat trebuie , daca priza are turatie mare va ridica si cilindrul mai repede 4x4 permanent nu ma deranjeaza, insa ieri am fost intr-o situatie de patinare, si am observat ca pe spate trage doar o roata( era in marsalier). Pe puntea de pe spate este cumva si diferential? nitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said: Fara acel snur metalic daca bagi in marsarier si priza este cuplata poti sa rupi ambele transmisii . Eu am rupt o transmisie la un pasquali pana am invatat , am spart o cutie spate , si a curs tot uleiul in brazda ) norocu meu ca a cedat in zona unui rulment si nu mi-a rupt pinioane da, nea Aline, dar acel snur metalic nu se misca deloc nici in fata nici in spate, adica opritorul de pe el e inutil.. nu ar trebui sa culiseze pe camasa? nitaalin, on 19 octombrie 2014 - 18:02, said: In viteze intra doar daca dai drumu usooor la ambreiaj ca sa miste un pic pinioanele deoarece nu are sincroane ca la autoturisme , daca e turatia mare inainte sa schimbi treapta e posibil si sa caraie , trebuie sa schimbi pe loc cu rabdare , nu se schimba in mers ca la masini. La goldoni meu am vazut ca schimba fara sa ajut din ambreiaj, dar nu stiu daca are sincroane Aici era tot secretul, chiar aveam emotii ca e frecata cutia de viteze, insa dupa ce am aplicat ce mi-ai scris, functioneaza toate 3, tot secretul este cum ai spus, vitezele se schimba la relanti, fara turatie, pe loc, si usor, fara a brusca maneta de viteze. Astfel au mers toate!!! |
|
#47
Posted 21 October 2014 - 08:23
Poti sa-mi zici si mie cat ai dat pe tractoras... Tot pe pm.
Edited by ciprian_vladis, 21 October 2014 - 08:23. |
#48
Posted 21 October 2014 - 11:15
cred ca poti spune pretul, bineinteles daca doresti, chiar aici, nimeni nu se supara...... poate asa mai vedem diferenta pret vannzare/pret cumparare.
|
#49
Posted 21 October 2014 - 11:43
Salut.
Tractorasul cu freza m-a costat 1400 de euro, era pus pe net cu 1750. Insa dupa parerea mea ca nu stia ce vinde omul, ca nu se pricepea si nici vitezele sau alte cuplaje. Eu urmaresc de mult anunturile si era pus cu titlu de motocultor de aceea nu cred ca a avut vizionari. M-am dus mai mult ca are motorul lda100 si pornire electrica. Omul nu se pricepea sa il porneasca la sfoara , dar eu deja in bransa l-am pornit la sfert la sfoara si l-am mai pornit el de doua ori la baterie. Urmaream de ceva vreme si la italieni pe kijij si subito, doar ca ce gasesti acolo, sunt 2000 de euro fara freza si te costa 250 adusul, iar la noi pe net variaza intre 2300 si 2500 cu freza dar fara pornire electrica. Cum ziceam si pe topicul de motocultor: eu am vrut pasquali ( ecartament reglabil), LDA100, 18,5 , Lombardini, freza, hidraulic, pornire electrica, 4x4 Voi ce ziceti de pret? pe net se cere pe un motocultor fara accesorii 1200 de euro... |
#50
Posted 21 October 2014 - 12:59
super pretul , acel snur nu mai retin daca culiseaza , ideea este ca daca vrei sa dai cu spatele cu priza cuplata nu ar trebui sa poti cupla inversorul pe marsarier ,este un avantaj la marsarier ca ai 2 cardane ai 4x4 permanent chiar si pe marsarier , noi ceilalti cu un cardan nu este indicat sa dam cu spatele cu priza cuplata
super pretul , acel snur nu mai retin daca culiseaza , ideea este ca daca vrei sa dai cu spatele cu priza cuplata nu ar trebui sa poti cupla inversorul pe marsarier ,este un avantaj la marsarier ca ai 2 cardane ai 4x4 permanent chiar si pe marsarier , noi ceilalti cu un cardan nu este indicat sa dam cu spatele cu priza cuplata |
#51
Posted 22 October 2014 - 07:57
|
#52
Posted 22 October 2014 - 18:00
bogdanhbc, on 22 octombrie 2014 - 07:57, said:
Florin, poti pune te rog fotografii cu cositoarea laterala? si ceva detalii despre ea? Multumesc Attached Files |
#53
Posted 22 October 2014 - 19:10
Florine, felicitari. Important e sa iti faci treaba cu ea.
Si eu am gasit-o pe tocmai, dar m-a descurajat din prima pretul cerut de vanzator aprximativ 650 de euro parca era in anunt ( foarte scump omul asta - adrian din babeni). Eu am vazut una facuta home made de un roman, pe un pasquali, dintr-un grup de aro de pe fata. Pun clipul cum ajung la un pc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users