Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese
 Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie
 TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...
 

Tractoras PASQUALI

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3284 replies to this topic

#19
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008
Aici poti gasi cam tot ce te intereseaza despre aceste modele de tractorase sau motocultoare http://herve.cochard.../prospectus.htm
spor la citit. Pacat ca noi nici macar acum, dupa atatia ani nu suntem in stare sa facem un utilaj asa de versatil.

#20
nica_ptr

nica_ptr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 16.03.2013

 ciocaionflorin, on 03 februarie 2013 - 09:04, said:

Am un tractoras Pasquali 946/603 si deschid acest subiect pentru discutii cu detinatorii de tractorase/motocultoare Pasquali.
Tractorasul meu are motor Lombardini LDA 97, tractiune 4x4, punte spate tip 603, l-am cumparat cu plug reversibil, freza, pompa irigatii cu 2 etaje, cupla remorcare cu inel. Am mai facut remorca basculabila manual, cupla cu bila pentru remorca, plug scos cartofi si am cumparat un plug de bilonat original.
Adus acasa (aproximativ 100km) m-a costat 1350 euro, cu tot ce am mai investit nu am depasit 2000 euro. Sunt foarte multumit de el pana acum.
Atasez si niste poze.



Am cumparat si eu un tractoras asemanator . L-am reparat ca avea unele probleme . As dori unele detali tehnice ca nu am cartea tehnica. In partea stanga are doua  si nu stiu la ce se folosesc. Ma intereseaza si unde as putea gasi piese de schimb cu ar fi semeringuri , set motor etc.

#21
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008
Pe partea stanga ai doua manete. prima, cea apropiata de axa fata blocheaza diferentialul fata. cu fata blocata nu incerca sa virezi pentru a nu rupe ceva. Pentru blocare se trage inspre inapoi. Cea de-a doua maneta cupleaza la puntea spate pompa hidraulica si priza de putere prin cardanul inferior de la sistemul de articulare.
Semeringuri gasesti la un magazin ce aduce rulmenti, curele, semeringuri, nu sunt unicate. Set motor mai complicat, nu imposibil. Incearca la Farmag. uite si o adresa pentru documentare http://herve.cochard...urs/manuals.htm

#22
mm123

mm123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 01.06.2007

 nica_ptr, on 16 martie 2013 - 21:39, said:




Am cumparat si eu un tractoras asemanator . L-am reparat ca avea unele probleme . As dori unele detali tehnice ca nu am cartea tehnica. In partea stanga are doua  si nu stiu la ce se folosesc. Ma intereseaza si unde as putea gasi piese de schimb cu ar fi semeringuri , set motor etc.
Vezi si http://forum.softped...tator-pasquali/

#23
mm123

mm123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 01.06.2007

 ciocaionflorin, on 03 februarie 2013 - 09:04, said:

Am un tractoras Pasquali 946/603 si deschid acest subiect pentru discutii cu detinatorii de tractorase/motocultoare Pasquali.
Tractorasul meu are motor Lombardini LDA 97, tractiune 4x4, punte spate tip 603, l-am cumparat cu plug reversibil, freza, pompa irigatii cu 2 etaje, cupla remorcare cu inel. Am mai facut remorca basculabila manual, cupla cu bila pentru remorca, plug scos cartofi si am cumparat un plug de bilonat original.
Adus acasa (aproximativ 100km) m-a costat 1350 euro, cu tot ce am mai investit nu am depasit 2000 euro. Sunt foarte multumit de el pana acum.
Atasez si niste poze.
Si eu am un tractoras aproape identic, doar ca motorul este LDA 100 - din care se spune ca ar iesi 18 cai putere - si mai are baterie plus demaror, deci pornirea la cheie. De curand i-am reconditionat elementele active de la pompa de injectie. Odata cu repararea pompei de injectie i-am schimbat si uleiul din motor, acum joja aratand nivelul maxim. Porneste foarte usor, trage foarte bine doar ca fata de trecut scoate putin mai mult fum de culoare alba. Stie cineva care ar fi cauza ?

#24
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008
De la altii mai destepti ca mine citire:

amanunte cu reconditionarea daca vrei sa ne dai si noua: unde, cum, la ce pret, etc.

Attached Files


Edited by ciocaionflorin, 02 April 2014 - 21:17.


#25
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,698
  • Înscris: 30.07.2003
Ce ati alege intre un Pasquali articulat si un Yanmar la aproximativ aceleasi puteri 15-20cp ?

#26
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Pasquali pentru ca gasesti piese mai repede,nu ca n/ai gasi si pentru Japoneze dar....
Fiabile sunt ambele, asta este parerea mea.

#27
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Pasquali:4x4,garda la sol joasa,4 roti mari de tractiune (practic is la fel intre ele),mai problematica articulatia.
Vezi tz4k pe youtube
Daca stii engleza,ia de-aci Posted Image
Sau traducere google:
"Ceva timp în urmă de navigare meu regulat de diverse servicii secrete ma condus la un nou tractor. Este o Pasquali 997, a făcut în Italia, cândva în anii '80 1970s/early târziu. Nu e un Yanmar, dar din moment ce este în grajd cu aproape toate mașinile Yanmar, comparații erau inevitabile, și m-am gândit că ar fi interesant pentru oamenii de aici.
-997-side-view-jpg
Este un aparat ciudat, evident, construit de o companie cu un set diferit de intențiile și prioritățile de design decât producătorii de tractoare tradiționale. Pentru spirit, mașina este, în afară de lățime masiv din cauza pneurilor, probabil, un pic mai mici decât YM1401D mea. Ampatamente lor sunt aceleași, Pasquali sta un pic mai mică în general, și lățimi lor cu pneurile convenționale sunt aproximativ egale;Pasquali poate fi un pic mai restrâns. Ambele sunt diesel, de viteze, bazate pe mașini cu 4 roți. Dar, în afară de faptul că, acestea sunt mult mai diferit decât asemănătoare. Cu încărcător, Pasquali este un pic mai scurt decât în general YM1401D. Sediul Pasquali este un cuplu centimetri mai jos. Pentru referință dimensiune, cârma pe partea din spate a Yanmar este de 42 de centimetri in afara de afara, iar lama caseta de pe Pasquali este de 66 cm latime. Tractorul Pasquali este de 60 cm latime cu aceste anvelope. Ambele au găleți 47 1/2 "largi.
-997-vs-1401d-fata-jpg-997-vs-1401d-spate-sfert-997-vs-1401d-spate-jpg
Pasquali este un centru-articularea, permanent mașină cu 4 roți. Acest aparat foloseste doi cilindri hidraulici masive pentru a oferi putere de direcție complet hidraulic, deși se pare că unii s-au făcut cu directie manual. Motorul Ruggerini este răcit cu aer, și masiv puternic: Mașina este evaluat la 31 PTO cai putere, mai mult decat dublul Yanmar mea! Motorul este o minune, sincer. Este un cilindru mare dublu, și breton la viata instantaneu, fără nici o preîncălzire de la bujii incandescente sau filare cu eliberare de compresie. (Motorul are pârghii de eliberare de compresie pe capacul supapei, dar acestea nu sunt conectate prin Pasquali.)
Aspectul răcit cu aer este minunat de atrăgătoare pentru mine: Se pare că o majoritate de tractoare compacte rula în probleme cu motorul atunci când radiatoarele lor de 30 de ani în cele din urmă coroda suficient pentru a inhiba răcire. Motoarele supraîncălzi, pop o garnitura de cap, și poate ruina capătul de jos de scurgere a lichidului de răcire ulterioară. Răcit cu aer aspect ignora toate aceste preocupări, în mod natural. Ventilatorul de răcire este la fel ca un masiv motor de masina de tuns iarba, montat în partea din față a arborelui cotit cu conducte pentru a transporta aer în jurul cilindrii. Acesta lovituri cantități mari de aer, și un beneficiu breton este dilueaza evacuare diesel, deoarece acestea ieși foarte aproape de altul.
Transmisia este o viteză de 3 + 1, transmisie de la 3 rezultând un total de 9 trepte de mers înainte și 3 în sens invers, cu un sortiment frumos de viteze și rapoarte pentru a fi destul de user-friendly pentru cele mai multe scopuri, în limitele de asteptarile angrenajul de transmitere.
Acum devine ciudat: Tractorul are mai multe (3) trepte de putere, nu neobișnuite, desigur. Ea are o 540 și 750 de setările de rpm, dar apoi ea are, de asemenea, un teren de viteze PTO-viteză, care se potrivește cu priza de putere RPM la viteza DRIVESHAFT. Acest lucru permite remorci motorizate să fie conectate și de a obține același turația arborelui de intrare ca și restul tractorului. Dar asta nu e tot:
-997-spate-jpg
Nu sunt de fapt două ieșiri PTO. În partea de sus, cu chenar verde, este un caneluri de sex feminin, sensul acelor de ceasornic de rotație arbore cardanic. De mai jos, incercuite cu rosu, este o invers acelor de ceasornic rotație arbore canelat de sex masculin. Ambele sunt capabile de cele trei setări PTO diferite, deși nu în mod independent unul de altul. Un adaptor aluneca în unitatea PTO de sus, pentru a permite normale de 1 3/8 ", pune în aplicare PTO să fie alimentat. Cârligul din spate este o categorie mai mult sau mai puțin convențional I autostopul.
Aranjamentul de control este aspectul cel mai frustrant din această mașină. Stereotipul de italieni este că mâinile lor sunt în mod constant aflutter cu gesticulație; Nu am fost niciodată în Italia, astfel încât nu se poate vorbi despre asta, dar așteptările operatorilor acestora pe tractor, s-ar părea să implice ar putea fi corecte. Există doar două pedale: un ambreiaj pe partea stângă, și un singur pedala de frână, care operează două tobe frâne spate. Restul controalelor sunt acționate manual, și sunt în locuri ciudate.
-stânga-side-control-jpg
Coloana de direcție și o parte a volanului poate fi văzut în colțul din dreapta sus; acest lucru se uita la partea stângă a mașinii.Roșu maneta marcat activează blocare diferential puntea din față. (Diferențial Open in partea din spate, nici capacitatea de blocare) verde a marcat pârghie funcționează liftul trei puncte.Albastru pârghia marcată este una dintre pârghiile de viteze PTO, selectând 540, neutru, sau 750 rpm. Controlul de ridicare este îngrozitor de neplăcut pentru mine. Este înainte și scăzut; greu pentru a ajunge chiar și pentru mine, mai înalt decât media. Este imposibil de a ajunge la maneta si uita-te in spatele la utilajul. În plus, deoarece este operat de aceeași mână ca și de blocare diferențial, este imposibil de a controla atât ascensorul pune în aplicare și în același timp se angajeze de blocare diferențial, așa cum ar putea fi necesară atunci când se lucrează cu unelte de tăiat lama cutie, un 3 punct disc grele, etc
Mâna dreaptă operează viteze de pe partea dreaptă a consiliului de bord, cu selectorul de viteză și caseta de gamă. Mâna dreaptă funcționează, de asemenea, o frână de parcare mecanic sub scaunul (marcat albastru), în timp ce pe partea stanga sub scaunul este controlul priza de putere (marcate cu roșu).
-Control-997-scaun-jpg
Utilizarea tractorul este ciudat. Cu încărcătorul în față, chiar și cu cutia masiv greu lama în spate, la juncanii mașină de swinging la sfârșitul spate a tractorului jur, mai degrabă decât conducerea partea din față a tractorului face un tractor convențional.Mașina se rotește în jurul unui pivot de asemenea, în centrul mașinii pentru a permite contactul peste teren accidentat. Acest lucru oferă un sentiment foarte neconvențional, comparativ cu tractoare regulate. Când utilizați încărcătorul, un tractor normală va arc în jurul anvelopei din spate din interiorul virajului. Mașina articulat alunecă în lateral în partea din spate, în jurul valorii de roata din față interior. Acest lucru se simte mult mai diferit în funcțiune de un tractor obișnuit. Partea din spate a mașinii circumscrie un arc mai mare decât partea din față a tractorului. Acest lucru nu este mai bun sau mai rău, pur și simplu diferit.
Sustinatorii de design articulat susțin că este mai manevrabil decât o direcție față tradițional doar tractor. Sunt convins. Fără să se întoarcă frâne, cele două tractoare par a necesita aproximativ aceeași zonă pentru a porni, ținând cont de diferența marcat în lățime, în mod natural.
Puterea de tragere a mașinii este uimitor. Tractorul se pretinde sa cantareasca undeva în jurul valorii de 1900 de lire sterline cu aceste anvelope. Încărcătorul se adaugă încă 780 de kg.Presiunea mare, mic, dar anvelopele cleated au aderență extraordinară în condițiile mele, iar masiv puternic motor de pâini, chiar trăgând lama cutie mare, grea, plină de sol argilos grele. Profilul redus și servodirecția face mai ușor să funcționeze în jurul copaci și zone mici. Anvelopele late sunt greoaie, cu toate acestea, și în timp ce ei dau stabilitate extraordinară pe dealuri secundare, se păstrează tractorul de a fi capabil de a conduce în încărcător propria lățimea sa găleată.
Comparativ cu similar de dimensiuni Yanmar, există unele beneficii, și unele dezavantaje. Puterea mare în comparație este minunat. Este mai mult de jumătate din nou, la fel de puternic ca un YM240/2000. Aerul răcit diesel este mai bine, la fel de bine. Principalele deficiențe sunt prostie în design, din punctul meu de vedere. De exemplu, în ciuda motorului husky, rezervorul de combustibil este semnificativ mai mică decât cea a Yanmar. Este abia mai mare decât o baterie de dimensiuni regulate. De umplere a rezervorului de combustibil, cu încărcător, este extrem de dificil pentru a umple. Este asezata direct sub traversa pentru încărcător, cu abia 4 cm de clearance-ul. Hota nu va ridica mult atunci când este montat cu un încărcător, face accesul aproape imposibil.Yanmar, în contrast, este ușor de accesat la toate punctele de service.Yanmar este mai ușor de utilizat: amenajarea unor controale la picioare (cum ar fi de blocare a diferențialului) ușurează sarcina operatorului, precum și controlul de ridicare de la șoldul drept permite operatorului vedea utilajului în timp ce manipula, de asemenea, înălțimea sa.
Pasquali nu este cedat la aceasta; oarecum face pentru ca trăsătură prin musculatura pură: În cazul în care tractorul nu mlaștină în jos nu există nici un motiv pentru a reduce sarcina. Aceasta face clasificare finisaj dificil, cu toate acestea. Nu am alerga încă aparatul de oră după oră, așa că sunt încă de adaptare a tehnicilor specifice de a utiliza cele mai bune tractorul. Acesta este cu siguranta utilizator mai putin prietenos, dar are câteva puncte forte care alte utilaje nu fac. Se pare a fi bine construit și adaptate la anumite tehnici de agricultura, dar nu este ceva ce am considerat a fi "mai bine" decât mașinile tradiționale. Neajunsuri Stupid, cum ar fi de umplere de combustibil sunt extrem de enervant, și nu s-ar fi vazut pe orice altă fabrică proiectat încărcător pentru un tractor, în timp ce trăsături minunate, cum ar fi motorul face magnific."

Edited by alexbjorg, 11 July 2014 - 18:07.


#28
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008
Eu nu am decat Pasquali asa ca nu pot face comparatie. Sunt foarte multumit de el, acum are si cositoare laterala cu degete.

#29
kwstha

kwstha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 29.09.2014
Sal dragi prieteni am si eu nevoie de cateva sfaturi dava sunteti amabili .sunt in it si mam decis sami cumpar un tractoras pasquali dar mai intai sal cumpar vreau sa stiu daca face fata in zona moldovei in vaslui k la mn e zona cu dealuri drumm drept este un pasquali 18 vai putere un pasquali 4•4 946 voi ce ziceti ar face fata ??? Doar pt uz personal

#30
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008

 kwstha, on 29 septembrie 2014 - 12:04, said:

Sal dragi prieteni am si eu nevoie de cateva sfaturi dava sunteti amabili .sunt in it si mam decis sami cumpar un tractoras pasquali dar mai intai sal cumpar vreau sa stiu daca face fata in zona moldovei in vaslui k la mn e zona cu dealuri drumm drept este un pasquali 18 vai putere un pasquali 4•4 946 voi ce ziceti ar face fata ??? Doar pt uz personal
la mine tot zona de deal este, daca are minim plug si freza si functioneaza bine e ok, depinde de pret. vezi postarile mele anterioare si vezi ce am euu. o zi buna si spor la cumparaturi.

#31
kwstha

kwstha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 29.09.2014
Cu freza plug 1000€ este un pasquali cu pornire electrica cu faruri ma costa adusu pana in ro 250€ .nu stiu daca se gasesc piese in ro cum ar fi set motor ambreiaj stie cineva unde se pot gasi

La tractoras pasquali trb carnet tin sa mentionez la mn nu e un sat ce e tranversat de o sosea principala la mn cum ar fi capat de drum e o sosea de piatra pe care vine autobuzul doar atat.si nu stiu daca imi trebuie permis

#32
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,698
  • Înscris: 30.07.2003
Permis categoria B iti trebuie, din cate stiu.
Fiind "la capatul lumii" ai posibilitatea sa fii trecut cu vederea daca nu e inregistrat vehiculul la primarie, lipsa permis nu stiu daca e trecuta cu vederea.

1250E e pret f bun pentru ce zici acolo, piese cred ca se gasesc pentru orice, mai greu la inceput pana gasesti un furnizor.

Edited by til, 30 September 2014 - 20:47.


#33
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,829
  • Înscris: 23.05.2013
De azi sunt si eu proaspat posesor, al unui Pasquali 906/601 - si va dura un pic pana ma acomodez cu el.

Am gasit ceva bucati de manual, dar n-am gasit manual pentru motor in engleza pana acum.

Partea ciudata de pana acum e ca varianta standard de 906 e echipata cu Lombardini LDA96 , iar asta al meu are LDA100 de 18,5 cp

Am pornire electrica la el, 4x4, cauciucuri aproape noi pe spate, hidraulic functional, pornire usoara. Doar ca nu m-am acomodat inca cu manetele de pe corpul grupului.

Am citit in pagina precedenta, pentru ce sunt cele din stanga, dar  cele din dreapta  ( 2 buc) sunt pentru inainte, inapoi si viteze....

revin maine cu un video ca de abia l-am adus acasa:

[ https://farm6.staticflickr.com/5599/14937094943_f78483897d_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://farm6.staticflickr.com/5606/14936509254_740bdcb907_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://farm4.staticflickr.com/3952/15557273745_c7d789e6d4_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://farm4.staticflickr.com/3929/15554595341_46f69aeec5_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://farm6.staticflickr.com/5599/15557280255_f2a4034a7c_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#34
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Frumos arata bine.
Bun,manetele din dreapta sunt cred ca la motocultorul meu.
Una este reductorul la mic,mediu si mare.
Cealalta cu vitezele vezi ca ai o clapita care o poti inversa sa poti baga o viteza de deplasare adica mai mare.
In poza 3 se vede bine clapita respectiva.
Sa/ti traiasca.

#35
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Bogdane sa ai parte de el. Felicitari.Posted Image

#36
ciocaionflorin

ciocaionflorin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.03.2008
gasesti foarte multe informatii aici cauta cu incredere tipul 945 gasesti informatii despre toate manetele, motor punte spate.... sa iti stapanesti sanatos tractorasul si spor la muncahttp://herve.cochard...urs/manuals.htm

Edited by ciocaionflorin, 18 October 2014 - 08:50.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate